Grupul francez Lagardere a ajuns, luni, la un acord cu publisherul american Hearst prin care va vinde acestuia peste 100 de titluri din portofoliul sau international de reviste, pentru 651 milioane de euro, informeaza Reuters.

Lagardere anuntase in urma cu o luna ca poarta negocieri exclusive cu grupul Hearst pentru vanzarea portofoliului sau international de reviste. AFP noteaza ca este vorba despre publicatiile din SUA, Rusia, Ucraina, Italia, Spania, Marea Britanie, China, Japonia, Olanda, Republica Ceha, Hong Kong, Mexic, Taiwan, Canada si Germania si ca printre titlurile vandute se numara si editiile locale din aceste tari ale revistei Elle, brand pe care Lagardere il va detine in continuare.

Printre cele mai cunoscute reviste publicate de Hearst se numara Cosmopolitan, Esquire si Harper's Bazaar.

Potrivit Reuters, prin retragerea de pe piata americana, Lagardere urmareste sa-si concentreze din nou atentia asupra pietei franceze, renuntand la activitati ce au produs, in 2010, 40% din veniturile sale in domeniul media, dar mai putin de 5% din profitul operational. Lagardere se asteapta ca procesul de vanzare sa se incheie in cel de-al treilea trimestru din 2011.