Pe scurt: Cocor are o noua echipa de marketing si comunicare. Agentia V+O anunta venituri in crestere in 2010

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 2 februarie 2011, 19:56 Economie | Media & Publicitate

Walk of Fame-ul bucurestean, inaugurat la inceputul saptamanii, este primul proiect la care a lucrat noua echipa de marketing si comunicare a centrului comercial Cocor. Iar agentia de relatii publice V+O Communication anunta venituri de 760.000 de euro in 2010, in crestere cu 9%, estimand pentru anul acesta o crestere a pietei locale de PR de 5%.

  • Lansarea Walk of Fame-ului autohton, din centrul Bucurestiului, este primul proiect la care a lucrat noul marketing director al centrului comercial Cocor, Albert Craiciu, in colaborare cu agentia de relatii publice Pi2 PR, care a preluat serviciile de profil ale Cocor iarna aceasta, potrivit unui comunicat de presa. Walk of Fame-ul din Piata Timpului - realizat impreuna cu Teatrul Metropolis si Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti - a fost conceput ca proiect cultural si a fost lansat pe 31 ianuarie prin inaugurarea primei stele, acordata actorului Florin Piersic. Agentia Pi2 PR va oferi pentru magazinul bucurestean servicii de relatii media, management de evenimente, comunicare business-to-business si business-to-consumer. Albert Craiciu a ocupat, inainte de a veni la Cocor, pozitia de deputy marketing director al Anchor Grup SA pentru Bucuresti Mall si Plaza Romania. Vezi detalii in comunicatul de presa
  • Agentia de relatii publice V+O Communication Romania a inregistrat in 2010 venituri de 760.000 de euro, cu 9% mai mult decat anul precedent, potrivit unui comunicat de presa. Acesta arata ca anul trecut agentia a lucrat pentru 30 de clienti, iar clientii noi au generat 46% din veniturile agentiei, care ofera servicii de relatii media, comunicare de criza, comunicare de brand, comunicare in social media, evenimente interne si de vanzari. Comunicatul o citeaza pe Loredana Visa, directorul V+O, potrivit careia agentia urmarese sa-si dezvolte anul acesta specializarea in domeniile IT&C si retail, estimand o crestere a pietei romanesti de PR de 5% fata de anul 2010. Vezi detalii in comunicatul de presa.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

459 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri