Seful operatiunilor digitale ale conglomeratului media News Corporation, Jon Miller, a fost desemnat, marti, "vizionarul media" al anului in cadrul Festival of Media, eveniment dedicat industriei globale de media si publicitate, ce are loc zilele acestea la Montreux, Elvetia. Un grup de peste 100 de profesionisti cu pozitii de conducere in companii active in domeniu l-au ales pe Miller dintr-o lista scurta pe care se mai afla Maurice Levy, CEO Publicis Groupe si Marc Pritchard, chief marketing officer Procter&Gamble.

  • Este prima data cand acest titlu este acordat in cadrul Festival of Media - eveniment la care, anul acesta, iau parte peste 700 de delegati din 24 de tari, 40% dintre acestia fiind la nivel de senior vice president, managing director sau CEO.

La News Corp, Jon Miller ii este subordonat direct magnatului media Rupert Murdoch si raspunde de strategia globala in domeniul digital a companiei. El a fost desemnat pentru 'atitudinea curajoasa a News Corporation de a-si dezvolta afacerile pe platforme media diferite si pentru ca si-a asumat leadership-ul in dezvoltarea activitatilor digitale ale companiei": reorganizarea retelei Fox la nivel international, introducerea accesului cu plata in cazul publicatiilor din Marea Britanie, recenta lansare a "The Daily" etc.

Juriul care l-a selectat a fost indrumat sa aleaga pe cineva care dovedeste ca se poate adapta peisajului media in schimbare si care a "atacat" modelele traditionale de afaceri.