Romtelecom a initiat procesul de selectie pentru contul de creatie si strategie publicitara. Primele reclame 3D vor promova brandul de zahar Margaritar incepand de sambata. Antena 3 anunta un nou format matinal, realizat din 15 noiembrie de Nadina Campean si Marius Ionita.

  • Romtelecom anunta ca a demarat un proces de selectie pentru servicii de creatie, strategie, direct marketing, online, productie de publicitate si evenimente. Cele 20 agentii invitate pot sa-si confirme interesul de participare pana la data de 12 noiembrie, potrivit anuntului, care precizeaza ca vor fi evaluate atat partea de creativitate si de strategie, cat si preturile oferite. Romtelecom desemnase Graffiti BBDO, la inceputul lui 2009, sa realizeze reclamele companiei pentru doi ani. Pe partea de digital, de contul Romtelecom se ocupa Frank Digital. Romtelecom a initiat in octombrie si procesul de selectie pentru contul de media al companiei.
  • Primele reclame TV 3D vor promova brandul de zahar Margaritar si vor fi difuzate in timpul stirilor Pro TV din seara zilei de sambata, 13 noiembrie, potrivit unui comunicat de presa. Reclamele fac parte dintr-o campanie a producatorului Agrana, Premiera Margaritar 3D, in cadrul careia a fost lansata o promotie prin care au fost distribuiti ochelari 3D, cu ajutorul carora pot fi vazute reclamele respective. Doua spoturi ce promoveaza brandul respectiv ruleaza deja in varianta 2D pe Pro TV si Discovery, pana la data difuzarilor 3D, dupa care unul dintre acestea va continua sa fie difuzat la Discovery. Campania TV a fost prefatata cu machete 3D in Pro TV Magazin (8 noiembrie) si The One (editia din octombrie), ghidul tv pentru saptamana 12-19 noiembrie fiind insotit de ochelari 3D. Conceptul campaniei a fost realizat de agentia Brandstalk.
  • Stirile de dimineata ale postului Antena 3 vor avea un nou format incepand cu data de 15 noiembrie, potrivit unui anunt al postului. Matinalul va fi realizat de Nadina Campean si Marius Ionita de luni pana vineri, in intervalul 6.00-10.00 si va include stiri interne si externe din sfera sociala, economica, politica, tehnologie, stiinta, divertisment, sport, auto, turism, utile (meteo, trafic).