Ogilvy a dezvoltat noua campanie de imagine a Money Channel, ce vizeaza consolidarea pe termen lung a postului TV

de Dragos Comache     HotNews.ro
Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:59 Economie | Media & Publicitate

Grupul de comunicare Ogilvy a dezvoltat noua campania de imagine a postului Money Channel si a lansat o "platforma stategice", al carei scop este "consolidarea pe termen lung a canalului de televiziune", potrivit unui comunicat de presa. Lansarea noii platforme strategice, care reprezinta directia de constructie si evolutie a postului TV la nivel editorial, coincide cu 5 ani de existenta a Money Channel.

"Nu exista viata in afara economiei. Orice fapt de viata poate fi tradus printr-un concept economic. Si invers. Pe acest adevar se construieste o campanie la care am lucrat cu multa placere si care sper ca-si va convinge publicul de faptul ca o televiziune economica vorbeste mai mult decat oricare alta despre viata fiecaruia dintre noi", a declarat Dani Macarie, creative director Ogilvy.

Anuntata inca de la jumatatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continua din 5 aprilie si se va derula timp de aproximativ doua luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa si online, cu bannere pe site-uri economice si de interes general si Facebook.

Money Channel si Ogilvy au incheiat la mijlocul lunii noiembrie 2010 un parteneriat prin care, pe langa diverse campanii de comunicare, Ogilvy va oferi consultanta pentru pozitionarea canalului TV.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

416 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Un post tv inutil (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:22)

    Waren Bufet suedez [anonim]

    Niste personaje care isi dau importanta si aere pe masura ne citesc ziarele de ieri ca fiind de azi si propiile lor idei.Ne dau cursul valutar cu o solemnitate de parca ar fi cursul de maine si il ghicesc ei azi.Ne mai dau niste miscari pe bursa cu termeni savanti care incearca sa mascheze ca bursa este o gluma cu tranzactii de maxim 2 mil pe zi.Ne mai fac comentarii banale cu invitati banali care se dau mari ca le pricep ei la economie.Un domn grasut care vorbeste repede ,mult si fara rost.Un alt domn care fonfane comentarii economice anti guvernamentale.O duduie care vrea sa vorbeasca mai mult decat invitatii ei si sa le arate ca stie si ea.O adunatura de autointitulati experti si analisti care mananca si ei o paine pacalind pe cine poate ca asta e un post de money chanel.Nu face nici 2 monei.Un esec.Sa le spuna cineva ca nu ne uitam la acest post.Cui cred ei ca le toarna gogosile pe care le produc ei?
  • 0 (0 voturi)    
    Despre... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:53)

    Anonim [anonim]

    Este totusi un post interesant... mai ales atunci cind vreau sa aflu cursul valutar si imi este lene sa ma duc la calculator. Cit despre oamenii de acolo... Il compatimesc pe Hurezeanu pentru ca isi pierde vremea la MC... Oricum... orice om care face ceva bani este peste nulitatile alea care daca ar fi in stare ar face bani... nu ar da sfaturi.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă