Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

O noua culme a jurnalismului atinsa la Antena 3: O papusa blonda, imbracata in portocaliu - pe post de invitat din partea PDL

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 11 iulie 2011, 19:03 Economie | Media & Publicitate

Papusa PDL si caricatura lui Funeriu la Antena 3
Foto: captura Antena 3
O papusa in marime naturala, cu peruca blonda si rochie portocalie, a fost prezentata ironic de crainica Dana Grecu (premiata de APTR) drept "invitatul PDL" in studioul Antena 3. In platoul emisiunii "La ordinea zilei" de luni au stat, alaturi de papusa PDL, Ecaterina Andronescu, Niels Schnecker si Radu Tudor.

Gestul de a aduce in emisiune un manechin a fost raspunsul Antenei 3 la decizia PDL de a boicota emisiunile postului care l-a acuzat pe ministrul Funeriu ca si-ar fi falsificat diploma de bacalaureat.

Chiar la inceputul emisiunii, Niels Schnecker a simulat gestul de a-i da papusii - PDL sa bea ceai de iasomie.

Reamintim ca Antena 3 a prezentat vineri in direct un document despre care Radu Tudor a spus ca ar fi primit de la un telespectator. Documentul arata ca Funeriu ar fi trebuit sa sustina si un examen oral, din cauza unor note slabe obtinute la proba scrisa. Simbata, Funeriu a acuzat Antena 3 ca a falsificat acel document.

In emisiunea de luni, stind alaturi de manechinul-PDL, Dana Grecu a sustinut ca Antena 3 si-a indeplinit corect misiunea de a informa publicul prin prezentarea "cu rezerve" a documentului primit de la telespectator si a incercat sa obtina o reactie in direct de la ministrul Funeriu.

Informatie de context:
  • Regulile jurnalistice spun ca, inaintea publicarii, orice informatie trebuie verificata din trei surse independente


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

32286 vizualizari

  • +90 (110 voturi)    
    ... (Luni, 11 iulie 2011, 19:10)

    dan [anonim]

    antena 3 = attention whore
    • +68 (80 voturi)    
      Securitatea tv (Luni, 11 iulie 2011, 19:25)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui dan

      O sa-si reduca programul la 2 ore odata cu indeplinirea misiunii .
      • +67 (77 voturi)    
        cine se aseamana se aduna (Luni, 11 iulie 2011, 21:09)

        vlad dracu [anonim] i-a raspuns lui gamma

        Incredibil pana unde se poate ajunge cu nesimtirea si lipsa de respect.

        Numai bine ca au pus marioneta langa Andronescu... cine se aseamana se aduna.
        • +36 (42 voturi)    
          Bine e clar... (Luni, 11 iulie 2011, 23:01)

          Nea Vasile [anonim] i-a raspuns lui vlad dracu

          ...ca abramburica era prezenta la emisiune, dar cine era doamna bruneta de langa dansa ?
      • -76 (94 voturi)    
        PDL sper ca glumeste! (Luni, 11 iulie 2011, 21:15)

        george [anonim] i-a raspuns lui gamma

        Din cate am vazut eu sursa Antenei 3 e site-ul ministerului educatiei din Franta.asa am inteles eu.
        e posibil sa gresesc , pe de alta parte domnul Funeriu poate opri orcand tunurile Antenelor.

        In schimb PDL alege ca sa boicoteze o televiziune .
        in ce tara traim ?
        alo tovarasi cum ramane cu democratia?
        • +66 (78 voturi)    
          Nu ai vazut bine.. (Luni, 11 iulie 2011, 21:57)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui george

          ... sursa era "un telespectator"... A boicota este parte din democratie, asa cum fac cei din opozitie si boicoteaza o gramada de dezbateri, votari de legi etc in parlament.,
          • -68 (84 voturi)    
            Guvernul Romaniei are OBLIGATIA (Luni, 11 iulie 2011, 22:26)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            sa raspunda presei.
            si in general oricui.
            Ministrul Funeriu ar fi demonstrat foarte simplu daca Antena 3 (care ca veni vorba a aratat un site si nu un document) din ce am vazut eu, a dezimformat,aducand diploma pe care scrie exact ce Bac a luat.
            Refuzand sa faca asta e clar pentru mine ca are ceva de ascuns.
            Partidul la guvernare NU boicoteaza presa atunci cand nu le convine ce spune presa de ei , intr-o democratie.
            Boicotul de care spui tu tine de un stat totalitar. Pe bune acum astia au depasit orice masura, nu ca as tine isonul Antenelor , dar e clar PDL a luat-o pe aratura la faza asta.
            • +52 (68 voturi)    
              Nu e vorba (Luni, 11 iulie 2011, 22:32)

              io [anonim] i-a raspuns lui generatiafacebk

              ca funeriu sa fi demonstrat ceva. Ar fi culmea, unde e prezumtia de nevinovatie? In plus ... daca pe tine te suna unii la miezul noptii sa te intrebe daca un fals este fals ... cum ar fi?

              funeriu a procedat foarte corect, actionarea in instanta este mersul corect, si nu dezmintirea in direct a unei informatii false.

              E ca si cum ar ti-ar da unul foc la casa in timp ce te suna pe telefon sa te anunte ca ai incendiu si ca ce parere ai tu despre asta.
              • -55 (67 voturi)    
                Funeriu are OBLIGATIA (Luni, 11 iulie 2011, 22:40)

                generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui io

                de a raspunde la intrebarile ziaristilor.
                incercare Puterii de a baga pumnul in gura presei neaservite care pune intrebari mie imi ridica serioase semne de intrebare legate de statul de drept.

                Antena 5000 a pus o intrebare NU a facut nici o afirmatie.

                Atacul lui Funeriu e nejustificat.
                Si pe mine m-a convins! are ceva de ascuns,altfel ar fi aratat diploma!
              • -52 (62 voturi)    
                cenzura comunista? (Luni, 11 iulie 2011, 23:01)

                generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui io

                ma itreb de ce nu a parut comentaril meu legat de faptul ca ma ingrijoreaza cand la or guaminte a presei un ministru incerca sa bage pumnul in gura actionandu-i in justitie,cand foarte simplu ar fi fost sa spuna in ce conditii a luat bacul.
                In Franta daca pici la scris ai drepul la un examen oral din cate am inteles,diploma primita fiin de alt nivel . Antena 3 a intrebat daca domnul ministru a luat un Bac bazat pe oral.
                nu a facut nimeni aafirmatii ci a pus intrebari.

                Pentru mine e clar domnul ministru are clar ceva de ascuns mai ales ca i se cere echivalarea studiilor si nu o face.
                Intrebare pentru Hotnews : in general comentariile nefavorabile PDL le cenzurati ?
        • +60 (74 voturi)    
          deh (Luni, 11 iulie 2011, 22:08)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui george

          daca refuzi sa intri intr-o troaca de porci nu inseamna ca esti antidemocratic
        • +58 (66 voturi)    
          Sper ca tu glumesti! (Luni, 11 iulie 2011, 22:14)

          je [anonim] i-a raspuns lui george

          Alo prietene!!! Tu si gandesti cand scrii? Sau in general obisnuiesti sa gandesti? A boicota ceva nu inseamna ca ti se ia libertatea sa afirmi ceva. Democratie nu inseamna ca ai voie sa minti fara a fi tras la raspundere.

          Sursa Antenei este .... sa bata tobele.... "un telespectator" care le-a trimis aceasta informatie. Da o raita pe siteul Antenelor sa vezi ca ei afirma asta.

          In ce tara traim? Intr-o tara in care se pare ca prostia si minciuna e o virtute. Trist.
          • -45 (63 voturi)    
            nu-s amicul tau. (Luni, 11 iulie 2011, 22:28)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui je

            "In ce tara traim? Intr-o tara in care se pare ca prostia si minciuna e o virtute. Trist."

            Corect.PDL si Basescu guverneaza de 7 ani.

            "Alo prietene!!! Tu si gandesti cand scrii? Sau in general obisnuiesti sa gandesti?"

            Ca orice PDL-ist ataci oamenii,dezimformezi, jignesti,si PCR si Ceausescu tot la fel se purtau.
            • +38 (46 voturi)    
              nu sti sa numeri.... (Luni, 11 iulie 2011, 23:00)

              dodu [anonim] i-a raspuns lui generatiafacebk

              PDL si Basescu guverneaza de 2 ani... dar de amorul artei iti recapitulez:
              3 ani a fost PDL+PNL+Basescu, 1 an PNL+PSD+Basescu si un an PSD+PDL+Basescu.. si de 2 ani avem PDL+Basescu...
          • -44 (56 voturi)    
            sa nu uit (Luni, 11 iulie 2011, 22:30)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui je

            PDL e mai rau ca PCR.Pe Ceausescu l-au impuscat pentru mai putin.
            • +41 (53 voturi)    
              daca asa cere partidul... (Luni, 11 iulie 2011, 23:03)

              echos [anonim] i-a raspuns lui generatiafacebk

              aveti dreptate! PDL e mai rau ca PCR! Nu's de ce am impresia ca nu ati trait nici o zi pe vremea "tovarasului" daca ii ridicati osanale...
              Pacat! Oamenii au suferit serios atunci, si comparatia e rusinoasa pt d-vs!
            • +45 (47 voturi)    
              Sa nu uiti! (Luni, 11 iulie 2011, 23:09)

              je [anonim] i-a raspuns lui generatiafacebk

              Amice! Te superi tare-tare daca iti zic asa? Hai ca nu sunt (prea) ironic.

              Cu ce dezinformez??? M-am facut eu canal de stiri peste noapte si nu stiu? Si ce am "informat" eu, ca sa "dezinformez"? :-)

              Ce legatura are PCRul aici? Stii cum era pe atunci? Sau doar din auzite? Exista un amarat de canal TV, doar 2-3ore pe zi, cu 50% din timp lauda conducatorului iubit. In prezent, amice, ai de unde alege. Canalele cu cele mai mari raitinguri sunt 100% impotriva actualei puteri. E vreo similitudine cu ce am zis eu mai sus legat de PCR? Sau imi scapa mie. Hmmm.
              "Mult mai putin"? Ai idee cati oameni au murit in inchisoriile comuniste doar pentru ca ascultau de exemplu Europa Libera?

              Acum informez: Nu sunt de nici o culoare politica. Urasc prostia. Doar atat.
      • +43 (45 voturi)    
        Si care-i misiunea? (Luni, 11 iulie 2011, 21:55)

        everlast [anonim] i-a raspuns lui gamma

        Mi-ar placea sa cred ca exista o misiune, dar ma tem ca Antena 3 e noul OTV: ofera unui anumit public ceea ce asteapta. Trebuie sa acceptam ca exista o masa care tinde sa devina critica si careia nu ii pasa daca ce i se serveste in meniu are vreo urma de adevar atata timp cat loveste in PDL.

        Apropo, nu urmaresc Antena 3, dar intreb si eu: cand circula prin SMS farsa de prost gust cu moartea lui Basescu, au transmis stirea "cu rezerve"?
        • -22 (26 voturi)    
          eu nu am auzit de o asemenea stire (Luni, 11 iulie 2011, 23:02)

          generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui everlast

          ca veni vorba ai ideea daca laB1 tv o fi declarat cineva leapsa vreunui stat zilele astea?
    • +62 (64 voturi)    
      execrabile aceste Halene 1-3 ,dar nici cu Yedioth (Luni, 11 iulie 2011, 19:28)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui dan

      ex Irealitatea nu imi este rusine !un securist Roska Stanescu un alt sekurist Pricina si o coafeza numita Cretzuleaska fac de rusine Romania in direct!
    • +74 (80 voturi)    
      . (Luni, 11 iulie 2011, 19:52)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui dan

      De-ar crapa antenele odata! Atat le doresc. Bine ca a plecat Moise Guran de acolo, era singurul din tot postul care m-a facut sa tin antena 3 in programul tv. Scoateti posturile alea si cereti operatorului de cablu sa le scoata din programele de baza si sa faca un pachet suplimentar doar cu posturile lui voiculetzu denumit "pachetul shit". Cine vrea sa ii vada sa plateasca.
      • -49 (55 voturi)    
        Aveti telecomanda.... (Luni, 11 iulie 2011, 20:26)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui radukku

        ....schimbati canalul,nimeni nu va obliga sa va uitati,exista B1,10TV,TVR1 ,dar cred ca nici cei mai portocalii dintre portocalii nu se uita la ele.
        Exact cum era Zero Tv toti il blamau pe DDD si in casa toti urmareau tampenia aia de televiziune cu foiletonul Elodia.
        Sau cu manele toti se declara antimaneliti in schimb acasa in masina,nunti,botezuri sau aiurea asculta manele la maxim.
        Asa si cu antena 3,o injurati dar de la presedintele Romaniei pana la ultimul portocaliu urmariti acest canal,in general subiectele se fac cu materialul clientului ce nu va convine...daca dau informatii false si cineva se simte denigrat de ce nimeni din actuala putere nu-i actioneaza in tribunal???
        De ce se feresc grei din PDL sa se duca cu argumente si sa demonstreze ca toate inregistrarile din arhiva cu care construiesc emisiunile sunt false.
        • +55 (59 voturi)    
          Alea-s BBC pe linga A3&iRTV (Luni, 11 iulie 2011, 20:59)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          B1, 10TV , nu mai zic de TVR, sunt BBC sau CNN in comparatie cu fabricile mogulesti de prostit griveii.
        • +20 (24 voturi)    
          codul civil (Luni, 11 iulie 2011, 21:32)

          diego [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          Se poate soune si face orice. Doamna Monica Macovei (daca imi amintesc bine) a propus un proiect de lege care a si fost votat prin care calomnia si insulta ieseau din codul penal si intrau in cel civil. Argumentul dumneaei a fost protectia jurnalistilor.
          Iata ca acum poti spune orice, poti insulta pe orice, poti minti etc. Ce patesti? Platesti o mica amenda.
        • +25 (27 voturi)    
          Ai mouse (Luni, 11 iulie 2011, 21:34)

          Doc [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          ...schimba siteul. Nu te obliga nimeni sa citesti acest articol si sa raspunzi comentariilor.
        • +33 (33 voturi)    
          Aici nu e vorba de telecomanda. (Luni, 11 iulie 2011, 21:59)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          Cand faci falsuri, e vorba de raspundere penala. Avem un CNA, care trebuie sa se autosesizeze, nu sa "schimbe telecomanda".
          • -26 (32 voturi)    
            care fals mai ? CNA = Politie Politica? (Luni, 11 iulie 2011, 22:37)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Funeriu a adus vreo diploma ?
            De ce refuza sa-si echivaleze studiile conform legilor ?
            Ce are de ascuns ?

            Antena 3 a cerut detalii,nu a facut afirmatii.
            Fara suparare dar e cusuta cu ata alba.
            Funeriu e posibil sa nu fi mintit in sensul in care in Franta se pare ca daca pici la scris ai sansa sa mai dai un examen oral in aceeasi sesiune,si primesti diploma cu alt tip de Bac..
            Nu meritati in Parlament!
      • -27 (35 voturi)    
        a3 (Luni, 11 iulie 2011, 20:54)

        emyl [anonim] i-a raspuns lui radukku

        De acord cu tine, numai ca as vrea sa vad si eu niste capete portocalii la ghena istoriei.
        Meritul lui Funeriu de a scoate la iveala slaba pregatire din scoli este de necontestat, insa este dator sa vina si el cu niste lamuriri.
        Cum naiba a iesit in '89 din tara si unde naiba e diploma aia pe care tot evita sa o arate.
        De ce naiba nu le inchide gura la cei de la A3 odata. Sau portocala nu a apucat sa dea cu pixelu'.
        Pana una alta sunt cu totii partasi la circul acesta.
        • +38 (40 voturi)    
          nu ma prind care-i faza.. (Luni, 11 iulie 2011, 22:21)

          ralu [anonim] i-a raspuns lui emyl

          de ce intreaba toata lumea de diploma de Bacalaureat a lui Funeriu? Exista pe Pamantul asta cineva care crede ca poti face doctorat sau poti ajunge asistent de Laureat Nobel fara Bacalaureat? Astia incearca sa convinga lumea ca se poate construi un bloc de 10 etaje fara parter, direct de la etajul 1. Si se vede treaba ca pe unii chiar reusesc (bine ca sunt destui care stiau asta dinainte, A3 doar le confirma si le sustine parerile).
          • +28 (28 voturi)    
            cu publicitatea... (Luni, 11 iulie 2011, 23:06)

            banu [anonim] i-a raspuns lui ralu

            nu-mi dau seama cum platesc unii publicitate la postul asta. Pe principiul de mai sus se intuieste cu ochii inchisi IQ-ul mediu al telespectatorului de A3. Ori se stie, ca astora mai mult de reclama la paine si iaurt low cost nu prea ai de ce le da, ca oricum n-au cu ce sa-ti cumpere altceva.
      • -24 (30 voturi)    
        @radukku (Luni, 11 iulie 2011, 21:14)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui radukku

        din pacate din cauza unor oameni ca tine este romania in epoca de piatra din toate punctele de vedere . spre deosebire de tine la antena 3 sint numai oameni ai caror iq tu nici macar in vise nu te gandeai ca ai putea sa ai vreodata
      • -24 (26 voturi)    
        :) tipic "democratilor" :) (Luni, 11 iulie 2011, 23:04)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui radukku

        ce e ciudat in 2004 Realitatea il critica pe Nastase
        si Antenele tot pe NAstase,atunci erau bune acum critica puterea care conduce de 7 ani si acum sunt rele... uau nu imi vine sa cred Nastase era democrat pe langa astia de acum ?
    • -29 (35 voturi)    
      impartialii de la hotnews (Luni, 11 iulie 2011, 20:56)

      firstc [anonim] i-a raspuns lui dan

      trebuie sa faceti si voi un ban gramada, nu-i asa?
    • +6 (20 voturi)    
      ..... (Luni, 11 iulie 2011, 21:55)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui dan

      pai cred ca e clar pt toata lumea ca respectiva emisiune este una umoristica si este bine intretinuta de bufonii care o prezinta :))))
      pentru cine nu stie aceasta grecu a fost "promovata" de fostul puscarias nicolescu - baronul de arges; ati putea face o investigatie cu privire la averea pe care o are in Pitesti si in Arges in general.... ati ramane consternati
  • +63 (77 voturi)    
    N-ai ce sa le ceri (Luni, 11 iulie 2011, 19:13)

    Vlad [anonim]

    Atat ii duce capul.
    • +18 (22 voturi)    
      banii de amenda (Luni, 11 iulie 2011, 19:29)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Ar putea sa le ceara CNA o amenda ca asa-i datina.
      Presupun ca la urmatoarea sedinta intra la gramada A3 si OTV (salvari, copii, etc)
    • -13 (15 voturi)    
      pai ii duce bine pe PDL-isti.de bani publici? (Luni, 11 iulie 2011, 22:51)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      sa zicem ca prese implicit Antena 3 intreba guvernul din care face parte PDL cum se cheltuie niste bani publici ei boicoteaza presa si nu raspund ?
      sunt si eu curios...
  • +56 (68 voturi)    
    omor spontan (Luni, 11 iulie 2011, 19:14)

    spirit de guma [anonim]

    Cine are umor are, cine n-are, se uita la Antene ca le iecsplica aia cand trebuie sa se rada..
  • +64 (80 voturi)    
    se numeste (Luni, 11 iulie 2011, 19:15)

    Angoasat [utilizator]

    mojicie ce se intampla la antene!!!!va meritati soarta jurnalisti de 2 lei..
    • +49 (51 voturi)    
      Mda, ''marea'' jurnalista Grecu... (Luni, 11 iulie 2011, 19:34)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      Ce-i mai place sa se tavaleasca-n cocina Antenelor... si-a ales bine locul si colegii: caractere mizerabile - slujbe pe masura! Cand o strange Felix cu lesa, dna Grecu n-are vreme si chef de controlat surse :))
      • +17 (17 voturi)    
        Nu le-au reusit operatiile estetice ! (Luni, 11 iulie 2011, 22:28)

        Pithyu [anonim] i-a raspuns lui Jane Doe

        Asa dupa cum se intrevede, aceasta dana, e tot blonda, insa putzin tushinata(tunsa precum se tund oile).
        Iar soldatul fara diagonala "analistul militar" Radu-l Tudor, trebuie sa mai insiste cu operatia de implant din creier( grefat de la dana).
        Puneti la dospit, impreuna cu un topor gidea, si un ciumpalac de balta alba, si o sa obtineti o familie de feline cu tata vitreg, neam din neamul Felicsilor si Ottiliei.
      • -13 (15 voturi)    
        se ataca idei si nu persoane (Luni, 11 iulie 2011, 23:08)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Jane Doe

        un principiu al democratiei ...
        aparent actuala putere si acolitii lor de 2% de nu ma fac nici de-o intrare in Parlament nu prea stiu de astfel de principii
  • +55 (63 voturi)    
    post politic? (Luni, 11 iulie 2011, 19:17)

    gogu [anonim]

    se vede treaba de la o posta si nu inteleg de ce CNA nu se autosesizeaza in privinta politicii posturilor Antena #, si Realitatea? Se vede clar ca aceste posturi sint arme politice si ataca un anumit partid. Oare e legal asa ceva?
  • +54 (62 voturi)    
    evident (Luni, 11 iulie 2011, 19:19)

    Mircea [anonim]

    otv este academia lui platon pe langa astia.
    • -17 (19 voturi)    
      OTV = televiziunea lui Funeriu si Basescu (Luni, 11 iulie 2011, 23:09)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      stiti voi cu pixelii albastrii :)
  • +51 (63 voturi)    
    nu e o papusa (Luni, 11 iulie 2011, 19:21)

    georgel007 [anonim]

    pai aia nu e papusa ci material didactic. acolo au facut practica la materia limbistica badea, ciutacu si tot neamul lor. nu tot timpul, doar cand era domn' profesor plecat din tara...
  • +34 (42 voturi)    
    cum le putem inchide ? (Luni, 11 iulie 2011, 19:23)

    curu duru [anonim]

    Nu as vrea sa polueze eterul ... asa ca as dori sa le inchid.
  • +36 (40 voturi)    
    huh? (Luni, 11 iulie 2011, 19:23)

    alex [anonim]

    In primul rand de ce dati o stire fara poza? Pt ca in articol nu apare nici o poza...

    In al doilea rand...daca e adevarat si chiar asa au facut astia de la Antena 3...asta nu mai e jurnalism...

    PS: nu inteleg de ce nu s-au sesizat nici invitatii...
  • +43 (49 voturi)    
    Interviu cu papusa (Luni, 11 iulie 2011, 19:23)

    Pacala [anonim]

    N-am vazut emisiunea dar la cat sunt de "destepti" aia de la A3 cu siguranta i-au luat papusii si un interviu despre situatia din PDL. Cred ca Androneasca s-a bucurat cel mai tare; s-a jucat cumva prin studiou cu papusa? Vrem detalii!
  • +19 (27 voturi)    
    oau (Luni, 11 iulie 2011, 19:24)

    octav [anonim]

    santeti jalnici!!!!!
  • +50 (56 voturi)    
    are you kidding? (Luni, 11 iulie 2011, 19:24)

    mica [anonim]

    Dana Grecu premianta...oribil!!! E un monument de prostie si lipsa de bun simt femeia aia. Oare am folosit invective? Cred ca nu...chiar nu gasesc sinonim pentru prostie. Imi pare rau doar ca nu doare...
  • +50 (54 voturi)    
    ce scarbosenie.... (Luni, 11 iulie 2011, 19:27)

    eek [utilizator]

    ...sunt total apolitic... dar trebuie sa spun ca ce se intampla la astia este inacceptabil. Acesti oameni se dau jurnalisti? Arata mai degraba a balci de manelisti..
    Apropo, CNA-ul sa ia masuri...lasand glumitele lor de rahat la o parte, orice dezbatere politica trebuie sa aibe reprezentanti de ambele parti implicate in discutii...iar asta nu se intampla.
  • +27 (35 voturi)    
    Mai bine... (Luni, 11 iulie 2011, 19:29)

    dana [anonim]

    Sunt penibili. Nici nu merita timpul nostru.
    Mai bine ar verifica 'stirea' potrivit careia o femeie din Michigan a fost amenintata cu inchisoarea pentru ca si-a plantat legume in propria-i curte :)))...
    http://www.naturalnews.com/032960_Julie_Bass_home_gardening.html
    Ce vremuri...
    • -23 (25 voturi)    
      Disperare ! (Luni, 11 iulie 2011, 19:57)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui dana

      Disperare este numele tau !
  • +51 (59 voturi)    
    Mda.. (Luni, 11 iulie 2011, 19:29)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Niste gunoaie. In ce hal a ajuns presa in Romania... Foarte grav (si inadmisibil) este faptul ca CNA tolereaza astfel de manifestari gregare in spatiul public. Golania si limbajul violent, minciuna, dezinformarea, manipularea si incitarile la violenta au ajuns virtuti in Romania. Promovate in media de o clica de indivizi ce-si zic "jurnalisti" dar care in fapt sunt doar niste slugi ale unor interese politice straine de aceasta tara. Iata unde duce excesul de democratie sau, mai bine zis, abuzarea democratiei. Astfel de manifestari ar trebui condamnate de tot spectrul politic, de societatea civila, de toti oamenii de bun simt... Deocamdata doar tacere si chicoteli nedismulate de satisfactie ale celor de la USL dar mai ales ale fanilor acestei grupari mafiote al carei singur scop este sa puna mana pe putere si sa-si salveze puscariabilii de inchisoare. Oricare ar fi pretul platit. Romania a ajuns o tara pe care unii o calca in picioare cu profund dispret pentru o punga de arginti. Foarte trist.
    • +36 (38 voturi)    
      Cota de audienta... (Luni, 11 iulie 2011, 19:40)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      a iRealitatii si Antenei 3 arata ca aceste posturi antiromanesti au audienta doar la cca 500.000 de lobotomizati. Nu am auzit nicio persoana normala si realista sa fie fan al acestor pseudoteleviziuni.
    • +13 (13 voturi)    
      CNA nu tolereaza, (Luni, 11 iulie 2011, 21:31)

      revelare [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      dar trebuie intai sa se comita.
      Si nu poti avea pretentia ca on secunda doi sa se si exprime CNA...
      Afica sa nu fim mai tampiti ca aia de la antene..
    • +20 (20 voturi)    
      Asta e libertatea presei? (Luni, 11 iulie 2011, 21:44)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Daca asa este prevazuta democratia in presa tip "antene" atunci prefer o dictatura care sa faca regula cu acesti golani nesimtiti!
  • +35 (43 voturi)    
    Emisiunea nu e "La ordinea zilei"... (Luni, 11 iulie 2011, 19:30)

    eek [utilizator]

    ... e "La ordinarii zilei"
  • -46 (52 voturi)    
    si? (Luni, 11 iulie 2011, 19:31)

    srpc [utilizator]

    de scaunul gol, pus in studio pentru a marca absenta unui invitat, n-ati auzit? Jesus, ce imbecili portocalii pot exista!!!
    • +33 (37 voturi)    
      Zau ba uslinosule? (Luni, 11 iulie 2011, 19:40)

      George [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Una este un scaun gol si alta este mizeria pe care idolii tai o practica la Halena 3, cea cu papusa. Daca nu esti capabil sa faci diferenta inseamna ca nu te duce deloc capul tovarasu' bolsevic care privesti ca hipnotizat la latrinele tv. Cred ca dincolo de simpatiile sau antipatiile politice pe care fiecare dintre noi le avem n-ar trebui sa ne pierdem bunul simt si obiectivitatea. Sa-ti fie rusine!
    • +27 (29 voturi)    
      corolar (Luni, 11 iulie 2011, 20:07)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Dar tu de mesajul ne-postat in absenta unei idei n-ai auzit?
      Incearca, o sa pari mult mai destept...
    • +19 (19 voturi)    
      Ce om (Luni, 11 iulie 2011, 21:23)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Unor astfel de oameni ar trebui sa li se retraga dreptul de vot pe baza de lipsa totala de discernamant!
  • +44 (52 voturi)    
    n-am crezut dar asa este (Luni, 11 iulie 2011, 19:31)

    dorin [anonim]

    n-am crezut ca in romania o televiziune poate fi mai proasta ca otv.

    otv a fost de pasita de mult de antene care chiar isi merita numele de nulitate.

    uite am facut cu felix motanul o poza in fotosop. si eu sunt tot un telespectator. daca le-as trimite la tv, mi-ar publica poza???

    niste nesimtiti fara margini.

    iar daca ii amendeaza cna-ul sau ii da in judecata un ministru calomniat sar in sus ca udmr-istii ca presa in romania e cenzurata.

    eu de mult am scos antenele din tv.
  • -31 (39 voturi)    
    Și totuși mă uit la voi. (Luni, 11 iulie 2011, 19:33)

    Gică contra în permanență. [anonim]

    Nu-mi place de voi cu jos,jos,jos, și programul Gică contra dar aveți farmec și din când în când aveți dreptate și cu trcerea timpului aveți și dreptate din păcate pentru mine deoarece i-am votat.Da-ți mai departe,o critică merge mai bine ,ne mai răzbună și are efect dacă nu mai vin la voi.Înseamnă că se uită,deci contează.
    • +25 (27 voturi)    
      foarte bine! (Luni, 11 iulie 2011, 19:43)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Gică contra în permanență.

      Uitate ca poate afliii cum se scrie corect in limba romana.
      (Intentionat scriu gresit ca sa nafli cum e corect, sa ramii prost. Sa tenvete Androneasca si cu Dana Grecu si alelalte scursori cum se scrie).
      • +16 (18 voturi)    
        esti foarte tare.... (Luni, 11 iulie 2011, 20:12)

        ralud [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        :)))
      • +7 (9 voturi)    
        andronescu (Luni, 11 iulie 2011, 21:38)

        diego [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

        O detest pe Andonescu din motive extrem de intemeiate. Ce vreau sa-ti spun e ca daca o faci scursoare (pe ea si pe altii ca ea) nu cred ca rezolvi ceva. Pe ea nu o doare nicaieri, dar tu ai cazut cateva trepte!
    • -2 (14 voturi)    
      anxietate?!?!? (Luni, 11 iulie 2011, 19:49)

      anem [anonim] i-a raspuns lui Gică contra în permanență.

      Sunt articole pe care le ,,observ'' prin prisma comentariilor si vad o ,,invazie'' de opinii care exprima oprobriul ,,public''. Am pus in ghilimele deoarece simt ca se ,,exprima'' numai o anumita parte.
      Tot la fel de bine, aceasta ,,stare'' imi da o dimensiune a starii de anxietate pe care o simt guvernantii si, in acest caz, ataca, ataca, ataca......
      Le este teama de polarizarea efectelor negative pe care le vedem, fiecare, in ceea ce ne inconjoara si ca, aceste medii de exprimare le ,,denatureaza'' puterea de convingere ca suntem foarte bine, ca indivizi si noi nu vedem asta. Ba mai mult, chiar denigram aceasta stare de bine!
      • +10 (10 voturi)    
        :))))))))))))))))) (Luni, 11 iulie 2011, 20:36)

        nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui anem

        ... nu credeam ca am sa rid pe acest articol, indiferent de comentarii.... cand colo...
        Mai poftiti pe aici d-le/d-na "anem" ca ii "da-ti" bine cu ironia :)))))))))))))))))))))))))))
    • +12 (12 voturi)    
      stii tu ceva cu liniutele alea... (Luni, 11 iulie 2011, 20:24)

      un_Gica [anonim] i-a raspuns lui Gică contra în permanență.

      dar nu stii bine. Sper sa nu fii mai mare de scoala primara si sa n-ai drept de vot. Altfel ii vai de capul nostru...!!
  • +34 (40 voturi)    
    CNA trebui sa puna capat acestor mizerii tv! (Luni, 11 iulie 2011, 19:34)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    "Regulile jurnalistice spun ca, inaintea publicarii, orice informatie trebuie verificata din trei surse independente." As vrea sa-mi explice dar si sa-mi dovedeasca slugile de la Antena 3 daca informatia promovata la acest canal dejector de manipulari si minciuni a fost verificata din cel putin trei surse, asa cum o cere deontologia jurnalistica. Ma refer la minciuna indreptata impotriva ministrului Funeriu.
    • -19 (23 voturi)    
      altceva (Luni, 11 iulie 2011, 19:44)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      la Cluj s-a dat stirea, triumfalist, ca soseaua de centura Valcele-Apahida va fi deschisa integral circulatiei; care e problema? pai, stirea a fost data, pe baza afirmatiilor premierului, de 3 ori in 2 ani! apropo, tot nu e deschisa, iar costurile hotiei pedeliste se apropie de 200 de milioane Euro! asta vreau sa aud cum justificati, postaci mercenari! 200 de milioane de Euro pe o lucrare care fusese anuntata la 50 de milioane, iar voi dati oameni afara, taieti salarii si pensii si mariti TVA, ca sa aveti bani de furat? huideo!!!
    • +24 (24 voturi)    
      Bobble head dolls (Luni, 11 iulie 2011, 20:12)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      De fapt mai au trei papusi in spatele scenei, lucreaza pentru departamantul Informatii si analize.
      La orice miscare dau din cap in sens afirmativ,
      confimand astfel informatiile din trei surse.

      Vezi:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bobble_head
  • +33 (39 voturi)    
    o sa votez cu PDL (Luni, 11 iulie 2011, 19:37)

    timis [anonim]

    Il consider pe majoritatea PDL-istilor niste corupti, dar mi-e groaza sa traiesc intr-o tara condusa de astfel de indivizi care ne cred de-a dreptul prosti...
  • +27 (33 voturi)    
    Antena 3 a lui felix varanul... (Luni, 11 iulie 2011, 19:38)

    Rescatorul [anonim]

    este o televiziune antiromaneasca si antinationala care blocheaza sperantele tarii de a se moderniza si civiliza. Toti cei vinovati, patron si angajati isi vor primi pedeapsa meritata de la romani, nu de la PDL sau Basescu, la momentul oportun. Vom trai si vom vedea.
  • +40 (44 voturi)    
    Papusarul si marionetele lui (Luni, 11 iulie 2011, 19:38)

    Dindamaroaia [anonim]

    Nu trebuiau sa cheltuiasca banii pe o noua papusa. Erau deja suficiente in studio.
    • +19 (21 voturi)    
      +1 (Luni, 11 iulie 2011, 19:49)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Dindamaroaia

      Asta chiar e buna !
    • +19 (21 voturi)    
      Pai aia... (Luni, 11 iulie 2011, 19:50)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Dindamaroaia

      Pai aia nu sunt ...papusi. Ci doar niste clovni penibili. Niste slugi.
  • +16 (22 voturi)    
    Nu e vina Antena 3 (Luni, 11 iulie 2011, 19:40)

    denvarel [utilizator]

    Este vina institutiilor statului, in speta CNA.
    Asa cum nu e vina lui Voiculescu ca are bani este vina statului ca nu a pastrat ce-i al lui: conturile de comert exterior ale securitatii.
    Acolo unde exista un vid de putere va exista intotdeauna si ceva sa incerce umplerea lui.
    Daca o televiziune de stiri este lasata sa faca "stiri" cu manechine este vina televiziunii? Nu. Este vina celor care le mentin autorizatia de functionare. Daca era televiziune generalista, intrau in limitele legale, era o metafora, un pamflet. Dar acest lucru se intampla la o televiziune de STIRI !

    PS Nici Andronescu nu e diferita de papusa aia decat prin faptul ca are limbaj articulat. Ideile le primeste de la altii.
  • +9 (13 voturi)    
    ?? (Luni, 11 iulie 2011, 19:40)

    elis [anonim]

    unde nu i nici Dumnezeu nu cere.
  • +22 (24 voturi)    
    Si o concluzie (Luni, 11 iulie 2011, 19:46)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Daca Romania va ajunge pe mainile slinoase si hraparete ale ticalosilor de la USL, sunt sigur ca va deveni un stat mafiot.
  • +20 (22 voturi)    
    CNA (Luni, 11 iulie 2011, 19:46)

    mem [anonim]

    poate ar trebui sa dea CNA o pedeapsa de 7 zile suspendarea emisiei...
    eventual la a 2-a abatere, 30 de zile, sa vezi ce se cumintesc televiziunile ;)
  • +23 (25 voturi)    
    antene de neam prost (Luni, 11 iulie 2011, 19:48)

    arion [anonim]

    E greu in Romania sa razbati cu bun simt, lupta inteligenta de idei sau dialog constructiv ....mojicia,injuratura golaneala manelista sunt arme mai la indemana si cu regret trebuie sa spun ca au succes la neamul prost,preponderent....
  • +18 (22 voturi)    
    infractori V.P.A (Luni, 11 iulie 2011, 19:49)

    fara [anonim]

    toata lumea stie ca tonomatele antenelor raspund la comenzile lui voiculescu, ponta si antonescu.. nu antena pierde, ci partidele usl.. pierd credibilitate, isi consolideaza pozitia de falsitate si minciuna, de specula politica si manipulare.. arata ca sunt in stare sa puna la bataie toate armele specifice escrocilor pentru a castiga puterea.. sper ca ''pulimea'' sa fie mai desteapta decat ei.. om vedea.
  • +21 (23 voturi)    
    cred ca ar trebui sa intervina CNA (Luni, 11 iulie 2011, 19:51)

    mihai [anonim]

    CNA ar trebui sa sanctioneze Antena 3 DUR cu intreruperea emisiei pt cateva ore

    P.S. o papusa cu chipul lui Voiculescu "Felix" ar fi fost mai potrivita
  • -28 (30 voturi)    
    E rau! (Luni, 11 iulie 2011, 19:55)

    Alin [anonim]

    E rau ca PDL a ajuns bataia de joc a antenelor. In mod normal si natural, liderii PDL ar trebui da mearga de aici incolo numai la emisiuni care vorebsc despre marile realizari ale guvernului Boc condus de Presedintele Traian Basescu, Conducatorul nostru Intelept.
  • -13 (23 voturi)    
    bac (Luni, 11 iulie 2011, 19:56)

    alex [anonim]

    ma enerveaza felul dezastruos si mizerabil in care astia isi bat joc de tara noastra prin felul in care o "conduc" in fiecare zi. dar voi ce nu le analizati performantele si sa i desfintati prin ceea ce fac in fiecare zi la guvernare? ce va intereseaza ce au facut la bac az , ieri , demult sau niciodata? de cand notele luate de acesti iresponsabili au vreo importanta? crdeti ca intereseaza pe cineva
  • -19 (25 voturi)    
    ... (Luni, 11 iulie 2011, 19:58)

    Db [anonim]

    Oranjadelor, parca va eliminasera-ti a3 si rtv de pe tv (asa declarati majoritar)... Cum de ati remarcat sinistra ironie???
    • +13 (13 voturi)    
      Galbejitule inrosit in obraji (Luni, 11 iulie 2011, 20:20)

      George [anonim] i-a raspuns lui Db

      Pai uite ca am "remarcat" "sinistra ironie" chiar aici, citind stirea, pe Hotnews. Simplu. Pe matale te duce capul? Iata, se pare ca nu. Pe indivizi grei de cap si usori la minte ca matale mizeaza slugile turnatorului Felix si idolii tai de la USL.
    • +8 (10 voturi)    
      mai degraba... (Luni, 11 iulie 2011, 21:04)

      carla [anonim] i-a raspuns lui Db

      cred ca te "elimina-si" tu din discutie cu asemenea ortografie
  • +25 (29 voturi)    
    dana grecu ??? (Luni, 11 iulie 2011, 20:02)

    terka [anonim]

    ""In emisiunea de luni, stind alaturi de manechinul-PDL, Dana Grecu a sustinut ca Antena 3 si-a indeplinit corect misiunea de a informa publicul prin prezentarea "cu rezerve" a documentului primit de la telespectator si a incercat sa obtina o reactie in direct de la ministrul Funeriu.""

    Din cate stiu eu o stire nu se prezinta "cu rezerve"" ci se verifica in 3 surse. Sau asta fac jurnalistii, ca despre dana grecu am si eu "rezerve".

    Si cand te gandesti ca avem cetateni care se uita la astfel de oameni ! Datorita lor prospera asemenea televiziuni, datorita audientei generate .
  • +22 (26 voturi)    
    deontologie (Luni, 11 iulie 2011, 20:06)

    ziarist [anonim]

    sunt ziarist de 12 ani, sunt impotriva PDL si a lui Basescu dar ce fac astia de la Antena 3 (chestia cu papusa blonda) chiar nu are legatura cu orice corectitudine a acestei meserii. Romania e tinuta in prizonierat nu numai de hotii si incompetentii de la PDL dar si de un mod trist si primitiv de opozitie facut (in primul rand) de cei de la antene.
    • +9 (13 voturi)    
      asa arata un ziarist...de 12 ani!? (Luni, 11 iulie 2011, 20:16)

      ziaristeanu [anonim] i-a raspuns lui ziarist

      Desigur, din dorinta de a posta cat mai ,,credibil'' inventam tot felul de ,,calitati''. De cele mai multe ori, diletantismul si nu numai, ne dau de gol!!!!!!
    • +13 (17 voturi)    
      Curiozitate (Luni, 11 iulie 2011, 20:31)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui ziarist

      Daca cumva ai informatii privind hotiile celor de la PDL, asa cum acuzi in mod raspicat, de ce nu mergi cu ele in justitie? Ce anume te impiedica? Pe vorbe nu merge "prietene". Sti prea bine asta. Si sti prea bine ca acuzatiile pe care le faci fara probe se numesc calomnii. Ar trebui sa cunosti asta daca te-ai pricepe cat de cat la meseria asta pe care pretinzi ca ai avea-o. Un ziarist nu trebuie sa faca politica!!! E o chestiune ce, la urma urmei, tine de deontologia profesionala. Si de bun simt. Autodenuntul asta pe care-l faci nu te onoreaza defel. Daca chiar e adevarat ceea ce afirmi, adica ca ai fi "ziarist". Apropo... se zice jurnalist. Vrei sa-ti spun ceva? O scalzi si esti ros de subiectivitate. Pune mana si fa jurnalism adevarat si lasa "ziaristica" tovarasu' ziarist! E grav daca vezi doar, citez: "hotii si incompetentii" din PDL, iar pe cei din USL te faci ca nu-i observi. Ceva simpatii ai si tu, hai recunoaste! Si ele, intamplator oare?, coincid cu cele ale clovnilor de la Antena3. Tot "ziaristi" si ei. Cel putin asa sustin ca ar fi. Ca si tine.
  • +21 (23 voturi)    
    om care umbla cu smecherii la bac (Luni, 11 iulie 2011, 20:07)

    florinelul [utilizator]

    asa arata: http://edu.presidency.ro/upload/Daniel_Funeriu.pdf
    din meniu: argint la balcaniada de chimie, bursier al ministerului francez al cercetarii, premiul II la olimpiada de chimie a Frantei, doctor al Universitatii Strasbourg cu clasificarea juriului "tres honorable avec felicitations ecrites", Marie Curie Excellence Team Leader la Universitatea Tehnica din Munchen (cea mai buna universitate din Germania, pt necunoscatori) ...
    la Antene cred ca iara le-au bagat ceva in apa de la robinet
    • -6 (8 voturi)    
      N-are experienta deloc (Luni, 11 iulie 2011, 22:49)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui florinelul

      in invatamantul romanesc si nici n-a lucrat Romania pana acum. Romanii, la cat de parsivi sunt, deja ii transforma in chin prima sa slujba in Romania. Sa nu fie cu suparare, asta i se intampla fiecarui roman: initial i se testeaza inteligenta si capacitatea de adaptare la mediul de lucru.
  • +29 (31 voturi)    
    Intrebare (Luni, 11 iulie 2011, 20:08)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Sa presupunem ca as fi un "telespectator" Antena 3. Si as trimite acestui canal tv un document falsificat care l-ar compromite grav pe Dan Voiculescu... Sa inteleg ca slugile de-acolo l-ar da pe post cu aceeasi precizare care ar suna asa "Antena 3 si-a indeplinit corect misiunea de a informa publicul prin prezentarea "cu rezerve" a documentului primit de la telespectator."?????? Oameni buni, indivizii aia de-acolo isi bat joc chiar de cei care le urmaresc emisiunile. Cat de imbecil trebuie sa fii ca sa te lasi manipulat si mintit in halul in care o fac cei de la Antena3? "Telespectatorii" Antenei 3 (dar si cei ai iRealitatii) au devenit pur si simplu dependenti de minciuna si manipulare si, in acest sens, accepta orice, doar pentru ca minciunile si mizeriile sunt indreptate impotriva celor pe care ei ii urasc. Asta e tot ce conteaza pentru ei. Si nimic altceva. Daca ar fi trait, Ceausescu si-ar fi dorit o astfel de televiziune.
    • +17 (19 voturi)    
      raspuns (Luni, 11 iulie 2011, 20:23)

      rau de mic [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      nu-si bat joc deloc . doar se adreseaza unei anumite parti a societatii care are creierul neted ,fara circumvoluntiuni, astia stau ca aurolacii la tv si isi iau portia zilnica de rahat .daca le faci o encefalograma vezi ca au cate o zbatere doar cand servesc rahat pe tava ....
  • +23 (25 voturi)    
    Felix si antenele sunt inebuniti. (Luni, 11 iulie 2011, 20:13)

    mircea [anonim]

    Trebuie sa recunoastem ca meciul lui Bute a fost un succes si ca organizare si rezultatul care a pus Romania in primplanul publicului spectator interesat.Asta-i inebuneste pe cei ca Felix si antenele lui.Vad ca reformele si masurile luate de PDL dau roade,populatia incepe sa inteleaga ca nu erau alte variante la timpul respectiv si cand mai apare si cate un succes,gen Bute,indivizii mor de oftica.Ei care mai mult decat "jos Basescu"nu au fost in stare sa produca,vad acum cum lumea priveste cu incredere spre coalitia de la guvernare.Ar fi preferat sa piarda Bute,numai sa nu apara PDL ca principal organizator.De fapt au si incercat o mascarada mediatica prin promovarea media a lui Ponta ca co pilot(cacofonia este bine venita) intr-un raliu lipsit de importanta.
    • +9 (9 voturi)    
      au turbat latraii! (Luni, 11 iulie 2011, 22:53)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Sunt disperati ca nu le mai vine apa la moara, le fuge pamantul de sub picioare, si in curand vor trebui sa-si caute de lucru...saracii grivei, uite ca le-a facut-o sefu, au inghitit galusca!
  • +22 (24 voturi)    
    Papusarul Felix (Luni, 11 iulie 2011, 20:15)

    Socrates [anonim]

    E destul de buna idea, si ar trebui continuata, prin inlocuirea moderatorilor si a invitatilor cu alte papusi.
    Antena 3 ar fi singura pe nisa asta de piata, un fel de Muppets fara umor.
  • +19 (21 voturi)    
    Cand ma gandesc ca astia ar putea fi la putere... (Luni, 11 iulie 2011, 20:27)

    Gina [anonim]

    Stiti ce tocmai a spus Dana Grecu?? Ca "trebuia sa arate domne' diploma (Funeriu), nu sa injure si alte prostii"!!! Cand o fi injurat, ca eu numai pe cei de la ea din studio i-am auzit?!
    • +9 (13 voturi)    
      De acord! (Luni, 11 iulie 2011, 20:54)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Gina

      S-o arate! Ca sa puna definitiv punct calomniilor. Dar, pentru echilibru, ar trebui ca si tovarasul Voiculescu, turnatorul dovedit cu acte (din mai mult de trei surse si ... instante judecatoresti), sa ne prezinte si noua diploma de doctor pe care si-ar fi luat-o de undeva de prin America... Si, mai apoi, sa ne mai explice tovarasa Grecu (nume neaos si profund romanesc - sic!) care sunt acele minim trei surse (asa cum se spune la cartea de jurnalist ca trebuie) prin care a verificat minciuna "telespectatorului" Antenei 3. Care telespectator, sa fim seriosi!, nici nu exista. Facatura ordinara producandu-se in laboratoarele securistului si turnatorului Felix de la Antena3.
  • +17 (19 voturi)    
    antene si irealitati (Luni, 11 iulie 2011, 20:28)

    newyorkezul [utilizator]

    Se spune in articol "Antena 3 si-a indeplinit corect misiunea de a informa publicul prin prezentarea "cu rezerve" a documentului primit de la telespectator "
    Asta e dovada clara ca cei de la Antena sunt or prosti de impung or jigodii.
    In 1989 NU ERA INTERNET. Deci e la mintea cocosului ca era un fals. DAR L-AU REPETAT LA INFINIT......
  • +21 (23 voturi)    
    nu pot sa cred... (Luni, 11 iulie 2011, 20:40)

    ca-n_codru [anonim]

    citind stirea asta pe site am dat si eu pe A3 sa vad care mai e treaba pe-acolo. Ce vad? Un domn, Radu il striga fata aia, facea spume la gura cu 2 CV-uri ale lui Funeriu in mana, rosu tot la fata, intrebandu-se retoric cum de D-l Funeriu a putut face pentru 2 societati diferite 2 CV-uri diferite, si cum intr-unul a scris despre Liceu si-n altul, nu. Atat am putut urmari, si atat am de zis: Amice, esti idiot!!!
    • -1 (5 voturi)    
      eu l-am vazut pe Dl ala, (Luni, 11 iulie 2011, 20:49)

      carlu [anonim] i-a raspuns lui ca-n_codru

      care a fost pilot in Armata Americana, de le-a zis alora ca si pe el il ia inima cand se gandeste cat castiga un cercetator in domeniul farmaceutic. Domnilor Profesori le-au cam picat capetele, ca la ghiocel.
  • +15 (17 voturi)    
    Rusinos (Luni, 11 iulie 2011, 20:41)

    Tica [anonim]

    Rusine! Si rusine APTR ca premiaza astfel de jurnalisti!
  • +10 (12 voturi)    
    LEGE IN ROMANIA ???!! (Luni, 11 iulie 2011, 20:41)

    tornado [utilizator]

    cine mai respecta legile in romania ?? ma intreb ,nu vreu sa fac pe grozavu dar sunt undeva in vestu europei de f fmuli anidar asa ceva nu am vazut de cind sut am cutreiert 8 tari din lume dar in acsta romanie nu pate sa fie tras la raspundere si sactionati niste nesimtiti dar cum noi nu avem ca natiune un respect in lume suntem facuti tigani ca sa spun unsigur lucru,(,ma respect eu sa fi respecta) si cu asta inchei ,cred ca am spus totu!!!
    • -10 (14 voturi)    
      TORNADO ! (Luni, 11 iulie 2011, 21:54)

      PRODAN I [anonim] i-a raspuns lui tornado

      Din postarea ta reiese clar ce fel de sustinatori are PDL -ul. Tu si foarte multi ca tine, care postati pe H.N,.faceti un mare deserviciu partidului. Mai bine abtineti-va de la comentarii .Nivelul de inteligenta si pregatire nu va permite sa iesiti in public. Daca altceva nu aveti , putin bun simt nu strica.
      • +9 (11 voturi)    
        Buna gluma (Luni, 11 iulie 2011, 22:53)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui PRODAN I

        "Nivelul de inteligenta" a ajuns subiect de discutie printre USL-isti :)) Noroc cu wikipedia ca mai aflati si voi niste termeni noi.

        Asta a fost chiar tare! Sa rada un uslas de nivelul nostru de inteligenta e similara cu discutiile de pe A3 cu papusi. Desi... cred ca papusa blonda a fost cea mai desteapta din platoul ala pt ca nu a scos nicio prostie pe gura.

        Iar tu, prodane, daca taceai ca papusa blonda, filosof ramaneai. Dar deh, unde e prostie e si fudulie, ca se simt bine impreuna...
  • +17 (19 voturi)    
    Genial!!! (Luni, 11 iulie 2011, 20:45)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Cineva sugera, ceva mai sus, intr-o postare absolut geniala, ca societatile de cablu sa introduca in ofertele lor o oferta distincta, usor identificabila, care sa se numeasca "Pachetul shit". Si care sa contina urmatoarele latrine: Antena3, Antena2, Realitatea, OTV si, eventual, un post unde se pot vedea si asculta zilnic manele. Si, firesc, cine este amator de aceasta optiune "shit", daca doreste ca in spatiul unde locuieste sa simta mirosul de cloaca, sa o plateasca. Tu nu sunt dispus ca fie si o mica parte din banii pe care-i platesc operatorului de cablu sa ajunga, asa cum este conventia intre societatea de cablu si televiziuni, in buzunarele gunoaielor care "lucreaza" la canalele tv mai sus mentionate.
    • +10 (10 voturi)    
      E momentul (Luni, 11 iulie 2011, 22:56)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      E momentul sa renunta la cablul de la RDS desi recunosc ca nu am a ma plange. Dpdv profesional sunt ok, desi unii se mai plang, dar niciun operator nu e perfect, nu?

      Sincer, acesta va fi micul si neinsemnatul meu protest impotriva acestor WC-uri (sa n-o uitam si pe "doamna" Vranceanu-Stirea cum trimitea invitatii la toaleta sa manance).
  • -7 (15 voturi)    
    De unde atata indignare? (Luni, 11 iulie 2011, 20:48)

    andrei [anonim]

    Televiziunile astea nu prostesc pe nimeni, doar capteaza si concentreaza publicul care este deja in stadiul ala.
    Nu inteleg de ce sa le interzicem, fiecare are dreptul sa se uite la ce vrea, cui nu ii convine poate sa schimbe postul. Pentru asta ne-am luptat, libertate de idei, libertate de exprimare. M-am saturat de oameni ingusti cu idei fixe, fie ca sunt de o parte, fie de alta....
  • -11 (15 voturi)    
    Păpuşa blondă (Luni, 11 iulie 2011, 20:50)

    aurelian mares [anonim]

    Sînt tare curios cît ne costă păpuşa asta blondă?! Dacă a finanţat dumneaei ditamai gala de box mondialu' (sau bercea, cum dumnezeu s-o f'i numind) din banii statului, cîţi din aceştia (banii, nu mondialii) i se vor întoarce în teşcherea prin obreja mondialu.... aceasta-i întrebarea, Yorik, că bou ai fost... Cu nedumerire, A.M.
  • +13 (15 voturi)    
    Si totusi... (Luni, 11 iulie 2011, 20:50)

    Sorin [anonim]

    ce dracu face CNA-ul??? Sau nu avem "legislatie" pt porcariile care se intampla zilele astea pe "sfanta treime" de la tembelizor?
  • +13 (15 voturi)    
    juba@yahoo.com (Luni, 11 iulie 2011, 20:50)

    JUBA JUBA [anonim]

    Da nu inteleg de ce antena ii asa de panicata,ofensata,frustrata si ...chiar au dat-o in mintea copilului?Ca nu i-a jignit mai mult puterea decat o fac ei zi de zi .Apropo,vedeti "jurnalistilor" de la antene ca s-a infintat un nou stat.Cu capitala la JUBA.Poate acolo prostiti ceva pliznai.
    PS
    Voi dati voi primiti.Mai exact cine seamana vant primeste furtuna.Sa fiti sanatosi nemernicilor! mai vorbim, in curand ,INTELIGENTILOR!
  • +15 (17 voturi)    
    Normalitate (Luni, 11 iulie 2011, 20:51)

    aura [anonim]

    Astept ca Funeriu sa dea in judecata A3. E un caz in care daunele morale ar putea ajunge la milioane de euro.
  • -13 (17 voturi)    
    ahahahahha (Luni, 11 iulie 2011, 20:54)

    smen [anonim]

    am ras de m-am prabusit cand am vazut manechinul,trebuie sa recunosc ca am sorbit emisiunea cu nesat,a fost o umilinta groaznica la adresa infumuratilor pdl,atitudinea postacilor de serviciu de mai sus ma amuza,imi pare bine sa vad ca se oftica sustinattorii pedeleului,BRAVO ANTENA 3
    • +12 (12 voturi)    
      Felicitari (Luni, 11 iulie 2011, 23:00)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Zicea cineva mai sus: atat va duce mintea. Habar n-aveti cat deserviciu ne si va aduceti cu asemenea atitudine mizerabila, dupa caracter.
  • +14 (16 voturi)    
    Latrina 3 (Luni, 11 iulie 2011, 20:55)

    Liviu [anonim]

    Dupa ce am citit articolul vostru ,am dat pe postul cu pricina . Concluzie : Manechinul portocaliu este mult mai destept decat moderatoarea impreuna cu invitatii.Sunt sigur ca poate conduce mult mai bine Politehnica Bucuresti sau Universitatea din Cluj ,decat Abramburica sau Marga.
  • +13 (15 voturi)    
    Papusa (Luni, 11 iulie 2011, 21:07)

    Trojan.H [utilizator]

    Pentru ca astia nu se suporta nici macar intre ei, fiecare are in trusa de supravietuire obligatorie si cite o papusa gonflabila. Cineva din redactie a pus-o azi la bataie.
  • +12 (14 voturi)    
    platou de papusi (Luni, 11 iulie 2011, 21:09)

    rocne [anonim]

    Teatrul de papusi Antena 1,2,3 prezinta in direct si in reluare mascarada de 2 lei.Adevarul este ca pe platou erau NUMAI papusi .Iar si-au facut-o cu mana lor!
  • +14 (14 voturi)    
    urmeaza Antenele...porno?! (Luni, 11 iulie 2011, 21:11)

    MenInBlack [utilizator]

    ...extrem de dezamagit de antene, in ultima vreme am renuntat sa le mai urmaresc, au adus minciuna si mitocania la cote maxime (sau jos-nice ?! )...pacat

    offtopic: Badea !, nu mai sunt fan de aproape un an, iar de cand cu abordarea "abdicarii", m-ai pierdut...mai fa o spagata in direct, poate - poate... ;)
    Cat despre Gadea...e jos, jos, jos...aproape la fel de jos ca "politicienii " de mucava pe care-i promovati...
    pe scurt : voma...
  • +14 (14 voturi)    
    "Specialisti in stiri" ..ha ha ha (Luni, 11 iulie 2011, 21:16)

    daniel [anonim]

    doar atat am de spus: "Antena 3 - Specialisti in stiri contrafacute ! " ...foarte bine ales sloganul asta !
  • +10 (10 voturi)    
    Sincer? (Luni, 11 iulie 2011, 21:17)

    Ukko [utilizator]

    Acum sincer, mai exista oameni care se mai uita la acest post sfidator de penibil?
  • +12 (12 voturi)    
    a3 si rtv (Luni, 11 iulie 2011, 21:23)

    Cristi [anonim]

    De mult am realizat ca trebuie sa fii putin dus cu pluta sa te mai uiti la antene si rtv.
  • +13 (13 voturi)    
    Penibil (Luni, 11 iulie 2011, 21:25)

    High Road [anonim]

    Pentru mine gestul antenistilor este la fel de imbecil si lipsit de minima inteligenta precum dansul pinguinilor prestat de sidicalisti la asazisele manifestatii de protest.
    In Romania ultimilor ani s-a intetit o competitie uriasa a prostiei, parca toti incearca sa fie cei mai dobitoci, prin orice mijloace.
  • -12 (14 voturi)    
    atentie (Luni, 11 iulie 2011, 21:47)

    ro [anonim]

    pdl-istii de azi sunt la fel de periculosi ca pcr-istii din anii '80. mint cu nerusinare, se imbogatesc pe spinarea noastra furand si pacalind o tara intreaga cu ajutorul cartitelor loiale. noi luam firimiturile si ei plesnesc de satuli ce sunt....
  • -11 (17 voturi)    
    Mai buna papusa decat Visan (Luni, 11 iulie 2011, 21:52)

    Kuki [anonim]

    Oricum papusa aia portocalie vorbeste mai bine decat Udrea, Visan, Spanu, Popoviciu, Hoara, Talmacean. E buna papusa pentru imaginea PDL. Oricum, pare mai onorabila decat Sulfina Barbu sau Anastase
  • +13 (15 voturi)    
    catre cablisti si advertiseri! (Luni, 11 iulie 2011, 21:59)

    PS [anonim]

    Am venit peste medie! (nu am nici rate sau datorii)
    Nu am TV!
    o sa imi iau unul cand o sa am la ce sa ma uit: adica stiti serioase, emisiuni interesante si filme bune fara reclame nesfarsite.
    cand veti avea asa ceva, atunci mai veti ave ca si client.

    p.s. 1.: ca mine mai sunt multi altii;
    p.s. 2: daca targetul vostru sunt cei care abia au bani pt ziua de maine si sparg seminte, atunci curand veti da faliment.
  • +12 (12 voturi)    
    Am ajuns rau... (Luni, 11 iulie 2011, 22:04)

    ion roata [anonim]

    Mai ales cand ne lasam dusi cu presul de o curva care a facut pitestiul praf si un castrat care au ocupat abuziv doua posturi de asa zisi comentatori la antena 3 dupa care nu ramai cu nimic altceva decat un dezgust amar si regretul ca ai pierdut timpul ascultandule tembelismele.
  • +17 (19 voturi)    
    Ster sa-i rada CNA-ul (Luni, 11 iulie 2011, 22:05)

    Petru Moldovan [utilizator]

    Sunt atat de "reporteri" si de "corecti" incat sper sa-i rada CNA-ul (suspendarea licentei). Daca nu, macar sper sa le dea amenda 200,000 si sa-i oblige o saptamana intreaga ca in loc de emisiunea aia de kk sa bage reclama pozitiva cu "ne-am luat amenda de 200k pentru ca suntem idioti si nu mai avem voie sa difuzam tampenii din astea o saptamana intreaga, va rugam sa ne scuzati ca am lasat toti idiotii sa vorbeasca pe post, va promitem ca nu o sa se mai intample".
  • +14 (18 voturi)    
    Descalificarea unor grobieni (Luni, 11 iulie 2011, 22:05)

    leon [anonim]

    Pe vremurile de inceput ale comunismului, in Romania, poate si-n alte tari, erau selectati niste indivizi pe asa zisul criteriul "origine sanatoasa", erau putin indoctrinati, nu prea mult ca sa nu-i doara capul, dupa care erau bagati cu basculanta, cu tractorul, cu carul, etc, la asa zisele "facultati muncitoresti" de unde, dupa o scurta perioada de timp, erau declarati absolventi (ingineri, profesori, alte profesii), absolventi care alcatuiau "noua intelectualitate progresista a tarii".
    Intre timp, in evolutia intamplarilor, inginerul sau noul intelectual afla ca nu putea ajunge la titlul respectiv, in conditii normale, decat dupa ce terminau liceul (fosta scoala medie), dadeau examenul de bacalaureat ( fost maturitate), apoi urmau examenele de admitere la institutele de invatamant superior si anii respectivi de facultate .
    Acum problema era ca erau deja ingineri sau ce erau dar nu aveau examenul de maturitate dat si luat .
    Dana Grecu si cu acel Radu Tudor, probabil progenituri ale unor asemenea "intelectuali", ei la randul lor, probabil,cumparandu-si posibilele diplome (daca le au) la piata, altfel nu se explica cerbicia si tembelismul cu care-i cer lui Funeriu sa-si prezinte diploma de bac.
    De retinut ca acest Funeriu a absolvit un institut de invatamant superior in Franta ( asta nu este sub regim comunist), a obtinut un titlul de master si un doctorat . A fost prezent in universitati si institute superioare de cercetari in Franta, Anglia, SUA, Japonia si Germania .
    Cei doi ziaristi-comentatori parati si altii din imediata lor vecinatate si sustinere fac un mare deserviciu tarii denigrand, prin insistenta de a-i pretinde diploma de bac, inteligenta romaneasca.
    Probabil este necesara o notificare din partea unitatilor de invatamant si cercetare, prin care a trecut acest Funeriu, pentru a lamuri o problema simpla - cea a existentei diplomei de bac inaintea admiterii la o forma de invatamant superior si mai departe la recunoasterea meritelor stiintifce ale unui ins
  • +16 (18 voturi)    
    mda (Luni, 11 iulie 2011, 22:13)

    tudorel [anonim]

    hai ca-si dau mizeria pe fata din ce in ce mai tare ... e bine ... se duc in jos tare.
  • +14 (16 voturi)    
    penibil (Luni, 11 iulie 2011, 22:15)

    bambi [anonim]

    Ce amestec de tiganie si provocare; am nimerit din intamplare, am vazut 5 min. Apoi am schimbat pe realitatea. Doua minute doar. Vai mama lor de reportei/editori de teleshow-uri.
  • +16 (18 voturi)    
    Partidul e in tot si in toate cate sunt (Luni, 11 iulie 2011, 22:36)

    Tudor Bugetar [anonim]

    Am citit majoritatea posturilor si marea majoritate a celor ce au postat pe aici sunt niste naivi. Am fost si eu acum 5-10 ani. Nu intelegeam cum pot fi atat de neinformati diversi analisti, comentatori etc etc. Cum puteau fi atat de rupti de realitate. Cum nu intelegeau niste lucruri simple.

    Dar cand vezi negru pe alb veniturile lui Firea pe declaratia de avere a noului sot, primar pandele, cand calculezi 500.000 lei in 2010 = ~ 122.000 euro adica 10,000 euro lunar incepi sa intelegi ca si in Ro, latratul la comanda merita.

    Morala ? rtv si a3 sunt pur si simplu oficina de pardid a unora flamanzi rau de tot dupa atata stat in opozitie, invatati fiind cu "dulce este ... mierea ... patriei".

    Dar nu-i nimic. Mie si colegilor mei ne-au promis din nou veniturile din 2008 :) :) hmmm ... dar curios, cam toti colegii mei incep a nu-i mai creada chiar daca-si doreste fiecare la nivel individual asta.
  • +10 (10 voturi)    
    @bula_de_aer (Luni, 11 iulie 2011, 22:39)

    Giccu [anonim]

    A "dezimforma" se scrie, de fapt, a "dezinforma". Vine de la informatie, nu malformatie lingvistica... ;) Iar teoria conspiratiei/constipatiei ti se potriveste... "bula"! :))


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri