Planurile de expansiune in asigurari ale Postei Romane: Peste 700 de angajati sunt in curs de acreditare ca agenti de asigurari/Politele se vor vinde in peste 300 de oficii postale pana in toamna acestui an

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 15 mai 2015, 11:05 Economie | Asigurari

Ghiseu postal in care s-au investit 180.000 de lei
Foto: Hotnews
Posta Romana Broker de Asigurare (PRBA), companie cu care operatorul postal national a intrat pe piata de asigurari, a anuntat joi ca, pana la sfarsitul lunii mai, va avea spatii dedicate vanzarii politelor de asigurare in 40 de oficii postale din tara. Planurile de expansiune prevad ca brokerul de asigurare al Posteiu sa detina, pana in toamna acestui an, cea mai mare retea de birouri de asigurari din Romania, in peste 300 de oficii. In plus, peste 700 de angajati ai Postei Romane sunt in curs de acreditare ca agenti de asigurari.

Incepand cu luna mai 2015, Posta Romana ofera posibilitatea incheierii politelor de asigurari in oficii postale din orasele: Arad, Alba, Pitesti, Topoloveni, Bacau, Botosani, Brasov, Bucuresti, Buzau, Targoviste, Craiova, Galati, Giurgiu, Slobozia, Iasi, Ploiesti, Satu-Mare, Suceava, Alexandria, Tulcea, Marasesti si Vaslui.

  • "Volumul vanzarilor brokerului de asigurari al Postei Romane a crescut, la finalul lunii aprilie a acestui an, cu peste 400% fata de ianuarie. Cea mai scumpa asigurare incheiata pana acum de PRBA este de 35.000 de lei, in Bucuresti. In acest moment, peste 700 de angajati ai Postei Romane sunt in curs de acreditare ca agenti de asigurari, acestia urmand sa acopere peste 50% din reteaua urbana", a declarat Viorel Motoroiu, Director General al PRBA.

Dupa obtinerea acreditarii de catre personalul selectat, Posta Romana Broker de Asigurare va avea o retea de peste 300 de unitati in care va oferi servicii de intermediere in asigurari.

Posta Romana a lansat, la sfarsitul lunii octombrie a anului trecut, propriul broker de asigurari. PRBA intermediaza asigurari generale, de la RCA la polite de sanatate, urmand ca in cel mult un an de la inaugurare sa-si extinda oferta pe segmentul asigurarilor de viata.

In toamna anului trecut, Posta Romana Broker de Asigurari avea 4 angajati si vindea polite de asigurari in numai doua oficii postale din Bucuresti.



Citeste mai multe despre   









788 vizualizari
  • +2 (2 voturi)    
    Poșta (Vineri, 15 mai 2015, 11:25)

    Tescovin [utilizator]

    Le urez mult succes, lărgirea spectrului de servicii oferite e obligatorie dacă vor să devină o companie dinamică și profitabilă.
    Problema e că, dacă în oficiile alea prăfuite - sau chiar în astea modernizate - vor continua să fie doar 2-3 lucrători la ghișeu, timpii de așteptare pentru public vor crește și mai mult. Și așa, în prezent trebuie să aștepți în medie 15-20 de minute pentru o amărâtă de recomandată. Dacă ghișeele vor deveni tarabe la care toată lumea poate cere orice - asigurări, plăți facturi, alocații, trimiteri poștale, pixuri și lipici - unde mai e diferența între Poștă și un SRL oarecare ?
    Serviciile adiacente ar trebui promovate pe canale alternative (online, deplasare la domiciliu), nu băgate talmeș-balmeș cu serviciile tradiționale.
    • 0 (0 voturi)    
      Exact (Vineri, 15 mai 2015, 19:39)

      e-Miron [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Asta vroiam şi eu să zic. Serviciile poştale trebuie să aibă prioritate, că de aia e poştă şi nu pay-point sau broker sau orice altceva.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică