Friends Advertising isi transforma blogul in "revista online de cunoastere a consumatorului"

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 21 octombrie 2010, 16:57 Economie | Media & Publicitate

Fostul blog al agentiei Friends Advertising, FishingtonPost.ro, s-a relansat ca "revista online de cunoastere a consumatorului". Site-ul se prezinta drept "o galerie de idei noi si update-uri inovatoare, cu aplicabilitate in marketing si comunicare".

Site-ul include rubrici precum Idei (de Consumator, de Promovare, de Plasament, de Preturi, de Impachetare), Invitatul saptamanii, Vox Populi si Recomandari (Carti, Cercetare si Studii de caz).

Potrivit unui "Manifest" publicat pe site, "Fishington Post e o publicatie online despre stiintele &artele comunicarii. Uneori va vorbi din punct de vedere al marketerului, alteori din cel al omului de business, alteori din cel al designerului, creativului, fotografului sau ilustratorului. De cele mai multe ori, insa, din punct de vedere al consumatorului. Pe care, cu onor, prea adesea il punem pe ultimul plan, toti cei de mai sus".


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

269 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică