Patru agentii romanesti, respectiv Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda si Saatchi&Saatchi Romania, au fost premiate in cadrul editiei din acest an a festivalului de publicitate european dedicat exclusiv printului AdPrint. Agentiile romanesti au castigat cinci trofee, iar alaturi de ele au mai fost premiate alte 13 agentii europene.

AdPrint LogoFoto: adprint.ro

Agentia Mercury360 a fost premiata pentru campania „Longer Day” (executii „Street” si „Office”) cu Best Use of Illustration si Silver Angel in cadrul categoriei Outdoor&Poster, sectiunea Fast Moving Consumer Goods.

Ogilvy&Mather Bucharest a fost premiata cu Gold Angel in categoria Outdoor&Poster, sectiunea Services pentru lucrarea „Destinations”.

Agentia Propaganda a castigat Gold Angel in categoria Outdoor&Poster, sectiunea Art, Culture, Media&Entertainment prin campania „Drifting Away”.

Saatchi&Saatchi Romania a castigat Bronze Angel in categoria Press&Magazine, sectiunea Durables and Other Consumer Goods impreuna cu agentia din aceeasi retea - Saatchi&Saatchi Geneva. Campania castigatoare a fost „Skin Sensations”.

Vezi pe WebPR.ro lista completa a castigatorilor.

AdPrint Festival este singurul festival de publicitate european dedicat exclusiv printului si se adreseaza echipelor de creatie, nu doar agentiilor de publicitate sau persoanelor fizice. AdPrint a evoluat de la a fi o manifestare locala inceputa 1998 la una regionala (2001) si apoi a devenit festival european in 2004. AdPrint Festival este organizat de The Institute, parte a grupului Millenium People.