Q2M, regia online a Realitatea.net, preia oficial vanzarile de publicitate pentru 10 siteuri ale Intact

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 1 februarie 2011, 17:04 Economie | Media & Publicitate

Cele mai multe dintre site-urile grupului Intact vor fi reprezentate de acum de Q2M, regia lansata la sfarsitul anului trecut de Dragos Stanca si care pana acum a reprezentat preponderent site-urile grupului Realitatea, potrivit unui comunicat Q2M. Negocierile dintre Intact si Q2M se deruleaza de mai multe saptamani, in conditiile in care divizia online Intact Interactive a anuntat ca renunta la activitatile de vanzari de publicitate, urmand sa se concentreze doar pe dezvoltare web.

Potrivit comunicatului, Q2M va vinde spatiile publicitare ale site-urilor a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, antenai.ro, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro si vdtonline.ro. Comunicatul precizeaza ca, pe baza unui acord incheiat marti, Q2M devine partener exclusiv al Intact Media Group in domeniul vanzarii de publicitate online pentru cele zece site-uri. Q2M reprezinta, intre altele, si site-urile Realitatea.net, Money.ro, IQads.ro, Smark.ro (apartinand Realitatea Media/F5), Manager.ro si portofoliul de bloguri al Republika Interactive.

Intact Interactive a trecut printr-o serie de schimbari la inceputul acestui an, cand conducerea sa a fost preluata de Sorin Danilescu, iar Augustin Roman, sef Intact Interactive timp de un an, a preluat conducerea site-urilor din reteaua GSP.ro, vanzarile de publicitate in cazul acestora fiind preluate de Convergent Media. La 19 ianuarie, Sorin Danilescu s-a sinucis.

La 20 ianuarie, Orlando Nicoara scria pe blogul sau ca regia Q2M va prelua vanzarea celor mai multe dintre site-urile Intact, "inclusiv Antena1.ro, Antena3.ro sau Radio Zu" (Radiozu.ro, asemenea Jurnalul.ro, nu figureaza printre site-urile preluate de Q2M - n.r.). Dragos Stanca raspundea atunci, pe propriul blog: "Q2M - compania de digital marketing si vanzari online pe care am lansat-o dupa achizitia prin management buyout a F5 X-Media – e in faza finala a negocierilor cu mai multi publisheri importanti, iar portofoliul de site-uri cu care vom intra, ca regie, in 2011 va fi anuntat pana cel tarziu la 1 februarie."


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

886 vizualizari

  • // (Marţi, 1 februarie 2011, 18:22)

    madonion [anonim]

    Apocalipsa si Scumpirea 3 aveau acelasi registru de mult.... nu mira pe nimeni.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi