Realitatea TV - amendata de CNA pentru concursul de 100.000 de euro cu intrebarea "Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie sa plece?"

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 17 martie 2011, 13:19 Economie | Media & Publicitate

Concursul de 100.000 de euro prin care Realitatea TV premia telespectatorii care raspundeau la intrebarea "Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie sa plece?" a atras, joi, o amenda de 15.000 de lei pentru postul de televiziune, dupa cum au spus pentru HotNews.ro reprezentanti CNA. Potrivit acestora, forul a decis sa amendeze Realitatea pentru lipsa informarii corecte si nerespectarea prevederilor privind concursurile in audiovizual.

Premiul pus la bataie de Realitatea si acordat miercuri seara a constat intr-un apartament si premii "surpriza" in valoare totala de 100.000 de euro. Raspunsurile la intrebarea privind guvernul Boc au putut fi transmise pe parcursul zilei de ieri, cand motiunea de cenzura a fost dezbatuta in Parlament. Intrebarea initiala a fost schimbata pe parcursul zilei cu "Trebuie sa plece guvernul Boc? De ce?"

Potrivit noului Cod audiovizual, concursurile pot fi incluse doar in emisiuni-concurs sau in cadrul unor emisiuni educative sau de divertisment, iar regulamentul trebuie adus la cunostinta publicului.

Emisiunea "Bursa pariurilor" a mai atras postului Realitatea TV o amenda de 20.000 de lei in urma cu doua saptamani, pentru acuzatii de coruptie nesustinute de dovezi, dar si pentru incalcarea reglementarilor din audiovizual privind jocurile si concursurile, care trebuie sa respecte regulile informarii corecte.

In cursul editiei de miercuri seara, acelasi post a decis sa-i ofere fiului lui Adrian Sobaru - electricianul TVR care s-a aruncat din balconul Camerei Deputatilor - cate 1.000 de euro lunar pana cand baiatul in varsta de 15 ani, suferind de autism, atinge varsta majoratului.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6810 vizualizari

  • +25 (31 voturi)    
    bravo (Joi, 17 martie 2011, 13:24)

    goto [anonim]

    cam tarziu si cam latergic CNA-ul incepe sa miste.
    cred ca ar fi mai normal ca amenda sa fie cat valoarea premiului. sau la 3 abateri de acelasi gen intr-o perioada de sa zicem un an sa i sa retraga licenta. si ma refer la toate posturile tv.
    • +5 (13 voturi)    
      ce tot spui? (Joi, 17 martie 2011, 13:47)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui goto

      "...Potrivit acestora, forul a decis sa amendeze Realitatea pentru lipsa informarii corecte si nerespectarea prevederilor privind concursurile in audiovizual. Premiul pus la bataie de Realitatea si acordat miercuri seara a constat intr-un apartament si premii "surpriza" in valoare totala de 100.000 de euro..."
      reciteste cum au justificat amenda: lipsa informarii corecte si nerespectarea prevederilor...
      Deci un concurs similar, dar reorganizar ar fi de neatacat. Asta ma face sa ma intreb daca sanctiunea asta e corecta.
      ce legatura are valoarea premiului cu amenda (justificata sau nu)? cum ar fi o a 3-a abatere, o neorganizare corespunzatoare?
      eu totusi cred ca pe tine, si pe ei, i-a deranjat tema concursului, nu organizarea lui. si atunci ... ?
      • +12 (12 voturi)    
        pai are legatura.. (Joi, 17 martie 2011, 14:18)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Concursul ar trebui anulat si reluat!!!
        Daca nu esti informat corect, ca si participant, inseamna ca esti indus in eroare, ca si participant.

        Uite cazul meu: eu am participat la concurs si am trimis un mesaj "pro-Boc", pentru ca in promo eu am vazut ca castigatorul se desemneaza prin tragere la sorti (care nu a fost) si nu prin interprtetarea raspunsurilor.
        Deci am fost prost-informat, indus in eroare, ceea ce a dus la un mesaj gresit din partea mea, ca altfel poate nu participam sau dadeam raspunsul "potrivit" - la 100.000 de euro se merita sa bagi o vrajeala-literatura

        In concluzie, sanctiunea ar trebui sa fie pe masura efectelor, adica totul pare un "fake", nemaizicand ca atunci cand a fost desemnat castigatorul...SURPIZE-SURPIZE , acesta era deja in studio.
        Cum draque???
        • +2 (2 voturi)    
          ai gresit (Joi, 17 martie 2011, 14:33)

          ioan [anonim] i-a raspuns lui Marius

          intrebarea concursului era: "Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie sa plece?" nu ai raspuns la intrebare! (eventual ai incercat sa justifici c-a fost incorect formulata, dar la ea n-ai raspuns, n-ai dat nici un motiv). e normal sa fii exclus din concurs!
          compensatiile proportionale cu valoarea pagubei pricinuite celor pacaliti ar fi justificate. te-au pacalit cu 1 euro - sa vezi inapoi 1 euro. amenda insa nu se intoarce in buzunarul tau. amenda nu-i plata compensatorie.
          iar apoi marimea pagubei nu e masurabila, si nu era neaparat proportionala cu premiul anuntat. daca la un concurs cu premiu de 10 euro participa la fel de multi (ca e atractiv, bine realizat, etc) o eventuala paguba e la fel de mare, desi premiul e mult mai mic. in cazul asta ai fi de acord cu o amenda de 10 euro?
          • +4 (6 voturi)    
            nu exista motiv ca Boc sa plece (Joi, 17 martie 2011, 14:47)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui ioan

            "Nu exista motiv ca Guvernul Boc sa plece" Ar fi fost un raspuns bun la intrebare mestere? Sau ca sa castigi, sa te curvasaresti pentru 100 000 de euro trebuie neaparat sa arunci cu oua stricate in Boc?
          • +3 (3 voturi)    
            nu exista motiv ca Boc sa plece (Joi, 17 martie 2011, 14:47)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui ioan

            "Nu exista motiv ca Guvernul Boc sa plece" Ar fi fost un raspuns bun la intrebare mestere? Sau ca sa castigi, sa te curvasaresti pentru 100 000 de euro trebuie neaparat sa arunci cu oua stricate in Boc?
          • +5 (5 voturi)    
            Tu gresesti... (Joi, 17 martie 2011, 14:48)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui ioan

            Se vede ca nu ai urmarit Realitate ieri.
            Pe de alta parte, eu am dat raspunsul corect, adica sa plece Boc, dar sa vina alt PDL-ist, adica sa nu plece PDL de la guvernare.

            Zic ca nu ai urmarit ieri Realitatea pentru ca au fost multe persoane ieri care au intrebat pe post: ce se intampla daca ai alta parere, si ei au zis ca e ok, conteaza opinia, nu sensul ei."Care este motivul principal pentru care guvernul Boc trebuie sa plece?"

            Deci dezinformari peste dezinformari....

            Eu oricum nu m-am calificat, ca citind Regulamentul "dupa", am vazut ca nu mi-am dat adresa si numele concret (din eroarea mea, nu ca m-as feri), deci eu nu vorbesc in apararea mea, ci din principiu.

            Mai este altceva foarte important: in Regulament, scrie ca sunt 4 membri in comisia de evaluare a raspunsurilor. La 45.000 de mesaje, inseamna ca fiecare membru a evaluat un raspuns la fiecare 4 secunde, non stop 12 ore.
            Crezi ca e posibil???
            Sa faci o evaluare a unui raspuns ( fiecare raspuns e o literatura) si sa faci o evaluare?
            NU CRE
            Deci totul e fake clar!!!

            Pe de alta parte, daca citesti regulamentul concursului:

            http://media.realitatea.ro/multimedia/other/201103/regulament-campanie_46943100.pdf

            scrie ca intrebarea este:
            „Campanie” inseamna a doua campanie intitulata “Trebuie sa plece Guvernul Boc?”

            spre deosebire de ce au zis ei ieri toata ziua, si cum scrie si in titlul de pe Hotnews:
            • -5 (5 voturi)    
              aici ai dreptate (Joi, 17 martie 2011, 15:02)

              ioan [anonim] i-a raspuns lui Marius

              nu am urmarit deloc postul tv.
              eu comentez acest articol, sau raspund unor comentarii de aici.
              asta inseamna ca "lucrez cu materialul clientului" - discut articolul asta, nu emisiunea la care se refera articolul.
              dar imi place intrebarea ta: " La 45.000 de mesaje, inseamna ca fiecare membru a evaluat un raspuns la fiecare 4 secunde, non stop 12 ore.
              Crezi ca e posibil???"
              da, e posibil. e la fel de posibil ca procesul de vot de la ambasada din paris. zi-mi tu, e posibil? :)
              • +7 (7 voturi)    
                nu stiu cu Parisul... (Joi, 17 martie 2011, 15:21)

                Marius [anonim] i-a raspuns lui ioan

                nu am fost acolo, deci nu stiu

                Dar la vot e altceva. vii cu buletinul, iti da stampila si formularul, cat votezi ei iti trec numele si datele personale, cand te intorci iti iei pasaportul...etc.
                Deci procesul de vot in sine dureaza cat dureaza predarea si preluarea pasaportului si stampilei si formularului...nu mai mult de 20 de secunde. Nu mai retin cati au fost la Paris, dar la 14 ore de vot, 5 membri in comisie, 2000 de votanti, rezulta un timp mediu de vot de 2 minute de votant...deci suficient.
                Dar nu vreau sa intru intr-o polemica vis-avis de asta.

                Problema mea cu concursul e alta: daca ai fi urmarit Realitatea TV, ai fi vazut ca ei au zis in promo (apropo de dezinformare) ca castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti, ca altfel nu as fi participat sau as fi dat raspunsul corect (am un comentariu mai amplu mai jos).

                Dupa parerea mea, e caz de politie.
                Oricum, eu am facut o sesizare proprie la CNA, separata.
                • -1 (1 vot)    
                  deci: (Joi, 17 martie 2011, 15:46)

                  ioan [anonim] i-a raspuns lui Marius

                  comentariul meu "ai gresit" contine 3 paragrafe.
                  primul l-ai contraargumentat. (am scris deja, ca eu am comentat articolul asta. din acest punct de vedere, inclusiv acest paragraf e ok)
                  despre celelalte 2 nu zici nimic.
                  inteleg ca minim 2/3 imi dai dreptate?
                  despre votul din paris, ok, sa-l lasam acum.
                  ideea era alta: ne scandalizeaza o excrocherie comerciala de 1 euro pe cap de participant, mai mult decat fapte cu implicatii mult mai grave ce afecteaza toti oamenii fara voia lor. (bine, chiar daca doar posibile, nu si demonstrate), gen: vot, numarare voturi in camera deputatilor, etc.
                  strigam la cel ce ne-a furat o gaina, iar despre cei ce ne strica toata gradina si jumatate de casa nu zicem nimic.
                  sunt mai putin afectat c-am fost furat cu 1 apel telefonic, sms, etc, decat sa-mi calce cineva in picioare dreptul de-a fi condus democratic: legi respectate si adoptate corect, atat procedural cat si moral. ca legile nu sunt adoptate de organul legiuitor al tarii, ci de guvern, care are alte atributii.
                  nah, acum eu ma retrag din discutia asta
                  • +4 (4 voturi)    
                    Nu doresc sa fac o polemica politica la modul gen. (Joi, 17 martie 2011, 16:05)

                    Marius [anonim] i-a raspuns lui ioan

                    referitor la Paris, am gasit:
                    http://www.realitatea.net/la-o-sectie-speciala-de-votare-din-paris--fiecare-vot-a-durat-75-de-secunde_691260.html

                    1 minut, clar, e timp suficient.

                    Referotor la cele 2/3: eu, desi sunt liberal cu carnet, tin cu cabinetul Boc.
                    Nu vreau sa intru intr-o polemica fara sfarsit, dar sintetizez: dupa scaderile de 7% n 2009 si 2% in 2010, care nu cred ca tin de guvernarea in sine ci de criza, Romania e la nivelu anului 2007 ca incasari bugetare si economie, mai putin, adica mai grav, lipsa fluxului de numerar de la Romanii din strainatate (tot din cauza crizei din vest).

                    In opinia mea, nu ai cum sa sustii aparatul si cheltuielile bugetare din 2011 (cu cresterile electorale din 2008) cu aparatul bugetar din 2008 si cu preturile crescute cu cel putin 10% fata de 2008. Deci restructurari masive erau absolut necesare, in contextul unui deficit asumat mai mic chiar decat cel de boom-2008.

                    Parerea mea e ca "operatia" nu numai ca era necesara...dar pur si simplu nu exista varianta...si nu cred ca altii aveau alta alternativa.
                    Restul e demagogie, parerea mea.
                    E ca si cum ai zice ca rezultatul tsuname-ului din Japonia ar fi fost gestionat altfel daca era alt partin politic la putere.

                    Faptul ca populatia a inteles asta, se vede din "reactia" de strada. Tare sunt curios sa vad rezultatul alegerilor din 2012, cand se votr mai aseza lucrurile
              • +5 (5 voturi)    
                legat de votarea de la Paris (Joi, 17 martie 2011, 17:22)

                Calin C. [anonim] i-a raspuns lui ioan

                Eu am votat la Paris la alegerile prezidentiale. Am stat parca jumatate de ora la coada si am votat destul de repede cand mi-a venit randul. N-am observat diferente majore fata de procesul de votare din tara; stiu ca s-a panicat repede o doamna din comisie si a inceput sa se agite cand nu mai iesea un votant cu stampila din cabina.
                Nu am informatii de culise si nici nu am facut o analiza a evenimentului de vot din ziua respectiva, sa vad daca pe undeva erau urme de frauda.
                Ceea ce stiu era sentimentul pe care-l aveam si eu si altii de la coada respectiva, ca facem un lucru bun venind la vot.
                Cat am stat acolo, nu retin sa fi plecat votantii in valuri pentru ca se astepta mult, desi erau oameni cu slujbe la care tineau, care nu primisera liber special pentru eveniment sau care isi foloseau pauza de masa tocmai pentru a vota.
                Drept comparatie, imi aduc aminte ca la un alt scrutin, in Bucuresti, vociferau votantii despre timpul lung de asteptare (undeva la 4-5 minute) sau amenintau ca se razgandesc si nu mai voteaza daca dureaza atat de mult.
              • +1 (1 vot)    
                uite ca eu stiu... (Vineri, 18 martie 2011, 10:38)

                echos [anonim] i-a raspuns lui ioan

                ca am votat la Paris! Am stat aprox 4 ore sa intru in ambasada, a fost o organizare de nota 20 din 10, cum rar vezi in tara(semn ca se poate si cu romani!). Cat despre bulsiturile ce le am auzit ulterior pe antene si rtv e mai degraba din categoria sa moara capra vecinului... si imi place ca prinde la ghiboni
        • +5 (5 voturi)    
          sa fie corect ! (Joi, 17 martie 2011, 17:12)

          ioil [anonim] i-a raspuns lui Marius

          postul Realitatea tv ar trebui sa fie obligat de CNA sa dea publicitatii pe net la toate mesajele primite de la telespectatori sa judece populatia daca concursul a fost foarte bine trucat sau nu! Din cele 50000 de mesaje primite,sau ma rog apeluri telefonice,dupa cum sustin cei care au organizat concursul,cred ca majoritatea sant pro Boc.Pe acestea trebuie sa le vedem noi.!!! Iata inca o dovada ca Felix cheltuie oricat, numai sa poata manipula cu bani{un fel de mita},un fel de loto speculand saracia romanilor.Asta nu a fost un concurs,va rog pe dumneavoastra catalogati-l !
      • +5 (5 voturi)    
        Comidrama de disperare numita Realitatea (Joi, 17 martie 2011, 14:45)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Este foarte corecta. Castigatoarea concursului este o profesoara care a spus ca Boc trebuie sa plece (nu stiu textul exact) pentru ca distruge tara sau ceva de gen. Adica asta ca si cum ar fi o certitudine dovedita prin metode stiintifice ca din cauza lui Boc tara se distruge. Aici este vorba de parerea unui om nemultumit de conditiile de trai si nu un raspuns care poate fi probat. In nici un caz un sustinator al Guvernului n-ar fi putut castiga. Era neaparat necesar sa spui ca nu-ti convine de Boc ca sa castigi. Deci s-a ales raspunsul care le convine si nu neaparat cel corect. Daca intrebarea era De ce Vantul ar trebui bagat la puscarie, raspunsul putea fi probat in justitie....
      • +7 (7 voturi)    
        Lasa ca macar (Joi, 17 martie 2011, 15:08)

        badea Mike [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Am vazut-o aseara la A3 pe stancuta Oana.Trista si fara nerv.Parea abatuta,Parca s-a ingrasat.Avea niste pantofi frumosi.Un model cu manson negru pe glezna.Frumos.Am vazut si la niste fete care stateau la bariera sa treaca trenu.
        Nu l-am vazut pe ursul Adrian,Am auzit ca face reclama la miere de vax.
        Cam faceau caterinca de ea colegii da asa este intre colegi,intepaturi prietenoase.
        Pacat de ea ca era tanara.
      • +5 (5 voturi)    
        MIRACOL!!!! (Joi, 17 martie 2011, 17:29)

        curios [anonim] i-a raspuns lui ioan

        la ora 19 iRTV vorbea de 14 000 mesaje, dupa O ZI de munca. La ora 21:30 miraculos ajunsesera la 50 000. Functioneaza copy/paste???
    • -8 (10 voturi)    
      brava goto (Joi, 17 martie 2011, 14:23)

      gp [anonim] i-a raspuns lui goto

      urmează desfiinţarea tuturor partidelor şi " să zicem" într-un an vom avea partidul unic. Încă o dată brava.
      • +1 (1 vot)    
        Asta-i foarte corecta (Vineri, 18 martie 2011, 12:55)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui gp

        In sfarsit e cineva care recunoaste ca Realitatea Tv este un partid politic.

        La fel si Antena 3.

        Bravo gp!
  • +18 (22 voturi)    
    Cat optimism la IRTV... (Joi, 17 martie 2011, 13:24)

    hahalera [anonim]

    ei spera sa mai reziste inca 2-3 ani, pana ajunge copilul la majorat... deja le pleaca toate "vedetele" la televiziunea lui Felix.
  • +16 (16 voturi)    
    asta e amenda? (Joi, 17 martie 2011, 13:25)

    leopold [anonim]

    Astia data viitoare vor introduce un premiu de 1 milion de euro.Si cum romanul este mare amator de pomeni sigur va pune botul.Ceea ce nu inteleg irealistii si antenistii ca romanul este si un fatarnic (nu am spus tradator).
  • +20 (22 voturi)    
    RTV-ul a depasit orice limita (Joi, 17 martie 2011, 13:29)

    ion [anonim]

    Pe cand un premiu pe "capul lui Boc", ca in vestul salbatic?

    RTV-ul a depasit orice limita, se pare ca Vantu e din ce in ce mai aproape de mititica..
    • +3 (5 voturi)    
      Asta ar fi tare (Joi, 17 martie 2011, 13:55)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Chiar m-as baga :))
  • +16 (18 voturi)    
    Mda... (Joi, 17 martie 2011, 13:30)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    De "BBC"-ul cel promis al lui Grivei s-a ales praful... Pentru cei care chiar credeau ca se va schimba ceva la iRealitatea... Mafiotii de la iRealitatea i-au facut din vorbe pe fraierii de la CNA, e limpede. Reinnoirea licentei canalului de dezinformare, diversiune si manipulare in direct iRealitatea tv a fost o grava eroare. Cei de la CNA au la ce medita, nu?

    P.S. Pe cand un concurs cu premii la iRealitatea, un concurs care sa premieze cel mai bun raspuns la intrebarea: "De ce este foarte bine pentru Romania ca alianta socialista - USL sa nu ajunga la putere?" Sau, "De ce este foarte pentru Romania ca SO Vantu sa ajunga la puscarie?"
  • +14 (16 voturi)    
    Foarte (Joi, 17 martie 2011, 13:32)

    Liliana [anonim]

    mici sunt amenzile!
  • +13 (15 voturi)    
    eu (Joi, 17 martie 2011, 13:33)

    mda [anonim]

    eu nu inteleg de ce nu exista in legea audiovizualului, ca la 5 amenzi sa se suspende postul 24 ore, si la 10 amenzi sa se suspende de tot

    in orice alt domeniu daca primesti nu stiu cate amenzi ori iti reziliaza contractul ori iti declara insolventa autoritatile desemnate.

    de exemplu am contract cu primaria pentru inchirierea unui traseu de microbuze, si scrie clar in contract ca la 5 amenzi primite imi reziliaza contractul si face iar licitatie.

    asa si cu TV-ul, se reziliaza licenta de transmitere si se liciteaza pentru alte firme, sau daca are bani firma sa liciteze si ei

    si uite asa statul ar face bani, din amenzi, apoi din licitatii si banii castigati, si tot asa.. ar fi un cerc complet din care oricum statul si poporul iese castigator:

    - se strang bani la buget din amenzi si licitatii
    - se conforma televiziunea sa faca un serviciu de calitate sa nu mai primeasca amenzi.
  • +11 (11 voturi)    
    asta da pervesa ca pe Targu Ocna (Joi, 17 martie 2011, 13:34)

    Bonus pater familias [utilizator]

    prostia nu se iarta, se pedepseste! probabil ca intrebarea trebuia sa sune: de ce daca aduni toti prostii de partea ta, te poti sustine in orice pozitie?
  • +14 (14 voturi)    
    Niste tampiti astia de la Realitatea (Joi, 17 martie 2011, 13:35)

    Marius [anonim]

    ...recunsc, am trimis si eu mesaj, pe email.
    cum ar trebui imbunatatita guvernarea poate chiar cu schimbarea lui boc. incer, nu sunt petru venirea opozitiei la guvernarea.
    dar nu asta coneaza totusi.

    problema e alta:
    - cei de la realitatea au zis in promo ca castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti....si nu prin interpretarea raspunsului. am citit astazi regulamentuyl conursiului postat pe site-ul lor...si acolo nu zice de tragere la sorti, ci prin:
    "la stabilirea castigatorului, comisia de evaluare va avea in vedere criterii precum:
     pertinenta argumentatiei;
     originalitatea raspunsului"

    concursul; s-a terminat la ora 21 si castigatorul a fost desemnat la ora 22.30 iar castigatorul era in studio, dupa 45.00 de mesaje trimise.

    cum au evaluat ei 45.000 de raspunsuri in 90 de minute....si mai mult....castigatorul desemnta de echgipa realitatea tv era deja in studio????
    e ca si cum la tragerea loto, gastigatorul sa fie deja in studio cand se face extragerea.

    si eu care am dat raspuns ca sa nu plece boc....nu m-am calificat?

    si cel mai important, ei au zis ca se va trage la sorti castigatorul, nu prin aprecierea raspunsurilor....ca altfel dadeam si eu raspunsul "potrivit", ca intrebarea sugera ce asteapta ei.

    am fost profund dezamagit de aceasta porcarie.... nu ca nu am castigat eu, dar de porcaria care a fost evidenta.
  • +14 (14 voturi)    
    ha (Joi, 17 martie 2011, 13:43)

    MirceaA [utilizator]

    amenda trebuia sa fie confiscarea premiului.
  • +13 (15 voturi)    
    bravo CNA (Joi, 17 martie 2011, 13:45)

    PathossTM [utilizator]

    Asa le trebuie ca prea multe minciuni nascocesc la Irealitatea TV , cand ajung acasa si dau pe acest canal mi se ridica tensiunea, prefer Nasul , e mai obiectiv si impartial si are invitati si din guvern si de la opozitie !! O emisiune corecta din pct-ul meu de vedere !
    La cat mai multe amenzi pt IRTV !! :))
  • +6 (6 voturi)    
    Opinie (Joi, 17 martie 2011, 13:56)

    Cetatean [anonim]

    Amenda este infima in raport cu gravitatea a ceea ce au facut. Asa ceva este inadmisibil. Adica, poti sa participi si sa castigi daca argumentezi de ce trebuie sa cada nu ca sa iti spui pararea!
    Sincer, daca astfel de fapte nu se penalizeaza corespunzator , maine poimane ii vedem ca ofera premii in bani pentru cei care raspund la intrebarea : De ce trebuie X sa moara?
    Fara a avea pretentia ca vorbesc din postura specialistului in domeniu ci doar din pozitia unei simple persoane care nici macar nu e un ardent sustinator al domnului Boc, cred ca o astfel de fapta (apropo de pericol public) se incadreaaza cu brio in categoria celor pentru care unei televziuni ar trebui sa ii se suspende licenta de emitere!!!!!
    Si pentru ca tot fac scandal ca ia uite ce dictatura .....oare ce au facut ei cum se numeste?? Adica daca e televiziune nu se pune la ingradirea dreptului de libera exprimare!!!!!
    INCALIFICABIL!
  • +6 (6 voturi)    
    ce s-a intampalt de fapt (Joi, 17 martie 2011, 14:09)

    nume [anonim]

    Iata cum stau lucrurile. In afara de manipularea evidenta... realitatea a mai obtinut ceva: o baza de date cu nr de tel + nume... + eventual adresa ... pentru care a platit doar 100.000 de euro.

    Bazele de date sunt importante mai ales in alegeri... vezi ce oameni sunt interesati... de unde suna... apoi vinzi/inchiriezi baza de date... samd
  • +6 (6 voturi)    
    audienta (Joi, 17 martie 2011, 14:11)

    costel [anonim]

    RTV e in pacaj la audienta, acum fac orice, inclusiv concursuri dar la care castiga cine trebuie doar sa mai opreasca scaderea audientei. Mai bine pun niste casete cu desene animate si pleaca toti acasa...acasa la "Motan", bineinteles
  • -5 (7 voturi)    
    Credeam ca.. (Joi, 17 martie 2011, 14:15)

    Ciprian [anonim]

    Credeam ca daca sunteti sustinatori ai PDL-ului nu sunteti si comunisti...evident m-am inselat.
    Cat de "incet" sa gandesti incat sa propui sa suspenzi activitatea posturilor de televiziune pentru ca nu difuzeaza ce doresti tu sau - mai grav - liderii puterii in stat.
    Habar nu aveti ce inseamna democratie si in prezent, dragi PDL-isti - a se intelege "sustinatori" - va doriti un sistem totalitar.
    Sa vedem, sa mancam, sa auzim, sa facem si sa acceptam TOT ce doreste mandrul conducator? Bah voi sunteti nebuni, pentru ce naibii am mai iesit in strada in '89?
    Pe voi v-as cenzura, dar din pacate nu e democratic...
    • +4 (4 voturi)    
      Credeam ca... (Joi, 17 martie 2011, 14:37)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Eu nu am iesit in '89 pentru ca eram prea mic. Dar a iesit tatal meu, unchii mei, prietenii lor si parintii prietenilor mei de acum. Si cand au iesit in strada sperau la labertate si la o viata normala.

      Acum au trecut 20 de ani, si tatal meu sau unchii mei sau parintii prietenilor mei nu isi doresc niste canale de televiziune care sa urle parca turbate si fara discernamant impotriva puterii indiferent de situatie, indiferent daca merita sau nu. Si nici nu isi doresc sa participe la un concurs regizat si incorect cu singura menire sa critice mai mult puterea.

      Deci nu, nu pentru asta...
      • -3 (3 voturi)    
        Credeam ca.. (Joi, 17 martie 2011, 15:48)

        Ciprian [anonim] i-a raspuns lui _Rem

        Nu doresc sa te jignesc, insa pot observa din mesajul tau ca nu ai fost in strada in '89.
        Mi se pare curios ca tu stii ce isi doresc inclusiv parintii prietenilor tai, dar asta e o alta poveste.

        In opinia mea - si poate gresesc - democratia vine cu drepturi si obligatii, dar una din libertatile esentiale pe care le-am castigat in '89, a fost optiunea de a alege. Nu mai fi scandalizat despre ce se spune sau se scrie in presa, asta este DREPTUL pentru care am luptat. Nu mi se pare corect sa fie amendati, sunt oameni in tara asta care doresc sa ii asculte. Schimba postul si fi fericit ca ai mai mult de O televiziune. A cenzura presa inseamna a involua. In '89 am luptat ca sa puteti sa GANDITI cu capul vostru, sa auziti cu urechile voastre si sa alegeti dupa cum doriti voi. Nu sunteti/suntem oi, doamne iarta-ma !!!
        Recititi imnul Romaniei, poate invatati ceva din el.
    • -3 (5 voturi)    
      crect (Joi, 17 martie 2011, 15:05)

      nyk [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      dreptate ai domnu ,nu credeam ca manipularea este atit de mare incit s-a uitat pentru ce s-a iesit in strada in 89.Acest guvern fantoma condus de Base nu mai respecta pe nimeni si nimic in tara asta,o sa ajungem ca in Libia.Cine nu vede minciunile,schimbarea legilor dupa bunul plac ale guvernantilor,ce poti zice, SA-I ierte dumnezeu,
  • +8 (10 voturi)    
    Sanctiune (Joi, 17 martie 2011, 14:15)

    ibrail [utilizator]

    Singura sanctiune care ar mai avea efect pentru R-tv si A.3 ar fi retragerea sau suspendarea pe o perioada de timp a licentei de emisie.Cele mai sinistre personaje din media aici le gasesti.Pentru o ciorba a lui Vantu isi tradeaza constiinta si principiile ,daca au avut asa ceva vreodata.
  • +6 (6 voturi)    
    Irtv si Ant3 (Joi, 17 martie 2011, 14:32)

    gigi [anonim]

    Aceste posturi de televiziune la modul cel mai serios trebuie inchise. Modul in care au discutat problema din Japonia mi se pare ingrijoratoare pentru populatia din RO. In cazul unui cutremur de 6 grade populatia din RO ar fi ingrozita si ar fi un balamuc incredibil. Domnilor, aceste posturi de televiziune sint deja periculoase pentru securitatea tarii si a cetatenilor ei.

    La modul cel mai serios, domnilor guvernanti, uitati de PDL si USL, faceti ceva cu aceste posturi de televiziune pentru ca baga spaima in oameni, lucru care este foarte grav si trebuie pedepsit.
    • -5 (5 voturi)    
      Sa ramana atunci (Joi, 17 martie 2011, 15:46)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      doar acele posturi care fac plecaciuni in fata marelui carmaci.
      Se pare ca n-au ajuns 25 de ani...
      • +2 (2 voturi)    
        Tu ai o problema .... (Joi, 17 martie 2011, 17:12)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui mra

        daca poti sa spui asa ceva.
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar am (Joi, 17 martie 2011, 17:30)

          mra [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          dar nu numai cu "carmaciul" actual. Cu toata clasa politica din ultimii 75 de ani
  • +2 (2 voturi)    
    Am trimis la Realiatea , (Joi, 17 martie 2011, 15:50)

    roman polanschi [anonim]

    aseara un raspuns pt dumnealor ,dar nu le a convenit si nu mi l au primit .
    Am spus ca numai Vintu are interes sa cada Guvernul ,pt ca in acest caz scapa de anchete[cel putin o vreme ]. Subliniez ca daca Motiunea trecea ,era posibil ca Vintu sa dea premiul respectiv ;asa cel putin premiul poate sa l foloseasca pt o mita prietenoasa.
  • +2 (2 voturi)    
    lasene nea sorine toti te cunoastem (Joi, 17 martie 2011, 16:18)

    nic [anonim]

    sper sa il inchida pe nea sorinel si televiziunea lui mam saturat ca 24 din 24 sa-i aud pe papagali lui,il inteleg acum binenteles ca nui mai merg afacerile cum au mers odata dar oricum nu a existat nici un castigator la acel concurs totul este o vrajeala.inca ovidel nu isi da seama ca toti il uram,in curand nu o sa mai fie el cine a fost odat
  • 0 (0 voturi)    
    Prea mica (Vineri, 18 martie 2011, 12:38)

    gogu [anonim]

    Le trebuia o amenda cel putin cit premiu oferit de ei


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă