Zenith Media lanseaza pe plan local newcast, divizie de comunicare neconventionala

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 11 aprilie 2011, 13:53 Economie | Media & Publicitate

Zenith Media Romania lanseaza oficial o noua divizie, newcast, dedicata solutiilor neconventionale de comunicare, precum parteneriate si sponsorizari media, evenimente, dezvoltare si productie de continut sau solutii experimentale, potrivit unui comunicat de presa. newcast, brand international al grupului ZenithOptimedia, a fost lansat in 2009 in Germania si Marea Britanie si extins in 2010 in SUA, Franta, China, India, Spania, Mexic si tari din America Latina si Europa Centrala si de Est.

Reteaua ZenithOptimedia urmareste ca pana la finele anului 2011 newcast sa fie prezent in 18 tari. Divizia newcast Romania este condusa de Camelia Balinca.

Ce face aceasta divizie, potrivit comunicatului:
  • "dezvolta concepte si strategii de comunicare care angreneaza produsul si brandul, serviciile de creatie si comunicare, departamentele de productie si editorial ale partenerilor din media", cu scopul de "maximizare a return-on-investment".

Directorul Zenith Media, Maria Tudor, spunea recent despre newcast, intr-un interviu acordat HotNews.ro:
  • "Lansam foarte curand newcast, o divizie specializata exact pe zona de neconventional, pe non-spot, pe continut, pe relationare/interactiune cu consumatorii. (...) Newcast va putea face lucruri simple, ca product placement la TV. Dar poate sa faca si social media, si nu ma refer la o campanie de bannere pe Facebook (caci pentru asta avem Zed Digital), ci la managementul unui cont in social media, intrand intr-un fel, peste PR."

Maria Tudor, Zenith Media, citata in comunicatul de luni:
  • "Intr-o piata de media fara frontiere si cu o cerere in crestere pentru proiecte neconventionale, ne-am hotarat sa facem un pas inainte si sa asiguram un cadru organizational adecvat pentru dezvoltarea si executarea lor. Acesta e newcast."
Vezi detalii in comunicatul de presa


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

838 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    zenithmedia (Miercuri, 4 mai 2011, 18:41)

    Alexandru Racovita [anonim]

    Nu stiu ce sa spun...mai bine nu spun nimic din respect pentru cei care lucreaza si au lucrat la zenithmedia.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri