Medien Holding infiinteaza o divizie de evenimente dedicate mediului de afaceri. Acelasi grup anunta ca vanzarile de publicitate online pentru site-ul romanialibera.ro sunt preluate de AdEvolution. Petrom reia campania Redescopera Romania. Iar Publicis Romania anunta ca un spot realizat pentru Renault si exportat in alte cateva tari a fost publicat in catalogul Luerzer's Archive.

  • Grupul Medien Holding, ce detine ziarul Romania libera, anunta infiintarea unei divizii noi, de evenimente dedicate mediului de afaceri. Potrivit unui comunicat al grupului, divizia va organiza conferinte, seminarii si intalniri la nivel national si este condusa de Marius Comarniceanu.
  • Tot Medien Holding anunta ca regia AdEvolution preia, de luna acesta, vanzarile pentru site-ul Romanialibera.ro, relansat in martie anul trecut. Grupul Medien Holding mai detine, pe langa romanialibera.ro si ziarul Romania libera, revistele Hiparion, tipografia United Print si agentia Corporate Media Publishing.
  • Petrom anunta ca va continua, anul acesta, campania Redescopera Romania, initiata in 2010 si menita sa promoveze valorile romanesti. Anul trecut, compania a apelat la bloggeri pentru a realiza o harta cu locuri ce merita vizitate in Romania, campania fiind premiata pentru comunicare online la Internetics si RoNewMedia. Anul acesta, potrivit unui comunicat Petrom, in campania realizata in parteneriat cu Dacia, BCR, Romtelecom, Paralela45 si Muzeul National al Taranului Roman vor fi implicati peste 100 de bloggeri.
  • O reclama TV realizata de Publicis Romania pentru Renault, "Autostopistul", a fost inclusa in ultimul numar al catalogului de publicitate Luerzer's Archive, potrivit unui comunicat al agentiei. Spotul a fost exportat pe mai multe piete din Europa de Sud si din Europa si a castigat un argint la premiile Epica.