Allianz-Tiriac, BCR si ING, administratorii cu cei mai multi clienti castigati prin aderare directa pe pilonul II de pensii in 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 26 ianuarie 2010, 15:32 Economie | Asigurari

Angajati care si-au ales singuri fondul de pensii private obligatorii
Foto: Allianz-Tiriac Pensii Private
Allianz-Tiriac, BCR si ING au atras anul trecut cei mai multi clienti prin aderare directa (din proprie initiativa, fara a fi distribuiti aleatoriu) la fondurile de pensii pe care le administreaza pe pilonul II de pensii, respectiv 76,8% dintr-un total de 51.169 clienti, arata o analiza a Allianz-Tiriac Pensii private, pe baza datelor CNPAS.

Mai precis, Allianz-Tiriac a atras in 2009 la fondul administrat 15.072 clienti prin aderare directa, respectiv 29,5% din totalul celor care au optat sa-si aleaga singuri un fond de pensii private, fondul administrat de BCR a castigat 14.077 de clienti prin aderare directa (27,5% din total), iar fondul de pensii al ING a atras prin aderare directa 10.117, respectiv 19,8% din total.

Aceasta ierarhie se pastreaza si in cazul analizei numarului de noi clienti atrasi prin aderare directa de la momentul lansarii campaniei de aderare continua (mai 2008) si pana in prezent.

Astfel, in perioada mentionata, fondul administrat de Allianz-Tiriac a castigat 26.976 clienti (25,1% din totalul de 107.624 clienti), fondul BCR a atras 25.962 clienti (24,1%), iat fondul de pensii administrat de ING a castigat prin aderare directa 25.635 clienti (23,8%).

Conform datelor CSSPP, arbitrul pietei pensiilor private, 330.000 de angajati romani au fost repartizati aleatoriu la un fond de pensii private obligatorii in 2009, numarul total de participanti la pilonul II de pensii depasind la finele anului trecut 4,56 milioane participanti, in crestere cu 13,2% fata de sfarsitul anului 2008.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1180 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă