Adriean Videanu: Investiti in pensia privata, daca vreti o pensie mai mare

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 martie 2010, 16:39 Economie | Asigurari

Cine isi doreste pe viitor o pensie mai mare, nu trebuie sa mai astepte ca statul sa ii garanteze acest lucru, ci trebuie sa isi asume riscul si sa isi faca o pensie privata. Acesta  a fost indemnul adresat pensionarilor, sambata, la Sibiu, de catre ministrul Economiei, Adriean Videanu, informeaza Agerpres.

"Fiecare daca doreste sa aiba o pensie mult mai mare, sa isi asume riscul sa investeasca in sectorul privat de asigurari de pensii, pe viitor", a spus ministrul Videanu.

El a aratat ca situatia economica nu mai permite plata tuturor pensiilor actuale, asa cum au fost ele stabilite initial.

Ministrul Economiei spune ca singura solutie, in prezent, pentru cei care doresc o pensie mai mare, este Pilonul III de pensii.

Videanu considera normal sa se treaca, in sistemul public de pensii, la principiul contributivitatii, in conditiile in care, in prezent, un numar de 27.000 de pensionari, dintr-un total de 5,9 milioane, detin un procent de 18 la suta din totalul sumei alocate pensiilor.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

4895 vizualizari

  • 0 (20 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 13 martie 2010, 16:50)

    ? [anonim]

    VIDEANULE AI LUAT-O RAZNA. CUM SA CERI PENSIONARILOR SA -SI FACA PENSIE PRIVATA. PROBABIL PENSIONARII SA-SI FAC PENSIE PRIVATA PILONUL III PENTRU VIATA DE APOI:). SCUZATI-MI SARCASMUL -DAR E PENIBIL:)
    • +8 (14 voturi)    
      nu este vorba de pensionarii de acum (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:47)

      blackbird [utilizator] i-a raspuns lui ?

      ci este vorba de oamenii activi (tineri) de acum care nu investesc sau nu pun nici un ban deoparte pentru pensie (vezi pilon III sau chiar si un cont bancar) .

      La pensiile facultative doar 1300 de oameni au aderat in ianuarie si sunt sub 200.000 oameni care contribuie cu ceva.

      Toata lumea astepta sa le pice din cer sau sa le dea cineva pe moca bani.
      • -1 (9 voturi)    
        Nu mai furasti portocalii! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:17)

        pensionar [anonim] i-a raspuns lui blackbird

        Esti probabil un reprezenatnt al celor interesati sa fure abni de la oameni prin acest sistem, Oameni buni!!!!
        Nu intrati in escrocheria asta pentru ca veti regreta amarnic! Nu este altceva dcat o madalitate de a ava lua banii si oadata cu ei orice speranta la o viata mai buna. Ce nu inteleg jigodiile care au pus la punct sistemul, este ca pensia trebuie sa fie o investitie din care sa iti recueperezi cel putin banii pe care i-ai bagat. si nu o parte doar sau valoarea de inlocuire cum spun ei vrand sa para savanti. Ei bine hai sa le aratam ca nu suntem fraieri si sa nu validam tampenia asta!
        • +2 (6 voturi)    
          nu trebuia sa pui in pilon III (Sâmbătă, 13 martie 2010, 21:13)

          blackbird [utilizator] i-a raspuns lui pensionar

          poti pur si simplu sa-ti faci un cont bancar si sa pui 50 de lei pe luna poate chiar si o dobanda mai iei.

          Cati oameni in tara asta fac asa ceva?! Toti merg pe ideea las ca stiu eu mai bine ce fac... cu banii si apoi cand realizeaza ca nu au pus nimic deoparte pentru zile negre ?... se duc si pecheteaza guvernu ca poate poate pica ceva...
      • 0 (6 voturi)    
        Te-ai... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:53)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui blackbird

        ...gandit meseriasule ca poate mai mult de 200.000 de oameni care sa aiba cu ce sa contribuie nu exista? Cine vrei sa contribuie, muncitorii si functionarii la stat? Cei care de abia au ce pune pe masa, cei de la tara?...sunt multi oameni amarati in tara.
    • +5 (5 voturi)    
      paote isi aduce aminte cum au franat Pilonul 2 (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:48)

      mona [anonim] i-a raspuns lui ?

      Si poate dl Videanu a uitat ca anul acesta, pentru Pilonul II, imbogatitii stim noi cum care ne guverneaza si care numai pot de grija noastra, au blocat virarea a 2,5% a CAS-ului (si ramas 2%), in conditiile in care, normal, e ca, an de an,parte din Pilonul II sa fie din ce in ce mai mare fata de cea care ramane la stat.
      Ori in Ro, singura tara din UE care nu are un buget pe 5 ani (normal, cine sa-l faca si cum, cand ei gandesc de pe azi pe maine?) legile se modifica prin ordonante dupa cum viseaza sau dupa parerea neavizatilor ce ne conduc.
  • +7 (11 voturi)    
    edificator (Sâmbătă, 13 martie 2010, 16:54)

    mary [anonim]

    Cred ca acesta este cel mai edificator mod de a prezenta anomaliile din sistemul de pensii actual:
    -0,0045% consuma 18 % din fondul de pensii
    Este incredibil ce abuzuri, fara nici o urma de bun simt, s-au facut !
    • +3 (3 voturi)    
      Matematica asta...cam multe zerouri (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:53)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui mary

      Din 5,900,000, 27,000 reprezinta 0.457%
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Duminică, 14 martie 2010, 13:50)

        mary [anonim] i-a raspuns lui Creator

        Am uitat sa impart la 100, dar ideia este aceiasi:
        nici macar 0,5% dntre pensionari consuma aproape 20% din fondul de pensii. Nu este corect, nu ?
  • +1 (7 voturi)    
    Si cei sunt deja pensionari ce mai fac? (Sâmbătă, 13 martie 2010, 16:55)

    Creator [utilizator]

    Dar poate mai nascociti vreun FNI ca sa-i lichidati de tot.Ca doar va incurca la buget...
    • -1 (3 voturi)    
      Simplu (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:41)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Il voteaza pe Iliescu ca si pana acum.
  • +2 (10 voturi)    
    Acest Videanu ,bucatica rupta din Dan Ioan Popescu (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:01)

    Eneas [anonim]

    ..ministrul care mentine neatinsa mafia din hidro energetica,care il minte direct si in fata pe Basescu ca a facut schimbari ,ca e totul bine, ca mafia e desfintata,si el nu face nimic,mai mult, l-a angajat consilier pe unul Voicu -omul celebrului escroc Mucea Dorinel legat frateste de Dan Ioan Popescu-
    Voicu asta a fost cap de afis la privatizarea cu cantec a Electricii cu Enel si Cez,afaceri facute cu Mucea sub patronajul DIP!
    e o rusine domnule Presedinte sa tineti un astfel de om in guvern!
    pacat ca mai avem servicii secrete, lipsite de orice patriotism, daca un astfel de om zburda liber in guvern si da sfaturi cinice legate de pensii milioanelor de amarati de pensionari
    • +2 (6 voturi)    
      sancta simplicitas (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:57)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Voda Basescu nu stie ce se intampla sub domnia lui. Boierii il mint si fura de la popor. Milioanele care ii finanteaza campania si familia el crede ca pica din cer. Dara isi va pune port taranesc si va vorbi cu lumea si va afla ce oropsiti is oamenii si multa dreptate va face!
      • +4 (4 voturi)    
        Mazeta ,nimeni nu face politica din patriotism (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:42)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        ..dar noi ,care ii votam ,trebuie sa le aratam ca veghea e mai buna decat adormirea !
        toti care intra in politica o fac din fripturism ,nu pentru ca au vreo idee filozofica sau cine stie ce pregatire ideologica!
        stiu bine ce se stie sus de unul ca Videanu ,ma mira totusi discrepanta dintre ce se da pe goarna si ce se admite a se intimpla !Videanu face ce face pentru ca ii se permite !
    • +5 (5 voturi)    
      Basescu e o rusine (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:34)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      pentru ca a oficializat un guvern de cazaturi.El insusi un mare impostor (uite criza,nu e criza),aceasta caricatura de presedinte incearca sa pacaleasca iarasi oamenii prin vocea acestui pseudoministru,in sensul ca vor sa ia banii de la fraieri iar peste ceva ani vor spune ca fondul respectiv a dat faliment.De ce se mai opreste CAS 10.5 % si nu ni se spune sa ne economisim singuri bani pentru mai tarziu?Locul celor ce au indatorat un popor pentru huzurul lor este in fundul temnitei.
  • +4 (4 voturi)    
    pensioara (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:15)

    Costel Constantiniu [anonim]

    ar fi si asta o chestie dar sa nu te mai oblige statul sa mai cotizezi si la sitemul public
  • +6 (6 voturi)    
    Sunt de acord... INSA (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:25)

    dcosmin [utilizator]

    Sunt de acord.... insa atunci doresc ca contribuita la sistemul public de pensii sa fie optionala. Din moment ce statul nu poate garanta o pensie decenta in urma contribuitiei de-a lungul unei vieti muncite, doresc sa am optiunea de a directiona aceste contributii catre un fond privat sau a le administra cum cred eu ca e mai bine.

    Suna corect?
    • +2 (2 voturi)    
      Mai uita-te si tu in jur (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:44)

      sile [anonim] i-a raspuns lui dcosmin

      In majoritatea tarilor (toate?) se contribuie la bugetul pensiei de stat. Cum peste tot statul e un prost administrator, asta iti garanteaza o pensie minima la batranete. Cine vrea mai mult, isi administreaza singur veniturile. Cel putin pana se gaseste o alta reteta care sa aiba mai mult succes.
      • +2 (2 voturi)    
        Cine vrea si cine... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 22:57)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui sile

        ....poate! Mai iesiti din centrul Bucurestiului (sau oraselor in care stati) si mai mergeti la periferie, prin mahala. Mai mergeti pe la tara...o sa vedeti acolo adevarata Romanie....aia care nu are bani de pensie privata.
    • 0 (0 voturi)    
      Exact! (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:39)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui dcosmin

      100% :)
  • +2 (2 voturi)    
    Nesimtit (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:28)

    Basca [anonim]

    e acest Videanu cu toata trupa de pelei! Ce mai pot face pensionarii, ce piloane mai pot sa-si faca? Eu insa sint de acord sa nu-mi poarte statul de grija, imi asum responsabilitatea pensiei mele. DAR SA NU MI SE MAI RETINA NICI UN LEU PENTRU PENSIA DE STAT! Asa sint de acord!
  • +1 (1 vot)    
    nebun (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:33)

    andrei [anonim]

    hai da afara din bugetari ai curaj?
  • +4 (6 voturi)    
    De ce sa dau atunci peste 30% la pensia de stat? (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:43)

    bogdan [anonim]

    este foarte bine, investesc in pensia privata dar de ce trebuie sa platesc 31,3% din venitul meu pentru asa-zisa pensie de stat ?
    acest taranoi de videle ne cam ia de prosti
    • -1 (3 voturi)    
      Nu depinde nici de Videanu, nici de Suleanu (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:40)

      ion [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Dai suma aia pentru ca exista ACUM 6 milioane de pensionari care nu contribuit niciodata la un fond de pensii acumulative. Acolo se duc banii tai.
      Alternativa e sa nu le mai platim pensiile pana se curata cu totii de foame si de boli. Si oricum cea mai mare parte dintre ei o duc de azi pe maine. Vrei sa ajungi ca ei?
  • +4 (8 voturi)    
    Cea mai mare prostie ... pensia privata (Sâmbătă, 13 martie 2010, 17:59)

    Meputo [anonim]

    Cea mai mare abureala pensia privata. Cititi bine inainte sa va bagati la asemenea prostii. Majoritatea fondurilor de pensie nu garanteaza decat cotizatia, asa ca riscati ca la 67 de ani cand iesiti la pensie sa aveti bani mai putini decat ati cotizat, asta din cauza ca la primirea asa zisei pensii private veti plati si impozit. Mai bine pui banii deoparte intr-un depozit si vei iesi mult mai castigat. Dar asta e Rromania !
    • -2 (2 voturi)    
      esti pe langa ... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:11)

      Zorba [anonim] i-a raspuns lui Meputo

      @Meputo: Nu iti trebuie garantii prin lege pentru ca fondurile de pensii sa mearga bine: http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2010-03-9-7010831-0-topul-randamentelor-pilonul-pensii-februarie-2010.jpg

      Cu randamente de 17% pe an pana acum, la o inflatie de 5%, trebuie sa fii tampit ca sa mai ai discurs de genul asta.
      • 0 (0 voturi)    
        uite vorbeste zmeul (Duminică, 14 martie 2010, 14:53)

        Meputo [anonim] i-a raspuns lui Zorba

        @zorba tata.. daca tu crezi ca in fiecare an va fi 17% esti cel mai mare prost. Dar oricum link-ul de mai sus este pentru pilonul II (poate ar trebui sa te mai uiti odata) si nu despre pilonul III ceea ce discutam noi aici. Dar totusi vii tu si te bagi in seama ca musca in lapte.
      • 0 (0 voturi)    
        Calcul simplu (Duminică, 14 martie 2010, 14:58)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Zorba

        17% pe an la o inflatie de 5% = 13% randament - aprox. 2% comisioane de administrare = 11% - acum 16% impozit pe venit (cine stie cat va fi peste 40 de ani) = aproximativ 8 % randament si asta in cazul cel mai bun cu un randament de 17% //.. E bine totusi ca exista oameni ca zorba care imbogatesc fodurile de pensii care nu au nici o intentie decat sa ajute amaratul de contribuabil, adica sunt dornici sa faca treaba statului. Acum fiecare face ce vrea, dar mai ganditi-va inainte(editat de HotNews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    bogatul nu crede sarmanul ca ii e foame (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:18)

    ana [anonim]

    e buna ideea dl videanu. el si-a facut pensia privata cu marmosimu'?
  • 0 (2 voturi)    
    Este foarte important (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:38)

    radu comnea [anonim]

    Este foarte important sa-i abureasca pe amarati si sa-i rada pe aia cativa cu pensii mari. Banii de acolo sunt campanie electorala. Ma mir ca nimeni nu spune cat CAS si impozit plateste Geica la cele 30000 de lei, cam 4800 impozit si vreo 1250 CAS. Deci Geica plateste la stat 6050 lei, cel putin 65 milioane in lei vechi lunar. Asta inseamna ca Geica tine lunar 6 pensionari. Cati tine domnu Videanu si cati ar trebui sa tina? De ce nu lupta PDL pentru impozit progresiv? Cumva pentru ca toti guvernantii sunt mari oameni de afaceri ? Si acerile lor si le-au facut dupa 3 generatii de munca indarjita?
    • 0 (0 voturi)    
      Calcule gresite (Duminică, 14 martie 2010, 13:09)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui radu comnea

      CAS-ul platit de angajat si angajator este 31%. La un net de 30.000 lei inseamna vreo 18.000 lei, la o pensie medie de 600 lei inseamna 30 de pensii.
      Restul ideii este foarte corect. Astia 27.000 cu pensii mari ai si platit contributii pe masura.
  • +1 (1 vot)    
    De ce sa dau CAS la stat (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:45)

    roznoveanu gheorghe [anonim]

    are rost sa platesc cotizatie la stat pentru sanatate daca oricum nu ti-o asigura ?
  • +2 (2 voturi)    
    ?? (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:48)

    kihu [anonim]

    frate cind eram fraier si aveam contract cu casa de pensii imi trimit aia de la ING unde ma inscrisesem pt acei 2% o scrisorica cu o asa numita situatie (nu stiu daca a firmei ING sau a mea personala ca nu am priceput nimic;ati ghicit intocmai ca o factura telefonica) si acolo toate erau cu ''-''(MINUS)...deci inrebare:dupa ce cotizezi si la smecherii aia sau ma rog la altii cind o sa-ti dea pensie,o sa-ti trimita o depesa cu ''-''(minusuri)....hai frate zi-o pe-a dreapta ''sinteti multi si la batrinete numai cine va fi smecher va trai''..o sa-mi iau un puscoci de pe acum sa ma asigur la batrinete
  • +3 (3 voturi)    
    vai ce curajos esti ma (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:53)

    kalu [anonim]

    acum dupa alegeri ! Pai ma videne, ce-ar fi sa nu mai plateasc eu la stat nimic, sa-mi iau banii si sa-i investesc eu foarte inteligent intr-un cont la banca si pariez cu tine ca tot voi avea un venit si mai mare si mai sigur decat sunteti voi in stare dubiosilor sa asigurati. Ce sfatos esti tu MA videne !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Pensie (Sâmbătă, 13 martie 2010, 18:55)

    Paesano [anonim]

    Bai videne da nu mai bine nu mai dam noi nici un ban nici tie nici la pensie privata si ne facem treburile singuri? Si nici taxe si nici impozite si faceti-va voi ce salarii si pensi vreti . //.(editat de HotNews.ro)
  • +1 (1 vot)    
    oameni buni (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:25)

    lipa [anonim]

    iesti in tara, ca astia va fura si trecutul si viitorul. ei doar fura....si voi...doar robi....cind ajungeti la 60 de ani deja sinteti morti...nimanui nu-i mai pasa de voi. luati aminte. intervenitit acum, ptr copiii vostri.cu inflatie, develorizari, crize, pensia voastra o sa fie de rahat, si atunci luati-l pe videanu care fura ca multi altii care au pensii speciale //.
    (editat de HotNews.ro)
  • +1 (3 voturi)    
    meschinii (Sâmbătă, 13 martie 2010, 19:34)

    dorabora [anonim]

    Culmea nesimtirii sa ai tupeul sa ceri unor oameni si asa necajiti ca dupa 60 de ani sa cotizeze si la un sistem privat riscant- sistem care in cel mai fericit caz dupa 20 ani poate deveni rentabil ...
    Stie dl marmura ca firmele de asigurari nici nu accepta intrarea in sistem dupa o anumita varsta?
    CONCLUZIA:NESIMTIRE CRASA SI SFIDARE.BLESTEMAT SA FIE EL SI TOTI DE TEAPA LUI
  • +3 (3 voturi)    
    Solidaritatea d-lui Videanu. (Sâmbătă, 13 martie 2010, 20:36)

    Stan Patitul [anonim]

    Intotdeauna sistemul nostru de pensii s-a bazat pe principiul solidaritatii, in sensul ca angajatii prin contributiile lor au platit intotdeauna mai mult decat reprezenta volumul pensiilor platite pensionarilor din bugetul asigurarilor sociale; si la randul lor au beneficiat de acelasi principiu atunci cand au devenit pensionari. Dl. VIdeanu nu cunoaste acest principiu. I-as sugera, in baza aceluiasi principiu al solidaritatii sa cedeze la fondul central de pensii macar palatul pe care il are la Snagov si asta ar echilibra pentru cateva luni bune acest buget. Ceea ce subliniaza dansul, privind contributii la fondurile private de pensii, la conditiile si experienta tarii noastre echivaleaza cu o situatie ca in 20 de ani de acum incolo, foarte multi dintre cei care au dat urmare acestui sfat sa se gaseasca in fata a numeroase replici identice ale FNI, adica sa nu mai gaseasca nici un ban in aceste fonduri. Cine le poate garanta ca nu va fi asa. Deja se vorbeste ca multi bani ar fi disparut din aceste fonduri private de pensii.
  • +2 (2 voturi)    
    Ei, lasati, don Videanu... (Sâmbătă, 13 martie 2010, 23:21)

    minus [utilizator]

    daca tot va dati cu parerea, deocamdata ne-am hotarat sa investim in borduri.
    O sa investim in pensiile private doar cand va deschideti dvs, un fond, doua sau douazeci si doua....
  • -1 (1 vot)    
    Are dreptate (Duminică, 14 martie 2010, 0:20)

    Theo [anonim]

    Din pacate, sistemele de penisii de stat din toate statele se prabusesc, pentru ca speranta de viata a crescut enorm in ultimii 20 de ani. Cu alte cuvinte, un om munceste ~30 de ani pana la 55 si contribuie cu 5% din salariul lui la fondul de pensii, si apoi primeste inca 25-30 de ani pensie cu mult mai mult decat a contribuit. Cand sistemul de pensii a fost gandit, cre' ca speranta de viata era max 60 de ani, acum prin SUA a crescut la 80 de ani ... peste tot se discuta de majorarea varstei de iesit la pensie, etc, pentru ca daca va uitati, si in Romania, majoritatea populatiei sunt: pensionari, elevi, etc ... si practic muncesc 2 milioane de oameni intr-o tara de 22 de milioane ... nu ai cum sa tii sistemul de pensii in spate ...

    Probabil ca nici sistemul de pensii private nu este perfect, nimeni nu poate spune, pentru ca fost introdus recent si nimeni nu stie cum va arata acest sistem peste 50 - 100 de ani ... asa ca m-as feri sa ma pronunt ca altii ca dom'le e prostie, hotzie, etc ...

    In Romania oricum, orice e hotzie :D
    • +1 (1 vot)    
      La noi a fost o lovilutie urmata (Duminică, 14 martie 2010, 20:39)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Theo

      de pensionari masive (inainte de termen)
      de devalizarea avutiei statului
      de avansarea multor ofiteri
      de .... tot felul de gaselniti
      Asta este situatia, mai draga !
  • -2 (2 voturi)    
    tristul adevar e ca... (Duminică, 14 martie 2010, 0:58)

    off topic [anonim]

    ...asta meritati: Videanu, Prigoana, Vanghelie, EBA, Iliescu, Basescu...
  • +2 (2 voturi)    
    Ha Ha Ha!!! (Duminică, 14 martie 2010, 8:09)

    Baba Leantza [anonim]

    In ce sa investim maica? Ce e aia penzie privata??? intreba o batranica cracanata de rahitism dintr-un sat amarat din Campia Romana, care o pensie CAP de 200 de RON...
    Mai bine investiti voi, astia cu ceasuri scumpe din partidele FSN-iste, care va perindati prin ministere, in educatie si aduceti lumina in satele romanesti din Sudul si estul tarii, scufundate in intuneric si ignoranta... Videanu asta e dus cu pluta fratee, se crede la Monte Carlo...
  • +1 (1 vot)    
    sifonari (Duminică, 14 martie 2010, 9:11)

    ioan [anonim]

    Da desigur, mai trebuie create niste fonduri, ca sa aiba politicienii ce sifona. Cine mai are incredere intr-un stat care nu respecta nici Constitutia, nici Legile si nici hotararile judecatoresti. Cine ne garnteaza fondurile?! Daca raspunsul este statul, suntem convinsi ca este o gluma. Intentiile actuale de a se fura din pensii incalcand grav Constitutia si dreptul legitim al persoanelor la un drept castigat prin lege, demosnstreaza de cata seriozitate da dovada statul in raport cu cetatenii sai! Statul actual bazat pe minciuna si manipularea grosolana a maselor, facuta cu scopul sifonarii resurselor bugetare. Pentru politicienii nostrii daca ipotetic P.I.B.-ul acestei tari s-ar tripla maine, tot nu ar fi fonduri suficiente, pentru acoperirea nevoilor sociale. Este logic, din pensii, nu prea au ce castiga politicienii, pentru ca nu pot sifona.
  • +2 (2 voturi)    
    Problema adevarata este ca cei care (Duminică, 14 martie 2010, 12:04)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    muncesc acum platesc pensii si salarii nesimtite fostilor activsti, ofiteri de la interne, avocati, procurori, judecatori !
    Iar nenea Adriean Videanu care este inginer sofer si a facut facultatea de Volei si a promovat in profesie cu Fotbalu' este cam subtirel dotat la inteligenta.
    Primii in sport, primii la invatatura !!!???
    Sa lamurim problema cu pensiile si salariile nesimtite, Dragi Tovarasi !
  • +2 (2 voturi)    
    Dar nu credeti, (Duminică, 14 martie 2010, 13:01)

    Pantera Roz [utilizator]

    d-le Videanu,ca romanii ar putea avea pensii mari si daca -pur si simplu-tara asta ar fi condusa de oameni responsabili si competenti?!Nu ca dvs.,normal...
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Luni, 15 martie 2010, 8:49)

    ioan [anonim]

    Daca autoritatile statului au falimentat fondul national de pensii, cine mai poate garanta in aceasta tara, faptul ca pensiile private nu vor fi "sugativate?" Cine mai are incredere in autoritati dupa atatea scandaluri finaciare?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi