Holdingul de comunicare thegroup a avut in 2010 o cifra cumulata de afaceri raportata la Ministerul Finantelor de 108,8 milioane de euro - la nivelul celei inregistrate in 2008 si cu 24 de milioane mai mare decat cea din 2009, potrivit unui anunt facut joi de Mihaela Nicola, CEO thegroup. Aceasta a precizat pentru HotNews.ro ca din cifra de afaceri cumulata pe 2010, circa 80% reprezinta investitie in media.

Mihaela Nicola, pentru HotNews.ro:

  • "Dincolo de agentiile noastre de media, atat cele care gestioneaza direct bugete ale clientilor de media cat si agentia de buying care ofera spatiu publicitar altor agentii, mai mici, cele mai active si mai profitabile dintre agentiile thegroup au fost cele de online, de trade marketing, de productie si PR".

In decembrie anul trecut, Zoltan Szigeti, presedinte thegroup, estima intr-o intalnire online HotNews.ro ca "din punct de vedere al cifrei de afaceri, probabil vom termina (2010 - n.r.) la acelasi nivel cu 2009". De unde diferenta consistenta intre estimarile de final de an si datele raportate acum? Mihaela Nicola:

  • "Noi suntem totdeauna mai rezervati in prognoze si ne ferim de aroganta estimarilor indraznete. Crestrea noastra in 2010 se datoreaza faptului ca, pe de-o parte, am castigat mai multe licitatii si ne-am consolidat portofoliul, pe de alta parte se datoreaza faptului ca am avut privilegiul unor clienti vizionari care si-au sporit bugetele in 2010 fata de 2009".

thegroup este un holding de comunicare infiintat in 2005 si format in prezent din 17 companii, in frunte cu agentia Media Investment. (Alte companii din grup: House of Media, The Media Partnership, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, New Media Agency, Navidoo, Qresearch etc). Vezi ce a spus Zoltan Szigeti despre afacerile thegroup in intalnirea online HotNews.ro