Asociatia Jurnalistilor cere explicatii publice conducerii editoriale Realitatea si Parchetului in cazul stenogramelor SOV

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 20 octombrie 2010, 15:42 Economie | Media & Publicitate

Asociatia Jurnalistilor din Romania a cerut, miercuri, conducerii editoriale a grupului Realitatea-Catavencu sa dea explicatii privind afirmatiile lui Sorin Ovidiu Vantu, "rezumate in expresia "e televiziunea mea raspunde la ordinele mele"". AJR cere, totodata, procurorului general sa explice public felul cum sunt realizate inregistrarile in cazurile penale si cum sunt incluse aceste inregistrari in dosare, constatand ca "discutii exclusiv profesionale (cazul dialogului Petrisor Obae-Sorin Ovidiu Vantu) intre jurnalisti si sursele lor au devenit probe in dosar".

Comunicatul de miercuri al AJR este semnat de colegiul director al Asociatiei, format din Cezar Ion, Ovidiu Nahoi, Dan Horatiu Popa, Cristian Tudor Popescu, Stefan Radeanu, Ciprian Stoianovici, Catalin Tolontan.

Vezi luarea de pozitie a AJR:

AJR solicita "Realitatea Catavencu" si Parchetului explicatii in conferinte de presa

Fata de stenogramele aparute in media, care vizeaza jurnalisti sau institutii media si care sunt continute in dosarul penal al lui Sorin Ovidiu Vantu, Asociatia Jurnalistilor din Romania solicita imperativ urmatoarele:

1. Cu aceeasi conduita ferma cu care n-a ezitat sa-i considere in afara breslei pe Bogdan Chireac si pe Sorin Rosca Stanescu, organizatia noastra solicita explicatii conducerii editoriale a trustului "Realitatea-Catavencu" in fata numeroaselor afirmatii ale lui Sorin Ovidiu Vantu, rezumate in expresia, "e televiziunea mea raspunde la ordinele mele". Acest stil de a gindi si de a actiona este nedemn pentru un patron de presa si dezonorant pentru jurnalistii care il accepta. E fundamental pentru oamenii vizati, dar si pentru colegii lor din grup si de breasla, sa-si clarifice urgent pozitia fata de aceste chestiuni devenite publice.

2. In acelasi timp, cerem procurorului general sa explice public procedura legala care sta la baza realizarii inregistrarilor in cazurile penale, criteriile de selectie cu care opereaza procurorii in administrarea inregistrarilor telefonice si includerea acestora ca probe si dovezi in dosarele penale. Constatam ca discutii exclusiv profesionale (cazul dialogului Petrisor Obae - Sorin Ovidiu Vantu) intre jurnalisti si sursele lor au devenit probe in dosar afectand confidentialitatea sursei si felul in care presa isi face meseria. Chiar daca nu se poate discuta un caz pe rol, opinia publica si jurnalistii trebuie sa primeasca explicatii privitoare la procedurile generale aplicate de la cei care transforma inregistrarile in probe. Este datoria Parchetului General sa lamureasca imediat aceste aspecte.

Atragem atentia asupra faptului ca, in calitate de jurnalisti, vom urmari cu mare atentie desfasurarea ulterioara a "cazului SOV" in speranta ca vom afla care este relevanta acestor probe in dosar. Nu putem sa nu remarcam "coincidenta" prin care aceste stenograme care ataca grav credibilitatea unor jurnalisti si a unor institutii media au aparut exact in zilelele in care ele pot servi ca munitie in dezbaterea politica din cadrul comisiilor de specialitate ale Parlamentului privind includerea unor actiuni de presa in cadrul Strategiei Nationale de Aparare, subiect care a provocat deja criticile celor mai multe organizatii din mass-media, inclusiv AJR.

Credem ca, avind in vedere amploarea cazului stenogramelor, evidentul interes public si impactul negativ asupra credibilitatii presei, modalitatea cea mai buna de a da explicatiile necesare este organizarea in cel mai scurt timp a unor conferinte de presa atit de catre grupul "Realitatea-Catavencu", cit si de catre Parchetul General.

Colegiul Director al AJR
Cezar Ion
Ovidiu Nahoi
Dan Horatiu Popa
Cristian Tudor Popescu
Stefan Radeanu
Ciprian Stoianovici
Catalin Tolontan


Citeste mai multe despre   















Comentarii alese de moderator

  • pai voi sunteti jurnalisti? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:03)
    suca [anonim]

    "in speranta ca vom afla care este relevanta acestor probe in dosar."
    a spus cineva ca sunt relevante?

    hai sa va desenez: dupa ce se obtine de la judecator aprobarea pentru interceptare telefonica a unui urmarit acestuia i se inregistreaza TOATE convorbirile telefonice. TOATE!!! nimeni nu stie care convorbire il incrimineaza.
    cand se trimite dosarul in justitie procurorul este obigat sa trimita TOATE convorbirile telefonica nu doar cele pe care considera procurorul ca-l incrimineaza. deoarece exista posibilitatea ca anumite inregistrari sa-l absolve de vina iar procurorul sa le ascunda.
    deci nu exista relevanta si nici nu trebuie sa fie relevant pt proces toate convorbirile inregistrate. relevant este ca toate trebuiesc puse la dosar.
    acum dosarul fiind trimis in instanta, toate convorbirile interceptate devin publice si oricine cere sa le vada. asa cum au facut anumite ziare din Romania.

    incercati ori sa va informati ca sunteti jurnalisti sau incercati sa nu ne mai manipulati.
    cereti sa clarifice urgent jurnalistii de la realitatea dar voi va comportati la fel ca ei. ne dezinformati incontinuare...









2575 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    Santaju si etajul (Miercuri, 20 octombrie 2010, 15:52)

    Stelian Popescu [anonim]

    Inocenta se citeste pe chipurile lor . Nu au facut un santaj de presa nu au batjocorit nu au denigrat nu au mintit nu au inselat nu au murdarit spatiul public cu existenta lor . Se dau niste ingeri neprihaniti . Ei nu stiu cum este cu : raspunde la ordinele mele . Nu au auzit niciodata de asta .Ziaristii oameni de moraliatate dubioasa pe care ii cumperi cu bani. dar ce ne miram ? Laura Andrisan nu a fost ziarista ? Sau chiar este si acum . Ea este mai onorabila ca multi altii ... Bravo Laura
    • +5 (5 voturi)    
      Asocitia Jurnalistilor (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:56)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Stelian Popescu

      asteptam aceasta luare de pozitie.Prpcurorul General a explicat dar Asociatia Jurnalistilor pare ca trieste in alta tara.Nu a luat atitudine fata de manipularea grosolana practicata de Antena3si Realitatea , pana acum prin urmare au fost de acord cu ce se intampla, sau au aflat "din stenograme",mai ales Cristian Tudor Popescu un apropiat al postuli invocat.
      • +1 (1 vot)    
        Cine semneaza (Vineri, 22 octombrie 2010, 8:57)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui voltaren

        Daca esti atent la cine semneaza din partea Asociatiei Jurnalistilor, ai sa intelegi de ce anume vor sa atace parchetul, unii din ei merg regulat la caseria Vantu sau Voiculescu
  • +18 (18 voturi)    
    Constitutia Romaniei spune (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:00)

    denvarel [utilizator]

    Asociatia Jurnalistilor ar face bine sa incerce suspendarea fara drept de apel a POsturilor Realitatea nu sa ceara inutil explicatii.
    Si nu pe baza vreunui cod deontologic sau vreunei prevederi care nu are o putere legala, pe baza Constitutiei Romaniei:

    ARTICOLUL 30
    (2) Cenzura de orice fel este interzisă.
    (7) Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.
    (8) Răspunderea civilă pentru informaţia sau pentru creaţia adusă la cunoştinţă publică revine editorului sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestării artistice, proprietarului mijlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, în condiţiile legii. Delictele de presă se stabilesc prin lege.

    ARTICOLUL 31
    (2) Autorităţile publice, potrivit competenţelor ce le revin, sunt obligate să asigure informarea corectă a cetăţenilor asupra treburilor publice şi asupra problemelor de interes personal.
    (4) Mijloacele de informare în masă, publice şi private, sunt obligate să asigure informarea corectă a opiniei publice.

    Acum expresia "e televiziunea mea raspunde la ordinele mele" are implicatii legale majore

    Aceeasi doleanta o exprim si CNA care are atributii legale de supraveghere a presei si doarme in front asteptand ce? Sa vina Americanii?
    • +7 (7 voturi)    
      intrebare (Miercuri, 20 octombrie 2010, 17:12)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Ca tot veni vorba de constitutie, cand unii presedinti de partide spun la televizor, sa-i vada toata tara ca ei nu-l recunosc pe base drept presedinte si incurajeaza lumea sa iasa in strada, cum se numeste? Nu se incalca consitutia? aaaa, mi-am amintit, baietasii astia functioneaza dupa alta constitutie, nu?
  • +21 (23 voturi)    
    pai voi sunteti jurnalisti? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:03)

    suca [anonim]

    "in speranta ca vom afla care este relevanta acestor probe in dosar."
    a spus cineva ca sunt relevante?

    hai sa va desenez: dupa ce se obtine de la judecator aprobarea pentru interceptare telefonica a unui urmarit acestuia i se inregistreaza TOATE convorbirile telefonice. TOATE!!! nimeni nu stie care convorbire il incrimineaza.
    cand se trimite dosarul in justitie procurorul este obigat sa trimita TOATE convorbirile telefonica nu doar cele pe care considera procurorul ca-l incrimineaza. deoarece exista posibilitatea ca anumite inregistrari sa-l absolve de vina iar procurorul sa le ascunda.
    deci nu exista relevanta si nici nu trebuie sa fie relevant pt proces toate convorbirile inregistrate. relevant este ca toate trebuiesc puse la dosar.
    acum dosarul fiind trimis in instanta, toate convorbirile interceptate devin publice si oricine cere sa le vada. asa cum au facut anumite ziare din Romania.

    incercati ori sa va informati ca sunteti jurnalisti sau incercati sa nu ne mai manipulati.
    cereti sa clarifice urgent jurnalistii de la realitatea dar voi va comportati la fel ca ei. ne dezinformati incontinuare...
    • +5 (5 voturi)    
      Bravo suca! (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:12)

      Linus Torvalds [anonim] i-a raspuns lui suca

      Asa stiam si eu.

      Totusi, cred ca procurorii pun la dosar toate convorbirile interceptate, dar nu intercepteaza toate convorbirile. Ca altfel ar iesi, teancuri, teancuri. Deci, cum decide procurorul ce convorbiri sa inregistreze? Asculta primele minute apoi inchide?

      Pune insa si un link la articolul din codul de procedura penala sau, ma rog, unde e specificat ceea ce ai zis tu, asta ca sa poate toata lumea sa se uite si sa se informeze.

      Numai bine!
    • +8 (8 voturi)    
      corect (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:24)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui suca

      a semnat CTP-ul, sclavul lui Vantu, e clar. E frica sa nu apara si cu el inregistrarile
      • +5 (5 voturi)    
        oare? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:38)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

        heheh, eu cred ca baietii sunt stresati de gandul ca si pe aia din trustul intact ii intercepteaza careva. in definitiv, voiculescu&co au ceva dosare deschise..
        va dati seama ca pe la antene situatia e cel putin la fel de roz-cacanie ca si la realitatea.
    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 20 octombrie 2010, 17:03)

      ictin [utilizator] i-a raspuns lui suca

      Toate se duc la judecator.
      Presa probabil ar avea acces la ele (de asta nu sunt sigur). Dar presupunand ca presa intr-adevar sunt publice pt presa, aceeasi presa ar trebui sa se se autocenzureze in anumite cazuri. Da, anumite stenograme sunt relevante, dar unele sunt complet irelevante. Cum a fost aceea cu luca care ii promitea lui Vantu carnati. Ce relevanta are pt. opinia publica? Daca ii spunea Vantu lui Luca sa puna sindicatele "la treaba", era relevant, ca aflam si noi cum au pornit protestele "spontane".
      • +2 (2 voturi)    
        da (Miercuri, 20 octombrie 2010, 17:40)

        suca [anonim] i-a raspuns lui ictin

        cand dosarul ajunge in instanta toate probele devin publice.
        iar faptul ca anumite discutii sunt relevante pentru presa sau nu asta este o alta discutie. aia cu carnatii a fost scoasa la misto evident :)

        a fost la fel de relevanta ca suvita lui base sau la fel de relevant e cand il fac chior pe base. intelegi ?:)

        acum imagineaza-ti o stenograma cu base si boc in care boc se oferea sa-i aduca carnati de la Cluj. Imgineaza-ti ce talk-show-uri erau pe irealitatea tv si de cate ori se citea pasajul. cum se interpreta gramatical cu psihologii si emotional cu sefii de sindicate. doar un pic imagineaza-ti si apoi mai discutam despre relevanta daca mai vrei :)
    • -1 (3 voturi)    
      De fapt domnule Suca, ce stiti? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 21:46)

      Nea Marin [anonim] i-a raspuns lui suca

      1. Stiti de cat timp sunt inregistrate TOATE convorbirile lui Vantu?
      2. Stiti cate convorbiri telefonice avea Vantu pe zi si cat durau aceste convorbiri?
      3. Stiti ce cantitate de hartie se strange daca TOATE convorbirile sunt transcrise in stenograme?
      4. Stiti cate file contine dosarul Vantu depus in instanta si cate din aceste file reprezinta "stenogramele rusinii" (deci, devenit public)?
      5. Daca nu stiti raspunsurile exacte la intrebarile formulate mai sus, de ce simtiti nevoia sa va exprimati public necunoasterea sub forma de certitudini?
    • -3 (3 voturi)    
      Jurnalistu' lu' peste (Miercuri, 20 octombrie 2010, 23:12)

      satanae [anonim] i-a raspuns lui suca

      Minunata indignarea proletara a comentatorului de mai sus si in perfect acord cu filosofia de doi bani a Hotnews. Nu conteaza ca nu este adevarat. Procurorul de caz nu este obligat sa ataseze la dosar toate inregistrarile telefonice, ci numai pe cele relevante pentru cazul sau. Daca n-ar face asa, atunci s-ar atasa unui dosar penal si ar deveni astfel publice informatii care privesc viata privata a persoanelor urmarite si a unor terte persoane, ceea ce ar contraveni legislatiei romane cu privire la protectia datelor cu caracter personal. Parchetul este, intr-adevar, obligat sa ataseze si alte inregistrari telefonice decit cele care ii folosesc in procesul acuzarii, dar numai la cererea apararii, daca aceasta considera ca aceste inregistrari servesc pt dezincriminarea faptelor comise de acuzat sau pot servi ca circumstante atenuante ale faptei sale. Parchetul este obligat, de aceea, sa puna la dispozitia apararii toate inregistrarile din dosar, care va putea alege, in cunostinta de cauza, acele inregistrari care i-ar putea servi intereselor sale, in plus fata de cele atasate dosarului deja de Parchet.
      De aceea, comentariul atit de doct de mai sus este pur si simplu o prostie, iar ceea ce au facut organele noastre nu a fost decit o minareala securistica, prin care au dorit sa arate ca ele muncesc. Noua ne vor da ocazia sa ne indignam, vom cere inchiderea ticalosului de SOV si a tuturor mogulilor, iar dupa citeva luni totul va cadea in uitare si Vintu se va plimba liber prin tarisoara noastra draga, ce va savura, la vremea aceea, alte inregistrari. Asta pt ca organele nu merg cu lucrurile pina intr-acolo incit chiar sa finalizeze o ancheta sau sa obtina o sentinta. Ele doar inregistreaza.
  • +5 (5 voturi)    
    Schimbari necesare (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:19)

    Caligula [anonim]

    A cere explicatii acum e prea putin. Cred ca a venit momentul pentru un demers mai hotarator.

    Stenogramele Vantu arata in mod clar cum libertatea de exprimare e ingradita pentru a se conforma intereselor politice. E nevoie de modificari ale legilor care tin de reglementarea mass-media, modificari care sa separe stucturile de control al continutului editorial si informativ de structurile ce administreaza interesele economice - si implicit politice. O asemenea modificare poate fi sustinuta si de strategia propusa de CSAT.
  • -8 (8 voturi)    
    "Relevant este... (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:21)

    jhgkuiyuiyu [anonim]

    ... ca orice are legatura cu SOV merita sa fie dat la ziare pentru ca sa putem influenta in mod decisiv procesul de judecata in cazul SOV - Nicolae Popa. In felul acesta, chiar daca NU avem destule probe ca sa-l incriminam pe SOV in acest dosar, putem forta prin manipularea opiniei publice o decizie judecatoreasca defavorabila lui SOV."

    Am incheiat citatul.
    • +1 (1 vot)    
      Triplu relevante! (Miercuri, 20 octombrie 2010, 18:23)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui jhgkuiyuiyu

      Urmariti voi cu mare atentie desfasurarea ulterioara a cazului SOV ca veti afla cu siguranta cat sunt de relevante.
      Credibilitatea unor jurnalisti si a unor institutii media este compromisa datorita faptelor lor, si nu din cauza stenogramelor.
      Relevanta este data de:
      1. Trebuie convins completul de judecata de faptul ca inregistrarile referitoare strict la Popa folosesc acelasi limbaj si aceeasi codificare a mesajelor ca si restul convorbirilor sale telefonice, adica nici o codificare.
      2. Trebuie verificat pe text, daca explicatiile de "codificare" pe care Vintu le va incerca la fond se potrivesc si la restul convorbirilor sale telefonice.
      3. Trebuie exclusa suspiciunea ca procurorii sau personalul care a lucrat la stenograme nu au eliminat pasaje care schimba fundamental scopul si intelesul convorbirilor telefonice.
  • +8 (8 voturi)    
    penibilul impins la limita extrema (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:27)

    mar [anonim]

    sau cum se mai fac un pic de mirul lumii.
    Sunt de cascadorii rasului cu afirmatia " cu acceasi conduita ferma cu care n-a ezitat sa-i considere in afara breslei pe Bogdan Chireac si pe Sorin Rosca Stanescu".
    Oare unde apare marele BC si SRS de mai bine de un an, lucru care se observa si din stenograme, nu pe sticla ca invitati aproape permanenti. Astia ne considera tampiti exact ca cocalarul eolian osedat si frustrat!!
    • +7 (7 voturi)    
      Corect (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:58)

      ion [anonim] i-a raspuns lui mar

      Corect, asta vroiam sa scriu si eu. Despre ce "conduita ferma" vorbim noi aici? CTP il considera in afara breslei pe Bogdan Chiriac. Vai, cat duritate.. Apoi Chiriacul apara seara de seara la Realitatea TV si isi da cu parerea in calitate de "analist". Iar CTP isi face si el pe acolo veacul si isi da cu parerea, tot ca "analist"

      Vai, cat de tare i-ati pedepsit pe misei, domnule CTP.. Cred ca se tavalesc pe jos de durere..

      V-ati gandit vreodata ca, in semn de protest, ar fi fost mai nimerit sa nu mai treceti pe la RTV, atat timp cat presteaza si Chiriacul acolo? Si sa declarati asta sus si tare?

      Dar cum sa faceti asta tocmai fostului asociat Chiriac, care facea si dregea afaceri puturoase inca de pe vreamea cand erati asociati? Va mai aduceti aminte de afacerea aia cu Tetrapol? Nu stiati nimic nici atunci. Cata naivitate..

      Ne trebuie alta generatie de politicieni. Dar si alta generatie de ziaristi. La revedere, CTP-ule!
  • +2 (2 voturi)    
    Vocabular de jurnalisti. (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:34)

    mircea [anonim]

    Asociatia jurnalistilor sa-si sanctioneze derbedeii care se dau jurnalisti ,dar au un vocabular care nici pe stadion nu este recomandat.Un jurnalist,daca vrea sa fie formator de opinie trebuie sa aiba si vocabularul civilizat.Daca nu-l are sa-si caute alta meserie unde se foloseste un asemenea limbaj-hamal in port,maturator(dar nu prin centru).Asociatia jurnalistilor trebuie sa dea explicatii publice cum de asemenea indivizi au voie sa presteze in masmedia.Iar depre parerea lor privind poporul roman,sa nu vairati ca nu va mai sunt cumparate jegurile numite ziare.Asa jurnalisti,asa jurnale,bine si televiziuni,etc.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce deranjeaza mai mult? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:37)

    Observator_RO [anonim]

    Un punct de vedere relativ echilibrat dar numai pana la penultimul paragraf. Aici in mod halucinant, se arata ca ingrijorarea maxima a AJ nu se leaga de continutul stenogramelor ci de motivul aparitiei lor. Cu alte cuvinte, daca AJ isi dadea cu presupusul fata de Watergate, nu ar fi fost ingrijorati de faptul ca Nixon facea interceptari ilegale ci de ce paznicul hotelului s-a aflat in rond taman cand baietii cu ochi albastri instalau microfoane.
  • +5 (5 voturi)    
    Coincidenta? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:39)

    Lucky [anonim]

    AJR pare a fi ultima reduta a sistemului sov-voiculescu specializat in manipulare.

    "stenograme care ataca grav credibilitatea unor jurnalisti si a unor institutii media ..."

    Stenograma ataca credibilitatea...? sau comportamentul lui sov ca patron massmedia si al jurnalistilor implicati direct si dezvaluiti publicului de aceste stenograme?

    Folosirea termenului "coincidenta" are menirea de a da o conotatie de "manevra politica" consitutindu-se, de fapt, intr-un alt atac mascat la adresa Guvernului si Presedintelui tarii si intr-o incercare patetica de a diminua efectul devastator al dezvaluirilor din viata subterana a unei bune parti a lumii jurnalistice.

    Da, fenomenul descris de stenograme are o mare implicatie asupra sigurantei nationale. Oare ceeace face sov cu acolitii sai, voiculescu cu antenele sale, politicienii si liderii sindicalisti corupti, toti actionand la unison, ca de la aceeasi comanda, nu este de fapt o incercare de lovitura de stat, impotriva democratiei si asa firave a acestei tari?

    Oare o campanie de presa manipulativa in folosul unor politicieni impusi de catre magnati corupti spre a fi implantati in functiile cele mai de sus in stat nu reprezinta un pericol pentru siguranta statului de drept?

    In loc sa se mire fariseic de aceasta "coincidenta" si sa ameninte ca vor sta cu ochii pe desfasurarea ulterioara a cazului sov, ar trebui sa condamne vehement practica celor doua televiziuni care in mod efectiv pericliteaza siguranta nationala si binele public in Romania.

    In atare situatie cred mai degraba ca momentul ales de AJR pentru a da aceasta declaratie si "dezbaterea politica din cadrul comisiilor de specialitate ale Parlamentului privind includerea unor actiuni de presa in cadrul Strategiei Nationale de Aparare" este mai mult decat o coincidenta...
  • +5 (5 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:53)

    George [anonim]

    Asadar...
    Colegiul Director al AJR
    Cezar Ion
    Ovidiu Nahoi
    Dan Horatiu Popa
    Cristian Tudor Popescu
    Stefan Radeanu
    Ciprian Stoianovici
    Catalin Tolontan

    Pai astia sunt "jurnalisti"???? Pai tovarasii de mai sus nu cunosc care sunt procedurile privind interceptarea convorbirilor telefonice de catre serviciile de specialitate????? Toate convorbirile telefonice ale infractorului in cauza sunt interceptate si depuse la dosar. Relevanta lor este apreciata sau nu de catre judecatorul care va judeca cauza. Parchetul nu este dator sa explice unor indivizi ca voi, care aveti destule muste care va bazaie in jurul caciulii, criteriile de selectie privind interceptarea convorbirilor telefonice. ////
  • +6 (6 voturi)    
    Ei si ce ? (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:56)

    rov [utilizator]

    "Cu aceeasi conduita ferma cu care n-a ezitat sa-i considere in afara breslei pe Bogdan Chireac si pe Sorin Rosca Stanescu"...bla, bla, bla...si de asta nu sunt toata ziua pe la RTV cei doi...cat l-au mai aparat pe Vantu cand a fost arestat, mai mult, mi se pare ca cereau demisia lui Laura Codruta Kovesi, a tuturor procurorilor daca se putea, atunci cand a fost eliberat si dupa parerea lor "s-a facut dreptate"...Oripilant...din ce in ce mai mare sila !
  • +2 (2 voturi)    
    Tonomatele in alerta (Miercuri, 20 octombrie 2010, 17:03)

    cipi [anonim]

    Domnii jurnalisti care functioneaza cu fise se tem ca isi pierd ciubucurile.
    Pai va explic eu de ce trebuie pedepsite executiile de presa la comanda: sunt neconstitutionale, cum arata cititorul de mai sus si sunt la fel de imorale ca violul, mita, talharia, asocierea in vederea comiterii de infractiuni si alte faradelegi.
    Daca s-ar pedepsi aspru mizeriile voastre n-ar mai prospera canaliile si lingaii si ar iesi la suprafata tinerii culti si talentati.
    Ar trebui limitat dreptul constitutional la libera exprimare si accesul la mijloace de informare in masa al persoanelor cu antecedente penale de orice fel. Ai furat, ai inselat, ai dat in cap? Gata, ciocu mic!
    Asa cum in Politie nu se poate angaja unu cu cazier, nici la presa sa nu aiba acces... simplu - vreti sa fiti o putere in stat, organizati-va corespunzator.
    Ah, da, stim, va convine sa fiti presuri. Ne scuzati!
  • +2 (2 voturi)    
    AJR ar trebui sa dea explicatii, nu sa ceara! (Miercuri, 20 octombrie 2010, 18:20)

    Nacho [anonim]

    Stia sau nu de aceasta strategie infernala de manipulare? De ce nu s-a sesizat cu privire la campaniile de presa anti-Basescu, ale Realitatii si Antenelor, care dateaza de peste 3 ani? Cum e posibil ca o asociatie de ziaristi sa ramana insensibila la instrumentalizarea politica a presei, de catre un patron diabolic?
    Oricum, SOV nu e decat o parte a icebergului. El incepe, totusi, sa iasa incet-incet la iveala. Cazurile Voicu&Costiniu&Casuneanu si SOV sunt primele care dezvaluie marea cumetrie si mafiotismul clasei politice, incarligata cu presa.
  • +1 (1 vot)    
    jurnalisti (Joi, 21 octombrie 2010, 10:03)

    ion [anonim]

    Nu inteleg de ce-i intereseaza pe asa zisii jurnalisti de la asa zisa AJR ce relevanta au stenogramele in cazul cu pricina? Asta-i treaba justitiarilor. Relevant pentru ei ar trebui sa fie cum le punea botita SOV deontologilor "jurnalisti". Sigurul lor scop este cum sa ne faca sa credem ca sunt curati cand ei sunt in groapa cu euro a lui Vantu si au doar capetele afara s-i poata satisface necesitatile . Toti cei care au semnat aceasta epistola sau ce-o fi ea sunt compromisi de mult. Acum racnesc pentru ca avem si dovada "deontologiei" lor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version