UPDATE Postul Antena 3 - amendat cu 10.000 de lei pentru emisiunea in care Mircea Badea l-a atacat pe ziaristul Mircea Marian (EvZ). 10TV - amendat pentru o emisiune "Nasul" pe tema "mafiei din Arges"

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 10 februarie 2011, 12:50 Economie | Media & Publicitate

Mircea Badea a atras o amenda de 10.000 de lei pentru postul Antena 3 printr-o emisiune in care, dupa cum a decis joi CNA, a incalcat dreptul la propria imagine in cazul jurnalistului Mircea Marian. O alta emisiune a lui Mircea Badea, in care acesta folosea cuvinte injurioase si insulte si care a fost redifuzata la o ora accesibila minorilor, a determinat CNA sa someze Antena 1 cu intrarea in legalitate. Mircea Badea fusese reclamat de jurnalistul Mircea Marian, de bloggerul Cetin Ametcea (arhiblog.ro) si de un cetatean, Iulian Bold, pentru insultele si cuvintele injurioase folosite in emisiune. Tot joi, CNA a amendat, pentru prima data, postul 10TV pentru o emisiune a lui Radu Moraru, pe tema "mafiei din Arges".


Ce reclamau cei trei:
  • Jurnalistul Mircea Marian de la Evenimentul Zilei a reclamat ca, in editia "In gura presei" din 13 ianuarie, Mircea Badea a folosit expresii injurioase la adresa parintilor sai. In emisiunea respectiva, Mircea Badea, folosind o fotografie a lui Mircea Marian, a spus: "Credeti ca Mircea Marian, adica el, ar putea fi rodul unei educatii sexuale precare? Ca asa arata. Bine, sa trecem mai departe. Auzi, dar crezi ca ma amendeaza CNA-ul pentru asta?"
  • Bloggerul Cetin Ametcea a reclamat ca, in emisiunea "In gura presei" din 18 ianuarie, Mircea Badea l-a "jignit in diverse moduri, nu foarte usor de descris". El a mai aratat ca i s-a incalcat dreptul la intimitate cand Mircea Badea a prezentat o fotografie a bloggerului, procurata "fara a-mi cere consimtamantul" de pe blogul Arhiblog.ro, de unde jurnalistul a si citit "fara a avea consimtamantul". Potrivit monitorizarii CNA, in emisiunea respectiva, dupa ce a citit de pe blogul lui Cetin Ametcea, Mircea Badea a spus: "Voua va vine sa credeţi ca exista astfel de oameni pe Pamant? Oameni bolnavi, ma, pe bune, dereglati complet, loviti de TIR cand TIR-ul era nervos".
  • Mircea Badea a mai fost reclamat de cetateanul Iulian Bold, care a aratat, in reclamatie, ca realizatorul de la Antena 3 "aduce injurii tuturor romanilor si are un limbaj extrem de nesimtit fata de anumite persoane/institutii! Dadeam programele si doar ce l-am auzit cum spunea: "Hai sa va citesc ce spune un cretin! Vreti?" Reclamantul noteaza si alte expresii folosite de Badea, precum "melc amputat", "imbecili", "bai tampitule" si face trimitere la o editie "In gura presei" difuzata in reluare pe 12 ianuarie, dimineata, pe Antena 1.


Membrii CNA au luat decizia de sanctionare a Antena 3 pentru emisiunea in care Mircea Badea s-a luat de Mircea Marian si au somat Antena 1 pentru emisiunea difuzata in data de 12 ianuarie, la o ora accesibila minorilor. Emisiunea in care Mircea Badea facea referire la bloggerul Cetin Ametcea - prezentat doar ca "Arhi" si printr-o fotografie de pe blog - nu a fost luata in considerare in cazul sanctiunii pentru Antena 3. Inainte de decizia CNA, serviciul juridic al Consiliului a apreciat ca editiile din 13 si 18 ianuarie 2011 ale emisiunii "In gura presei", difuzate de la ora 23.00, nu au incalcat legislatia audiovizuala.

In cadrul discutiei de la CNA, reprezentanta Antenelor la CNA, Mirela Bomboe, a afirmat ca emisiunile nu ar incalca legislatia in vigoare deoarece ar fi vorba despre un pamflet.

  • Ioan Onisei, membru CNA: Opinia mea e ca in cazul emisiunii in care se face referire la Mircea Marian se incalca dreptul la propria imagine, iar in celelalte emisiuni avem probleme de limbaj injurios. Problema se pune la Antena 1 pentru reluarea acestor emisiuni la o ora la care au acces minorii (...)
  • Reprezentanta Antenelor, Mirela Bomboe: Asa ar sta lucrurile daca n-am discuta de un pamflet. (...)
  • Dan Grigore: Daca dumneavoastra numiti emisiunea un pamflet, nu inseamna ca este un pamflet. Ea nu are caracteristicile necesare. Nu este un pamflet. (...) Nu este un pamflet un mod de a insulta un om pentru ca are o opinie. (...) E o reprimare a unui drept la opinie.
  • Attila Szasz, membru CNA: Limbajul e o problema cand e difuzat la o ora nepotrivita.
  • Reprezentanta Antenelor: Nu cred ca sunt cuvinte care sa reprezinte o problema.

In cazul emisiunii din 18 ianuarie, Mirela Bomboe a afirmat ca "poza este pe Internet, este publica. Din moment ce (bloggerul - n.r.) a pus poza pe blog, a facut-o publica. Nu noi am adus-o la cunostinta publicului".
  • Dan Grigore, membru CNA: "Nu, doamna, dumneavoastra ati aratat-o pe post."​

UPDATE Tot in sedinta de joi, CNA a amendat, pentru prima data, cu 10.000 de lei postul 10TV pentru o emisiune a lui Radu Moraru. In cadrul editiei "Nasul" din 27 ianuarie, CNA a decis ca au fost incalcate prevederile privind informarea corecta si ca a fost incalcat dreptul la propria imagine a lui Constantin Nicolescu, presedintele CJ Arges.

Emisiunea a fost reclamata de PSD, care a aratat ca in emisiune "au fost lansate, in prezenta moderatorului, o serie de acuzatii la adresa unor importanti fosti sau actuali politicieni ai opozitiei, din judetul Arges." Reclamatia arata ca cei prezenti in studio nu au adus dovezi care sa sustina acuzatiile si ca moderatorul a permis acuzatiile fara sa ceara probarea lor. In timpul emisiunii a fost contactat, prin telefon, si un reprezentant al PSD.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

7121 vizualizari

  • +35 (41 voturi)    
    De niste ani buni nu-l mai urmaresc pe MB (Joi, 10 februarie 2011, 13:03)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Si sunt mult mai linistit... Nu are nimic de a face pamfletul cu atentatul la bunul simt pe care il promoveaza constant.

    Ar trebui sa mai ia niste lectii de jurnalism de la Cronica carcotasilor, pentru ca un pamflet trebuie sa produca buna dispozitie, nu scarba...
    • -15 (19 voturi)    
      expirati (Joi, 10 februarie 2011, 14:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Cronica Carcotasilor ?! mai bine ma uit la Nae si Vasile... pe bune acu... mai expirati ca astia doi nu am vazut
      • +2 (4 voturi)    
        Nae si Vasile (Joi, 10 februarie 2011, 17:03)

        florin [anonim] i-a raspuns lui eu

        daca nu ma insel, astia sunt aia cu emisiunea de Bingo de la Antena1.
        In vizita la o ruda fiind, am servit si eu intr-o seara o portie din umorul lor. Atita incultura pe metru de audienta rar mi-a fost dat sa vad. Mi-am amintit instantaneu de filmul Idiocracy. Si m-am simtit mic si prost intr-o lume plina de "destepti".
        A doua zi dimineata am servit insa o portie de tocanita de gazete, iar cerebelul meu si-a revenit dupa un asemenea rasfat intelectual.
        • -4 (4 voturi)    
          Pardon? (Vineri, 11 februarie 2011, 8:46)

          Catalin [anonim] i-a raspuns lui florin

          Imi pare rau sa te dezamagesc, dar Nae si Vasile sunt 2 mari actori romani: Nae Lazarescu si Vasile Muraru. Cei de la Bingo sunt Tociu si Palade.
  • +29 (37 voturi)    
    cea mai mare hahalera (Joi, 10 februarie 2011, 13:09)

    marius [anonim]

    din televiziune, la el totul e un pamflet , sa se ia si de ma-sa cineva si apoi sa afirme ca a fost de fapt un pamflet sa vedem atunci cum se simte ..
    • +23 (29 voturi)    
      mircea badea adjectiv (Joi, 10 februarie 2011, 13:58)

      Badea Mircea [anonim] i-a raspuns lui marius

      Omul vine la servici cu o galeata de saliva .Cand intra pe post incepe sa arunce din galeata .Asa e el .Da lui nu-i pasa de ce zice lunea . Asa e el .
      Acelasi lucru se intampla cu bietele fete care fac trotuaru .Au ajuns sa nu le mai pese ce zice lumea de ele .
    • -1 (5 voturi)    
      in ce hal a ajuns societatea (Joi, 10 februarie 2011, 18:22)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui marius

      pai tu folosesti cuvinte pentru care badea ar fi amendat. si hotnews le publica. cum vine asta?
      sau pe badea si pe cei din opozitie ii putem numi cum vrem noi ca sunt din opozitie si critica puterea?
  • +24 (38 voturi)    
    bravoooooooo (Joi, 10 februarie 2011, 13:09)

    simi [anonim]

    antena3 antena1 si irealitatea... oameni de 2 lei impreuna cu bosii lor...
    • +23 (27 voturi)    
      ... (Joi, 10 februarie 2011, 13:38)

      dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui simi

      pana acum vreo 2 ani ma mai uitam la emisiunea lui pt ca inca nu cazuse in penibil, dar de la o vreme nu mai face o emisiune pamflet ci este doar inca o trompeta a motanului felix et co. pacat !!
      • -13 (15 voturi)    
        audientele spun totul (Joi, 10 februarie 2011, 14:50)

        eu [anonim] i-a raspuns lui dragonfly

        problema e au audiente fenomenale... cam bat la poponet orice la ora aia ... ce sa insemne asta ?!
        • +13 (13 voturi)    
          audienta mare face (Joi, 10 februarie 2011, 15:19)

          a [anonim] i-a raspuns lui eu

          audienta mare ar face si o vaca cu cinci picioare care cinta la pian . audienta mare nu reprezinta un argument pentru a permite orice pe ecran.
          • -9 (9 voturi)    
            cenzura (Joi, 10 februarie 2011, 15:41)

            filotas [anonim] i-a raspuns lui a

            ai dreptate, hai sa cenzuram ce aia a noastra...tot suntem noi nostalgici dupa ceasca; e incredibil mai oameni cum, din ura fata de un individ, sunteti dispusi sa acceptati precedentul cenzurii...pacat
        • +1 (1 vot)    
          audientele spun (Joi, 10 februarie 2011, 16:40)

          leopold [anonim] i-a raspuns lui eu

          si cui sunt adresate astfel de emisiuni.Din cauza acestui avorton, a parasutatelor din Moldova s-au creat false modele . Au fost atat de mediatizati unui segment neinstruit incat au inceput sa-i imite.Aceste personaje au generat ura ,agresivitate,violenta fizica si verbala o prabusire a socitatii romanesti pe scara valorilor.Iar CNA-ul ar trebui rapid schimbat si anchetat pentru acest rau la care a fost un complice tacit si stisfacut.
          • 0 (0 voturi)    
            EXCELENT SPUS!!! (Vineri, 11 februarie 2011, 12:24)

            Maria [anonim] i-a raspuns lui leopold

            ....despreprabusirea valorilor in societatea romaneasca, datorata in proportie foarte mare antenelor si anumitor realizatori de acolo!
            ...si apoi care audienta?...la MB se uita doar scandalagii si cei pusi pe barfa....atat!
            ...eu nu ma mai uit de 2 ani..sincer? cred c'a inebunit de tot!...datoriile pe care inca le are l-au facut sa fie otravit pana in maduva!
  • +31 (41 voturi)    
    mahala (Joi, 10 februarie 2011, 13:09)

    marius__ [utilizator]

    Mare incult mircea badea asta, inafara de spagat nu stie sa faca nimic bine. Nu-i inteleg pe cei care se uita la emisiunea lui, de ce ar vrea cineva sa se uite la "ninja injuracios". Limbaj de mahala poti auzi toata ziua pe strada, de ce ai vrea sa auzi la tv tot asa ceva.
  • +26 (36 voturi)    
    Mircea Badea (Joi, 10 februarie 2011, 13:10)

    jhndoe [anonim]

    Hahahhah,
    ce ma bucur, eu cred ca el "Mircea Badea" este singurul care se regaseste in cuvintele lui (prost, inbecil, un ratat care comenteaza pe munca altora, retard).
  • -35 (45 voturi)    
    Mircea Badea (Joi, 10 februarie 2011, 13:10)

    CNA penibil [anonim]

    a devenit deja o obsesie pentru CNA...Si pentru guvizii de la Putere.Da-i inainte,Mircio ! Hai,ca usor,usor fac icter negru toti papagalii astia care n-au loc de tine...
    • +12 (12 voturi)    
      Poti sa-i plangi de mila lui MB. (Joi, 10 februarie 2011, 14:31)

      mvm [anonim] i-a raspuns lui CNA penibil

      Se spune ca motanul Felix vrea sa-i dea un sut undeva lui MB pentru-ca sa plafonat.MB este deja rasuflat.Nu mai are nimic nou de facut si spus si nu-i mai este necesar motanului ,in actuala conjunctura.Poantle vechi ale lui MB ,incurca visele lui Voiculescu.
      • -11 (11 voturi)    
        audienteleee nene (Joi, 10 februarie 2011, 14:53)

        eu [anonim] i-a raspuns lui mvm

        expirat esti tu... citeste audientele daca stii cum si unde... si dupa aia mai vb
  • +21 (33 voturi)    
    Mircea Badea ? (Joi, 10 februarie 2011, 13:11)

    Dan Motan [anonim]

    Un mare NIMENI, ce incearca sa fie cat mai vizibil si in gratiile patronului, printr-un limbaj si o atitudine de mahalagiu.
  • +28 (34 voturi)    
    prea putin (Joi, 10 februarie 2011, 13:13)

    masteryodda [utilizator]

    cam putin, trebuie dat 1% din cifra de afaceri, atunci sa vedem cat isi mai permit
    • +3 (5 voturi)    
      Apa de ploaie (Joi, 10 februarie 2011, 13:42)

      Cain [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

      Oricum amenzile astea nu sunt platite. Sunt anulate in instanta la fel ca cele de circulatie !
      • -11 (13 voturi)    
        stupide (Joi, 10 februarie 2011, 13:59)

        otonel [anonim] i-a raspuns lui Cain

        pai daca sunt stupide instanta le poate anula. Dacu nu, nu.
        Oricum una din ele, cu metin cetin ala cum il cheama, e chiar fara rost. Ai scris ceva pe blog, ai pus o foto, gata tata e public. Nu poti sa vii acuma si sa zici, stai asa ca m-am mai gandit si nu mai vreau sa fie public. Pai daca nu voiai nu o puneai acolo s-o vada toata lumea. Sau scriai undeva ca reproducerea materialelor este interzisa expres fara acordul proprietarului, cum sunt alte multe site-uri. Nu faci asta, nu mai poti sa ai pretentii.
        Te-ai bucureat ca te-a bagat lumea in seama acuma indura. Desi eu cred ca se bucura ca a devenit si el cunoscut. Fite!
    • -10 (12 voturi)    
      procent si statoul totalitar (Joi, 10 februarie 2011, 13:46)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

      Doar ratingul poate stabili cu cat le scade cifra de afaceri. Daca se face la ordin de stat, e deja stat totalitar.

      Si asa e putin totalitara treaba, deoarece deseori s-au exagerat cu amenzile; si s-au dat relativ partinitor.
  • -9 (19 voturi)    
    no comment (Joi, 10 februarie 2011, 13:17)

    George [anonim]

    Eu nu sunt un mare fan Mircea Badea, dar intamplator am vazut emisiunea in care vorbea de bloggerul ala. Si aici cei de la Antena 3 au dreptate, cand tu pui ceva pe un blog, il faci public si oricine poate sa citeze ce ai scris tu sau ce poze ai pus cu conditia sa zici si sursa. Daca bloggerul respectiv vroia sa nu fie public totul, avea optiunea sa nu faca blogul accesibil decat anumitor persoane si atunci blogul nu mai era public.
    • +10 (12 voturi)    
      Da prietene, (Joi, 10 februarie 2011, 13:26)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui George

      Dar limbajul.....cum facem ?
      Putin respect nu strica.
      Si cand nu respecti si jignesti : apare amenda.
      Nu este nici o problema cu asta, nu ??
      • -7 (7 voturi)    
        Respect pt cine merita (Joi, 10 februarie 2011, 14:33)

        compadre [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

        Respect pt cine merita
        • +7 (7 voturi)    
          Si cine apreciaza cine merita si cine nu merita (Joi, 10 februarie 2011, 14:42)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui compadre

          respect? Badea? Tu? Hai nu zau? Dar cine sunteti voi? Judecatori? Du-te ba de te plimba!
      • -1 (1 vot)    
        da da pretene (Joi, 10 februarie 2011, 15:45)

        filotas [anonim] i-a raspuns lui Ionel

        da prietene, insa tu ai o problema cu intelegerea libertatii de exprimare...cum justifici tu acea amenda? pentru ca un individ X se adreseaza unui individ Y? asta e o problema de drept civil in care Y il poate reclama la tribunal pe X, daca ii se pare ca l-a calomniat? ce treaba are CNA aici? de ce sa dam amenzi? ne pune cineva sa ne uitam dc nu ne place?
    • +11 (15 voturi)    
      bravo! (Joi, 10 februarie 2011, 13:28)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui George

      Asta e un exemplu de logica strimba.
      Sa facem un exercitiu de imaginatie si sa schimbam putin rolurile. Sa zicem ca tu iti pui poza pe blog, care e public. Sa zicem ca eu iti iau poza si o afisez prin tot orasul, in ziare, la tv, cu numele tau sub ea. Iti convine? Nu, pentru ca tu ai ales sa-ti pui poza pe blog si gata.
      Acum sa presupunem ca mai si scriu, sub numele tau: "cel mai mare dereglat complet, melc amputat".
      Ai vazut cum dintr-odata ti s-a schimbat opinia cum ca Badea Mircea n-a facut nimic rau? si ce simplu era!
      Sfatul meu: cind va uitati in oglinda, n-o faceti numai ca sa va barbieriti sau sa va aranjati buclele rebele. Uitati-va si in ochii aluia care va priveste de acolo si faceti un mic exercitiu de imaginatie: "daca as fi in locul lui?".
      • -2 (8 voturi)    
        comment-uri (Joi, 10 februarie 2011, 14:10)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        1) nu ma uit la Badea, cum nu ma uit la Turcescu... pe motiv ca nu imi place "partizanatul politic"
        2) internetul este un mediu de exprimare " inca liber", iar bloggurile reprezinta o madalitate prin care un "nimeni" isi doreste sa devina "cineva" (adica sa devina cunoscut)... Eu nu am blog ca nu vreau sa stie lumea cum si ce gandesc sau cum arat.... daca as fi vrut... mi-as fi facut un blog (public)... Deci, chestia cu blogu' e o mare prostie...Din punctul asta de vedere Badea i-a facut o favoare bloggerului, deci gargara lui este inutila...
        3) deciziile CNA sunt, in general, motivate politic, in general sunt amendate doar posturile care deranjeaza putere (indiferent cine e la putere)...
    • +5 (7 voturi)    
      rock (Joi, 10 februarie 2011, 13:31)

      porky [anonim] i-a raspuns lui George

      da dar antena 3 e privata castiga bani pe bani e timpul de emisie -trebuie sa ceri acordul - si sa platesti eventual -cum ar fi cu imitarea unei melodii si chiar respectiva poza trebuie cerut acordul creatorului
    • +6 (10 voturi)    
      Da, (Joi, 10 februarie 2011, 13:35)

      cetatean [anonim] i-a raspuns lui George

      tu nu esti fan Mircea Badea, in schimb esti pupincuristul antenei 3 ! Cum o dai,tot acolo ajungi !
    • +3 (7 voturi)    
      Nu te supara pe mine (Joi, 10 februarie 2011, 13:39)

      Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui George

      Dar a folosi informatiile publicate la liber pentru a jigni, ti se pare o modalitate de perpetuare a bunului simt sau a respectului ? Poate ca nu inteleg eu bine lucrurile iar emisiunea cu pricina e doar o forma cizelata de a injura spre amuzamentul catorva "intelectuali" cunoscatori.
    • +2 (4 voturi)    
      Zau? (Joi, 10 februarie 2011, 13:49)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui George

      Sa inteleg ca esti un fan mai mic al lui Mircea Badea, nu? Pai "amice", cred ca pentru a prezenta ceva pe post, cazul idolului tau Badea, logic ar fi fost, in ceea ce-l priveste pe acel blogger, sa-i ceara acestuia permisiunea de a-i utiliza poza si de a-i reproduce materialul publicat pe blogul personal. Ce, eu am voie sa reproduc ceva difuzat la antenele stapanului lui Badea, fara acordul celor de acolo? Presupun ca n-ai avea nici o problema daca Badea ti-ar arata poza si ar incepe sa faca misto de tine in cel mai mizerabil mod cu putinta. Dar, nu-i asa?, atata vreme cat nu este vorba de persoana ta si nu-ti este afectata intimitatea si demnitatea, acel blogger are tot dreptul sa si-o ia in freza de la un scelerat ca Badea doar pentru ca e ..."public". Si el si blogul lui. Dar tu ai auzit de proprietatea intelectuala???? Hai bre ca esti dus rau cu gleava, zau asa.
  • +5 (9 voturi)    
    badea (Joi, 10 februarie 2011, 13:19)

    dman [anonim]

    eu nu inteleg de ce se mai uita lumea la psihopatul asta.
    • -7 (7 voturi)    
      nici nu trebuie sa intelegi (Joi, 10 februarie 2011, 14:02)

      otonel [anonim] i-a raspuns lui dman

      ce nu poti sa dormi daca nu stii?
  • +5 (9 voturi)    
    . (Joi, 10 februarie 2011, 13:19)

    iorgos [anonim]

    Oamenii nu au inteles un lucru :
    daca esti de dreapta nu e obligatoriu sa fi sclavul lui Basescu , daca esti de stanga nu este obligatoriu sa fi sclavul lui Ponta , dar daca te cheama Mircea Badea , obligatoriu esti sclavul pupincurist al lui Felix turnatorul.
  • +7 (11 voturi)    
    cat? (Joi, 10 februarie 2011, 13:21)

    popas [anonim]

    10,000 RON este amenda pentru lipsa RCA a unui TIR...
    Nu vad cum 10,000 RON ar putea determina Antena 3 sa nu mai difuzeze asemenea emisiuni.
  • +5 (9 voturi)    
    Si Voiculescu e parlamentar roman ... (Joi, 10 februarie 2011, 13:21)

    Gigell [anonim]

    "Din moment ce (bloggerul - n.r.) a pus poza pe blog, a facut-o publica. Nu noi am adus-o la cunostinta publicului".
    Poza e publica intr-adevar, dar preluarea si folosirea ei fara acordul expres al proprietarului, sub orice forma, reprezina un furt intelectual. Madam Bomboe, reprezentanta trustului lui Voiculescu, nu stie ca ala e furt ? N-as crede, dar tupeul parlamentarului roman este fara margini, doar asta este treaba lor, sa fure de la cei care muncesc.
    • 0 (0 voturi)    
      nu orice poza reprezinta proprietate intelectuala (Joi, 10 februarie 2011, 14:14)

      Vendetta [anonim] i-a raspuns lui Gigell

      .... mai trebuie sa si specifici acest lucru (macar pe site, daca nu si pe poza)... si mai trebuie sa si inregistrezi aseasta proprietate...
      • 0 (0 voturi)    
        degeaba (Joi, 10 februarie 2011, 17:19)

        OTONEL [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

        vad ca toata lumea judeca lucrurile din punct de vedere afectiv.
        nu conteaza ca sunt reguli si reguli.
        e suficient sa scrii ceva de bine sau sa para ca de bine despre badea si gata cu minusurile.
  • +3 (7 voturi)    
    hotnews, recititi headline-ul (Joi, 10 februarie 2011, 13:27)

    major_ballsack [utilizator]

    "a determinat CNA sa someze Antena 1 cu intrarea in ilegalitate"

    Ei, nici chiar. Poate sa-i someze sa intre in legalitate, ca de ilegalitate se ocupa singuri, cu succes.
  • -7 (11 voturi)    
    inconstienta (Joi, 10 februarie 2011, 13:27)

    unu [anonim]

    Ce nu realizeaza membrii cna este ca peste oarecare perioada de timp puterea va trece si in mainile oamenior de care isi bat ei joc acum cu aceste abuzuri...
  • +6 (10 voturi)    
    hahah (Joi, 10 februarie 2011, 13:30)

    Bogdan [anonim]

    mircea badea este doar un tonomat frustrat iar cei care se uita la el niste mormoloci.
    pacat ca e asa mica amenda.
  • +1 (1 vot)    
    intrarea în CE? (Joi, 10 februarie 2011, 13:32)

    B [anonim]

    Atenţie la neatenţie:
    "a determinat CNA sa someze Antena 1 cu intrarea in ilegalitate."

    :-)
  • +15 (19 voturi)    
    I-auzi bre ce zice "fata asta" de la antene!!! (Joi, 10 februarie 2011, 13:33)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Reprezentanta Antenelor: "Nu cred ca sunt cuvinte care sa reprezinte o problema." Incredibil! Oare mai e ceva de adaugat? Replica acestei individe este sideranta, uimitoare.
    Curios este faptul ca amenzile (ciudat de mici) curg pe banda rulanta in directia sceleratului de la Antena dar practicile nu inceteaza. CNA nu realizeaza ca practic acestui psihopat trivial ar trebui sa nu i se mai permita sa apara pe sticla? Oare in ce tara normala sunt permise astfel de "emisiuni"? Ca sclavii uslasilor de la antene n-au principii, decenta, bun simt si educatie asta nu e o noutate. De cod deontologic ca in alte tari civilizate nici nu se pune problema atata vreme cat unul ca Voiculescu, dealtfel un turnator odios, se b a s e s t e in direct si apoi il mai si napadeste rasul.
    Antenele sunt locul unde toti frustratii si psihopatii isi exiba pornirile primitive. Iar schizoidul Badea atrage ca un magnet (sau ca un rahat) toate scursurile societatii. Dealtfel lucrurile astea se cunosc prea bine.
  • +12 (16 voturi)    
    Individul acesta (Joi, 10 februarie 2011, 13:33)

    Doc [anonim]

    ar trebui amendat pentru fiecare emisiune pe care o face.

    Nu ii mai urmaresc emisiunea de mult timp. Dar imi aduc aminte ca nu am vazut niciodata o emisiune in care acesta sa nu injure sau sa insulte pe cineva. Mare are si tupeul sa se planga ca-i tara plina de mahalagii si manelisti.

    P.S. Treaba cu pamfletul e o tampenie monumentala. Un pamflet trebuie sa contia ironii fine si subtile si nu un limbaj de bodega. Doar pentru ca emisunea poarta eticheta de "pamflet" nu-i da dreptul prezentatorului sa arunce cu dejectii in toate partile.
  • +2 (8 voturi)    
    Un DOBITOC (Joi, 10 februarie 2011, 13:47)

    KOVACS [anonim]

    Cind Mircea Badea a iesit din pantecul mamei lui a adus cu el prostia in adevarata ei splendoare si de egoist ce e a pastrato doar pentru el, doar deschizi TV si cind il vezi iti dai seama ca el si atunci cind doarme e tot un Dobitoc la mintea lui si la felul in care a ajuns e de vina numai Dumnezeu ca il lasa sa se maimutareasca la TV si nu ne da pace e de vina un alt Dobitoc ce este patronul lui , dar daca schimbi programul te poti felicita eu unul asta fac nu privesc la retardati care ma jicnesc doar ca ma uit la TV.
  • +3 (9 voturi)    
    E incredibil! (Joi, 10 februarie 2011, 13:50)

    Daniel [anonim]

    Mai sunt oameni care il mai vad pe mircea badea jurnalist sau om ... Sper ca nu-s mai mult de 5% din populatia Romaniei! Caci daca sunt nu pot spune decat : "Dumnezeu sa apere Poporul Roman de el insusi!"
  • +3 (9 voturi)    
    foarte bine (Joi, 10 februarie 2011, 13:55)

    dum_i [utilizator]

    Acum cativa ani ma uitam si eu si chiar mi se parea amuzant.

    Dar...a luat acelasi traseu pe care unii dintre voi poate il stiti cu ziarul cotidianul. Dintr-un produs de calitate, a ajuns o groapa de gunoi.

    MB este o astfel de groapa de gunoi, un canal de refulare al patronilor postului. Nu este vina lui, pentru ca este tipul tonomatului perfect, fara niciun fel de filtru, doar face ceea ce i se comanda.


    Pe de alta parte , alaturi de ciutacu si gadea, arata cam cum ar trebui sa fie 'intelectualii' daca ar fi dupa voiculescu.
  • +4 (8 voturi)    
    Prosti dar multi (Joi, 10 februarie 2011, 14:00)

    vlad [anonim]

    Totul se reduce la o simpla chestiune economica. Atata timp cat publicitatea din timpul emisiunii aduce mai multi bani decat totalul cheltuielilor (salarii, echipa, emisie, amenzi etc) emisiunea va merge inainte. Sunt doar doua modalitati de a inchide emisiunea: amenzi mult mai mari din partea CNA (ca sa nu mai fie rentabil sa o tina) sau scaderea audientei (ca sa nu mai vina suficienti bani din publicitate) . Decideti voi care metoda e mai usor de aplicat..
    • +1 (1 vot)    
      trist... (Joi, 10 februarie 2011, 14:17)

      BP`` [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Nici una din variante nu e fezabila.
      1. Amenzile oricat de mari ar fi , asa cum spunea cineva mai sus, nu sunt platite. Ele sunt atacate in instanta si anulate.
      2. In timp ce audienta in Romania e o chestie relativa aflata la mana trusturilor de presa ce isi impart cascavalul. Stutiile de audienta sunt niste gogorite.
  • 0 (8 voturi)    
    Badea rulz :P (Joi, 10 februarie 2011, 14:10)

    Bogdan [anonim]

    Degeaba scuipati venin si va isterizati pe aici ca omul ala face emisiuni care sunt urmarite de foarte multi romani nu pentru ca vorbeste de chiloti sau de crima din Primaverii ... Si limbajul, chiar daca este uneori vulgar, nu e lipsit de inteligenta. D-asta e asa atragator! Sa urmaresti emisiunile lui, dupa ce vii nervos de la serviciu ca ti-au mai taiat din salariu sau ca au mai marit niste accize, are rol terapeutic... E placut sa-l aud cum ii ridiculizeaza pe puternicii zilei, ca eu nu pot.
    CNA-ul e oricum partizan, asa ca...
    • +2 (4 voturi)    
      "Romani"? (Joi, 10 februarie 2011, 14:50)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      De ce fel de "romani". De aia cu IQ-ul echivalent cu cel al unui prajitor de paine? De golanii de Ferentari? De boschetari? De vamesi? De politisti? De jigodii? De iubitorii de vulgaritati? Aia sunt "romanii" tai multi? Ma mult ca sigur ca astia.

      P.S. Astept momentul cand Badea ii va ridiculiza pe "puternicii zilei" de maine: Chiul Antenescu, Che Ponta, Felix Voiculescu stapanul lui. Desi sper sa nu aiba ocazia asta niciodata. Ar fi un dezastru pentru Romania daca ar veni stapanii lui Badea la putere. Ce-o sa faca atunci? O sa critice opozitia? Hmmm...
    • 0 (2 voturi)    
      lol (Vineri, 11 februarie 2011, 17:25)

      Pistache [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Deci Badea e atragator pt ca mai atenueaza sentimentul de neputinta al frustratilor de romani, care in loc sa faca ceva prefera sa asculte un cercopitec motat si sa exclame "mai dar ce bine le-a mai zis-o asta"!. Sa stii ca si tu poti sa-i ridiculizezi pe puternicii zilei, dar preferi s-o faci prin delegare, ca lenea-i mare
  • -3 (7 voturi)    
    Pumnu in gura (Joi, 10 februarie 2011, 14:11)

    Bogdan [anonim]

    Puneti-I pumnul in gura comunistilor sau scimbati canalul, eventual pe tvr putin OTV si cu siguranta Taraf TV
    Comunistilor acolo toata lumea va vorbeste de bine, si eventual mai fuarati ceva fara ca nimeni sa va observe
  • +3 (5 voturi)    
    Periculos! (Joi, 10 februarie 2011, 14:51)

    gica [anonim]

    Daca acest circar,mircea badea,a ajuns sa fie model pentru unii,atunci e vai si amar de noi.,mai ales ca este gazduit de o televiziune de doi bani.Admiratorii lui nu pot fi decat niste analfabeti, niste rudimente.
  • -3 (5 voturi)    
    Ofticatiloooooooor ! (Joi, 10 februarie 2011, 15:21)

    Fan MB [anonim]

    MB va bate la inteligenta,spontaneitate si simtul umorului si sculat brusc din somn ! De asta va bagati unghia in gat ! Voi "combateti" cu Pora,cu Visan si cu Popoviciu ! Sa nu lesini de ras ?! Da-i inainte cu tupeu,Mircica ! Merita astia cu varf si indesat !
  • 0 (2 voturi)    
    iubitorul de cenzura (Joi, 10 februarie 2011, 15:51)

    filotas [anonim]

    este incredibil cum exista atat de multi romani care aproba din condei cenzura si amendarea libertatii de expresie...este incredibil cum, ignoirand lectiile istoriei, uitand ca de la mici precedente in cenzura au aparut mari dictaturi, multi care posteaza aici sustin amendarea "fiecarei emisiuni a sceleratului" sau interzicerea acesteiea...
    Mircea Badea nu e un sfant; emisiunea sa nu e este un simpozion despre preclasicismul in muzica simfonica; emisiunea lui badea este un pamflet, este deci acida, pugnace, agresiva si colorata, ca orice pamflet...Tudor Arghezi sau Eminescu erau pamfletari si mais acizi decat badea...Ii interzicem post mortem?
    Este pacat ca in sec XXI, dupa ce multi oameni din intreaga lume au luptat si lupta inca pentru libertatea de exprimare, ne lasam impresionati ca niste fete mari si imbratisam cu atata usurinta solutia cenzurii...ar trebui sa va fie rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    ma intreb... (Joi, 10 februarie 2011, 16:55)

    John [anonim]

    ce va face acest copil nefericit al acestor vremuri tulburi cand Voiculescu va crapa si noul proprietar ii va cere C.V. ul cu "opere nemuritoare" ca sa-i dea un post de portar.
  • 0 (0 voturi)    
    SLUGA SI MOTANUL, (Joi, 10 februarie 2011, 17:09)

    Echidistantu [anonim]

    Trebuia o amenda mult mai mare ,ca din cauza unor asemenea medriocritati "numiti", "jurnalisti", de facto fiind doar un fel de "mardeiasi" audiovizuali un fel de slugi, de ,cum e stapanul asa si slugoig, deci cum suneam ,de asta s-a degradat spatiul audiovizual ca CNA nu aluat decizii mai ferme..
  • 0 (2 voturi)    
    Sincer... (Joi, 10 februarie 2011, 18:11)

    dc [anonim]

    Nu prea imi placea de Badea, il consideram arogant si cam prost. Insa multimea comentariilor negative la adresa lui, m-a facut sa ma uit de curiozitate... Ghici ce s-a intamplat ? :) Acum il consider tot arogant, insa mai inteligent decat 99 la suta din populatia de pe hot news... In afara de mine bineinteles :)
    Cat despre ce-a zis de Mircea Marian... nu sunt de acord. Nu e vorba de educatia sexuala precara, acolo e vorba de un accident genetic...De bloggerelul ala de 2 bani nu mai zic nimic, e pierdere de vreme...
  • -1 (1 vot)    
    Televiziunile neprofesioniste,... (Joi, 10 februarie 2011, 19:59)

    Rescatorul [anonim]

    iRealitatea-Golanasi si Felix-Antene, impreuna au o cota de piata de numai 2,78% si audienta sub 5% si in scadere vertiginoasa. La mine , la serviciu, numai gasculitele si pseudointelectualii il asculta pe bufonul national, Mircea Badea. Cum poate fi aceasta caricatura de ziarist comparat cu profesionisti ca Mircea Marian sau Turcescu sau Radu Moraru?
    • 0 (2 voturi)    
      Intelectualule pur, (Joi, 10 februarie 2011, 21:38)

      (C)rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      serviciul tau e la Rosal,banuiesc...Unde Prigoana va obliga sa va culturalizati numai cu Taraf TV...E vizibil "ca cam" in liga asta joci...1OO %,apropo de Turcescu.
      • 0 (2 voturi)    
        Esti, evident, prost... (Vineri, 11 februarie 2011, 11:13)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui (C)rescatorul

        dispus. Nu este vina mea ca esti gasculita sau pseudointelectual.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri