Contestatiile prin care GfK si MediaResearch cereau anularea licitatiei pentru masurarea audientelor TV din 2012 au fost respinse

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 8 februarie 2011, 14:12 Economie | Media & Publicitate

Contestatiile depuse de GfK Romania si compania ceha MediaResearch, impotriva rezultatului licitatiei prin care Kantar Media a fost aleasa sa masoare audientele TV incepand de anul viitor, au fost respinse de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, potrivit unei decizii postate pe site-ul institutiei.

GfK Romania ceruse anularea rezultatului procedurii de licitatie si reluarea procesului de selectie, in timp ce MediaResearch ceruse anularea procedurii de licitatie.

Potrivit deciziei publicate, CNSC "admite exceptia inadminisibilitatii introducerii contestatiilor, invocata de entitatea contractanta" (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor). CNSC respinge ca inadmisibile cele doua contestatii. Impotriva deciziei CNSC se poate formula plangere in termen de zece zile de la comunicare.

Procesul de selectie a companiei care va furniza studiul national de masurare a audientei TV de la 1 ianuarie 2012 s-a desfasurat pe parcursul anului 2010 si s-a finalizat la 17 ianuarie 2011, cand Comisia Paritara (formata din cinci reprezentanti ai posturilor TV, cinci reprezentanti ai agentiilor si cinci membri CNA) a declarat castigatoare compania Kantar Media. La licitatie au mai participat GfK Romania, MediaResearch si Nielsen Company.

La sfarsitul lunii ianuarie, GfK si MediaResearch au contestat procedura. GfK a invocat "nerespectarea transparentei procesului decizional", la care a participat o institutie publica - CNA. GfK a mai spus ca se considera dezavantajata in procesul de selectie. Lipsa de transparenta a fost invocata si de MediaResearch. Vezi mai multe detalii despre cele doua contestatii

Desi comisia de licitatie a inclus membri CNA, studiul de masurare a audientei TV este platit de Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA), formata din posturi TV si agentii de publicitate. Datele de audienta sunt instrumentul folosit pentru achizitionarea spatiului de publicitate TV.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

685 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri