Pe scurt: 23, Rogalski-Grigoriu si Republika lucreaza pentru UniCredit Tiriac. Companiile de publicitate indoor si-au facut asociatie

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 10 martie 2011, 19:16 Economie | Media & Publicitate

Noua companii de publicitate indoor au format Asociatia Romana de Indoor Advertising, condusa de Ovidiu Brazdau (Reteaua Info-Sanatate) si Tudor Maxim (Elevate Media). Iar conturile de creatie publicitara, PR si comunicare online ale UniCredit Tiriac Bank au fost castigate de 23 Communication Ideas, Rogalski-Grigoriu, respectiv Republika Interactive.

  • Noua companii de indoor advertising au format Asociatia Romana de Indoor Advertising, ce are drept scop sa sustina, sa dezvolte si sa promoveze publicitatea indoor si sa reprezinte interesele membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatiilor, companiilor si a publicului larg. Membrii fondatori sunt Reteaua Info-Sanatate, Brand Management, Elevate Media, Indoor Media, Invent Media, Monopoly Media, Oops Media, Salon Style Media si Sugar Media. Acestea administreaza spatiul publicitar in mall-uri, spitale si clinici, lifturi, cladiri de birouri, sali de fitness, restaurante si cluburi, gari, aeroporturi etc. Presedintele asociatiei este Ovidiu Brazdau (Reteaua Info-Sanatate), iar Tudor Maxim (Elevate Media) este vicepresedinte.
  • Conturile de creatie publicitara, PR si comunicare online ale UniCredit Tiriac Bank au fost castigate de agentiile 23 Communication Ideas, Rogalski-Grigoriu, respectiv Republika Interactive, in urma unor licitatii desfasurate la inceputul anului, potrivit unui comunicat de presa. 23 va dezvolta strategia de creatie a institutiei bancare si va administra campaniile de promovare a produselor retail si corporate si campaniile de imagine. Rogalski-Grigoriu se va ocupa atat de strategia de PR a bancii, cat si de comunicarea interna, iar Republika va gestiona imaginea banii in mediul online.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

285 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă