McCann Erickson a obtinut la ultima editie a festivalului de publicitate Cannes Lions cea mai buna performanta a unei agentii de publicitate romanesti: nu mai putin de 9 premii, inclusiv doua Mari Premii, la cel mai mare eveniment de profil din lume. Bogdan Enoiu, managing director McCann WorldGroup Romania, si Adrian Botan, creative partner McCann Erickson au discutat online cu cititorii HotNews.ro.

Bogdan Enoiu si Adrian BotanFoto: AGERPRES

McCann Erickson a castigat, la Cannes, cu o campanie realizata pentru batonul Rom, pe care l-a "imbracat" in toamna anului trecut in ambalaj american, revenindu-se ulterior la vechiul ambalaj tricolor. Actiunea a declansat proteste ale oamenilor, pe Facebook si in alte medii. McCann Erickson a urmarit, astfel, sa trezeasca "patriotismul reactiv" al romanilor. Premiile obtinute la Cannes Lions, cel mai mare festival international de publicitate:

  • 2 Grand Prix Lions la categoriile Promo&Activation şi Direct Lions
  • 1 Titanium Lion la categoria Titanium and Integrated
  • 3 Gold Lions la categoriile Integrated, Direct Lions, Promo&Activations
  • 1 Silver Lions la categoria Media Lions
  • 2 Bronze Lions la PR Lions

Este un model pentru agentiile romanesti si din regiune, sau o exceptie intr-o vreme cand nemultumirea oamenilor fata de calitatea reclamelor in general a devenit o regula? Ce inseamna premiile de la Cannes pentru McCann Erickson si pentru piata romaneasca de publicitate in ansamblul ei - care urmeaza sa scada, din punct de vedere al investitiilor media, si anul acesta, potrivit celor mai recente estimari?

  • Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la sfarsitul articolului.
  • Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.