BBDO se va ocupa de strategia si creatia Volksbank Romania

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 7 iunie 2011, 13:39 Economie | Media & Publicitate

Grupul BBDO a castigat contul de strategie si creatie al Volksbank Romania intr-o licitatie desfasurata in primavara acestui an, potrivit unui comunicat al bancii. Castigatorul se va ocupa de campaniile de promovare a produselor retail si corporate si de campaniile de imagine.

La licitatie au participat patru agentii de creatie. In comunicat este citat directorul de marketing al bancii, Alfred Borcan, potrivit caruia "Volksbank Romania se afla intr-un proces de continua schimbare si suntem acum in punctul in care vrem sa construim temeinic in jurul noii strategii de marketing".

Grupul BBDO Romania, parte a BBDO Worldwide, include agentiile Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity si Kaleidoscope.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

398 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă