Grupul media CME: venituri nete in scadere pe plan local, dar in crestere la nivel international in 2010. Sarbu: Ne asteptam ca toate pietele noastre sa-si revina in 2011

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 23 februarie 2011, 12:31 Economie | Media & Publicitate

Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro, a inregistrat in 2010, pe piata locala, venituri nete 157,4 milioane de dolari, in scadere cu aproximativ 18 de milioane fata de anul precedent. Profitul OIBDA pentru intregul an a fost de 25,99 milioane de dolari, in scadere fata 2009 (39,93 milioane de dolari).

La nivel international, CME a inregistrat venituri nete de 737,1 milioane de dolari in 2010, cu 8% mai mult decat in 2009, iar profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) pentru intregul an 2010 a fost de 107,3 miliaone, cu 7% mai putin decat anul precedent, potrivit rezultatelor financiare anuntate miercuri.

  • In anuntul de azi, Adrian Sarbu, CEO CME, este citat spunand ca "in al patrulea trimestru, vanzarile noastre si OIBDA au crescut ca rezultat al restructurarii afacerii noastre de radiodifuziune si al revirimentului care se face simtit pe anumite piete. 2010 a fost primul nostru an in care am operat ca o companie integrata vertical. Acum desfasuram sase operatiuni de radiodifuziune, o divizie integrata de continut, Media Pro Entertainment, si un segment new media care inregistreaza o crestere rapida. In 2011 ne asteptam ca revirimentul sa se faca simtit pe toate pietele unde suntem prezenti."

Rezultatele globale ale CME pentru intregul an 2010:
  • venituri nete - 737,1 milioane de dolari (2009: 681,9 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA - 107,3 milioane (2009: 115,3 milioane)
  • Profit operational: 22,8 milioane (2009: pierdere de 38,9 milioane)

Rezultatele globale CME pentru T4 2010:
  • Venituri nete: 247,4 milioane de dolari (T4 2009: 234,4 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA: 64,7 milioane (T4 2009: 44,4 milioane)
  • Profit operational: 41,9 milioane (T4 2009: 24,2 milioane)

Venituri nete din activitati audiovizuale inregistrate pe tari - 2010 (2009)
  • Bulgaria - 61,7 milioane de dolari (3,5 milioane de dolari)
  • Croatia - 51,3 milioane (48,5 milioane)
  • Cehia - 265 milioane (271,7 milioane)
  • Romania - 157,4 milioane (175,4 milioane)
  • Slovacia - 90,3 milioane (106,4 milioane)
  • Slovenia - 64,7 milioane (63,3 milioane)
  • Veniturile nete din activitati new media au fost de 11,1 milioane de dolari in 2010, iar cele inregistrate de divizia Media Pro Entertainment - de 140,7 milioane de dolari


Venituri nete din activitati audiovizuale inregistrate pe tari - T4 2010 (T4 2009)
  • Bulgaria - 29,3 milioane de dolari (1,1 milioane de dolari)
  • Croatia - 16,6 milioane (17,7 milioane)
  • Cehia - 91,8 milioane (92,7 milioane)
  • Romania - 48,2 milioane (55,4 milioane)
  • Slovacia - 31,5 milioane (38,9 milioane)
  • Slovenia - 23,5 milioane (22 milioane)


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

409 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri