Fatada media Cocor Media Channel a anuntat vanzari de 1,7 milioane de euro in 2010, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Retelele Goldbach Audience si ARBO au incheiat un parteneriat cu Adconion Media Group, ce le va reprezenta in relatia cu agentiile si clientii internationali la Londra. Iar compania Velux a ales agentia de relatii publice a lui Lucian Mindruta, Echipa de PR, pentru servicii de profil in 2011.

  • Retelele Goldbach Audience si ARBO - prezenta pe piata locala prin regia online ARBOinteractive - au incheiat un acord prin care reteaua Adconion Media Group a obtinut drepturile exclusive de a le reprezenta la Londra in relatia cu agentiile si clientii internationali de publicitate. Potrivit unui comunicat Adconion, cele trei retele de vanzari online reprezinta, impreuna, peste 3000 de website-uri cu un reach de 400 de milioane de utilizatori la nivel global. Potrivit comunicatului, retelele Goldbach Audience si ARBO reprezinta peste 2.000 de website-uri si platforme de publicitate online in Elvetia, Austria, zona adriatica, Europa de Est si Rusia. Goldbach va oferi suport pentru echipa globala de vanzari a Adconion printr-o echipa de specialisti instalata la sediul din Londra al Adconion.
  • Fatada media Cocor Media Channel a inregistrat in 2010 vanzari de 1,7 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2009, potrivit unui comunicat de presa. Acesta il citeaza pe Dan Barbulescu, presedintele CA Cocor SA, potrivit caruia "cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. (...) Suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro". Potrivit comunicatului, prin instrumentele de monitorizare a traficului rutier cu care este dotata fatada media, in 2010 a fost inregistrat un trafic de aproximativ 33,3 milioane de masini pe sase din cele opt benzi ale bulevardului I.C.Bratianu.
  • Agentia de relatii publice a lui Lucian Mindruta, Echipa de PR, a fost aleasa de compania Velux Romania pentru servicii de profil in 2011, in urma unei licitatii la care au participat mai multe agentii, potrivit unui comunicat Velux. Echipa de PR se ocupa, in prezent, si de lansarea Lotus pe piata romaneasca.