Branduri si agentii se vor aduna in Barcelona pe 8-9 iunie, anul acesta, pentru conferintaInteract 2011 organizata de IAB Europe. Tema conferintei este “Mereu impreuna? Online versus media traditionale”.

Interact 2011Foto: Hotnews

Russ Listone, CEO al Euro RSCG London, va da detalii despre campania castigatoare Dulux ‘Let’s colour’ prin care comunitati din toata lumea au folosit culorile ca sa revigoreze spatii publice si private. Russ va povesti despre noile inovatii in advertising si despre modul in care brandurile de toate dimensiunile pot crea idei cu un real potential viral.

Mark Read, Director de Strategie/CEO la WPP Digital, va vorbi despre campaniile cross-media si despre nevoia de adaptare a industriei la provocarile curente, cea mai importanta fiind legata de privacy. “Pe scurt, daca nu vom reusi sa ne auto-reglementam, industria va fi reglementata masiv din exterior si nu isi doreste nimeni acest lucru.

Steven Van Belleghem, Managing Partner la InSites Consulting si Denise Price, Consumer Planning Manager la Diageo Northern Europe, vor povesti cum au reusit sa interactioneze eficient cu clientii Diageo si cu agentia media dupa ce au invatat mai multe despre fanii brandului.

Guy Phillipson, CEO al IAB UK, va gazdui unul dintre panelurile lui deja legendare. Alaturi de el vor fi: Konrad Feldman, CEO Quantcast, Laurent Delaporte, Vice Presedinte al EMEA Microsoft Advertising si Anthony Rhind, Co-Chief Executive Officer la Havas Digital. Ei vor discuta despre avantajele campaniilor TV sau online video, despre eficacitatea si viitorul lor.

Conferinta va cuprinde prezentari din partea WPP, Heineken, Orange Advertising Network si PRISA, paneluri de debatere si studii de caz de la companii precum Google, JWT si Microsoft Advertising.

IAB Europe si Research Partner Screen Digest vor dezvalui rezultatele studiului AdEx, cea mai completa sursa de informatii in ceea ce priveste bugetele de advertising online in Europa.

Conferinta va cuprinde si doua festivitati de premiere. Premiile pentru Cercetare se vor acorda pentru proiecte majore de documentare, iar premiile MIXX vor celebra cele mai bune campanii interactive de anul acesta din Europa.

Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe, a spus: “Lista de participanti pentru Interact 2011 contine cele mai importante nume din randul advertiserilor, agentiilor si expertilor din industria online. Cine ar fi mai potrivit pentru a reprezenta familiile de media online si traditionale si pentru a dezbate viitorul lor comun? Si cine ar fi mai potrivit pentru a face din aceasta editie Interact cea mai mare si cea mai importanta de pana acum? ".

  • Pentru inregistrarea la conferinta click aici
  • Pentru detalii despre Premiile pentru Cercetare click aici
  • Pentru detalii despre Premiile MIXX click aici.

Despre IAB Europe:

IAB Europe este o federatie a Birourilor de Advertising Interactiv (IAB) din toata Europa. Misiunea IAB Europe este sa promoveze cresterea pietelor de advertising interactiv in numele clientilor sai si a membrilor din fiecare tara. IAB Europe are peste 5000 de companii membre. www.iabeurope.eu​

Contact:

Geraldine Gitel, PR Consultant (French/English)

pressrelations[at]iabeurope.eu