Antena 2 va avea o noua identitate de brand incepand de sambata, 9 aprilie, cand postul TV va implini patru ani de existenta, potrivit informatiilor furnizate HotNews.ro de reprezentantii de comunicare ai trustului Intact. Acestia au spus ca noua identitate a fost cladita in jurul conceptului de "social currency" (moneda sociala), tinand cont de continutul canalului, unde accentul este pus pe talk-show-uri, "show-biz si cancan".

Despre rebranding-ul Antena 2 a scris, joi, Reporter Virtual.

La noua identitate postul a colaborat cu compania Red Bee din Marea Britanie, care a lucrat, in toamna, si la identitatea de brand a Antena 1.

Potrivit reprezentantilor Intact, sambata, de la 19.30, "va avea loc un mare show, in direct, cu participarea tuturor vedetelor postului, intitulat 'Antena 2, la patru ace'. De la aceeasi ora, se va schimba si grafica postului, sigla, ID-urile, dar si site-ul postului."

De ce aceasta schimbare? "Antena 2 avea nevoie de o identitate clara si puternic diferentiata. Postul a crescut in cei patru ani, a capatat o personalitate care nu mai era reflectata de slogan, grafica sau sigla. De sambata, Antena 2 va avea o infatisare complet schimbata. Identitatea vizuala a fost construita in jurul conceptului de 'social currency' (...) Pe scurt, toate sondajele de opinie releva faptul ca publicul roman este interesat de noutati din show-biz, cancan-uri. Iar Antena 2 furnizeaza zilnic astfel de informatii, in direct, reactiile, replicile, emotiile, nervii, totul este autentic, necenzurat."