ASF: Anumiti asigurati nu au putut obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA, din cauza suprasolicitarii sistemului informatic CEDAM din ultimele doua zile

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2016, 18:46 Economie | Asigurari

Sistemul CEDAM
Foto: ASF
"In cursul zilelor de luni si marti, 19 si 20 septembrie 2016, serviciile web ale sistemului informatic CEDAM (cu precadere cele pentru stabilirea clasei de daunalitate bonus-malus) au fost suprasolicitate din cauza unui numar foarte mare de interogari provenite de la companiile de asigurari, fiind inregistrat un volum zilnic de aproximativ 4 milioane de solicitari", a anuntat marti ASF. "Ca urmare, desi a ramas functional in tot acest timp,  sistemul a raspuns cu greutate la interogari, anumiti utilizatori fiind pusi in situatia de a nu putea obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA", precizeaza ASF.

  • Comunicatul integral transmis marti de ASF:
"In cursul zilelor de luni si marti, 19 si 20 septembrie 2016, serviciile web ale sistemului informatic CEDAM (cu precadere cele pentru stabilirea clasei de daunalitate bonus-malus) au fost suprasolicitate din cauza unui numar foarte mare de interogari provenite de la companiile de asigurari, fiind inregistrat un volum zilnic de aproximativ 4 milioane de solicitari. Pentru comparatie, acelasi numar de interogari sunt primite in mod normal intr-o perioada de 1 - 2 saptamani.

Ca urmare, desi a ramas functional in tot acest timp,  sistemul a raspuns cu greutate la interogari, anumiti utilizatori fiind pusi in situatia de a nu putea obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA.

ASF analizeaza aceasta situatie, inclusiv prin intermediul unor intalniri cu brokerii si asiguratorii. ASF recomanda utilizatorilor, brokeri si asiguratori, prelungirea duratei de raspuns la interogarea bazei de date, optimizarea in general a interogarilor transmise CEDAM, precum si verificarea propriilor sisteme informatice".


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

1001 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă