Reactia Euroins la acuzele ca ar avea intarzieri uriase la plata daunelor: In primele noua luni am platit despagubiri de peste 192 de milioane lei, cu 3,8 milioane lei mai mult decat in tot anul 2011

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 13 noiembrie 2012, 15:59 Economie | Asigurari

Mihnea Tobescu, seful Euroins Romania
Foto: Euroins Romania
In primele noua luni ale acestui an, Euroins a platit un numar de 35.623 de dosare de dauna (din care 34.826 de dosare de dauna auto), insemnand despagubiri in valoare de 192,8 milioane lei, cu 63,8 milioane lei mai mult decat in perioada similara a anului trecut si cu 3,8 milioane lei mai mult decat in intregul an 2011, a anuntat marti asiguratorul. Precizarea este o reactie la anuntul facut in urma cu o zi de doua asociatii de service-uri auto care au avertizat ca acest asigurator are intarzieri uriase la plata daunelor si ca majoritatea service-urilor membre au decis sa nu mai primeasca in reparatii masini asigurate la aceasta companie.

Datele privind evolutia platii despagubirilor din ultima perioada efectuate de Euroins au fost comunicate marti "ca urmare a mesajelor lansate la inceputul acestei saptamani si la solicitarea presei", se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.

  • "Imbunatatirea serviciilor de plata a daunelor reprezinta unul dintre principalele obiective pe care Euroins Romania le urmareste, iar cele mai recente date reflecta rezultatele eforturilor indreptate in aceasta directie. Alaturi de reprezentantii A.S.S.A.I. si A.C.O.D.A.R.E.N., vom continua sa imbunatatim continuu colaborarea noastra cu service-urile auto. Lucram, in acest moment, cu aproape 80 de unitati reparatoare din intreaga tara", a declarat Mihnea Tobescu, directorul general al Euroins Romania.

Amintim ca luni, 12 noiembrie, doua asociatii care reprezinta service-uri auto indepedente (ASSAI) dar si ale reprezentantelor Dacia, Renault si Nissan (ACODAREN) au avertizat asupra unor intarzieri uriase la plata daunelor din partea asiguratorului Euroins Romania si au anuntat ca majoritatea service-urilor pe care le reprezinta nu mai primesc in reparatii masini asigurate la aceasta companie. Cristian Muntean, directorul ASSAI, asociatie a service-urilor auto independente care a mai protestat si in anii anteriori cu privire la aceste probleme, a precizat pentru HotNews.ro ca potrivit estimarilor sale este vorba de peste 1,6 milioane de euro plati intarziate din partea Euroins catre service-urile pe care le reprezinta.



Citeste mai multe despre   























3185 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Stiu de ce (Marţi, 13 noiembrie 2012, 16:03)

    cato [utilizator]

    Probabil pentru ca nu au platit mai nimic anul trecut ;-)
  • +4 (4 voturi)    
    Fleoshk! (Marţi, 13 noiembrie 2012, 16:15)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    "Anul acesta am dat pana acum mai mult cu 4 milioane decat anul trecut pe tot anul". Si ce-i cu asta? Poate trebuia sa dati mai mult de 5 ori decat anul trecut!
    Asta-i argument?
  • +3 (3 voturi)    
    Era relevant sa spuna si... (Marţi, 13 noiembrie 2012, 16:28)

    finutza [utilizator]

    ... volumul incasarilor pe asigurarile incheiate, numarul de dosare deschise (anul trecut si acest an), nu cum procedeaza el, specificand doar numarul de dosare platite.

    Acum, din auzite, Euroins a avut o curba ascendenta a incasarilor, prin faptul ca a avut, la un moment dat, cele mai mici tarife de pe piata. Dar a pierdut mult la capitolul credibilitate prin procedura foarte greoaie de decontare a contravalorii reparatiilor. Nu mai vorbesc de nerecunoasterea unor avarii sau neincluderea in lista de avarii a tuturor componentelor ce aveau de-a face cu evenimentul respectiv. In plus, obliga asiguratul sau firma de reparatii sa cumpere piese de la un anumit furnizor, evident la un pret mai mic si de o calitate indoielnica.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri