Groupama, al treilea mare asigurator din Romania, s-a lansat in Ungaria si Slovacia

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 7 aprilie 2009, 14:01 Economie | Asigurari

Groupama, al treilea mare asigurator din Romania, si-a lansat in aceasta saptamana filiala din Ungaria, devenind astfel a patra companie de asigurari generale si al cincilea jucator pe piata asigurarilor de viata pe piata locala, potrivit unui comunicat al asiguratorului. Lansarea vine la o luna de la deschiderea sucursalei din Slovacia. In Romania, Groupama detine Asiban, BT Asigurari si OTP Garancia, fiind al treilea mare asigurator dupa Vienna Insurance Group si Allianz.

Noua companie de asigurari din Ungaria, Groupama Garancia, este rezultatul achizitiei in februarie 2008 a OTP Garancia, una dintre companiile de asigurari de top din Ungaria, impreuna cu subsidiarele sale din Bulgaria, Romania si Slovacia.

Anul trecut, Groupama Garancia a inregistrat venituri de 354,1 milioane euro si un profit net de 45,7 milioane euro. Compania are 1,33 milioane de clienti, o retea de 150 de agentii, 2.500 agenti de vanzari, 450 brokeri si sprijinul celor 400 de sucursale ale OTP Bank.

Lansarea din Ungaria urmeaza deschiderii filialei din Slovacia la inceputul lunii martie a acestui an. Noua companie din Slovacia, Groupama Poistovna este rezultatul achizitiei OTP Garancia si integrarii sale in structura Groupama. OTP Garancia are 140 angajati, cinci birouri in toate regiunile Slovaciei (Bratislava, Komarno, Lucenec, Trencin, Kosice) si 66 puncte de lucru.

In Romania, Groupama a inregistrat in 2008 prime brute subscrise totale de peste un miliard lei, din activitatea desfasurata de cele trei companii detinute pe piata locala, respectiv Asiban, BT Asigurari si OTP Garancia, in crestere cu 17,76% fata de valoarea cumulata a primelor inregistrate de cele trei companii in 2007 (852,2 milioane lei). Groupama detine in prezent locul trei pe piata locala a asigurarilor, dupa Vienna Insurance Group si Allianz.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

640 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi