Pe scurt: Om nou la Oxygen PR. Parteneriat intre V+O si Corporate Citizenship. Contul de media al Microsoft pentru America de Nord - la Starcom Mediavest

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 21 martie 2011, 20:34 Economie | Media & Publicitate

Raluca Teodorescu, ex-Medifax, intra in echipa agentiei de relatii publice Oxygen. V+O Communication a intrat in parteneriat cu compania Corporate Citizenship. Iar Starcom Mediavest Group a castigat contul de media pentru America de Nord al Microsoft.

  • Raluca Teodorescu, ex-Mediafax, s-a alaturat agentiei Oxygen PR in pozitia de account manager, potrivit unui comunicat al agentiei. Raluca Teodorescu a fost marketing manager al agentiei Mediafax, dupa care a coordonat activitatile de marketing pentru brandurile media de business ale Mediafax Group (Ziarul Financiar, Mediafax Business News, Business Magazin) si pentru Mediafax Monitorizare.
  • Agentia elena de relatii publice V+O Communication, prezenta si in Romania, a intrat intr-un parteneriat cu compania de consultanta in domeniul responsabilitatii corporatiste Corporate Citizenship, potrivit unui comunicat V+O. Acesta precizeaza ca obiectivul parteneriatului este cresterea expertizei in domeniul sustenabilitatii, "noua provocare pentru companiile ce investesc in responsabilitate sociala". Printre clientii Corporate Citizenship se numără Unilever, Diageo, Vodafone, Pearson, Lafarge, Barclays, Cadbury, Imperial Tobacco, Abbott, L’Oreal şi Richemont.
  • Starcom Mediavest Group a castigat contul de media pentru America de Nord al Microsoft, evaluat la 1 miliard de dolari, precum si activitatile de strategie si planificare la nivel global, potrivit Brand Republic. Universal McCann pastreaza contul Microsoft pentru 35 de piete in afara Americii de Nord. Starcom, parte a Publicis Groupe, preia astfel o mare parte din contul Microsoft, care a fost administrat integral, pana acum, de Universal McCann, parte a grupului Interpublic.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

599 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri