Walk of Fame-ul bucurestean, inaugurat la inceputul saptamanii, este primul proiect la care a lucrat noua echipa de marketing si comunicare a centrului comercial Cocor. Iar agentia de relatii publice V+O Communication anunta venituri de 760.000 de euro in 2010, in crestere cu 9%, estimand pentru anul acesta o crestere a pietei locale de PR de 5%.

  • Lansarea Walk of Fame-ului autohton, din centrul Bucurestiului, este primul proiect la care a lucrat noul marketing director al centrului comercial Cocor, Albert Craiciu, in colaborare cu agentia de relatii publice Pi2 PR, care a preluat serviciile de profil ale Cocor iarna aceasta, potrivit unui comunicat de presa. Walk of Fame-ul din Piata Timpului - realizat impreuna cu Teatrul Metropolis si Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti - a fost conceput ca proiect cultural si a fost lansat pe 31 ianuarie prin inaugurarea primei stele, acordata actorului Florin Piersic. Agentia Pi2 PR va oferi pentru magazinul bucurestean servicii de relatii media, management de evenimente, comunicare business-to-business si business-to-consumer. Albert Craiciu a ocupat, inainte de a veni la Cocor, pozitia de deputy marketing director al Anchor Grup SA pentru Bucuresti Mall si Plaza Romania. Vezi detalii in comunicatul de presa
  • Agentia de relatii publice V+O Communication Romania a inregistrat in 2010 venituri de 760.000 de euro, cu 9% mai mult decat anul precedent, potrivit unui comunicat de presa. Acesta arata ca anul trecut agentia a lucrat pentru 30 de clienti, iar clientii noi au generat 46% din veniturile agentiei, care ofera servicii de relatii media, comunicare de criza, comunicare de brand, comunicare in social media, evenimente interne si de vanzari. Comunicatul o citeaza pe Loredana Visa, directorul V+O, potrivit careia agentia urmarese sa-si dezvolte anul acesta specializarea in domeniile IT&C si retail, estimand o crestere a pietei romanesti de PR de 5% fata de anul 2010. Vezi detalii in comunicatul de presa.