ASF: Anumiti asigurati nu au putut obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA, din cauza suprasolicitarii sistemului informatic CEDAM din ultimele doua zile

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2016, 18:46 Economie | Asigurari

Sistemul CEDAM
Foto: ASF
"In cursul zilelor de luni si marti, 19 si 20 septembrie 2016, serviciile web ale sistemului informatic CEDAM (cu precadere cele pentru stabilirea clasei de daunalitate bonus-malus) au fost suprasolicitate din cauza unui numar foarte mare de interogari provenite de la companiile de asigurari, fiind inregistrat un volum zilnic de aproximativ 4 milioane de solicitari", a anuntat marti ASF. "Ca urmare, desi a ramas functional in tot acest timp,  sistemul a raspuns cu greutate la interogari, anumiti utilizatori fiind pusi in situatia de a nu putea obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA", precizeaza ASF.

  • Comunicatul integral transmis marti de ASF:
"In cursul zilelor de luni si marti, 19 si 20 septembrie 2016, serviciile web ale sistemului informatic CEDAM (cu precadere cele pentru stabilirea clasei de daunalitate bonus-malus) au fost suprasolicitate din cauza unui numar foarte mare de interogari provenite de la companiile de asigurari, fiind inregistrat un volum zilnic de aproximativ 4 milioane de solicitari. Pentru comparatie, acelasi numar de interogari sunt primite in mod normal intr-o perioada de 1 - 2 saptamani.

Ca urmare, desi a ramas functional in tot acest timp,  sistemul a raspuns cu greutate la interogari, anumiti utilizatori fiind pusi in situatia de a nu putea obtine informatiile necesare emiterii de polite RCA.

ASF analizeaza aceasta situatie, inclusiv prin intermediul unor intalniri cu brokerii si asiguratorii. ASF recomanda utilizatorilor, brokeri si asiguratori, prelungirea duratei de raspuns la interogarea bazei de date, optimizarea in general a interogarilor transmise CEDAM, precum si verificarea propriilor sisteme informatice".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

1009 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri