VIDEO Ponta: Niciodata dupa '89 TVR nu a fost atat de mult o televiziune de partid. Televiziunea publica: Acuzatiile sunt neadevarate

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 7 februarie 2011, 17:34 Economie | Media & Publicitate

Televiziunea Publica Romana, platita din bani publici, nu a fost niciodata dupa 1989, atat de mult o televiziune de partid, a acuzat luni presedintele PSD, Victor Ponta, citat de Agerpres, la inceputul sedintei Biroului Permanent National al partidului. In replica, TVR califica afirmatiile lui Ponta drept "neadevarate" si invoca timpii alocati in ianuarie principalilor actori politici.

"Niciodata dupa 1989 TVR, platita din bani publici, nu a fost atat de mult o televiziune de partid. Astazi (luni -n.r.) mi s-a prezentat o statistica - 85% din stirile si emisiunile TVR, repet platite din banii nostri ai tuturor, au fost numai despre presedintele Traian Basescu si despre Guvern. Si cred ca, in perioada urmatoare, trebuie sa stabilim cum se folosesc banii romanilor", a afirmat Ponta.

Liderul social-democratilor i-a anuntat pe membrii Biroului Permanent National ca una din initiativele legislative ale social-democratilor privind functionarea TVR, care a trecut de votul Camerei Deputatilor, va ajunge la Senat.

Propunerea legislativa initiata de PSD vizeaza eliminarea obligativitatii taxei TV pentru televiziunea publica. Principalul motiv invocat de initiatori pentru modificarea Legii nr. 41/1994 - privind organizarea si functionarea Societati Romane de Radiodifuziune si a Societatii Romane de Televiziune - a fost 'acordarea unei protectii sociale' pe fondul crizei economice.

Televiziunea publica precizeaza, intr-un comunicat de presa, ca in luna ianuarie 2011, de cand dateaza ultimele informatii complete disponibile, s-au alocat urmatorii timpi principalilor actori politici din Romania:
  • 34,5% - presedintie;
  • 29,4% - guvern;
  • 9,2% - majoritatea parlamentara;
  • 17,8% - opozitie;
  • 5,4% - independenti;
  • 3,7% - partide neparlamentare.
Procentele sunt aferente secundelor alocate exprimarii politice pe toate canalele SRTv in luna ianuarie 2011, in programele de stiri. "In consecinta, acuzatiile la adresa televiziunii publice, potrivit carora TVR a devenit 'o televiziune de partid', prin faptul ca '85% din stiri sunt despre actualul presedinte si guvern' sunt neadevarate", potrivit sursei citate. Reprezentantii TVR arata ca pentru Presedintie nu se precizeaza ponderea timpului care trebuie alocat in programele de stiri.

In ceea ce priveste propunerea de eliminare a obligativitatii taxei TV, TVR sustine ca eliminarea acesteia, "a carei valoare este oricum cea mai scazuta la nivelul UE (sub 1 euro pe luna, pe familie), ar avea drept consecinta imposibilitatea SRTv de a mai functiona".

"Obligatia statului roman de a asigura, prin mijloace adecvate, dreptul la informare al cetatenilor implica o cheltuiala publica", precizeaza comunicatul citat, care mai arata ca:

  • Art. 56, alin. 1 din Constitutia Romaniei sustine obligatia cetatenilor de a contribui la cheltuielile publice prin taxe si impozite. In baza acestui principiu constitutional, a fost reglementata taxa pentru serviciul public de televiziune, prin lege organica.
  • Aceasta taxa este o taxa nefiscala si se regaseste in majoritatea tarilor europene.
  • Televiziunea Romana nu este o exceptie in peisajul media european. Modelul de finantare multipla a televiziunii publice - care include si taxa TV - se intalneste la majoritatea televiziunilor publice din Europa, membre ale European Broadcasting Union. Televiziunile publice care nu au printre sursele de finantare o taxa TV sau o taxa de solidaritate sunt sustinute de guvernele tarilor lor si nu au atatea limitari la incasarile din publicitate precum Televiziunea Romana.
  • Fondurile de la bugetul de stat alocate SRTv sunt destinate, in principal, utilizarii  statiilor de emisie a radioreleelor si a circuitelor video si fonice - mergand in proportie de 98% catre Societatea Nationala de Radiocomunicatii (SNR).


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2257 vizualizari

  • +35 (41 voturi)    
    minte fara sa clipeasca (Luni, 7 februarie 2011, 17:39)

    andu [anonim]

    individul asta a ajuns sa abureasca absolut tot. Baga vraja fara sa clipeasca, a avut profesori buni, Iliescu, Nastase... O sa ajungem bine cu astia l a putere.
    • -20 (26 voturi)    
      Esti tare, ce l-ai umilit.... (Luni, 7 februarie 2011, 18:10)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui andu

      Dar , oare , asta este de ajuns ca sa ai dreptate?
      Nu!
      Sau, muuuult hulit de PDL, a hotarat sa tina televiziunea publica departe de luptele politive.
      Nici PSD-ul nu a avut acces la TVR, hai recunoasteti !
      Asa trebuie sa fie. Dar de cand cu agentul secret Culcer, toti sustinatorii lui Base apar in prime time cat vor si cu ce vor, in frunte, evident cu Base , caruia char Culcer ii pune niste intrebari atat de curajoase incat Basescu saracu' abea raspunde (glumesc, evident.Astra spun pentru sustinatorii hotnews care inteleg mai greu).
      Este drept ca acum Basescu si guvernul Boc au o platforma de vrajire a populatiei cum isi doreau dintotdeauna.
      Vad ca fatuci de la B1 (stiti voi, postul securistului Paunescu, mogulul cel "bun" care l-a promovat pe pupinbasescul pana la greatza, Nashul...) au fost angajate la TVR unde fac ce faceau pana acum, ataca pozitia continuu, pun la indoiala orice, numai politica puterii nu.
      Au aparut la ore de maxima audienta figuri celebre ca Dan Tapalaga, Tia Serbanescu si toti manipulacii fideli portocalei.
      Ponta are perfecta dreptate, iar voi, sustinatorii angajati aici, o stiti foarte bine.
      Eu unul, stiu doar ca platesc TVR-ul din banii mei si nu vreau folosirea lui astfel.
      B1, 10Tv, OTV etc. pot sa faca ce vor pe banii mogulilor care le finanteaza, dar TVR......
      Basescu a recuperat toti securistii (Culcer este dovedita) si se foloseste de ei ca si Ceausescu, pentru lucruri oricat de murdare, rusine nu exista.
      Toti mercenarii astia traiesc cu siguranta ca, oricine vine la putere, vor fi folositi si platiti in continuare.
      Nici nu le trece prin minte ca pot intra la puscarie pentru faptele lor......dar....
      • +19 (25 voturi)    
        generatia Antena3 (Luni, 7 februarie 2011, 18:47)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        Pai normal ca dupa 2 ani x 12 ore pe zi de privit la RTV & A3, Tia Serbanescu sau tapalaga sunt manipulacii fideli portocalei.
        Ca si Plesu, Liiceanu, patapievici...

        Pin la urma poprul va decide cine sa-l guverneze, si cum isi va asterne asha va dori.

        daca poporul vrea Ponta si Antonescu, asta va avea.
      • +15 (19 voturi)    
        Nu e chiar asa "cetatene" (Luni, 7 februarie 2011, 19:05)

        nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        Dar hai sa zicem ca ar fi asa si tot nu ar fi de ajuns sa balanseze laturile, rautatea, tipetele, tendentiozitatea, manipularea si minciuna televiziunilor de partid (acum USL) si interese obscure.
        Repet: jumatate din noi a votat sa-i vada si pe (lista ta) Dan Tapalaga, Tia Serbanescu, etc. si de ce nu pe presedinte si pe guvern sa dea si ei socoteala ce fac, ce dreg, ce zic.
        Deci aprox. jumatate din noi platim lafel ca si tine abonamentul si vrem sa-i vedem si pe astia de care nu-ti convine tie ce vorbesc.
      • +16 (20 voturi)    
        asta e culmea (Luni, 7 februarie 2011, 19:35)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        este incredibil, dupa ce seful televiziunii era sasu, membru marcant psd. dupa ce pe acea vreme tvr-ul a intrerupt o declaratie de presa a presedentiei de la ue ca sa prezinte un miting de campanie al lui geoana, sa vi acum sa spui ca este televiziune de partid si atunci nu era este normal?

        sunteti fantastici... sa minti cu atata nerusinare mai rar mi-e dat sa aud...
      • +12 (16 voturi)    
        Dar agentul secret (Luni, 7 februarie 2011, 19:44)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        Sasu ti-a placut, era mai aproape de ideile tale? S-a dus asta e trebuie sa te obisnuiesti si cu raul nu doar cu binele.
      • +6 (10 voturi)    
        ponta = pinochio (Luni, 7 februarie 2011, 22:44)

        paraipan [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

        da' ma anonimule, ce bun era baiatul ala de cartier (primaverii) care toata viata lui n-a facut nimic si ca jurnalist era zero barat.
        nasol pentru psd, se invatasera ca tvr-ul sa faca cum vrea muschiul lor. ei na, ca nu mai face!
    • +7 (11 voturi)    
      Intoxicari (Luni, 7 februarie 2011, 20:57)

      DE [anonim] i-a raspuns lui andu

      Hotul striga "Hotii". Un tortionar nu poate face decat ce stie. Cand o sa scapam de astia? Nu pot sa uit saptamanile trecute cand cerea pichetarea sediilor .. etc., atitudine pur comunista. Nu ii agreez pe cei care coduc astazi, dar cand aud intoxicari de genul asta iau foc, nu ii mai suport. M-am saturat de cei care ne-au tinut pe loc 20 de ani si de cei care ne-au scris istoria in ultimii 50-60 de ani.
  • +20 (26 voturi)    
    Alta po(a)nta (Luni, 7 februarie 2011, 17:40)

    Nelu [anonim]

    a lui Ponta.
  • -15 (21 voturi)    
    serios acuma (Luni, 7 februarie 2011, 17:43)

    serios [anonim]

    34,5% (presedintie) + 29,4% (guvern) + 9,2% (majoritatea parlamentara) + 5,4% - independenti = 78,5%.
    Nu e 85%, dar aproape 80% e garantat
    • +15 (17 voturi)    
      Serios acum (Luni, 7 februarie 2011, 17:53)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui serios

      34.5% presedinte + 29.4 % guvern = 54% (conform afirmatiilor lui Ponta ...)

      Ai bagat din burta vreo 25%.
      • 0 (2 voturi)    
        foarte serios (Marţi, 8 februarie 2011, 13:24)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        luat pe procente, timpul acordat opozitiei a fost 17,8%, timpul acordat coalitiei care guverneaza a fost de 9.2%.
        cand o fi ponta in guvern sau ipocrin presedinte atunci vom compara timpii de antena acordati presedintelui ipocrin vs presedintelui base sau timpii de antena acordati prim ministrului boc vs prim ministrului ponta.
        pana atunci putem compara doar timpii de antena acordati guvernelor nastase si tariceanu vs guvernul boc sau timpii acordati presedintelui basescu acum vs perioada cand controla psd tembeliziunea de stat.

        ce este mai trist, tvr n-ar trebui sa combata cu argumente cantitative, ci calitative. un jurnalist adevarat nu o sa dea niciodata drept 'stire' o aberatie ca declaratia asta a lui ponta.

        ce concluzie putem sa tragem de aici?
        ca ponta se adreseaza unui anumit segment electoral, care inghite astfel de ineptii. segment electoral cu iq sub nivelul marii si mana intinsa non-stop catre bugetul statului.
    • +7 (11 voturi)    
      Presedintie + Guvern (Luni, 7 februarie 2011, 17:59)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui serios

      Ponta s-a referit la timpii alocati pentru Presedintie, adica 34,5%, respectiv Guvern, adica 29,4% si hai sa zicem si majoritatea parlamentara, adica 9,2%. Dar clar nu s-a referit la timpii alocati pentru opozitie, independenti sau artide neparlamentare.
      Asa ca, al tau calcul trebuie actualizat.
  • +22 (26 voturi)    
    Nu va mai ajung (Luni, 7 februarie 2011, 17:46)

    oki [anonim]

    rtv si a3 ? Ati vrea sa calariti si TVR -ul ca pe vremea lui Sasu ? Ne-am saturat sa va vedem fetzele ipocrite !
  • +18 (22 voturi)    
    Ponta prefera antene si realitatea tv. (Luni, 7 februarie 2011, 17:48)

    mircea [anonim]

    Pentru-ca la antene si realitatea tv,lui Ponta si Antonescu,moderatorii se fac pres si-i aranjeaza intrebarile ca sa poata raspunde ,sunt preferate.Ponta si Antonescu in spiritul recunoscut de ei ca fiind Che Guevara si Castro,nu accepta sa fie contrazisi sau intrebati despre coruptii din partid,despre hotiile unora,despre eludarea legilor si a vointei populare,pentru-ca scot pistolul si rezolva.De fapt la antene si realitatea,alte voci,alte pareri nu au loc.Si atunci care este televiziunea de partid.Cred ca pe Ponta il doare unanimitatea.Vrea sa o obtina cu orice pret.
  • +20 (24 voturi)    
    A fost candva si mai grav. (Luni, 7 februarie 2011, 17:49)

    Andrei [anonim]

    Domnul Ponta se pare ca este prea tanar sa-si aduca aminte de protestele revolutionarilor, care ulterior au devenit golani, iar carora televiziunea le-a facut o mare nedreptate, sub conducerea domnului Razvan Theodorescu.
    Sunt mahnit ca sunt apropiat de generatie cu domnul Ponta.Ma asteptam la mai mult de la dansul, dar pana la urma ce te poti astepta de la un copil crescut de Iliescu&Co.

    Recomand:
    Piata Universitatii de Lucian Pintilie. Feb.1991.
    • +6 (10 voturi)    
      golaniada, offtopic (Luni, 7 februarie 2011, 19:03)

      gs [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      de stere gulea. si se numeste golaniada :)
  • +16 (20 voturi)    
    Pai, sigur! (Luni, 7 februarie 2011, 17:49)

    Mih [anonim]

    Daca TVR nu are "profilul" RTV si Antene, daca Ponta, Antonescu &Co. nu apar si pe televiziunea publica tot ca pe televiziunile "impartiale" sus-mentionate, se cheama ca TVR e televiziune de partid, nu?
    Raspuns: NU. Ponta, ne lasi? Ai putea macar, sa-ti mai raresti declaratiile (ca sa le normalizezi, stim ca nu esti capabil, iar sa mai taci, nu te duce capul!)?
  • +18 (22 voturi)    
    Bravo TVR, felicitari ! (Luni, 7 februarie 2011, 17:51)

    Vera [anonim]

    TVR a devenit o televiziune f buna, cu multe programe interesante care pot concura cu succes cu celelalte canale private. Tocmai voiam sa-i felicit pe cei de la TVR pentru proramele bune pe care le au in momentul de fata.
    • -6 (10 voturi)    
      Bravo Vera ! (Luni, 7 februarie 2011, 20:03)

      Mihai V. [anonim] i-a raspuns lui Vera

      Daca TVR a devenit asa buna cu programe interesante, de ce suntem obligati sa platim toti obonamentul ? De ce sa nu traiasca si ei la fel ca televiziunile particulare, nu ar fi mai corect? Ar fi, dar nu i-ar mai putea prezenta pe mai marii zilei sa-si prezinte minciunile. TVR nu ar mai fi un cuib caldut pentru toti securistii devotati ( temporar) puterii politice si pilelor de tot felul, cu salarii deosebit de nesimtite.
      • +1 (5 voturi)    
        pai securistii de-abia plecara (Luni, 7 februarie 2011, 22:48)

        trandafir [anonim] i-a raspuns lui Mihai V.

        sau crezi ca Sassu era vreun om de televiziune??
        cat despre abonament - asa se plateste si in tarile civilizate, cum ar fi Germania.
    • 0 (0 voturi)    
      Raspuns Vera (Marţi, 8 februarie 2011, 23:07)

      catalin otelariu [anonim] i-a raspuns lui Vera

      Asa este Vera. Si eu urmaresc in ultima vreme TVR, TVR Cultural si TVR HD. Promoveaza putina politica, nu au emisiuni superficiale, de propaganda, de scandal si nici comerciale asa cum au Antenele, Realitatea sau ProTV.
      Sunt cu totul de acord cu tine.
      Tov.Ponta vorbeste prostii.
  • +13 (17 voturi)    
    Socialistul stie tot. (Luni, 7 februarie 2011, 17:51)

    victor [anonim]

    Omul asta ,ca si Iliescu stie tot,si nu tacesa-i lase pe specialisti.Suntem satui de tipul asta care se pricepe la orice ,uitati-va unde ne-a adus.Saraci si cu pretentii,manipulati de o clasa politica mediocra,de mahala,care toata ziua se cearta si nimeni nu raspunde pentru esecurile lor.Stie sa toace banii bugetului si sa dea cu privilegii in politisti,ofiteri,juristi ,uneltele cu care s-a implementat comunismul.
  • +18 (22 voturi)    
    mai marlanule (Luni, 7 februarie 2011, 17:54)

    dedeiu [anonim]

    Cine a mintit la TVR in '89 in direct? Nu cumva tatucul?
  • +21 (25 voturi)    
    Mincinos ordinar (Luni, 7 februarie 2011, 18:00)

    nemanipulabila [utilizator]

    Ba dupa '89 a fost o "foarte" televiziune de partid: a partidului PDSR / PSD si a lui Iliescu personal (de exemplu cand dezinforma/instiga impotriva fenomenului piata Universitatii), a securistilor (cu reclame cu dormitul linistit ca FNI-ul lucreza)... etc.
    Abia de curand a inceput timid sa intre in normalitate si sa dea stiri din ambele tabere - adica si alta tabara decat cea a PSD-ului & Co. Ceea ce e foarte normal, 50% din populatie vrea sa vada si pe ceilalti nu numai pe voi, pentru comparatie.
    Chiar nu va ajung 80% din presa scrisa + cele N canale (chiar canale d'alea zic) de spalat creiere Realitatea si A3, A1, A2 si care or mai fi?
    Ce mai mintiti voi poporul cu televizorul....
    Si ce va mai dati voi mai Ponta poalele peste cap astfel incat vi se vede clar "tatuca" Ilici....
    • +4 (8 voturi)    
      Da (Luni, 7 februarie 2011, 18:40)

      Babilou [anonim] i-a raspuns lui nemanipulabila

      Imi amintesc de un anunt dat pe RR Actualitati, cand era fenomenul P-ta Univ.: mesajul era cam asa....mi-l amintesc fragmentar: "Toti cei care pot sprijini......sunt asteptati in piata Universitatii".
      Mesajul a fost dupa o melodie, de-asta nu l-am auzit decat fragmentar si a durat max. 2 sec.
      A fost ca un mesaj subliminal, desi s-a dat explicit.
  • +4 (12 voturi)    
    Foame (Luni, 7 februarie 2011, 18:01)

    spanac [utilizator]

    E foame mare. Abia asteapta sa ajunga la os. Eu voi vota cu ecologistii, aia sunt deocamdata pasnici si nu-s cu bagarea in seama.
  • +12 (16 voturi)    
    domnule ponta (Luni, 7 februarie 2011, 18:06)

    unu [anonim]

    va contrazic

    Intotdeauna TVR a fost televiziune de partid.... cel mai des PSD...

    acu s-a schimbat placa....
    • +2 (6 voturi)    
      Cazul Paunescu (Luni, 7 februarie 2011, 21:21)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Imi amintesc cand A. paunescu dicta stirile despre el la "radio independent" platit cu banii romanilor, Ponta are nesimtire de trgovet ieftin. PSD a fost campon la manipularea cu TV-ul si inca mai este.
  • +14 (18 voturi)    
    Protest (Luni, 7 februarie 2011, 18:13)

    dorin bretan [anonim]

    Dupa ce m-am casatorit si mutat in casa mea am hotarat ca pana nu dispare Ceusescu nu-mi iau televizor si 2 ani am stat fara televizor. Daca ar fi sa il vad pe Ponta ,Antonescu sau alt personaj din seria asta si pe televiziunea nationala mi-as anula abonamentul la cablu
    • +8 (12 voturi)    
      Propunere (Luni, 7 februarie 2011, 20:27)

      Hepcal Vasile [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

      Cand apar pe post domnii mai sus numiti ,comutati pe un canal erotic , pentru ca un profesionist este de preferat chiar si atunci cand este vorba de prostitutie .
      • +2 (6 voturi)    
        Mai rar asemenea reply-uri ... (Luni, 7 februarie 2011, 22:02)

        Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui Hepcal Vasile

        Greu de tot comentariul D-voastra! :)) Daca as fi putut v-as fi punctat de 10 ori cu plus.
  • +14 (18 voturi)    
    victor poanta (Luni, 7 februarie 2011, 18:14)

    ionut [anonim]

    Ramai mut, perplex, stupefiat de obraznicia si ticalosia acestor oameni! Iar acest Victor Poanta ii intrece pe toti! Pai ati uitat cum era TVR pe vremea lui Nastase?
  • +14 (18 voturi)    
    un adevarat cunoscator... (Luni, 7 februarie 2011, 18:31)

    farty [utilizator]

    Ce este cel mai trist este faptul ca TVR a fost televiziune de partid PSD, chiar sub guvernarea PD.

    Si ce ma enerveaza cel mai mult, este faptul ca multa lume chiar il crede pe Ponta...

    Oricum, domnul Ponta ar trebui sa isi aduca aminte de cei 10 ani condusi de actuaul sef al sau...
    • +12 (16 voturi)    
      Declaratie Ponta (Luni, 7 februarie 2011, 18:44)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui farty

      Nu zece ani, ci unsprezece ani a condus bolsevicul tot ce misca in tara asta ! Iar in anii in care nu a condus oficial, a dirijat totul (mai mult sau mai putin din umbra).
      Nu stiu daca romanii vor pricepe vreodata cat rau a putut face tarii acest om.
    • +3 (7 voturi)    
      de care tvr ? (Luni, 7 februarie 2011, 21:14)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui farty

      De aceeasi televiziune la care tatucul multumea minerilor dupa ce au devastat Bucurestiul?Mai,mai,atunci era televiziune libera acum e manipulata. Sa vezi si sa nu crezi ce uituc e avocatul! sa ai amintim cine era atunci tartorul ca acuma il are pe hrebe.
  • -12 (14 voturi)    
    cum sunt neadevarate ?!?!?! (Luni, 7 februarie 2011, 18:37)

    costica [anonim]

    Dna Culcer, de cand sunteti sefa stirilor la TVR ati invitat vreodata pe careva din opozitie ??!! NICIODATA !!!! TVR a devenit televiziunea de stat portocalie !!! Cu interviurii si intrebari de sta natiunea romana si se-ntreaba despre ce tara vorbesc aia de la TVR, adica asa faine intrebari puneti ca Romania nu mai poate de bine la televizorul portocaliu, asta in timp ce romanii , daca nu stiati stimata doamna, ii injura toata ziua buna ziua pe alesii pe care-i ridicati in slavi la televiziunea unde noi platim taxe nu de culoare portocalie ... Greu sa intelegeti stimata doamna, scaunul Dvs este rasplata devotamentului de culoare portocalie... HN sper sa nu cenzurati, sa vada si Dna Culcer cum vedem noi "dreptul la informare al cetatenilor romani" asa cum il arata TVR prin ceea ce face Dna Culcer.....
    • 0 (2 voturi)    
      :)) (Marţi, 8 februarie 2011, 14:52)

      diablo [anonim] i-a raspuns lui costica

      Si de unde stii ca romanii ii injura toata ziua pe alesi ? Asa se zice la A3 sau RTV ? Foloseste-ti propriul cap si nu mai inghiti tot ce ti se baga pe gat ! Realitatea s-ar putea sa fie putin altfel ....
  • +10 (14 voturi)    
    Poanta zilei... (Luni, 7 februarie 2011, 18:45)

    dadan [utilizator]

    Pentru o expunere zilnica pe toate antenele din cadrul aliantei antiRomania , domnul Victoras va prezinta Poanta zilei , o emisiune negociata cu partenerii de coalitie si care va avea o recurenta zilnica pana vor infrange...in alegeri sau macar in sondaje....
  • +7 (11 voturi)    
    micul-mare Arogant. (Luni, 7 februarie 2011, 18:56)

    gigi n [anonim]

    Acest ponta este o culme a nesimtirii.Urmarile conducerii TVR de catre politrucul sassu se vad si acum,dupoă parerea mea.In multe momente ai impresia ca din nou este primministru adrian nastase..As vrea sa ”felicit”inca o data pe liberali(care liberali?)pentru alegerea pe care au facut-o.Daca cați-găsești::::::!!!
  • +8 (12 voturi)    
    ce spui francz? (Luni, 7 februarie 2011, 18:56)

    natt [anonim]

    musiu ponta, uita-te in urma. armaghedon-ul lui ciuvica si arestarea lui iti amintesc ceva?
  • +8 (12 voturi)    
    Inseamna ca nu esti frumos (Luni, 7 februarie 2011, 19:16)

    Bibicu [anonim]

    Daca ai fi avut o fata ca Marlon Brando cu siguranta ca te-ar fi invitat, caci te-ar fi cerut telespectatorii. Dar cum ai o moaca de copil retardat, sa te bagi in casele romanilor cu forta ar insemna un horror continuu. Nu-ti ajunge iRealitatea si Antenele la care cand ma uit latra si cainele. Dar am o solutie: fa-le o TV la Balaceanca ca aia te-ar accepta asa cum esti.
  • +12 (16 voturi)    
    Tonta un mitoman cretinnoid (Luni, 7 februarie 2011, 19:18)

    Andrei [anonim]

    Pana acum un an TVR.-ul era dependent total de moguli unde Tonta si Crina se lafaiau in fiecare seara fiindca nu le ajungeau antenele si irealitatea iar puterea conform legii are dreptul sa-si spuna punctul de vedere in proportie de 60%. Proportia pana acum un an era de 95% opozitie si 5%putere unde era chemat unul in emisiune si tabarau 7, 8 pe el nelasindu-l sa scoata o vorba. Dupa aceste magarii fara margini Al. Sasssu venea si schelalaia la tv ca tvr-ul este persecutat .Tupeu nelimitat cum zice evreul. Basescu -Presedintele Romaniei nici mai trecea pe acolo asta din cauza ca era dictator. Acum cand situatia s-a mai reglementat putin d.a.p.d.v. dar nu total pentru ca sambata am vazut niste imagini pe tvr-info despre reuniunea de la Bruxeles foarte bune in care Basescu aparea discutand cu mai multi lideri europeni: V.Orban, A. Merkel, etc. Buuun. Vine telejurnalul de seara si se da acelasi reportaj unde toate, dar absolut toate, imaginile unde aparea basescu erau taiate. Deci: si acum TVR-ul executa comenzile mogulilor care desi au propriile televiziuni stiu probabil ca vorbesc la stele ca nu-i mai aude nimeni. Ponta este atat de cretinoid ca nu-si da seama ce vorbeste sau crede ca lumea este la fel de cretina ca el.
  • +8 (12 voturi)    
    Un cretin (Luni, 7 februarie 2011, 19:33)

    roberto [anonim]

    Baiatul asta recunoaste ca in vremea guvernarii propriului partid, TVR era o televiziune aservita acestuia.

    Categoric, pentru a castiga, PSD are nevoie de un presedinte mut.
  • +7 (11 voturi)    
    ...de groază (Luni, 7 februarie 2011, 20:00)

    kappa_cj [utilizator]

    ..era Geoană cum era....da' ăsta micu' îi de groază. Nici nu știi ce să spui. Eu, am început să-l privesc cu milă de o vreme
  • +5 (9 voturi)    
    Presh Marean catre Pres Victorash (Luni, 7 februarie 2011, 20:17)

    gura rea [anonim]

    Taticu
    Io cand dau drumu' la microfoane sa rade da'n Ferentari pana in toata Romania.
    asa ca nu fi suparat pa aia dea la tevere ca le zic io vo doua de-o sa tremure asa cum tremura maidanezii mei.Io cand am fost la casa blanca ,adica la Neiorc,i-am intrebat daca presh ammerican se da in stamba la televiziuni si ei mi-a zis ca nu, ca altul le vorbeste.Asa ca daca vrei sa te auzi la tevere ,o sa vorbesc eu pentru tine ca purtator de vorbe .ca io am cea mai mare organizatie din partidul nostru.
    Nul mai lasa pa nea Hrebe sau pa nea Ionel ca astia si-au trait traiu si-au mancat malaiu,si te trezesti ca cinestie ce savantlicuri esprima pe ecrane de nu mai intelegem nici noi nici ei ce vrea sa zica daramite baragladinile mele din sec 5.Asa ca te povatuiesc ,ca dupa ce termin cu toate facultatile si iau diploma de bac de la liceul ala privat al lu nea Adita sh'a lu tanti Caterinama jur sa vorbesc numai despre tine ,inclusiv la noi in organizatie ,ca aia de la Targu jiu unde esti tu doar se uita la sula lu' Tatarascu si se pupa'n parc.
  • +6 (10 voturi)    
    Decenta este indecenta pentru domnul Ponta (Luni, 7 februarie 2011, 20:21)

    Hepcal Vasile [anonim]

    Dupa inlaturarea lui Alexandru Sasu din Televiziunea publica , TVR-ul a incetat sa mai fie o televiziune politizata . Emisiunile realizate de profesionistii din TVR , decente , echilibrate , cu respect fata de cetatean , pentru un activist de partid obisnuit cu obedienta platita pe bani grei de la televiziunilr comerciale , par a fi emisiuni ostile .
  • +6 (10 voturi)    
    exagereaza mult Ponta (Luni, 7 februarie 2011, 20:27)

    constantin [anonim]

    Eu sunt impotriva lui Basescu si a camarilei prezidentiale dar aici Ponta a zbarcit-o.... daca imi amintesc de FSN, PDSR la TVR.... imi e greata retroactiv.
    Domnule Ponta nu asa se face opozitie. Amintiti-va ca sunteti presedintele unui partid mare din opozitie si aveti sarcina de a face opozitie reala nu opozitie de Gica-Contra. Cautati-va argumente solide cand deschideti gura!
    Vreau o opozitie care sa sustina cu idei juste o afirmatie.
  • +3 (7 voturi)    
    tvr (Luni, 7 februarie 2011, 20:46)

    gigi [anonim]

    a fost vreodata altfel TVR? tot timpul a facut jocurile puterii, doar ca pustiul asta se face ca nu stie cand PSD era la putere si TVR era trompeta lor.
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Marţi, 8 februarie 2011, 10:35)

      vasile.i@flash.ro [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Poate ca ai dreptate, stimabile, dar asta nu inseamna ca Ponta n-are dreptate. Legea talionului, asta cu - o sa lefacem si noi la fel cum au facut ei - duce tara noastra de ripa.Noi darimam tot ce-au fact ei, si ei vor darima tot ce-am facut noi. Si va mai intrebati de ce suntem cum suntem?
  • +2 (6 voturi)    
    nu stii ce te asteapta! (Luni, 7 februarie 2011, 21:23)

    ioil [anonim]

    Ponta te vei face mai de ras ca Geoana cand impartea sampania si se pupa cu toata lumea cand a ajuns presedinte pentru o noapte.Noroc ca ti ai luat masuri de precautie si ai spus ca ti dai demisia daca nu castigati.Poti fi sigur de pe acuma.Mai incet cu sondajele mincinoase ca vei fi de rasul rasului!
  • +3 (7 voturi)    
    ponta se ţine de poante (Luni, 7 februarie 2011, 21:28)

    ampersand [anonim]

    Ia să ne zică ponta despre prestaţia tevere în perioada saaassuuu... Cele care difuzau comunicatele preşedinţiei erau B1 şi Prima, tevere dădea telenovele şi spoturi.
  • +4 (8 voturi)    
    In tribuna se afla si Mircea Geoana (Luni, 7 februarie 2011, 21:58)

    C.T.C [utilizator]

    Mai tineti minte meciul ala de fotbal? Eu nu-l mai tin minte dar stiu ca la tribuna oficiala se afla Mircea Geoana impreuna cu cozmin Gusa :)))
  • 0 (0 voturi)    
    televiziune de partid (Marţi, 8 februarie 2011, 0:13)

    panfil [anonim]

    si opozitul, partide de televiziune !

    cine, care, cum ?!

    jos basescu ! :-)
  • +1 (3 voturi)    
    tinetimacalomor (Marţi, 8 februarie 2011, 0:59)

    goguvararu [anonim]

    o hahalera, un zeflemist, un flegmatic... nimic special, nimic inteligent. La revolutie avea 18 ani. Il si cred ca a fost un atent observator al activitatii TVR inca de atunci, daaa, fara indoiala! Un mucos... nu dai doi bani pe el...
  • -1 (3 voturi)    
    Ne dam cu parerea (Marţi, 8 februarie 2011, 10:30)

    ion Ionescu [anonim]

    ma mir cum,in fata evidentei, mai putin stimabililor, sunteti ,totusi, atit de agresivi. Ma doarei fund de opozitie. trebuie sa recunosc,insa, ca Ponta are dreptate. Adunati cit e pentru presedinte, pentru guvern, pentru partidele puterii, independentii care sunt tot din tabara puterii, si veti vedea ca postul TV national a devenit penibil de partizan. De ce sa le platesc eu porcariile partizane? Si astora de la TV national, vezi Doamne, parca ei nu s-ar infrupta, baban,de la buget, nici macar nu li s-au micsoart salariile. Fiti lucizi! Ati vazut mutrele astora noi de la TV? Mutre de lingai. Hai, voi astia de la Hot News, treceti interventia, asa cum procedati de obicei, cu sageata aia spre dreapta, adica nemtudom.
  • 0 (0 voturi)    
    Replica la Tov. Ponta (Marţi, 8 februarie 2011, 22:26)

    catalin otelariu [anonim]

    Tov. Ponta de data asta chiar bateti campii. Niciodata in istoria TVR nu a fost promovata atat de putina politica. Va spun asta deoarece eu chiar urmaresc TVR, TVR Cultural si TVR HD si in afara de discursurile tov.Basescu (pe care eu le-am evitat elegant) chiar nu am vazut politica la TVR.
    In schimb la Antene si Realitatea evit sa ma uit pt ca acolo chiar este numai politica, si inca din aceea ieftina, propagandista si superficiala, asa cum numai politica romaneasca reuseste sa fie de la Ceausescu incoace.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă