Seful operatiunilor de marketing interactiv al The Coca-Cola Company le-a raspuns participantilor care se plangeau de "prea mult continut digital" pe agenda The Festival of Media Global, eveniment desfasurat luni si marti la Montreux, Elvetia: "Treziti-va!". Sute de delegati, reprezentand crema industriei globale de media si publiciate, au luat parte la festival. Dintre ei, doar 2% cred, intre altele, ca aceasta industrie reuseste in prezent sa stapaneasca ce pot sau nu sa faca in social media.

La festivalul de la Montreux au participat peste 700 de delegati din 24 de tari, dintre care circa 40% sunt la nivel de senior vicepresident, managing director sau CEO.

  • "Acum doua zile (duminica - n.r.), am auzit doar oameni care se plangeau de tot acest continut despre digital, aflat pe agenda Festivalului, dar si ca televiziunea detine in continuare suprematia. Raspunsul meu la toate acestea? Treziti-va!", a spus marti, la inceputul prezentarii sale din cadrul Festival of Media, Michael Donnelly - Group Director Worldwide Interactive Marketing, The Coca-Cola Company. El s-a referit la faptul ca discutiile despre digital, social media si mobile marketing au acaparat conferinta de la Montreux.
  • Numai 2% dintre participantii la The Festival of Media cred ca industria de marketing si publicitate reuseste sa inteleaga si sa foloseasca cu eficienta maxima puterea social media, potrivit unor informatii furnizate de organizatori. In cadrul evenimentului, Brian Wallace, vicepresident pentru digital marketing&media in cadrul Research in Motion (RIM - compania din spatele BlackBerry) a aratat ca, in opinia sa, industria comunicarii nu are in prezent nevoie de si mai multe date despre eficienta social media decat cele existente deja, ci de mai multe analize asupra acestor date: in loc sa oferi si mai multe cifre, "o agentie ar trebui sa poata sa-mi spuna primele trei lucruri pe care ar trebui sa nu le mai fac sau unde ar trebui sa investesc mai mult pentru a face mai multi bani", a afirmat el.
  • Un sondaj in randul participantilor la The Festival of Media arata ca mai-marii industriei globale de media si marketing ar plati foarte putin pentru ca prezenta lor in retele sociale sa fie urmarita de si mai multi oameni, potrivit datelor oferite de organizatori. Semn ca cifre precum numarul de fani pe Facebook sau de oameni care te urmaresc pe Twitter nu inseamna prea mult cand vine vorba de loialitate fata de produsul tau. 59% dintre delegatii care au luat parte la sondaj au spus ca ar plati mai putin de 5 dolari pentru a castiga un fan pe Facebook, iar 87% au spus ca ar plati mai putin de 5% pentru a atrage un nou follower pe Twitter.