SRTv vrea sa repozitioneze TVR 2 ca post pentru oameni activi din mediul urban, care au putin timp sa se uite la televizor, dar cand o fac vor sa se relaxeze, sa se distreze si sa se informeze. Televiziunea publica a emis o cerere de oferte pentru achizitionarea unui pachet de identitate grafica pentru TVR 1 si TVR 2, caietul de sarcini pentru al doilea post public stipuland ca redesenarea acestei identitati urmareste "construirea unei puternice imagini de brand a TVR 2".

Anca Gheorghe, directorul Directiei Marketing&Vanzari din TVR, a spus pentru HotNews.ro ca "nu este vorba de vreun rebranding, e doar o improspatare" a identitatii de brand a fiecarei statii, apeland insa, pentru aceasta, la ofertele agentiilor de branding. Masura e luata in conditiile lansarii grilei de primavara, a precizat ea.

  • Termenul limita pentru depunerea ofertei este 15 martie. Durata contractului de achizitie publica este de 20 de zile de la data semnarii.

Pe site-ul TVR a fost postat caietul de sarcini pentru TVR 2, potrivit caruia castigatorul "va dezvolta pentru canalul TVR 2 o identitate grafica noua, moderna, activa, plina de energie, indraznet, plecand de la logoul existent si paleta de culori", care raman neschimbate. Noile elemente de identitate trebuie sa transmita "energie, atitudine activa, buna dispozitie, dinamism, viziune caleidoscopica si instructiva".

  • Publicul tinta vizat de TVR 2 este reprezentat de "toate categoriile de telespectatori deoarece toti platesc taxa tv", dar va fi acordata atentie mai mare persoanelor de 16-49 de ani din zone urbane, cu venituri medii si peste medie si cu educatie medie si peste medie.
  • Potrivit aceluiasi caiet de sarcini, primavara aceasta TVR 2 va avea ca emisiuni locomotiva "Ora de Stiri" si Telejurnalele intermediare ale zilei, "Ora de business" (Moise Guran), "Late Night Show" (Costel Trofin), Dobro-Urban (Mihai Dobrovolschi), diverse emisiuni tematice, seriale si filme.

In septembrie 2010, noul sef al Televiziunii publice, Alexandru Lazescu, spunea ca TVR 2 "a fost regandit din temelii" ca "un soi de smart education", in care vor fi documentare, filme, dezbateri pe teme precum impactul tehnologiilor etc.