ING Grup a anuntat miercuri ca NN este numele sub care va opera, dupa anul 2014, compania care va reuni operatiunile de asigurari, pensii si management al investitiilor ale grupului in Europa. In Romania, NN va integra activitatile ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, ING Pensii si ING Investment Management. Ca parte a strategiei anuntate la nivel european, toate aceste divizii vor continua sa opereze sub brandul ING pana la demararea procesului de rebranding, care a avea loc cel mai devreme in 2014.

  • "Asa cum a fost anuntat in trecut, pregatirile ING pentru realizarea scenariului de baza de separare a diviziilor europene de asigurari, pensii si managementul investitiilor prin intermediul unei oferte publice initiale (IPO) sunt in plina desfasurare. Tranzactia este planificata pentru anul 2014, in functie de conditiile de piata", se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.

In practica, se precizeaza in comunicat, procesul operational de rebranding va incepe doar dupa listarea cu succes pe piata de capital. Pana atunci, diviziile care includ ING Insurance, ING Investment Management si Nationale-Nederlanden vor continua sa isi desfasoare activitatea sub numele actuale.

  • "Pregatirile pentru a deveni o companie independenta avanseaza conform planului. Anuntul de astazi privind viitorul brand NN este un moment important si subliniaza faptul ca ne aflam in etapa finala de reorganizare a ING Grup", a declarat Ralph Hamers, CEO al ING Grup.

In Romania, NN va integra activitatile ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, ING Pensii si ING Investment Management. Ca parte a strategiei anuntate la nivel european, toate aceste divizii vor continua sa opereze sub brandul ING pana la demararea procesului de rebranding, care a avea loc cel mai devreme in 2014.

Ca parte a NN, diviziile de asigurari, pensii si investitii ale ING in Romania vor continua sa se concentreze asupra planurilor de dezvoltare ca si pana acum, investind permanent in sisteme, produse, forta de vanzari si servicii. Contractele clientilor nu sunt impactate in niciun fel de strategia anuntata si raman neschimbate indiferent de deciziile adoptate in contextul acesteia, fiind protejate atat prin obligatiile contractuale asumate de ING, cat si prin reglementarile legale in vigoare.