Rupert Murdoch si Steve Jobs se pregatesc sa lanseze Daily - un ziar electronic dedicat iPad

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 21 noiembrie 2010, 17:01 Economie | Media & Publicitate

Rupert Murdoch, seful gigantului media News Corp, si Steve Jobs, directorul executiv al Apple, se pregatesc sa lanseze, la sfarsitul acestei luni, un cotidian electronic denumit "Daily", dedicat tabletei iPad, relateaza The Guardian, care citeaza mai multe informatii aparute in presa americana de specialitate.

Proiectul, dezvoltat in secret la New York de mai multe luni, promite sa fie primul ziar online conceput exclusiv pentru tableta Apple iPad.

Vazut drept o combinatie intre 'lejeritatea' tabloidelor si continutul de calitate, noua publicatie este inca o dovada a determinarii lui Murdoch de a depasi zona printului.

Potrivit surselor citate, nu va exista o editie print sau web: principala caracteristica, dezvoltata cu ajutorul inginerilor de la Apple, va fi publicarea automata a stirilor pe iPad. Abonamentul la Daily va costa 99 de centi pe saptamana.

Potrivit Women's Wear Daily, sediul ziarului va fi la etajul 26 al cladirii News Corp din New York, unde 100 de ziaristi au fost deja angajati, inclusiv Pete Picton, unul dintre cei trei directori editoriali de la The Sun. Directorul editorial al Daily nu a fost inca anuntat, dar este vehiculat numele lui Jesse Angelo, director editorial la New York Post.

Printre angajati figureaza si Sasha Frere-Jones, fost critic muzical la New Yorker, care va conduce sectiunea arta si cultura. Expertii noteaza ca, avand in vedere numele angajate, proiectul sugereaza ca partea de video va constitui o componenta majora a noii publicatii.

Surse apropiate sustin ca Murdoch este atat de dedicat acestui proiect si deoarece considera ca acest cotidian, executat corect, va demonstra ca cititorii sunt dispusi sa plateasca pentru un continut online de calitate.

Murdoch crede ca iPad-ul va schimba regulile jocului si, potrivit estimarilor sale, vor exista peste 40 de milioane de utilizatori de astfel de tablete pana la finele lui 2011. "Vede o lume in care fiecare familie va avea un iPad in casa si prin intermediul acestuia isi vor culege oamenii stirile si informatiile. Daca doar 5% din acesti 40 de milioane subscriu la Daily, iata deja doua milioane de clienti".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

744 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă