Recent a fost dat publicitatii noul SNA (Studiu National de Audienta), pentru perioada ianuarie 2010 - ianuarie 2011. Dincolo de faptul ca intr-o majoritate covarsitoare numarul de cititori ai editiilor tiparite ale unor publicatii sunt in scadere (de parca trebuie facut un studiu, ca sa-ti dai seama de asta!), ma intriga numarul cititorilor oferiti de acest SNA. Cand spun "ma intriga", ma refer la faptul ca datele nu prea sunt corelate cu datele BRAT (desi sunt impreuna, ca entitati), privind numarul de bucati vandute pe editie, scrie Gelu Florea intr-un comentariu pe blogul sau.

In unele cazuri, consider ca diferentele sunt departe de realitate. Cum poti avea incredere intr-un astfel de SNA? De fapt, cred ca in spatele acestui gen de "studii" se ascund doar interesele celor de la BRAT si a celor care adera la aceasta organizatie (pentru aproape 1.000 de euro pe an). E un fel de "sprijin" pentru cei care adera. In sensul ca li se "umfla" numarul de cititori, fara nici o concordanta cu vanzarile efective, tocmai pentru a putea vinde publicitate.

Citeste mai mult pe blogul lui Gelu Florea