RCS&RDS cere daune materiale si morale de 100 de milioane de euro de la Antena TV Group pentru denigrarea imaginii in media

de Adrian Vasilache, Costin Ionescu     HotNews.ro
Joi, 7 aprilie 2011, 11:58 Economie | Media & Publicitate

RCS&RDS solicita Antena TV Group plata a 100 de milioane de euro pentru "gravele prejudicii materiale si morale produse in urma campaniei media prin care posturile TV si celelalte canale media ale grupului Intact au denigrat imaginea operatorului, potrivit unei notificari transmise inclusiv catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA) la data de 1 aprilie. RCS&RDS acuza ca i se conditioneaza retransmisia posturilor Antena 1 si Antena 3, care au statut must carry (libere la retransmisie) de difuzarea contra cost a posturilor Antena 2 si Euforia. CNA a invitat joi reprezentantii celor doua companii, aflate in plin litigiu comercial, pentru a clarifica acest aspect din punct de vedere al legii audiovizualului. In conditiile in care avocatul Antena TV Group nu avea mandat s-a decis amanarea dezbaterii pentru sedinta viitoare.

  • Vezi in text si detalii despre felul cum Antena TV Group da o noua interpretare principiului de "must carry".

RCS&RDS solicita ca Antena 1 si Antena 3 sa nu mai fie programe "must carry" si acuza Antena TV Group de incalcarea legii concurentei


Operatorul de comunicatii prin cablu a avertizat CNA asupra faptului ca radiodifuzorul posturilor de de televiziune Antena 1 si Antena 3, programe care sunt libere la retransmisie, conditioneaza din punct de vedere financiar retransmisia acestor programe si a solicitat Consiliului sa ia o decizie prin care aceste programe sa nu mai faca parte din categoria "must carry". In acelasi timp, RCS&RDS reclama Antena TV Group la Consiliul Concurentei (CC) pentru incalcarea legii concurentei.

Principiul "must carry" este reglementat prin articolul 82 din Legea audiovizualului, care obliga operatorii de cablu sa retransmita toate televiziunile operate de Societatea Romana de Televiziune (SRTv), televiziunile stabilite prin acorduri internationale (TV5) si celelalte servicii de programe libere la retransmisie in ordinea indicelui anual de audienta. Vezi lista acestora aici.

  • "Profitam de aceasta ocazie pentru a invedera Consiliului Concurentei faptul ca societatea Antena TV Group abuzeaza de pozitia dominanta pe care i-o confera posturile de TV cu statut must carry, Antena 1 si Antena 3 (potrivit notificarii comunicate societatii noastre de catre Antena TV Group, Antena 1 ar avea o medie de audienta de 12%), conditionand acordarea, catre distribuitorii care retransmit servicii de programe, a dreptului de retransmitere a programelor cu statut must carry declarat (Antena 1 si Antena 3), de preluarea si retransmiterea contra-cost a posturilor de televiziune cu o audienta mai scazuta Antena 2 si Euforia lifestyle TV", se arata in notificarea transmisa de RCS&RDS atat catre Antena TV Group cat si catre CNA si Consiliul Concurentei (CC).

In plus, RCS&RDS semnaleaza autoritatii de concurenta ca:

  • "Antena TV Group abuzeaza de pozitia dominanta pe care i-o confera posturile de televiziune cu statut must carry, Antena 1 si Antena 3, conditionand incheierea actului aditional care ar fi reglementat conditiile privind retransmisia posturilor de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3 si Euforia lifestyle TV, de obligativitatea retransmiterii de catre RCS&RDS si a postului GSP TV dupa expirarea termenului contractului de asociere, care printre altele are ca obiect si retransmiterea postului de televiziune GSP TV".
In legatura cu aceste aspecte, operatorul de comunicatii semnaleaza ca pretentiile Antena TV Group sunt fara temei legal si ca "au fost formulate, potrivit informatiilor pe care le detinem, numai fata de societatea noastra si nu fata de toti distribuitorii care retransmit servicii de programe prin cablu". RCS sustine ca prin acest comportament Antena TV Group incalca dispozitiile art. 6 alin. (1) lit. c) si lit. d) din Legea Concurentei care prevad ca:

  • "Este interzisa folosirea in mod abuziv a unei pozitii dominante detinute de catre unul sau mai multi agenti economici pe piata romaneasca ori pe o parte substantiala a acesteia, prin recurgerea la fapte anticoncurentiale, care au ca obiect sau pot avea ca efect afectarea activitatii economice ori prejudicierea consumatorilor. Asemenea practici abuzive pot consta, in special in:

    c) aplicarea, in privinta partenerilor comerciale, a unor conditii inegale la prestatii echivalente, provocand in acest fel, unora dintre ei, un dezavantaj in pozitia concurentiala;
    d) conditionarea incheierii unor contracte de acceptarea, de catre parteneri, a unor clauze stipuland prestatii suplimentare care, nici prin natura lor si nici conform uzantelor comerciale, nu au legatura cu obiectul acestor contracte".

RCS&RDS are doua dosare in instanta impotriva Antena TV Group in care cere achitarea unor datorii de 2,4 milioane euro si respectiv 1,8 milioane lei

Operatorul de comunicatii prin cablu a facut publice si detaliile legate de litigiul comercial in care este cu Antena TV Group:

  • "Reprezentantii Antena TV Group cunosc foarte bine faptul ca societatea pe care o reprezinta datopreaza sume importante de bani societatii RCS&RDS, respectiv echivalentul in lei al sumei de 2.472.353 euro, la care se adauga dobanda legala, sume care fac obiectul Dosarului nr. 16843/3/2011 aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti, sectia a VI-a Comerciala, precum si suma de 1.810.369,54 lei care face obiectul Dosarului nr. 16845/3/2011 aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti, sectia a VII-a Comerciala avand ca obiect cererea de deschidere a procedurii de insolventa formulata de RCS&RDS impotriva Antena TV Group".

Acuzand Antena TV Group ca practica "mai mult sau mai putin fatis santajul media", operatorul de comunicatii prin cablu sustine ca suma mentionata in cuprinsul notificarii transmise de Antena TV Group catre RCS&RDS este "o simpla nascocire avocateasca" si ca ziaristii acestui grup media deformeaza realitatea:

  • "Cu titlu de exemplu, stirea referitoare la depunerea de catre Antena TV Group a cererii pentru deschiderea procedurii insolventei impotriva societatii noastre nu prezinta in mod obiectiv situatia de fapt, omitandu-se cu buna stiinta faptul ca, toate facturile a caror plata s-a solicitat, au fost refuzate in mod explicit la plata, fiind returnate catre Antena TV Group prin intermediul executorului judecatoresc", se arata in reclamatia RCS.

Operatorul a mai reclamat la CNA faptul ca "se omite difuzarea unor stiri cu privire la platile facute de RCS&RDS catre Liga Profesionista de Fotbal, in valoare de 10.000.000 lei, aferenta cotei parti datorate de catre Antena TV Group (fosta TV Antena 1 S.A.), suma in schimbul careia Antena TV Group s-a obligat sa difuzeze publicitate pentru RCS&RDS, insa, (...) aceasta nu si-a indeplinit in totalitate obligatiile asumate, refuzand sa mai difuzeze publicitate pentru RCS&RDS, desi la inceputul anului 2010 mai datora societatii noastre o suma de aproaximativ 700.000 euro plus TVA".

Ce solicita in final RCS&RDS de la Antena TV Group:

  • sa incetati imediat difuzarea de stiri, reportaje, materiale, emisiuni etc prin care RCS&RDS este prejudiciata moral si material
  • sa platiti (...) in termen de cel mult 2 zile de la data prezentei notificari, suma de 100.000.000 euro cu titlu de daune materiale si morale pentru gravele prejudicii materiale si morale produse in urma campaniei media prin care posturile audiovizuale si celelalte canale media ale Grupului Intact Media au denigrat (...) imaginea publica a RCS&RDS.
  • sa luati in considerare faptul ca, in cazul neincetarii campaniei media negative indreptate impotriva RCS&RDS (...) vom fi constransi sa facem aplicarea prevederilor clauzei 7.11 raportata la prevederile clauzei 7.11.2 din Contractul de prestari servicii nr. 6463 din data de 20.06.2006.
  • sa ne puneti la dispozitie, in conformmitate cu prevederile art. 41 din Legea audiovizualului (...) inregistrarile si copiile tuturor materialelor care au facut referire directa sau indirecta la RCS&RDS, in vederea aprecierii exercitarii de catre RCS&RDS a dreptului la replica.
  • sa ne comunicati, in termen de cel mult doua zile, daca insistati in a avea pretentii de natura financiara pentru retransmiterea de catre societatea noastra a posturilor de televiziune cu statut must carry Antena 1 si Antena 3.
Antena TV Group cere daune de 60 de milioane de euro de la RCS pe baza unei interpretari a Legii audiovizualului

La sfarsitul lunii trecute, Jurnalul.ro scria ca Antena 1 solicita operatorului RCS&RDS 60 de milioane de euro, reprezentand daune pentru ca aceasta companie de cablu "preia de la Antena 1 fara niciun cost programe pe care le transmite in retea, iar publicul plateste pentru accesul la cablu". Contactati de HotNews.ro, reprezentanti de comunicare ai Intact au spus ca in acest sens a fost transmisa o notificare la RCS&RDS. "Este vorba despre o interpretare a legii (audiovizualului - n.r.) asa cum trebuia citita de la inceput", a spus Cristina Severin, PR coordinator la Intact Media Group, precizand fara alte detalii ca o astfel de notificare a fost trimisa "doar la RCS, deocamdata".

O serie de documente transmise CNA de casa de avocatura Cozmaciuc, Puiu&Oprea, in numele societatilor Antena TV Group, Antena 3 SA si Camina Trust SRL arata ca Antenele se interesau de o noua interpretare data principiului "must carry" inca din ianuarie 2011. Intr-o adresa de atunci se solicita pozitia CNA in privinta expresiilor folosite in Legea audiovizualului cu privire la principiul "must carry" si in privinta definitiei "televiziunii libere" din Directiva 2010/13/UE.

Tot in documentatia de la CNA apare si notificarea adresata de aceeasi casa de avocatura, in numele Antena TV Group, conducerii RCS&RDS, in copie catre CNA si Consiliului Concurentei, in legatura cu plata de daune interese pentru retransmiterea canalului Antena 1 "cu incalcarea prevederilor cuprinse in articolul 82. din Legea audiovizualului". Notificarea expune in detaliu noua interpretare data de Antena TV Group principiului "must carry", despre care HotNews.ro a scris aici. Potrivit acesteia:

  • "calificarea unui serviciu de programe ca fiind fara conditionari tehnice sau financiare se realizeaza IN RAPORT CU PUBLICUL CARUIA I SE ADRESEAZA"
  • "includerea de catre distribuitorii de servicii de programe in ofertele lor adresate publicului trebuie sa se realizeze (...) cu posibilitatea reala, concreta, pentru public de a accesa in mod gratuit, pe baza acelorasi prinmcipii, servicii de programe fara conditionari tehnice sau financiare; incalcarea acestor cerinte si principii determina, pe de o parte, ineficienta caracterului "must carry" al serviciilor de programe respective, avand in vedere ca (...) distribuitorul de servicii de programe, direct sau indirect, poate conditiona financiar receptionarea de catre public a serviciilor de programe care ii sunt destinate in mod neconditionat de catre furnizorul de servicii media audiovizuale (...)
  • "RCS&RDS, in mod constant, a incalcat prevederile cuprinse in art. 82 (...) si a inclus si mentinut in oferta sa adresata publicului canalul de televiziune Antena 1, precum si celelalte servicii de programe libere la retransmisie si fara conditionari tehnice sau financiare (...) fara sa creeze mecanismul concret de accesare neconditionata tehnic sau financiar a canalului de televiziune Antena 1 si a celorlalte servicii de programe libere la retransmisie si fara conditionari tehnice sau financiare, ca pachet distinct de servicii de programe"
  • RCS&RDS "a modificat in 'conditionat' caracterul neconditionat al serviciilor de programe libere la retransmisie (...)", "a limitat posibilitatea publicului sa receptioneze neconditionat un numar rezonabil de canale de televiziune", "a afectat concurenta loiala, fiind creata o pozitie acestei societati comerciale
  • RCS&RDS este "somat", intre altele, "sa plateasca imediat catre Antena Group, dar nu mai tarziu de data de 31 martie 2011, suma de 60.000.000 euro, cu titlu de daune interese pentru retransmiterea catre public a canalului de televiziune Antena 1 in sistem de canal de televiziune conditionat financiar"; "sa inceteze imediat, incepand cu data prezentei Notificari, exploatarea dreptului si obligatiei de retransmisie a canalului de televiziune Antena 1 cu incalcarea prevederilor art. 82 din Legea audiovizualului"; "sa plateasca catre Antena Group, incepand cu a doua zi consecutiva datei prezentei Notificari, pentru fiecare zi de intarziere pana la realizarea integrala a celor solicitate (...), suma de 60.000 euro".

CNA a amanat aceasta dezbatere pentru sedinta viitoare. RCS&RDS a cerut ca audierile sa se faca fara accesul presei

CNA a chemat joi la discutii reprezentantii celor doua companii pentru a lamuri lucrurile in privinta posturilor TV cu statut "must carry". Din partea Antena TV Group a venit avocatul Mirela Bomboe, care inca de la inceputul audierii a tinut sa semnaleze faptul ca nu are mandat, directorul general al grupului find plecat din tara. In plus, aceasta a mai precizat:

  • "Vreau sa fac doar o precizare. Punctul nostru de vedere a fost formulat in scris si transmis CNA. Instanta este singura in masura sa se exprime asupra problemei in cauza", a spus Mirela Bomboe.

In replica, Narcisa Iorga, membru in Consiliul National al Audiovizualului, a avertizat ca CNA nu se implica in litigii comerciale.

  • "Noi nu ne implicam intr-un litigiu. Voiam sa vedem punctul dumneavoastra de vedere vis-a vis de interpretarea art. 82 din Legea audiovizualului", a spus Narcisa Iorga.

De asemenea, Ioan Onisei, vicepresedintele CNA, a propus amanarea dezbaterii pentru sedinta viitoare pentru ca: "directorul general Sorin Alexandrescu si cineva din actionariatul RCS&RDS sa fie prezenti".

RCS&RDS a fost reprezentata de doi avocati, iar unul dintre ei a propus ca viitoarea dezbatere sa se faca fara accesul presei.

"Voiam sa stim in ce masura acel punct de vedere transmis este al Casei de Avocatura sau al Antena TV Group. (...) Pe de alta parte facem o propunere, daca sunteti de acord ca in conditiile in care indirect cumva, CNA ajunge sa medieze conflictul dintre cei doi operatori am prefera ca aceste discutii sa fie fara accesul presei", a spus unul din avocatii RCS&RDS.

Propunerea a fost respinsa de catre CNA care a hotarat in final amanarea acestei dezbateri. Ce s-ar putea decide in acest consiliu pe aceasta tema?

"CNA ar putea sa dea o interpretare corecta articolului 82 din Legea audiovizualului, pentru ca daca un radiodifuzor respectiv Antena 1 si Antena 3 declara ca nu mai sunt liberi la retransmisie este o chestiune pentru viitor si ei nu mai intra sub incidenta art.82 care priveste principiul must carry. Prin urmare se duc in alt raport financiar cu cablistii - cablistii cer o suma, ei platesc sau nu, si asa mai departe, deci intra intr-un raport comercial asa cum sunt celelalte posturi care nu sunt libere la retransmisie", a mai precizat pentru HotNews.ro Ioan Onisei.


Citeste mai multe despre   






















17097 vizualizari

  • +56 (66 voturi)    
    .. (Joi, 7 aprilie 2011, 12:06)

    dan [anonim]

    Scoateti antenele lui felix din grila de programe RDS. Nu o sa le duca nimeni lipsa.
    • -38 (54 voturi)    
      chiar asa, (Joi, 7 aprilie 2011, 12:36)

      dan [anonim] i-a raspuns lui dan

      prea ne deprima. mai bine ne uitam la B1TV, ca acolo totul este roz.
      • -28 (38 voturi)    
        RDS cu al sau 10TV e tot portocaliu! (Joi, 7 aprilie 2011, 13:46)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Nimic nu e intamplator. Nu degeaba nasu' s-a mutat aici.
      • +5 (5 voturi)    
        Roz (Joi, 7 aprilie 2011, 22:36)

        Ramona [anonim] i-a raspuns lui dan

        De cand nu te-ai mai uitat la B1TV?
    • +12 (24 voturi)    
      ziaristica aservita (Joi, 7 aprilie 2011, 12:40)

      biroul oval [anonim] i-a raspuns lui dan

      Eehh... ce ne-am face fara partea cealalta?Desi nu i-as duce dorul...
    • +30 (32 voturi)    
      !Antene (Joi, 7 aprilie 2011, 12:57)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui dan

      Nu ai citit ca au statut de must-carry, cred ca nu pot fi scoase din grila, sunt obligati sa le transmita...

      Dar vad ca antenele vor sa-i oblige sa transmita si alte gunoaie, adiacent cu cele obligatorii...
      • +9 (13 voturi)    
        i (Joi, 7 aprilie 2011, 14:04)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

        ai pus punctul pe "i"
    • +15 (21 voturi)    
      Corect (Joi, 7 aprilie 2011, 14:01)

      pprog [anonim] i-a raspuns lui dan

      Asa e, nu ar fi nici o paguba daca ar disparea.
    • -12 (16 voturi)    
      RCS&&RDS transmite ILEGAL Antenele (Joi, 7 aprilie 2011, 14:41)

      qqq [anonim] i-a raspuns lui dan

      conform a ceea ce vad milioane de oameni seara de seara, si conform datelor oficiale ale Intact care spun clar ca nu sunt platiti asa cum prevede legea.

      INTREBARE : "E adevarat ca aceasta actiune este ordinul lui Basescu pentru aprobarea fuziiunii cu UPC?"
      multumesc
      • +11 (11 voturi)    
        Care lege (Joi, 7 aprilie 2011, 15:45)

        mad [anonim] i-a raspuns lui qqq

        Expertule care e legea aia care spune ca trebuie sa plateasac posturile must carry
  • +37 (49 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 7 aprilie 2011, 12:07)

    Tziganiada [anonim]

    Prea multa calomnie pe posturile astea.Sa se puna capat odata.Au ajuns o tziganie posturile astea.Cum e turcu si pistolul......
  • +24 (28 voturi)    
    compensare (Joi, 7 aprilie 2011, 12:15)

    cucu [anonim]

    haha, cool, vor face compensare.
    • +16 (18 voturi)    
      Nu, ca nu cad pe suma:) (Joi, 7 aprilie 2011, 12:30)

      ligrivn [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Cred ca mai degraba vor plusa ca la poker...sa vedem cine ia potul!
  • +25 (39 voturi)    
    rds vs antena (Joi, 7 aprilie 2011, 12:17)

    ginel [anonim]

    RDS fac lobby sa nu mai existe notiunea de must-carry in lege zilele astea.
    Problema e ca odata cu cumpararea UPC, practic RDS poate decide ce vedem la televizor.
    Nu-mi plac Antenisti dar cred ca e anormal ca RDS sa controleze ce posturi se transmit. Pana la urma esti sunt transportatori de continut. Si s-au bagat si in businessul de continut.
    • +5 (25 voturi)    
      ginel, poti renunta la RDS (Joi, 7 aprilie 2011, 12:56)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui ginel

      si sa ramai doar cu antenele..iti pui "antena"..
      E firma lor si fac ce vor cu ea.

      Respect RDS
      • +4 (12 voturi)    
        Nu asa (Joi, 7 aprilie 2011, 14:06)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui neutrino

        Cel mai bine e sa scoti postul din telecomanda.Asa nu are ce sa zica nimeni.Daca vrei sa te uiti la antene...te uiti...daca nu,scoti postul.
        • +6 (6 voturi)    
          Dar (Joi, 7 aprilie 2011, 16:34)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Rammy

          tot va continua sa plateasca pentru el.
        • +12 (12 voturi)    
          Rammy eu nu vreau sa platesc (Joi, 7 aprilie 2011, 16:51)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Rammy

          nu ca nu vreau sa ma uit..nu vreau sa apar ca "posibil client"..
          Pur si simplu..nu vreau ca felix sa faca bani (din reclame..ca de ...sa lauda ca e televiziune la nivel natonal)..pe banii mei..ce e asa de complicat.
          Nu vreau sa primesc si sa platesc un servciu pe care nu il doresc.
      • -4 (6 voturi)    
        nu prea ... (Joi, 7 aprilie 2011, 14:11)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        se cheama monopol , si este ilegal .
        • +8 (8 voturi)    
          Nu zau (Joi, 7 aprilie 2011, 16:33)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          vezi ca mai ai destui operatori prin satelit si prin internet. Unde vezi tu monopol? Aboneaza-te la Dolce si cu asta basta.
          • +1 (1 vot)    
            Ceva mai multa atentie.... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 15:00)

            varcolac1000 [anonim] i-a raspuns lui bobo21

            Poate ca ai mai multi operatori de televiziune prin internet si satelit insa "monopol" se refera la fiecare categorie de operatori in parte, in cazul de fata la categoria operatorilor TV-cablu unde RCS-RDS cam are monopol, ceea ce nu este nici corect, nici legal.
            Vina in acest conflict apartine, de fapt ambelor parti:
            - RDS incearca sa nu respecte regimul impus de sistemul "must carry", solicita renuntarea la acest sistem numai in cazul unor posturi TV pe care ei nu le agreeaza (ceea ce nu prea este corect) si incearca sa faca in asa fel incat o grila standard de posturi TV nationale sa contina numai ce vor ei - oare asta nu se cheama practica de monopol ?
            - Antena TV Group conditioneaza retransmisia unor posturi TV "must carry" de retransmisia unor alte posturi TV ale aceluiasi grup media, fapt si ilegal si neloial (tine de conduita in afaceri), totodata, prin transmiterea de reportaje calomnioase la adresa RDS in grila de programe incearca o influentare incorecta a opiniei publice nepermitand si "dreptul la replica" conform legii in cadrul aceleiasi grile de programe nu la alte posturi TV.
            Problema e ca intradevar, dupa cum spunea "ginel" un pic mai sus, odata cu cumpararea UPC, practic RDS poate decide ce vedem la televizor. Si eu cred ca e anormal ca RDS sa controleze ce posturi se transmit. Pana la urma ei sunt doar transportatori de continut si atat.
            Atentie "bobo21" in calitate de "consumator TV" am dreptul de a-mi alege nu numai öperatorul" preferat dar si tipul de opërator", adica , daca prefer, din motive care ma privesc numai pe mine, un operator "prin cablu", am dreptul de a avea posibilitatea de a alege dintr-un grup de "mai multi operatori TV-cablu", ori pe acest segment nu prea mai vad niciunul care sa poata intra cat de cat in competitie, daca asta nueste "monopol" atunci ce este ?
        • +6 (8 voturi)    
          monopol e cand nu e altul pe piata (Joi, 7 aprilie 2011, 16:52)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          atata timp cat exista alti operatori..no comment.
      • -2 (2 voturi)    
        monopol (Joi, 7 aprilie 2011, 19:51)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        Exista o intreaga teorie matematica numita teoria jocurilor dezvoltata de John Nash parca, care explica ce e aia monopol.
        Daca o firma are monopol, atunci e treaba statului sa intervina si sa reglementeze domeniu, pentru a apara clienti.
        RDS-ul are o relatie de lunga durata cu ANPC. Aici nu-mi pasa de Antene. Dar imi pasa de libertatea mea ca si client de a ma uita la ce vreau.
        Nu e dreptul RDS sa scoata din grila Antenele si nici nu e dreptul lor sa nu plateasca pentru content ca asa vor ei.
        • +2 (2 voturi)    
          ginel, este dreptul lor..pt. ca este firma lor (Joi, 7 aprilie 2011, 20:28)

          neutrino [utilizator] i-a raspuns lui ginel

          si atat timp cat exista alti provaideri pe piata, cine doreste antenele este liber sa se duca la ei.
          Noi ceilalti, cu siguranta nu le vom duce lipsa.
          Este dreptul lor si al meu..eu personal nu vreau sa platesc ceva la care nu mai uit..
          Vezi ca nu stiu care din astia are nevoie mai multa unul de celalat: rds se pare ca nu prea are nevoie de felix ..pe cand felix da de rds..
          deci?
  • +17 (29 voturi)    
    Monopoly (Joi, 7 aprilie 2011, 12:19)

    Moxi [anonim]

    In nici 3 ani cablisti lui peste care sufera ca ofera mari servicii mi-au scos din grila fara un anunt prealabil BBC World, CNN, Viasat Explorer si parca mai era unul care nu imi vine acum si in loc mi-au bagat Taraf TV. Posturi tv in engleza nexam pentru aia care cunosc si care stiu ca sunteti multi. Scoateti bani mai multi din buzunar ca sa-i platim pe nenorocitii astia. Am pachet de baza si nu-mi i-au extra nimic nici de nebun pentru ca stiu ca sunt niste jepcari. Netul asta mobil gratis pe care il promoveaza prin casierii te rogi de el sa incarce o pagina. Platesc abonamente la doua locuinte si trateaza clientul ca pe un rahat. Nu apar antenele pentru ca si acolo se manaca intre ei ca peste tot, dar cablistii astia sunt prea nemernici pentru Romania zilelor noastre.
    • +26 (26 voturi)    
      must-carry (Joi, 7 aprilie 2011, 12:41)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      Pai tocmai asta'i problema. Au fost scoase posturi tv pentru a introduce pe cele must-carry. Din pacate TarafTv e must-carry :D
      • -1 (9 voturi)    
        must-carry (Joi, 7 aprilie 2011, 14:06)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui catalin

        la asa popor,asa must-carry ... probabil cand au selectat carryurile astea erau dupa cateva flacoane de must ... invechit ...
      • +5 (5 voturi)    
        must-carry (Vineri, 8 aprilie 2011, 9:46)

        cubusis1270022568632 [utilizator] i-a raspuns lui catalin

        Intrebarea mea este ce criterii au folosit pentru selectarea programelor obligatorii pe de o parte.
        Pe de alta parte mi se pare normal si democratic ca fiecare sa-si aleaga singur programele pe care doreste sa le vizioneze. Si da, este mult prea evidenta distorsionarea faptelor reale si lupta cu adevarul a unor posturi media. Stau si ma intreb daca este chiar asa de greu sa renunti a mai prezenta propria parere si sa difuzezi in cadrul stirilor doar informatia de baza. Ori este emisiune de stiri ori comentezi stirile...
    • +4 (22 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate, in plus... (Joi, 7 aprilie 2011, 12:42)

      Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui Moxi

      Microbistii au fost calcati in picioare; au monopol pe fotbal cu Digisport si au scos 3(trei) canale de sport de buna calitate : SPORTKLUB(cu meciuri live din Brazilia,Rusia,unde are succes Dan Petrescu si finala Cupei Angliei,competitia cea mai prestigioasa din lume,dupa finala Ligii Campionilor), SPORT 1 si TELESPORT-ul(ce a fost eliminat in perioada buna, acum 3 ani). Pe de alta parte uitati ce content are UPC-ul:VH1 CLASSIC, JIM JAM, DA VINCI LEARNING sau ESPN America . Pe directorii de programe RCS-RDS ii doare in cot de opinia abonatilor, nu o sa avem parte- la manelistii astia- de programe ca ARTE, VIASAT NATURE, TF1 sau DOQ. Insusi faptul ca exista un thread separat cu titlul :URASC RCS-RDS,spune totul...
      • +3 (7 voturi)    
        thread (Joi, 7 aprilie 2011, 14:08)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

        apropo de thread-ul ala,cine uraste poate parasi... cantecul oricum e "cine iubeste si lasa ,nu cine uraste si lasa ...
        • -5 (7 voturi)    
          Cand RDS are monopol, cum poti opta? (Joi, 7 aprilie 2011, 15:42)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui alpha

          Sau poate tu vei fi unul dintre cei avantajati de un asemenea monopol.
      • +6 (8 voturi)    
        nu dispera... (Joi, 7 aprilie 2011, 15:21)

        shully [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

        pe rds avem: mezzo, toate discovery, 2 National G... o sa ai ce sa vezi... am rdsrcs "de cand lumea" si din ce am vazut si pe la altii (alte soc. de distributi tv- cablu sau digitale) sunt foarte multumit cu ce am... mai ales pe partea de net sunt incomparabili... upc era un dezastru (pe partea asta)... mereu trebuia sa trec pe la un prieten sa-i "repar netul" :)

        programe 'e', problema este ce-ti alegi din pachetele lor... daca vrei
      • +3 (7 voturi)    
        haide domnule..ca m-ai "distrus" (Joi, 7 aprilie 2011, 16:56)

        neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

        putine sunt comapniile care au toate pachetele discovery, 2 de national geographic (alea bune), la mine in oras pana si HBO si TV 1000 e gratis (nu platesc in plus), nu mai vb. de alte programe serioase...
        In plus, nu iti convine..du-te la altii, e simplu.
    • +18 (26 voturi)    
      ... (Joi, 7 aprilie 2011, 12:46)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      Vestea proasta: RCS/RDS au monopol pe piata si isi permita sa isi trateze clientii cu lipsa de respect (incercati sa obtineti un decodor HD de la ei daca nu ma credeti). Un telefon la Call Center se poate lasa cu insulte daca insisti sa primesti un raspuns la o intrebare indrazneata cum este "cand veti avea inc asierii decodoare HD pentru clienti?".

      Vestea buna: televiziunea, dintr-un mijloc de informare, divertisment, comunicare, etc... s-a transformat intr-un mijloc de propaganda si promovare a inculturii si a manelismului pentru ca oamenii care au un IQ putin peste medie, nu se mai uita la TV de mult, cel mult ocazional.
      • 0 (6 voturi)    
        Monopol? (Joi, 7 aprilie 2011, 16:35)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        Romtelecom ofera televizunie prin satelit si prin internet. Eu stiu ca Romtelecomul are acoperire mai mare decat RDS. deci unde e monopolul?
        • -4 (4 voturi)    
          Mosule, e vorba despre Cable TV!!! (Joi, 7 aprilie 2011, 19:03)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

          Nu compara mere cu pere. Satelitul nu mi-a placut niciodata datorita intarzierii suparatoare la schimbarea canalelor si dependentei calitatii semnalului de vreme iar IPTV-ul e dependent de calitatea conexiunii la internet (care e tot mai slaba chiar si la RDS) si e prea scump. In plus, daca ai mai multe televizoare acasa si ai nevoie de semnal analogic, doar cablul poate oferi asa ceva.
          Practic, RDS vor monopol pe cablu si sunt sustinuti de noii lor stapani din guvern pe care sigur ii vor sluji cu devotament in urmatoarele campanii electorale (nu degeaba au infiintat un canal dedicat acestui scop).
          • -3 (3 voturi)    
            Aici se pot compara mere cu pere! (Vineri, 8 aprilie 2011, 0:31)

            George 1 [anonim] i-a raspuns lui ....

            Îmi pare rău că un necunoscător în ale tehnicii (sau nu este exclus a fi unul din cei îndrituiți a nega orice) ți-a „tras”un minus. Poate vin și altele...... Majoritatea „comentatorilor” acestui sit încurcă foarte mult realitatea cotidiană, dăndu-și numai cu presupusul. Necunoașterea este mama greșelii! Îndradevăr dacă RCS&RDS „pune mâna” pe UPC, monopolul este asigurat. În culisele portocalii ale politicii dâmbovițene se discuta cu mult înainte de realizarea înființării canalului 10 TV de necesitatea și scopul pentru care trebuie creat și sub a cărui aripă își va duce veacul. Drept răsplată pentru „efort” va primi și aprobarea mult visată. Vom vedea!
      • +1 (1 vot)    
        vestea proasta este ca (Vineri, 8 aprilie 2011, 11:37)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

        rcs&rds nu au monopol de piata. mai documenteaza-te : dolce, upc
    • +6 (6 voturi)    
      pentru MOXI: (Joi, 7 aprilie 2011, 12:46)

      marx [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      pentru MOXI:
      nu stiu in ce localitate esti dar la noi fostul extra l-au facut baza special e tot la 25 ron ca si baza "normal" dar are si programele din extra
    • +10 (22 voturi)    
      totul e ok la RCS&RDS (Joi, 7 aprilie 2011, 12:57)

      multumit [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      nu sunt de acord. Pe formatul digital am toate posturile care spui ca au disparut. De la RCS&RDS am de toate. TV, Net + tel fix si mobil. Serviciile sunt ireprosabile. Orice sezizare facuta de mine s-a rezolvat in maxim 24 ore. E adevarat ca locuiesc intr-un oras mic. Nu pot decat sa sper ca si in orasele mari sunt la fel de prompti. Personal sunt foarte multumit de ei si ii recomand cu incredere. Am testat Net inca de la 2 furnizori locali RDS este net superior. Tarifele pentru telefonie si TV super decente. Succes sa gasesti un furnizor mai bun.
      • +8 (12 voturi)    
        Eu stau in sectorul 3 (Joi, 7 aprilie 2011, 13:14)

        schoria [anonim] i-a raspuns lui multumit

        .........și sînt de acord cu cele spuse !
      • +3 (9 voturi)    
        ... sunt (Joi, 7 aprilie 2011, 15:25)

        shully [utilizator] i-a raspuns lui multumit

        eu stau in Buc. (sector6) si sunt foarte ok cu interventiile... mai mult au schimbat de curand si pe partea de net, in bine.. ;)

        ireprosabili! de credeti ca sunt mari? au inceput de jos, am abonamentul de la inceput (rds, parca?) si o tin numai in bine... felicitari!
    • +9 (11 voturi)    
      dezinformezi (Joi, 7 aprilie 2011, 13:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      RCS transmite toate programele pe care le mentionezi, in grila digitala DE BAZA (le poti prinde cu tv cu DVB-C sau intrand in posesia decodorului GRATIS). Ba chiar Vaisat Explorer este si in grila analogica.
      Probabil ca tu vrei programe premium in pachetul de baza. Muta-te in acest caz la UPC sau la DOLCE, daca ai impresia ca la altii umbla cainii cu covrigi in coada.
      Numarul programelor transmise analogic scade si este normal asa, pentru ca pe o frecventa pa care acum se transmite un singur program analogic se pot transmite si 10 programe digitale.
      Chiar daca tu sau eu ne uitam la BBC sau CNN, majoritatea prefera OTV sau Acasa. Asa ca scot si ei din grila programele cu audienta mai mica..
    • +7 (9 voturi)    
      Canala in diferite limbi (Joi, 7 aprilie 2011, 13:42)

      ion_satelitu [anonim] i-a raspuns lui Moxi

      O antena de satelit de 0.9 m pozitionata spre 13 grade est este tot ceea ce ai nevoie.

      Acolo vezi gratuit BBC,Aljazira etc si toate canalele de stiri in limba engleza.

      Cu antena de satelit nu mai depinzi de RCS & RDS.
    • +3 (3 voturi)    
      Le ai (Joi, 7 aprilie 2011, 16:37)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Moxi

      in grila digitala. Abonamentul costa la fel, insa trebuie sa soliciti un decodor.
  • +7 (13 voturi)    
    Foarte bine!!! (Joi, 7 aprilie 2011, 12:35)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Are Felix de unde sa plateasca. La ce cote scazute de piata au astia de la antene mai au si pretentia sa le fie transmise programe in regim de must carry. Suta asta de milioane compenseaza sutele de amenzi ridicole date antenelor de catre cei de la CNA.
  • +5 (17 voturi)    
    mda... (Joi, 7 aprilie 2011, 12:40)

    me [anonim]

    sunt de acord ca antenaX nu e una din cele mai angelice televiziuni din tara...
    dar rds incepe sa fie mult prea monopolisti.
    inteleg ca romgaz si apanova si electrica si omv sunt monopoluri (desi nu sunt de acord cu asta , mai ales ca se vede in preturi cat de rau e monopolu), dar televiziunile chiar nu e ok. daca reusesc sa cumpere upc vor fi practic singurii furnizori din tara. ce naiba, am scapat de romtelecom si acum dam de alt monopol?!
    • 0 (10 voturi)    
      Monopol (Joi, 7 aprilie 2011, 13:08)

      blak [anonim] i-a raspuns lui me

      Nu cred ca se poate vorbi despre monopo. Poti sa iei si de la EDolce, Atka, FoscuSat, Programe Free to air. Voi va ganditi ca Telesportul era free to air? , Se cereau bani pe el, si sa incercat trecerea pe paytv dar nu au fost destui doritori pentru a ocpa o frecventa. Sau ai pretentia ca Teszari sa plateasca pentru ca toate sa fie Free to air pentru abonati la 25 ron pe luna? Eu cred ca nu se mai poate vorbi de monopol in zilele noastre. Oricine poate trece la un alt furnizor cam in orice monent. Si in varful munteui ai semnal de la orange sau vodafone pentru fixomobile. Si oriunde ai curent poti pune un DTH de la Dolce sau Digi sau Focus. Internet la fel. Daca nu i-ti convine continutul si pretul, poti alege alt furnizor. Darmu cred ca se poate numi monopol pe piata de comunicatii.
      • -3 (3 voturi)    
        ai inteles tot mai blak.... (Joi, 7 aprilie 2011, 15:59)

        Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui blak

        mai ales ce inseamna monopol daca il compari pe unul cu 70% cota de piata cu unul cu 2%...au esti de-al lor si atunci e ok, inteleg pozitia ta
        • +5 (5 voturi)    
          Aha (Joi, 7 aprilie 2011, 16:38)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Mona19

          conform gandirii tale, Dacia are monopol in Romania?

          Ce treaba are, nene, cota de piata cu monopolul? Cat timp ai alternative, NU e monopol.
  • +4 (8 voturi)    
    Aceasta tanti (Joi, 7 aprilie 2011, 12:43)

    obama [anonim]

    "Cristina Severin, PR coordinator la Intact Media Group" are vreo legatura cu europarlamentarul cu soricul gros?
    • +1 (1 vot)    
      simpla coincidenta de nume cu Intactul ... (Joi, 7 aprilie 2011, 17:00)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui obama

      le face rude..in rest, nu m-ar mira.
  • +10 (10 voturi)    
    compensare (Joi, 7 aprilie 2011, 12:56)

    alexraz [anonim]

    problemele dintre cele doua companii se vor rezolva, tot ce ne intereseaza pe noi sunt servici de calitate, si la pretri accesibile pentru toata lumea.
  • -1 (3 voturi)    
    Sunt si orase unde au monopol (Joi, 7 aprilie 2011, 12:58)

    Alt abonat [anonim]

    Sunt orase mari unde sunt singurii operatori prezenti cum ar fi Pitestiul unde locuiesc si parerea mea in privinta calitatii oferite de RCS-RDS este:
    buna - cablu analogic
    foarte buna - cablu digital
    foarte buna - internet fiber link
    mediocra - internet mobil
    foarte buna - telefonie fixa
    slab - telefonie mobila (probleme de acoperire)
    La CATV sunt foarte multumit cu pachetul Baza special la 32 lei (analogic+digital custodie doar la un singul tv) se receptioneaza tot in afara de pachetul Cinestar care este separat.
    Un mare MINUS este pentru taxarea la minut pt telefonie.
    • -2 (4 voturi)    
      La Fiberlink2 au scazut viteza la jumatate fata de (Joi, 7 aprilie 2011, 14:04)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Alt abonat

      cat era anul trecut. In acest miment viteza maxima de download nu trece de 40 mbps, exact cat aveam anul trecut la Fiberlink1,(inainte de a trece la Fiberlink2).
      De asemenea din cauza lipsei de receivere HD am fost nevoit sa trec la UPC care ofera un serviciu mai scump dar mult mai stabil si cu un serviciu clienti mult peste cel de la RDS (am 2 receivere HD Pace pe care le-am primit imediat).
      Daca RDS va prelua UPC (si sunt sigur ca asa se va intampla din cauza culorii portocalii pe care a adoptat-o de ceva vreme), practic voi ajunge la situatia de acum un an cand trebuia sa intreb saptamanal la birourile lor daca "au mai bagat ceva" receivere HD.
      Sper doar ca Romtelecom sa se miste si pe partea de Cable TV pentru a avea macar o optiune rezonabila la monopolul RDS (deocamdata nu consider atractive ofertele IPTV si Satelite TV existente).
    • +4 (4 voturi)    
      monopol? (Joi, 7 aprilie 2011, 15:49)

      shully [utilizator] i-a raspuns lui Alt abonat

      majoritar, chiar si unic nu inseamna mai! monopol. (http://ro.wikipedia.org/wiki/Monopol) Poti sa aderi oricand la alt operator digital. Care-i problema?

      Abonamentele sunt comparabile ca si pret... nu vad situatia de monopol.
    • +4 (4 voturi)    
      Ai alternative (Joi, 7 aprilie 2011, 16:39)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Alt abonat

      prin satelit (DTH) si Romtelecom. Aaa, ca Romtelecom nu e in stare sa ofere aceeasi calitate, e problema lor.
    • +2 (2 voturi)    
      din lista ta reiese ca ei sunt cei mai buni (Joi, 7 aprilie 2011, 17:04)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Alt abonat

      de pe piata dar nu ca ar avea monopol....
      Uita-te la definitia monopolului si apoi mai discutam.

      Interesant e ca desi recunosti ca RDS sunt cei mai buni de pe piata- doresti antenele..Pai nu ai decat sa te muti la aia de acelasi calibru cu alde Intact , simplu. Asta nu e monopol:).
  • -1 (9 voturi)    
    RDS&RCS nu trebuie sa aiba pretentii (Joi, 7 aprilie 2011, 13:00)

    Mirciulionis [anonim]

    Serviciile, atitudinea si angajatii lor sunt de slaba calitate. Am avut multiple neplaceri cu ei: de la contract semnat gresit, infoormatii incorecte si incomplete, serviciu clienti incapabil.
    Ca sa rezolvi o chestiune simpla la stimabilii de la RDS nu ai cum sa vorbesti cu cineva competen, in masura sa ia responsabilitatea de ati rezolva o schetiune pe care tot ei au generat-o.
    In concluzie, RDS nu are de ce sa se planga ca li se strica imaginea in medie - o merita cu prisosinta si se poate face un sondaj oricand in privinta aceasta.
    Fereasca Dumnezeu sa devina monopol pentru ca vom apela la antene personale si internet de pe unde putem - exista alternative totusi.
    Sper sa dispara de pe piata sau sa isi schimbe serviciile si atitudinea.
    P.S.: Nici la mine nu corespunde contractul semnat cu grija de programe care e mod real difuzata. Ai cu cine sa discuti...?!

    O zi frumoasa tututor!
  • +3 (7 voturi)    
    Ce chestie (Joi, 7 aprilie 2011, 13:02)

    Cristi [anonim]

    Lumea inca se mai uita la televizor. Incredibil, habar nu aveam.
  • 0 (10 voturi)    
    Intarata-i, drace! (Joi, 7 aprilie 2011, 13:07)

    Padre Corrado [utilizator]

    Cu toata smerenia datorata postului mare in care ne aflam (sic!), trebuie sa spun ca ma bucur nespus sa vad ca jepcarii de la RDS sunt in sfarsit in razbel deschis cu un grup de media, fie el si grupul lui Felix. Poate din bataia asta iese ceva bun si pentru consumatorul roman de TV si net, ca pana acuma numai de abuzuri si servicii execrabile am avut parte...
    • +3 (5 voturi)    
      ca mie nu-mi place (Joi, 7 aprilie 2011, 15:26)

      cata [anonim] i-a raspuns lui Padre Corrado

      din pacate nu-ai inteles mare lucru din tot ce sa scris pe aici
  • -1 (3 voturi)    
    Nici baza nu e toata!!!! (Joi, 7 aprilie 2011, 13:10)

    Moxi [anonim]

    @marx Stau in Bucuresti sector4 si am 2 apartamente la distanta de 2 statii si televizoare bune. Aici baza e baza cu exact pachetele din baza mai putin Viasat Explorer. Deci nici baza nu e toata. De ce asta? Nu stiu unde stai tu dar aici orasele si satele sunt pe verticala, e muuuulta prostime pe metru patrat si bani multi de luat asa ca de ce s-ar complica cand romanul de apartament bercenar are un IQ limitat si venituri reduse? Uite aici exact ce prind eu in pachetul de baza minus Explorer! http://www.rcs-rds.ro/televiziune-digi-tv/cablu-analogic/pachet-baza
  • +7 (7 voturi)    
    antena (Joi, 7 aprilie 2011, 13:13)

    Cristina [anonim]

    Ieri, la una din antene (cred ca 1, ca parca vorbea Andreea Berecleanu) era o stire (gratuita, desigur, ca toate stirile lor) prin care eram informati ca in topul reclamatiilor la ANPC se afla .... bineinteles! ... RCS&RDS.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu m-ar mira (Joi, 7 aprilie 2011, 14:14)

      Nistertoller [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      Antena-numaru nu sunt chiar cele mai credibile posturi de tv din lume, dar in cazul asta s-ar putea sa nu bata campii ca de obicei. Rcsrds au niste relatii cu clienti sub orice critica.

      De ce au hotarat ca o asemenea stire e de o importanta nationala, asta-i alta discutie...
  • -1 (9 voturi)    
    MONOPOL (Joi, 7 aprilie 2011, 13:35)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Nu sunt fanul grupului Intact, Felix, Vranceanu-Firea etc.

    Dar cei de la RDS & RCS au cumparat tot ce le-a stat in cale, nu investesc nimic in tehnologii si fac preturile intr-un fel foarte dubios.

    Cand o intra statul in ei, nu stiu
    • +3 (3 voturi)    
      Haha (Joi, 7 aprilie 2011, 16:43)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      FTTB si GPON nu e investitie? Bine ca am scapat de reteaua de cartier care functiona o zi din trei. RDS functioneaza o zi jumate din trei :)
  • +10 (10 voturi)    
    Cablisti (Joi, 7 aprilie 2011, 13:48)

    Un oarecare [anonim]

    Desi in Sibiu, RDS are procent mai mare ca Johannis, iata ca azi au venit cei de la Romtelecom sa le dam acceptul sa-si bage cablu optic in bloc. Deci daca ne suparam pe RCS avem alternativa. Cred ca in 2-3 ani acesti doi operatori vor domina piata - cel putin in orasele ce depasesc un anumit nr de locuitori. Totul este sa nu cada la pace.
    • +3 (3 voturi)    
      Tot din Sibiu (Joi, 7 aprilie 2011, 19:41)

      Aurel C [anonim] i-a raspuns lui Un oarecare

      Nu sunt atat de sigur ca RDS are cota mai mare decat Clausi, cel putin pe partea de net. Asconet-Injoy-Nextgen cred ca inca sta bine. Introducerea cablului optic de catre Romtelecom face parte dintr-o ampla actiunea de modernzare, care a inceput acum mai bine de un an, dupa cate stiu eu. Oricum, concurenta e binevenita, desi modernizarea trebuie facuta cu cap. Cu televiziunile eu nu mai am nici o treaba, nici nu stiu cum arata telecomanda de acasa.
  • +9 (13 voturi)    
    felix securistul (Joi, 7 aprilie 2011, 13:49)

    ION [anonim]

    coada de topor securista pe nume Dan Voiculescu ar trebui sa stea in pușcărie,nu sa aibe acces la media.
  • -6 (12 voturi)    
    :)) (Joi, 7 aprilie 2011, 13:49)

    Alex [anonim]

    Rcs rds este aproape de monopson, iar asta e cel mai periculos ptr consumatori. Daca fac prostia sa scoata antenele 1-2-3 din grila, ceea ce e proatie curata, isi pierd in 30 de zile 1\4 din clienti. Iar cei care nu simt lipsa posturilor din trustul intact pot sa-si aleaga alte frecvente de la 1 la 4 pe telecomanda in ordine: taraftv-otv-b1tv-tvr1 pariez ca in 10 zile devin mai prosti decat in prezent, asta daca e posibil asa ceva:)), parerea mea e ca nu e loc de mai multa ..
    • +3 (3 voturi)    
      Ai de unde alege (Joi, 7 aprilie 2011, 16:44)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Dolce, Focus Sat, ...

      te costa cam tot atat cat dai la RDS.
    • +2 (2 voturi)    
      poate..dar raman cu aia valorosi.. (Joi, 7 aprilie 2011, 17:06)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      restul nu au decat sa plece pe la altii :).
    • +2 (2 voturi)    
      Plecarea clientilor este relativa (Joi, 7 aprilie 2011, 21:25)

      MaDao [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Problemele legate de Antene sunt mai vechi si sufera toti transportatorii de media, nu doar RDS. Probabil ca pentru inceput vor fi scoase Antena2 si Euforia. Si asta cam de toata lumea. Dupa aceea Antenele vor avea doar sa iasa din Must Carry sau sa isi desfiinteze programele scumpe de nisa.
      Cand vorbiti de DTH uitati probabil ca Dolce, Boom si AKTA sunt alre Romtelecom, DigiTV al RDS si Focus Sat al UPC.
      Vor fi doar doi operatori pe piata. Ceea ce va duce preturile la un nivel real pentru a suporta investiile. Pana acum s-au canibalizat intre ei pentru a face masa critica de abonati. De acum incep sa se gandeasca si la scadentele bancare. Deja Romtelecom a marit preturile la serviciile lor. Urmeaza RDS.
  • 0 (2 voturi)    
    Asteptam o schimbare (Joi, 7 aprilie 2011, 17:48)

    Claudia [anonim]

    Eu cred ca a venit vremea ca modul in care se face jurnalism, sa se schimbe. Daca posturile fac audiente din ce in ce mai mici, inseamna ca inca nu ne-am indobitocit de tot, mai avem scapare. Citind toate postarile de mai sus am ramas surprinsa ca nimeni nu lauda introducerea in grila RDS a Taraf TV, ba din contra. Un lucru, de asemenea, bun este faptul ca se cauta CNN, BBC, EuroNwes etc, sunt sanse de vindecare. Si peste toate acestea, lumea vorbeste de concurenta, monopol ceea ce este de admirat, fiindca personal ma crezut ca au reusit prin posturile lor manipulante sa ne stearga orice instinc de conservare (cu care ne si nastem culmea). Oameni buni, daca am refuza sa mai deschidem televizoarele, sa le cumparam benzina, sa le accesam internetul, realizand toate acestea prin micile retele de cartier (care apropo au disparut) poate si-ar revizui si ei putin atitudinea fata de client. Romania Trezeste-te!!!
  • +6 (6 voturi)    
    investitii in tehnologie (Joi, 7 aprilie 2011, 18:13)

    anonimus [anonim]

    Voi chiar credeti ca vitezele oferite de RDS pot fi sustinute fara investitii serioase??? Ia cititi ultima investitie, singura de acest gen din Europa centrala si de est: http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=242
    • -1 (1 vot)    
      Tocmai scaderea vitezei la jumatate in ultimul an (Vineri, 8 aprilie 2011, 10:20)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui anonimus

      arata lipsa investitiilor (aceeasi latime de banda e oferita mai multor abonati). De asemenea, lansarea canalelor HD fara a avea receivere HD arata de asemenea lipsa investitiilor.
      Politica lor agresiva de a atrage clientii altora fara a face investitii a dus la reducerea calitatii serviciilor oferite clientilor existenti. De exemplu se ofera gratuit adaptor USB pentru clientii Fiberlink2, dar retelele RDS sunt suprasolicitate si nu pot face fata (in multe zone, desi semnalul e maxim, se deconecteaza foarte frecvent si se re-conecteaza la retea cu dificultate datorita numarului mare de useri care acceseaza reteaua).
      Inteleg ca au datorii mari, dar banii imprumutati trebuiau folositi mai bine la dezvoltarea infrastructurii.
  • +4 (6 voturi)    
    RCS si Antenele (Joi, 7 aprilie 2011, 18:46)

    Steliana [anonim]

    Sunt din Iasi. Am fost abonat la UPC si abia am putut scapa de ei. Incercati sa faceti o reclamatie telefonica la UPC... va iese par alb... Acum sunt la RCS&RDS si sunt f. multumit de calitate si chiar de programele TV. Nu ma uit la Antena 2, Antena 4 = B1 (cu Badin mare realizator) si altii, Euforia este un post prafuit, la GSP nu poti auzi decat comentarii imbecile, behaieli de dimineata pana seara a lui Iancu, Becali si alti ratati. Dar ai si alte programe bune. Referitor la Sport - e o placere sa vezi meciuri din Spania, Anglia, Franta, comentarii profesioniste
  • -1 (5 voturi)    
    Daune la abonati (Joi, 7 aprilie 2011, 20:22)

    gigel [anonim]

    Intai sa platiti daune la abonati pentru nesimtirea de a ii pune pe drumuri pentru decodoarele digitale si internetul mobil!
  • 0 (2 voturi)    
    gresit (Joi, 7 aprilie 2011, 23:51)

    calin [anonim]

    ceea ce spun cei de la Antene este ca de fapt posturile tv care au statut "must carry" trebuie transmise fara ca operatori sa ceara bani pt ele. Adica daca eu vreau sa vad doar TVR, ProTV, Antene si ce mai are statut de "must carry" ma duc la operatorul de cablu si ii spun sa imi dea numai acele posturi, fara nici un cost. Sau daca nu mai platesc facturile, operatorul (RDS&RCS, UPC, Dolce etc) imi scot posturile platite si imi lasa cele cu statut "must carry" nu vin si imi taie cablul sa nu mai vad nimic. Interesant, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      nu chiar (Miercuri, 13 aprilie 2011, 15:17)

      vircolac1000 [anonim] i-a raspuns lui calin

      operatorul TV-cablu nu-ti furnizeaza doar "posturi TV" ci si un serviciu de transport prin cabu cablu al acestora.
      Atunci cand iti "taie cablul" ei, de fapt iti sisteaza serviciul de retransmisie nu accesul la posturile TV "must carry", nu uita ca, desi posturile Tv sunt "la liber" reteaua de retransmisie e a lor.
      Asta e. Astea sunt "subtilitatile" legilor din Romania si nu numai.
  • +1 (1 vot)    
    RCS&RDS (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 2:32)

    Doru [anonim]

    RCS-RDS Sunt niste mizerabili, care adopta tonuri dictatoriale nepermise unui prestator de servicii! Nu raspund la reclamatii !
    UPC e mult mai bun! Am trecut de la ei la UPC si stiu ce vorbesc. Daca achizitioneaza UPC, trec la digiTV si la celelalte servicii internet!
  • +1 (1 vot)    
    despre tema (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 14:28)

    zoli [anonim]

    cerem conducerii rds rcs pe langa plata daunelor si renuntarea la contractele cu antenele si introducerea in locul lor a unor canale gen; scy fy channel, mgm, tcm, discovery travel, history,viasat nature etc. cu audienta mult mai mare decat jalnicele antene
  • 0 (0 voturi)    
    Emblema decaderii in goana dupa bani! (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 18:17)

    dreptul la replica [anonim]

    RCS&RDS s-a discreditat moral singura prin practicile neortodoxe folosite in piata, prin furtul de clienti si idei, prin spagile date clientilor de portofoloiu pentru obtinerea unor contracte (v. liga lui mitica transmisa in ultii ani fara a avea acoperirea legala a populatiei), prin contractele inrobitoare cu clientii, prin calitatea execrabila a pseudo-serviciilor pe care le furnizeaza in Romania. prin reclamele mincinoase pe care le-au promovat ani la rand, prin tacerea pe care o afiseaza cu superioritate ori de cate ori este aratat cu degetul de clientii sai. Operatorul de cablu care, din economie si nestiinta, a umplut cerul oraselor tarii cu cabluri atarnate de stalpi. Niste incompetenti si niste mincinosi, emblema decaderii in goana dupa bani!
  • 0 (0 voturi)    
    ddd (Duminică, 17 aprilie 2011, 5:02)

    dddd [anonim]

    Am sa rad puternic...Ce sa vezi ..Basescu va cadea si opozitia nu va uita cam ce a patit la fel si antenutele...Cine va fi jmeckerul de la CNA ? :)) ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi