Noua companii de publicitate indoor au format Asociatia Romana de Indoor Advertising, condusa de Ovidiu Brazdau (Reteaua Info-Sanatate) si Tudor Maxim (Elevate Media). Iar conturile de creatie publicitara, PR si comunicare online ale UniCredit Tiriac Bank au fost castigate de 23 Communication Ideas, Rogalski-Grigoriu, respectiv Republika Interactive.

  • Noua companii de indoor advertising au format Asociatia Romana de Indoor Advertising, ce are drept scop sa sustina, sa dezvolte si sa promoveze publicitatea indoor si sa reprezinte interesele membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatiilor, companiilor si a publicului larg. Membrii fondatori sunt Reteaua Info-Sanatate, Brand Management, Elevate Media, Indoor Media, Invent Media, Monopoly Media, Oops Media, Salon Style Media si Sugar Media. Acestea administreaza spatiul publicitar in mall-uri, spitale si clinici, lifturi, cladiri de birouri, sali de fitness, restaurante si cluburi, gari, aeroporturi etc. Presedintele asociatiei este Ovidiu Brazdau (Reteaua Info-Sanatate), iar Tudor Maxim (Elevate Media) este vicepresedinte.
  • Conturile de creatie publicitara, PR si comunicare online ale UniCredit Tiriac Bank au fost castigate de agentiile 23 Communication Ideas, Rogalski-Grigoriu, respectiv Republika Interactive, in urma unor licitatii desfasurate la inceputul anului, potrivit unui comunicat de presa. 23 va dezvolta strategia de creatie a institutiei bancare si va administra campaniile de promovare a produselor retail si corporate si campaniile de imagine. Rogalski-Grigoriu se va ocupa atat de strategia de PR a bancii, cat si de comunicarea interna, iar Republika va gestiona imaginea banii in mediul online.