Promovarea "frunzei" din brandul turistic pe canale TV internationale costa 17,2 milioane de lei

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 1 februarie 2011, 10:55 Economie | Media & Publicitate

 documente
(01 Feb 2011) DOC, 316KB
Ministerul Dezvoltarii intentioneaza sa cheltuiasca 17,2 milioane de lei, fara TVA, pentru difuzarea de spoturi publicitare pe canale TV internationale in anul 2011, in vederea promovarii Romaniei ca destinatie turistica si cresterea gradului de constientizare asupra noului brand turistic national. In acest sens, Ministerul Dezvoltarii a postat pe e-licitatie.ro un anunt de participare.

"Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului lanseaza procedura de achizitie de publicitate pe canale internationale de televiziune, cu un buget maxim de 4.000.000 Euro fara TVA, actiune cofinantata in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national", a precizat Ministerul Dezvoltarii.

Potrivit acestuia, obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune "in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026".

  • Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde si de 20 de secunde in proportie egala (50% spoturi de 30 de secunde si 50% spoturi de 20 de secunde). Ofertantul va asigura distributia spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni iar numarul difuzarilor va fi distribuit in mod egal pe zile. MDRT doreste ca cel putin 60% din spoturile difuzate pe fiecare din cele trei posturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea.

Posturile de televiziune vizate sunt primele trei posturi de televiziune internationale in functie de audienta in randul persoanelor care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, minim 6 calatorii pe an) conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasa din punct de vedere economic in conditiile celui mai mic cost pe punctul de audienta, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.
  • Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "Explore the Carpathian garden", lansat in iulie la Shanghai, a starnit o serie de controverse din cauza asemanarii izbitoare cu un alt logo comercializat pe internet.
  • Elena Udrea a declarat atunci ca produsul a fost achizitionat "in urma unei licitatii publice de la o mare firma de brand". Firma se numeste THR-TNS, iar Udrea a subliniat respectabilitatea firmei argumentand ca aceasta are contracte cu tari precum Spania, Grecia, SUA, Cuba.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 10 martie 2011, urmand ca ofertele sa fie deschise pe 14 martie.

Principalele conditii pe care trebuie sa le indeplineasca firmele participante:

  • Garantie de participare de 340.000 RON; garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
  • Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 34.000.000 Lei sau echivalentul acestei sume in
  • Se solicita experienta similara pentru contracte incheiate prin prezentarea unei liste a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea unui contract de servicii anterior ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de cel putin 1.200.000 euro, echivalent a 5.160.000 lei sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie minim 2.000.000 euro, echivalent a 8.600.000 lei.
  • Se va anexa cel putin o recomandare emisa de beneficiarii care au derulat campanii publicitare.
Mai multe amanunte le gasiti in documentul atasat.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2282 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    Dumnezeule (Marţi, 1 februarie 2011, 11:00)

    Benny [anonim]

    Mai bine ati reabilita drumurile, sa si aibe cum sa ajunga turistii in Romania!
    • +1 (5 voturi)    
      ..... (Marţi, 1 februarie 2011, 11:14)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui Benny

      asta vroiam sa spun si eu +
      infrastuctura cfr ca sa nu mai facem 400-500 km in 6.30 - 7.30 ore (pun pariu ca daca s-ar reduce la jumate timpul ar veni si calatorii - again).
    • +1 (7 voturi)    
      nici ca as zice ceva... (Marţi, 1 februarie 2011, 11:16)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Benny

      daca ne-ar spune Dna Udrea cam cati turisti au in obiectiv sa aduca aceasta camapanie si cam cand ??!! Si, mai important, daca nu vor veni acei turisti vizati de campania asta, cine va plati cele 4 milioane de Euro cat inseamna suma cu pricina??!! Plateste Dna Udrea banii pierduti daca proiectul va fi un esec, ca si alelalte in care a bagat bani grei, unul dupa altul si care au adus in plus in Romania ca turiisti un numar egal cu ZERO ???!!!!! Cine plateste pentru toate aceste esecuri in adiministratia publica centrala si locala din Romania?! Ca Dna Udrea a avut proiecte peste proiecte care mai de care pe bani tot mai grei si ce s-a ales din ele?! Turistii au plecat spre Bulgaria vecina care aduce intr-un an turisti cat Romania in 2 decenii ??!!!!
      • +1 (3 voturi)    
        Cei 4 mil de euro sunt bani europeni (Marţi, 1 februarie 2011, 13:52)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui costica

        Trebuie sa incepem si noi de undeva.E mai rau daca nu faci nimic.Pic cu pic se face mare.Gica contra ca voi gasim la toate colturile.Daca nu face nimic...de ce nu face.Daca incearca ceva....nu e bine.Se duc turistii la bulgari.
        Si bulgarii au inceput de la un punct.Sunt de acord ca sunt inaintea noastra cu 10 ani.Iar asta se datoreaza faptului ca au inceput promovarea turismului si investitiile in infrastructura in urma cu 10 ani.Ma intreb guvernul tariceanu ce a facut ptr turism.Ce investitii in infrastructura domeniului a facut?Cate sosele judetene,cati km de autostrada,cate partii,patinoare etc a facut?Mai ales ca duduia economia si erau bani.In plina criza ec Udrea a facut mult mai multe ptr turismul romanesc decat oricare ministru al turismului in 20 de ani.Si sa nu ma luati ca a facut cu bani de la buget.80%din banii investiti de ministerul ei sunt bani europeni.
        • -2 (2 voturi)    
          ce-a facut Dna Udrea?! (Marţi, 1 februarie 2011, 15:26)

          costica [anonim] i-a raspuns lui Rammy

          adica, CATI turisti in plus a adus in Romania Dna Udrea cu banii astia in anii astia??!! CATI ???!!!! Lasati-ne cu vorbele, invatati-va o data sa spuneti lucruri concrete, ca suntem satui de cat face si drege Dl Boc si Romania uite unde este !!! CONCRET, cati turisti imi spui , te rog ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • -3 (3 voturi)    
      _ (Marţi, 1 februarie 2011, 11:26)

      v [anonim] i-a raspuns lui Benny

      dar cu salariile bugetarilor si asistentele sociale cum ramane? hotarati-va odata ce vreti.
    • +4 (6 voturi)    
      oile (Marţi, 1 februarie 2011, 11:55)

      taitta [anonim] i-a raspuns lui Benny

      Dumnezeule cat de prosti puteti fi, cat inseamna 17,2 mil lei...cam 4 mil de euro.Ungaria acum 15, 20 de ani cheltuia pe promovare cam 30 de mil de dolari pe an. Nu imi vine sa cred ca romanii sunt atat de naivi sa nu vada ca aproape totul tine de reclama, sa nu vada puterea mass mediei. Normal ca trebuie facuta si infrastructura, dar din pacate suma pt promovare este prea mica, apropo...tataie cu 4 mil de euro nu faci nici un km de auostrada.
    • +5 (5 voturi)    
      roaga-te mai des! (Marţi, 1 februarie 2011, 12:39)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Benny

      poate te scuteste Cel de sus de intelepciune. Cei 4 mil fac parte din banii europeni GRATIS (adica nerambursabili) pt. dezvolatrea turismului. Nu se poate folosi niciun cent pt. altceva, ca sa nu devina FRAUDA (vezi Nicolescu -Pitesti).
    • 0 (2 voturi)    
      D'aia (Marţi, 1 februarie 2011, 14:01)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui Benny

      D'aia nu esti tu ministru, ca habar n-ai ce trebuie facut! Lasa-i pe cei priceputi sa faca ce trebuie pentru tarisoara. E suficient ca mata sa platesti darile!
  • 0 (4 voturi)    
    Campanie promovare brand de tara (Marţi, 1 februarie 2011, 11:13)

    Mihai [anonim]

    Daca asa suna brief-ul primit de agentii e clar ca o sa iasa o varza de campanie. Asa se intampla cand unii cred ca se pricep la orice. Nu iese nimic bun. S-a vazut cel mai bine in frunza Udresei.
  • +3 (5 voturi)    
    Unde dai si unde crapa... (Marţi, 1 februarie 2011, 11:33)

    Andrei [anonim]

    ...mai exact dai de Romania si-ti crapi oasele si capul incercand s-o vizitezi.

    Un singur cuvant este de zis: I N C O M P E T E N T A.

    De ex. Italia nu are Min. Turismului. In schimb are initiativa privata si infrastructura bine pusa la punct. Poate ca ar trebui sa luam exemplu si de la ei.

    Ministerul umbla cu tichia de margaritar pe crestetul capului si in c... gol. E jenant....
  • 0 (0 voturi)    
    Sa vedem eficienta celor Land of choice inainte! (Marţi, 1 februarie 2011, 11:36)

    mil [anonim]

    Standarde de cost...nu spunea Clopotzel ca ne trebuie d'astea?...cati bani cheltuiti pe turist suplimentar...atat,. bun!

    Daca am cheltuit in plus si turistul a venit in minus...eu zic sa ne schimbam strategia, ca am mai avut o campanie tot asa, pe Euronews si Eurosport care trebuia sa aduca turisti...si nu stiu ce cum se facu ca a adus..."decat ca" in Bulgaria si Ungaria..

    Unii oameni sunt inchisi pentru ca ar repara 45 de acoperisuri de scoli cu banii astia si nu 50...beware Clopotzel, nu semna nimic!
  • +1 (3 voturi)    
    frunza (Marţi, 1 februarie 2011, 11:37)

    cristina [anonim]

    frunza pe care au platit romanii bani grei firmei spaniole este de fapt logo unei firme din Madrid care vinde piese second-hand ,din masini dezmembrate.Firma spaniola se numeste RECAMBIOVERDE.Ogasiti pe internet la www.recambioverde.es.Oricum spaniolii si au gasit ,,prostul,, in Ministerul Turismului din ROMANIA.Cine este vinovat judecati singuri.
    • +2 (2 voturi)    
      contracampanie de promovare (Marţi, 1 februarie 2011, 12:02)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui cristina

      chiar n-ati vazut ca dupa ce s-a pretins ca frunza nu era autentica etc. si s-a denigrat actiunea de promovare, acum nu mai gasesti pe net acel site? ca si multe alte actiuni false de a critica orice cu sau fara temei... opozitia atata stie... sa vina si cu solutii reale nu doar care sunt pe hartie...neaplicabile...la asemenea aliante... asemenea asteptari...
      • +2 (2 voturi)    
        Minciuna repetata (Marţi, 1 februarie 2011, 12:15)

        georgio [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        Minciuna asta cu frunza ca e un logo furat e o clasica tehnica bolsevica. Se repeta o minciuna pana publicul o crede. Individul care a "lansat" stirea pe logul personal e un angajat Realitatea.net si in final a recunoscut ca a facut parte din campania televiziunii luivnatu. Inclusiv pagina teoreticei firme spaniole era inregistrata la twocows pe numele individului angajat la Vantu.
        • -1 (1 vot)    
          Or prost or chior (Marţi, 1 februarie 2011, 13:32)

          Securistu' [anonim] i-a raspuns lui georgio

          georgio - hotareste-te. Ori esti chior si nu vezi pe site-ul www.recambioverde.es frunza lu udrea ori te faci ca n'o vezi si pui vechea placa cu comunismul "combatut" atita de base.
    • +2 (2 voturi)    
      site-ul nu exista (Marţi, 1 februarie 2011, 12:17)

      katha [anonim] i-a raspuns lui cristina

      am vrut sa intru pe site-ul dupa care spui tu ca afost copiata frunza si acesta nu exista. tu ai verificat?
      sau este doar o fumigena?
      • +1 (1 vot)    
        Tipic kaghebistic (Marţi, 1 februarie 2011, 13:57)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui katha

        Nu te-ai prins?O minciuna repetata la nesfarsit devine un adevar in mintea oamenilor.Asta este o practica kaghebista.
      • 0 (0 voturi)    
        Scuze.Site-ul exista... (Marţi, 1 februarie 2011, 14:05)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui katha

        ....si frunza.Dar e ceva ciudat,totusi.Exista din 2010.Chiar cand s-a lansat si brand-ul romanesc.De ce oare?De ce toate site-urile care au logo frunza sunt descise toate in 2010,chiar cand s-a lansat frunza noastra?
        • -1 (1 vot)    
          acelasi securist (Marţi, 1 februarie 2011, 14:35)

          romania a lansat o frunza! [anonim] i-a raspuns lui Rammy

          asa e rammy. Ce bine le spui! Iti dai seama cat au asteptat astia sa lansam noi logo-ul platit cu bani grei si sa ni-l fure! Daca se gindea si nutzi un pic gasea si ea ceva ce nu se putea fura... cum ar fi secera si ciocanul! I-a sa vad eu europeanul ala ce are tupe! Apropo', ce IQ ai tu?
  • -1 (1 vot)    
    frunza verde s-a ofilit. (Marţi, 1 februarie 2011, 12:04)

    calin [anonim]

    si o sa pice inainte ca cineva din ''turismul'' romanesc sa apuce sa vada ceva concret.Ar trebui sa pice guvernul cu toate ''buruienile''!
  • 0 (0 voturi)    
    Pagina web www.thecarpathiangarden.com (Marţi, 1 februarie 2011, 12:19)

    Marius [anonim]

    Eu nu inteleg inca cum de situl http://www.thecarpathiangarden.com/ nu a fost achizitionat de Ministerul turismului. Adica e chiar asa de greu sa preia situl avand in vedere importanta lui. Orice strain cand cauta despre romania, cauta in limba engleza iar adresa sitului este cu atat mai relevanta pentru imaginea Romaniei. Adica chiar cu totii dormim si nu facem nimic sa ne promovam corect?

    Marius
  • -1 (1 vot)    
    pt.mihaela (Marţi, 1 februarie 2011, 12:21)

    cristina [anonim]

    poate tu nu mai gasesti ,,acel,,site.dar daca incerci la www.recambioverde.es sigur gasesti si frunza.si nu e vorba de o companie din Anglia ci de una din MADRID.Acelasi oras unde au sediul si cei care au ,,conceput ,, logo-ul turistic al ROMANIEI.Nu cred ca e o critica fara temei ,si poate nu-i nici o critica,mai degraba e o constatare a niveluilui de competenta o celor ce ne conduc care acum sant portocalii.
  • -2 (2 voturi)    
    "identificate in Master Planul 2007-2026" !!!! (Marţi, 1 februarie 2011, 12:43)

    lili [anonim]

    Si cam cum va arata Romania in 2026??!!! Cine a avut acea VIZIUNE, ca sa nu zic VEDENIE ??!!! Pai, voi nu sunteti in stare sa luati 1 masura la anul de gratie 2010 sau 2011 fara sa intervina Dl Basescu si sa dreaga busuiocul si sa va scoata basma curata si voi vorbiti si va ganditi al anul 2026 ???!!!! Iarta-i Doamne, ca asa s-au obisnuit sa trateze o natiune intreaga, asta e deja boala la politicienii nostri, sa ne sfideze pur si simplu....
  • -1 (1 vot)    
    pt georgio (Marţi, 1 februarie 2011, 12:45)

    cristina [anonim]

    nu sant angajata la realitatea si nici in alta parte in Romania.Muncesc si locuiesc la Madrid ,si am avut nevoie de o piesa pt masina mea.Normal am cautat pe net aici in Madrid si am dat peste acaesta firma care are 9 ani de activitate si are acel logo.E simplu intra si verifica,si daca esti onest recunoaste cand gresesti.
    • -1 (1 vot)    
      frunza e portocalie! (Marţi, 1 februarie 2011, 13:40)

      portocaliul [anonim] i-a raspuns lui cristina

      Stai cuminte cristina. Astia vad frunza portocalie si bineinteles ca nu seamana. asa cum base e anticomunist si reformist si anisecurist asa si pdl-isti nu fura, urasc necinstea, n-au fost comunisti niciodata, nici macar informatori la securitate, vor doar binele tarii in detrimentul contului personal. In general astea toate sunt apanajul "socialistilor" din opozitie.
  • 0 (0 voturi)    
    hihI (Marţi, 1 februarie 2011, 14:07)

    MirceaA [utilizator]

    daca tot au pus frunza. trebuia legalizata marijuana si atunci sa te tii de turisti. Am avea 7-8 milioane pe an.
  • -1 (1 vot)    
    Frunza (Marţi, 1 februarie 2011, 14:18)

    gigi marga [anonim]

    Cred ca daca se usuca si cade aceasta frunza, ramanem cu Elena Udrea in pielea goala
    • -1 (1 vot)    
      la toamna (Marţi, 1 februarie 2011, 14:38)

      toamna [anonim] i-a raspuns lui gigi marga

      doamne fereste! nu e destul ca o suportam si imbracata! Gigi marga, vezi ca esti cam pervers! te poti inscrie la pdl.
  • 0 (0 voturi)    
    reclama (Marţi, 1 februarie 2011, 14:28)

    I M [anonim]

    Reclama este sufletul comerţului!
    Cu ce nu sunt eu de acord!?? Avem mulţi tineri foarte deştepţi, foarte talentaţi! De ce nu-i folosim? Brand-ul de ţară putea fi făcut de copiii noştri de 1000 de ori mai bine şi mai frumos!
    De ce nu-i folosim?
    La ce să vină turiştii în ţara noastră?! Pentru a ajunge oriunde trebuie să meargă pe drumuri desfundate, sau pline de gropi, sau strâmte, sau... să dea nas în nas cu poliţişti aroganţi gata oricând să-i amendeze. Dacă vrei să aduci turişti trebuie să asiguri masă, cazare, transport, programe de distracţie sau de vizitare diverse obiective. Trebuie să te ocupi de turişti din momentul în care vin şi până pleacă; nu doar masă şi casă şi.. în rest îi laşi de izbelişte....
    Putem cheltui orcâţi bani pe reclama! Degeaba... Peste tot în lume se ştie că România este o ţară frumoasă, păcat că este condusă şi acum şi ieri şi alaltăieri!...
    • 0 (0 voturi)    
      noul sef de la turism (Marţi, 1 februarie 2011, 14:41)

      frunzareanu [anonim] i-a raspuns lui I M

      Doamne, tu chiar iei totul in serios...
  • 0 (0 voturi)    
    Ghici ciuperca ce-i? (Marţi, 1 februarie 2011, 14:56)

    gogu [anonim]

    -Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - 34.000.000 Lei,
    - prestari de servicii similare in ultimii 3 ani - cel putin 1.200.000 euro,
    - sau trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie minim 2.000.000 euro,

    La aceste conditii, cate firme credeti ca se califica? luati in calcul ca ultimii 3 ani inseamna doi ani crizati (2010 si 2009) pus unul aproape crizat 2008

    Cate firme de publicitate au avut in acesti ani contracte sa se califice la asa conditii? si mai ales CARE?
    Daca cineva are o explicatie logica referitor la modul in care s-au ales aceste sume sa ne-o spuna si noua.
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant (Marţi, 1 februarie 2011, 15:49)

    Dragos [anonim]

    S-a uitat cineva la proprietatile documentatiei de atribuire? :)
  • +1 (1 vot)    
    brand de tara si promovare (Marţi, 1 februarie 2011, 16:53)

    matei [anonim]

    Sa se mai informeze si Hotnews.
    In ziua in care s-a lansat brandul de tara, Udrea era la Shanghai. In aceeasi zi, Antena 3 a descoperit, asa, ca din intamplare, din n site-uri de pe lumea asta, taman site-ul cu firma care avea frunza asemanatoare.
    Dupa o luna site-ul a disparut, iar Registrul Comertului din Irlanda a confirmat ca acea firma nu a existat, nu a fost inregistrata niciodata oficial. Deci nu avea nici logo oficial.
    Astept momentul cand Udrea va scoate hartia de la Registrul Comertului din Irlanda. Judecand dupa firma de imagine care o consiliaza, cred ca o s-o faca la momentul potrivit.
    Cat despre promovarea turismului, asta peste tot in lume se face permanent. Iar sumele pe care le dam noi sunt chiar mici raportat la teritoriu, populatie destinatii si obiective de interes. Orice guvern care va veni va trebui sa aloce mai mult.
    Nu ma dau in vant dupa Udrea, dar despre turism si promovarea imaginii ar trebui sa iasa sa vorbeasca aia care stiu cu ce se mananca astea.
  • 0 (0 voturi)    
    discurs cu emetiral sub limba (Marţi, 1 februarie 2011, 16:58)

    Dedalus [anonim]

    Din moment ce posturile de televiziune sunt atat de bine caracterizate in documentatia de atribuire, de ce minsiterul nu a organizat procedura special pentru posturi de televiziune?

    Cu alte cuvinte, de mai e nevoie de un itnermediar (operatorul economic ce va licita), din moment ce se putea licita direct difuzarea?

    De ce nu liciteaza direct difuzarea?

    Pai, raspunsul mi-l dau singur, sa o scutesc pe doamana Udrea sa ma mai trimita dupa castraveti ca data trecuta, cand a zis ca "pe site este pus contractul de atribuire", si cand m-am dus sa vad, pe site era numai un model de contract, ala de se aplica la toate firmele (fara sume, fara conditii fara nimic), de-l gaseste oricine pe web-ste-ul ANRMAP....

    Ia de-ai doamana Udrea (cu copy /paste, ca tot romanul traitor in societate bazata pe cunaostere...):

    "Domnule, aceasta este procedura prevazuta e legislatia in vigoare si care presupune utilizarea eficaenta a fondurilor publice". Puteti pune si sosul de "bla-bla", mai adaugati un citat fara sens din ce-o fi si gata- se cheama ca "ati raspuns".

    Va intreb: ce faceti cu banii? De cati bani aveti nevoie ca sa va vedeti fericirea cu ochii?
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu la subiectul de mai sus (Miercuri, 2 februarie 2011, 21:38)

    gogu [anonim]

    sper ca la sfarsitul acestei desfatari a guvernantilor pe banii nostri ,sa se faca un audit la predarea mandatului,si atunci sa vedeti ce o sa caute si Udrea siBasescu,si Boc cu toata camarila,numai frunze si sali de sport,si piste de biciclete, si altele la care sunt convins ca nu o sa mai de din gura ca o moara stricata fara sa stie fiecare sa explice unde s-au dus si pensiile si salariile bugetarilor,precum si miliardele de euro cu care au indatorat tara asta,si au amanetat viitorul copiilor si nepotilor nostri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi