Aneta Bogdan, managing partner al companiei Brandient, lanseaza sambata, la ora 15.00, in cadrul Targului de carte Gaudeamus, cartea "Branding pe frontul de Est". Volumul este prezentat intr-un anunt de presa drept "o carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa de cel mai reputat si mai influent nume in brandingul romanesc, dupa aproape 20 de ani de practica in marketing, comunicare si branding".

Coperta "Branding pe frontul de Est"Foto: Brandient

Cuvantul inainte al volumului este semnat de expertul in branding Wally Olins, potrivit caruia "ce este fascinant in efortul pe care buna mea prietena Aneta Bogdan il face de atatia ani este nu numai staruinta de a crea branduri intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci si faptul ca o face cu asemenea verva, inteligenta si creativitate."

Cartea promite "cazuistica locala unica de marketing si branding", "privire din interior asupra mediului corporatist si antreprenorial romanesc", "ton informal" si "nesabuit de onest".

Aneta Bogdan conduce Brandient, companie care a realizat, printre altele, rebrandingul unor companii precum CEC Bank, Domo, TVR si a contribuit la crearea unor branduri precum Fulga, Qfort sau Zuzu.

  • Vezi detalii despre lansarea volumului "Branding pe frontul de Est" aici.