SRTv "improspateaza" identitatea grafica pentru TVR 1 si TVR 2. TVR 2 - un post pentru oameni activi care au putin timp sa se uite la TV

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 9 martie 2011, 16:57 Economie | Media & Publicitate

SRTv vrea sa repozitioneze TVR 2 ca post pentru oameni activi din mediul urban, care au putin timp sa se uite la televizor, dar cand o fac vor sa se relaxeze, sa se distreze si sa se informeze. Televiziunea publica a emis o cerere de oferte pentru achizitionarea unui pachet de identitate grafica pentru TVR 1 si TVR 2, caietul de sarcini pentru al doilea post public stipuland ca redesenarea acestei identitati urmareste "construirea unei puternice imagini de brand a TVR 2".

Anca Gheorghe, directorul Directiei Marketing&Vanzari din TVR, a spus pentru HotNews.ro ca "nu este vorba de vreun rebranding, e doar o improspatare" a identitatii de brand a fiecarei statii, apeland insa, pentru aceasta, la ofertele agentiilor de branding. Masura e luata in conditiile lansarii grilei de primavara, a precizat ea.
  • Termenul limita pentru depunerea ofertei este 15 martie. Durata contractului de achizitie publica este de 20 de zile de la data semnarii.

Pe site-ul TVR a fost postat caietul de sarcini pentru TVR 2, potrivit caruia castigatorul "va dezvolta pentru canalul TVR 2 o identitate grafica noua, moderna, activa, plina de energie, indraznet, plecand de la logoul existent si paleta de culori", care raman neschimbate. Noile elemente de identitate trebuie sa transmita "energie, atitudine activa, buna dispozitie, dinamism, viziune caleidoscopica si instructiva".
  • Publicul tinta vizat de TVR 2 este reprezentat de "toate categoriile de telespectatori deoarece toti platesc taxa tv", dar va fi acordata atentie mai mare persoanelor de 16-49 de ani din zone urbane, cu venituri medii si peste medie si cu educatie medie si peste medie.
  • Potrivit aceluiasi caiet de sarcini, primavara aceasta TVR 2 va avea ca emisiuni locomotiva "Ora de Stiri" si Telejurnalele intermediare ale zilei, "Ora de business" (Moise Guran), "Late Night Show" (Costel Trofin), Dobro-Urban (Mihai Dobrovolschi), diverse emisiuni tematice, seriale si filme.

In septembrie 2010, noul sef al Televiziunii publice, Alexandru Lazescu, spunea ca TVR 2 "a fost regandit din temelii" ca "un soi de smart education", in care vor fi documentare, filme, dezbateri pe teme precum impactul tehnologiilor etc.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2052 vizualizari

  • -3 (3 voturi)    
    Ce tampenie! (Joi, 10 martie 2011, 15:44)

    Bebe [anonim]

    Tara arde si babele se piaptana! Mai nea' Lazescule, cel cu mare experienta in managementul de media, dumneata in aproape un an n-ai facut nimic domne' in SRTV-ul dumitale. Mai intai da afara managerii aia defectuosi, ca n-a "furat" masonul ala de Sassu singur si pune oameni performanti sa recredibilizeze institutia. Si introdu performanta, nu rubedeniile si lichelismul. In rest frectii la un picior de lemn!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică