Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro TV, raporteaza pentru primul trimestru din 2011 venituri de 172,8 milioane de dolari, cu 29,1 milioane de dolari mai mult decat in primul trimestru din 2010. Potrivit rezultatelor anuntate miercuri, profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a crescut la 14,2 milioane de dolari in T1, pierderea neta fiind de 21 de milioane de dolari. Pe piata din Romania, CME a avut in primele trei luni venituri nete de 34,3 milioane de dolari, cu 2,2 milioane mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut.

  • Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME, citat in comunicatul de miercuri: "Veniturile noastre si OIBDA au crescut semnificativ in primul trimestru. (...) Acesta este un rezultat al pozitiei noastre constante de lider de piata si de audienta, al controlului riguros al costurilor, al contributiei pozitive a grupului bTV in Bulgaria si a cresterii diviziilor Media Pro Entertainment si New Media. (...) Ne pastram increderea ca publicitatea TV va creste pe toate pietele noastre in 2011".

Ce arata, intre altele, rezultatele anuntate astazi:

  • Venituri nete in T1 2011: 172,77 milioane de dolari (+20,3% fata de T1 2010)
  • OIBDA: 14,24 milioane de dolari
  • Pierdere operationala: 7,66 milioane de dolari
  • Pierdere neta in T1 2011: 20,99 milioane de dolari (45,9 milioane in T1 2010)
  • Venituri nete inregistrate in Romania in T1 2011: 34,35 milioane de dolari (fata de 36,54 milioane in T1 2010). Romania este singura tara unde se inregistreaza o scadere a veniturilor nete
  • OIBDA pentru Romania in T1 2011: 3,44 milioane de dolari (4,52 milioane de dolari)