Serviciul de monitorizare Facebrands.ro se lanseaza oficial cu un raport despre popularitatea mass-media romanesti pe Facebook

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 17 ianuarie 2011, 12:38 Economie | Media & Publicitate

Standout, agentie de comunicare in social media, si dezvoltatorul web Byte Flux au lansat oficial, luni, Facebrands.ro, un serviciu de monitorizare a paginilor de Facebook create de persoane si institutii (companii, ONG-uri etc) din Romania. Serviciul arata evolutia numarului de fani ai acestor pagini, pe zile si saptamani, furnizand si analize pe baza cifrelor monitorizate.

Potrivit unui comunicat de presa, in momentul lansarii oficiale, Facebrands.ro monitorizeaza peste 3.000 de pagini romanesti de Facebook si estimeaza ca numarul acestora va depasi 5.000 in cateva luni. Paginile sunt grupate in 47 de categorii si 54 de subcategorii. Vezi mai multe detalii despre acest serviciu in comunicatul de presa.

Un prim raport al serviciului vizeaza popularitatea mass-media romanesti pe Facebook si arata, intre altele, ca:
  • Postul TV cu cei mai multi fani pe Facebook este Discovery Romania, cu aproape 94.000 de fani in ziua de 16 ianuarie, urmat de UTV, ProTV, Sport.ro si Music Channel.
  • Emisiunea TV cu cei mai multi fani pe Facebook, la 16 ianuarie, era "Cronica Carcotasilor" (141.117 fani), urmata de "Mondenii Show", "Romania, te iubesc!", "Utv Alarm Clock", "Mostenirea".
  • Postul de radio cu cei mai multi fani pe Facebook este Radio ZU, (peste 170.000 in data de 16 ianuarie), urmat de Kiss FM, Vibe FM, Radio 21 si One FM - Dance Station.
  • La categoria publicatiilor stiri generale (mixt - print si online), top 5 este format din Mediafax.ro (16.389 fani), Adevarul (16.321), Apropo.ro (11.616), HotNews.ro (9.642), Realitatea.Net (9.103).
  • Vedetele din Romania cu cei mai multi fani pe Facebook, potrivit monitorizarii Facebrands, sunt Mircea Badea (103.319), Dani Otil (42.183), Bianca Dragusanu (36.033), Serban Huidu (30.108), Adi Moisescu (21.712).
  • Vezi mai multe detalii aici


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

767 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi