La editia din acest an a premiilor Effie Romania s-au inscris 25 de agentii si companii, cu 79 de campanii. Brand Connection a desfasurat o prima campanie pentru un nou client - ProCredit Bank. Divizia de comunicare neconventionala a Zenith media, newcast, si agentia Saatchi&Saatchi semneaza campanii pentru produse bancare. Reteaua JWT se repozitioneaza la nivel global.

  • 25 de agentii si companii au inscris, in total, 79 de campanii la editia din acest an a Effie Romania, festival ce premiaza eficienta in publicitate. Potrivit unui comunicat al organizatorilor, agentiile participante la Effie 2011 sunt: 23 Communication Ideas&Heineken Romania, Arsenoaiei&Matasel, BrandTailors, Bridge Communication, CAP, Cocoon Bucharest, Cohn&Jansen JWT, Generic Audiovizual, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Leo Burnett&Target Romania, Lowe&Partners, McCann Erickson Romania, Mercury360, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy&Mather, OgilvyOne, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Romania, Rusu+Bortun Brand Growers, Saatchi&Saatchi Romania si Sister. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9 si 10 iunie, iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul unei gale ce va avea loc in data de 13 iunie.
  • Agentia Brand Connection a castigat contul media al ProCredit Bank, pentru care va oferi servicii de cercetare, planificare, strategie si achizitionare de spatiu media. Potrivit unui comunicat de presa, agentia a desfasurat deja o prima campanie de comunicare outdoor, sustinuta in online.
  • newcast, divizia dedicata campaniilor neconventionale a Zenith Media Romania, contribuie la o campanie a ING Bank lansata luna aceasta, campanie in care, intre altele, a plasat pantofi supradimensionati in statii de autobuz si scaune-gigant in piete si parcuri din mai multe orase mari ale tarii, potrivit unui comunicat de presa. Sloganul campaniei este "Pentru oameni mari".
  • Saatchi&Saatchi a conceput o campanie de promovare pentru un nou produs de economisire al Raiffeisen Bank, desfasurata pe TV, in presa scrisa, online, outdoor, prin direct marketing si materiale indoor, potrivit unui comunicat de presa. Campania a debutat cu o promotie in care se pot castiga ladite cu bani.
  • Reteaua de publicitate JWT, prezenta in Romania prin CohnandJansen JWT, se repozitioneaza in jurul conceptului "Worldmade", concept prin care urmareste sa arate ca face "lucruri inspirate de lumea intreaga", pe baza unei echipe globale formate din peste 10.000 de oameni, potrivit unui comunicat de presa. In Romania, CohnandJansen JWT reprezinta clienti precum Avon, GarantiBank, Kraft (Jacobs, Jacobs 3in1, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), Romania Libera, Snack Attack, Valvis Holding (Samburesti, Aqua Carpatica).