Valentin Popoviciu, director RCS&RDS: In maxim o luna vom oferi cu 2 euro pe luna convorbiri nelimitate catre toate retele fixe de telefonie din Romania

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 4 octombrie 2011, 21:48 Economie | Telecom

Valentin Popoviciu, director de dezvoltare RCS&RDS
Foto: Agerpress
Clientii de telefonie fixa ai RCS&RDS vor putea vorbi nelimitat in perioada urmatoare cu 2 euro pe luna (fara TVA) nu doar in propria retea fixa si mobila, ci in toate retele fixe de telefonie din Romania, a declarat marti Valentin Popoviciu, director de dezvoltare al RCS&RDS. Operatorul de comunicatii prin cablu a introdus in luna noiembrie din 2010 acest abonament care permitea convorbiri nelimitate in propria retea fixa si mobila dar si catre retelele fixe concurente - Romtelecom si UPC.

  • "Experimental am avut acest serviciu care oferea convorbiri nelimitate si catre alte retele fixe precum Romtelecom si in maxim o luna il vom extinde pentru a include convorbiri nelimitate catre toate retelele fixe din Romania. Printr-o taxa fixa lunara vei putea vorbi nelimitat in orice retea fixa de telefonie", a precizat Valentin Popoviciu in cadrul unui forum pe tema trecerii la televiziunea digitala terestra, organizat marti in Bucuresti de Asociatia pentru Comunicatii Digitale.

RCS&RDS si-a dezvoltat propria infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica si acopera cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixa si mobila peste 200 orase din tara. Operatorul este lider pe piata locala in furnizarea serviciilor de internet si de televiziune prin cablu si satelit.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

6261 vizualizari

  • +1 (23 voturi)    
    Respect pentru clienti? (Marţi, 4 octombrie 2011, 23:29)

    Ion [anonim]

    RCS ar face bine sa-si revizuiasca atitudinea fata de clienti si fata de promisiuni. Isi fac publicitate la serviciul cablu digital si HD si n-au echipamente sa le ofere celor care semneaza contracte noi. Este penibil. Tipic romanesc, regret nespus ca am ales serviciile lor, maine voi merge sa reziliez contractul si ii sfatuiesc pe cei care doresc sa treaca pe RCS sa isi ia gandul.
    • +3 (9 voturi)    
      aha (Miercuri, 5 octombrie 2011, 2:02)

      a [anonim] i-a raspuns lui Ion

      si la cine te duci sa semnezi?
      • 0 (10 voturi)    
        la ceilalti (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:46)

        eu [anonim] i-a raspuns lui a

        doar nu sunt singurii de pe piata
        • +2 (6 voturi)    
          Nu (Miercuri, 5 octombrie 2011, 11:31)

          redscorpion [anonim] i-a raspuns lui eu

          Nu sunt singurii, ci aproape singurii...La ceilalti e mai rau.
    • +2 (10 voturi)    
      Abureala (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:34)

      RohneanAdrian1317795322791 [anonim] i-a raspuns lui Ion

      In primul rand nu poti sa il reziliezi cand doresti tu (ar fi fost mai bine sa citesti atent clauzele). In al doilea rand, daca doresti se gasesc echipamente dar cred ca esti tu mai comod.
      • +3 (9 voturi)    
        unde? (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:44)

        mslliviu [anonim] i-a raspuns lui RohneanAdrian1317795322791

        Zi-mi si mie unde se gasesc acele "decodoare/convertoare" pentru HD in Bucuresti? De fiecare data cand intrebi ti se raspunde ca vor veni... cand nimeni nu stie (sau poate nu vor sa zica si sa le dea romaneste pe niste bani in plus)...
        • -3 (11 voturi)    
          Incearca la 2-3 casierii si sigur o sa gasesti (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:20)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui mslliviu

          Dar cred ca ti-e lene si sa respiri
          • +5 (11 voturi)    
            vb prostii (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:46)

            eu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

            mslliviu are dreptate... nu se gasesc... te pun pe pauza sa astepti ca te anunta ei... eu cand am vrut sa ma abonez la ei nu aveau antene si receivere de 3 luni... nu stiau cand vor veni... la fel si la stickurile de net

            plus tie ti se pare profi sa umbli tu la 14 caserii sa cauti echipamente? nu ar trebui sa iti spuna ei din start unde au sa te duci la fix sau mai profi sa iti aduca echipamentele in caseria la care esti tu?

            eu asta inteleg prin profesionalism si atentie la clienti...

            eu lucrez de la 9 la 18 stii ce program au cei de la rds? crezi ca eu am timp sa umblu la toate caseriile din bucuresti sa caut echipamentele... dar ce sunt singurii de pe piata? mai rau ca pe vremea lui ceausescu
        • +2 (6 voturi)    
          haha (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:53)

          I [utilizator] i-a raspuns lui mslliviu

          am vazut un angajat cum le dadea pe sub tejghea la ceva prieteni. Oficial nu aveau dar defapt erau foarte putine si omu' isi servea doar amicii.
        • -1 (7 voturi)    
          in caserii (Miercuri, 5 octombrie 2011, 12:13)

          ~Inuka~ [utilizator] i-a raspuns lui mslliviu

          Ai incercat sa intrebi la relatii clienti? Singure nu au sa-ti ajunga niciodata decodoarele acasa.
          Iar pentru comozi/lenesi e publica si o situatie cu stocul de decodoare HD din Buc
          Cora 50
          Mihai Bravu 50
          Auchan Titan 70
          Teiul Doamnei 70
          Oltenitei 50
          Vitan 50
          Libertatii 70
          Iuliu Maniu 50
          Crangasi 30
          Drumul Taberei 30.
      • +5 (9 voturi)    
        chiar nu se gasesc (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:00)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui RohneanAdrian1317795322791

        Pot sa-ti confirm ca decodoare HD nu se gasesc de cel putin 8 luni de zile. Personal sun odata pe saptamana la serviciul clienti si mereu primesc acelasi raspuns: momentan nu avem decodoare HD.

        Mai am 4 luni de contract, dupa care ii salut din mers...
    • +4 (14 voturi)    
      rds - nu e bun pt mine (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:54)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ion

      RDS-ul e bun daca nu ai probleme :)... daca ai probleme mai bine reziliezi ca de rezolvat nu se rezolva absolut nimic... personalul este foarte slab si nu te poti intelege cu ei... nici la telefon nici la ghiseu...

      am un serviciu de internet mobil de la ei care nu merge... efectiv nu merge... sau pardon merge cand are chef.. deci nu se pune problema ca nu am semnal in locatia unde sunt... aceste stick-uri se si ard usor... deja s-a ars o data in conditiile in care a fost folosit ff rar

      instalarile la antenele sunt facute de firme partenere- foarte prost.. aceste firme vin efectiv fara sa aiba o masina de gaurit sau o scara.. firele sunt lasate libere in bataia vantului... nu sunt prinse frumos pe langa perete.... mai au pretentia sa le dai si spaga dupa ce imprumuta sculele de la client si fac o treaba jalnica...

      antenele se deregleaza la cea mai mica pala de vant... probabil din cauza montajului prost...

      receiverele se ard... am 2 ... se ard pe rand ... o luna unul ... o luna altul...
      • 0 (8 voturi)    
        cu minusuri sau fara rds tot fff slab ramane (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:48)

        eu [anonim] i-a raspuns lui eu

        dupa cate minusuri iau comentariile anti RDS se pare ca angajatii celor de la rds sunt mai mult pe hotnews decat muncesc
    • +2 (6 voturi)    
      Daca doriti o viata palpitanta.. (Miercuri, 5 octombrie 2011, 12:07)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      .. abonati-va la RCS! Ne-au tras cablu in bloc, au semnat reprezentantii lor contracte noi in disperare, dupa care au observat ca nu-i pot conecta pe toti! Vreo 3 saptamani dupa instalare functiona o zi da, 3 ba dupa care am realizat ca mutau conexiunea de la un abonat la altul. Adica veneau de la instalari si conectau un abonat deconactand altul, veneau altii de la reparatii dupa ce reclamai si te conectau la loc. Pana sa realizez figura, cativa pusti de la Call Center ba m-au facut nepriceputa ca nu sunt in stare sa-mi instalez singura aplicatia dupa instructiunile lor ba spuneau ca am calculatorul defect.
      Va urez distractie placuta cu ei!
    • 0 (0 voturi)    
      Zău ? (Luni, 3 august 2015, 21:31)

      Iuli [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Da' clientii care au datorii la net , tv si mobil , si nu le platesc.....cum e ?

      Nimic nu e perfect ! :)
  • +2 (12 voturi)    
    subscriu (Miercuri, 5 octombrie 2011, 2:02)

    romanu' [anonim]

    Eu am fost interesat sa imi portez numarul de mobil de la Vodafone la ei. Nu prea stau in tara si deci nu ma intereseaza acoperirea RDS in tara. Cand am venit in tara, nu am reusit sa ma inteleg cu ei nici pe telefon, nici la ghiseu. Am renuntat pana la urma.
    • +4 (8 voturi)    
      au angajati slabi. (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:55)

      eu [anonim] i-a raspuns lui romanu'

      daca stai la coada la ghiseu de la ora 5 la ora 6 cand se termina programul te scot afara ca nu mai au cum sa se ocupe de tine...
  • -3 (19 voturi)    
    Rds este mai ieftin, dar slab calitativ (Miercuri, 5 octombrie 2011, 2:38)

    vali [anonim]

    Lumea s-a grabit sa treaca de la Upc la Rds, dar nu s-a gandit ca e cea mai mare teapa. Putin mai ieftin dar slab, chiar foarte slab calitativ. Dvr-ul de la Upc sau de la Romtelecom nici nu se compara cu acea cutie neagra din plastic de la Rds, care nici nu inregistreaza, nu are time shift, adica nu poti opri sau derula programele, cu alte cuvinte nu are nimic.
    La Upc am un Dvr cu Hard Disk incorporat,design modern, pot inregistra 60 de ore, chiar si 2 programe simultan, pot opri un program in curs , dupa care sa-i dau play si ma uit mai tarziu. Ideal daca mergi la cina si apoi revii si continui de unde nu ai mai vazut programul respectiv. La Romtelecom la fel, au Dolce interactiv. Vad ca Rds-ul se acum lauda ca introduc cu 2 euro convorbiri nelimitate catre retelele fixe. Pai la Romtelecom am abonamentul 4000+ unde am 400 de min catre fix, mobil, international, apoi 4000 de minute catre retele fixe si Cosmote, si daca reusesti sa le consumi, desi e aproape imposibil ai nelimitat in reteau Romtelecom si Cosmote. Degeaba iti da nelimitat catre retelele fixe ca azi toata lumea suna si mobil si international. Deci inca o mare teapa. Internetul de la Rds iar o mare pacaleala, funtioneaza cu id si parola, ca un dial-up de acum 10 ani. Si nici fibra optica a Rds-ului, mai ales in anumite zone nu merge cum trebuie. Nu se compara cu UPC Fiber Power sau Click net de la Romtelecom. Inainte sa va abonati la ei interesati-va si convingeti-va ca este ceea ce doriti. Ma bucur ca nu au cumparat Upc-ul, au vrut sa puna mana pe Upc si apoi fiind in situatie de monopol,( ca Romtelecom nu are cablu doar Dolce prin satelit sau iptv) crestea preturile si dispretuia si mai mult clientii. Desteapta-te romane. Nu tot ce e putin mai ieftin e si bun. E chiar invers. Tot ce e ieftin e scump.
    • +2 (2 voturi)    
      si (Miercuri, 5 octombrie 2011, 8:48)

      sir [anonim] i-a raspuns lui vali

      cat costa super abonamentul de la romtelecom 4000+ etc...?
      • +2 (4 voturi)    
        Super abonament RT (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:35)

        tic [anonim] i-a raspuns lui sir

        Costa 12 EUR
    • +11 (13 voturi)    
      Spre deosebire de Romtelecom si UPC (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:09)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui vali

      care sunt scumpe si slab calitativ.
    • +8 (12 voturi)    
      mestere... (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:13)

      Bulan [utilizator] i-a raspuns lui vali

      Vorbesti ca sa nu adormi.
      Am internet si de la RDS si de la UPC,la rds tot timpul imi merge cu maximul posibil atat download cat si upload in schimb la UPC se misca ca un kkt(20% din ceea ce spun) ca sa nu mai spun si de limitarea pe upload.
      ai dreptate,nu tot ce este ieftin este si bun...dar nici ce este scump nu este neaparat bun, vezi UPC.
    • +10 (12 voturi)    
      Ha? (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:32)

      RohneanAdrian1317795322791 [anonim] i-a raspuns lui vali

      Spui doar minciuni aici. DIn cate observ nici nu esti conectat la rcs-rds ca sa iti dai cu parerea. Probabil esti un animalutz de la concurenta in faliment. In curand vor apare si dvr-urile de care te legi tu si care nu sunt un criteriu concludent. Calitatea semnalului este la un nivel foarte inalt. Te invit la mine sa te convingi de asta, nu doar cu vorbe de trepadus. Internetul rcs-rds de mult este pe fibra optica iar dial-up-ul la care faci tu aluzie ma face sa imi dau seama ca esti paralel cu fenomenul. Exista o gama variata de abonamente si la telefonie, aceasta optiune fiind un singur exemplu care bate oricum telefonul fix de la romtelecom. Pentru clicknet la fel te invit la tara sa vezi cum "functioneaza". Dau date statistice, tot ce vrei, nu doar din gura ca tine. Ai uitat sa spui de marele plus ca modemul usb pentru internet oriunde si nelimitat este GRATUIT la rcs pentru cei cu abonament de net fix. Ai uitat sa spui si de pretul astronomic ce il platesti la UPC pentru acel abonament ca sa ai dvr-ul in casa. Cand mai postezi ceva vino cu argumente solide nu doar cu vorbe urate. Ai uitat din nou sa mentionezi ca pentru 4000+ la romtelecom pretul este de 12.77 eu pe luna, ceea ce este putin cam mult, nu crezi?
      Hai sa comparam acum deci cum ne situam. In orice abonament rcs-rds convorbirile catre mobile din reteaua rcs este GRATUITA. E normal sa fie si la romtelecom, doar ca de 6,5 ori mai scump. Iar daca revenim la dvr-uri, draga domnule tin sa iti spun ca tendinta este ca in maxim 1 an toate televizoarele sa detina pvr, adica echivalentul dvr-ului de la mult laudatul UPC.
      Asadar asa-zisele "dezavantaje" nu exista trecand la rcs-rds, nemaispunand ca la partea sportiva sunt imbatabili. Tragand linie, nu vad decat minusul dvr-ului care este nesemnificativ pentru majoritatea lumii, mai ales ca se platest un abonament consistent pentru asta (30-40 ron diferenta fata de ce ofera RCS).
      Toate bune si nu mai aburiti lumea cu neadevaruri.
    • +6 (10 voturi)    
      Esti tu un roman frustrat (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:22)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui vali

      Cum poti tu sa iei ceva ieftin?????? Cand poti sa dai de 10 ori mai mult la vodafone/romtelecom pt aceleasi servicii poate chiar mai slabe. Dar.... platesti nene.... esti mare smecher.
      • 0 (0 voturi)    
        preturi (Sâmbătă, 8 octombrie 2011, 5:51)

        ovi [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        rds .net 50mb 29 de lei ,telefon cu minute nelimitate 2 euro plus 5 lei taxa de mentenanta ,cablu de la 25 de lei ,total deci 67 de lei (daca vrei wi-fi iti cumperi cu 200 de lei.
        romtelecom net de 50 mb telefon cu 200 minute nationale si cu 2000 de minute pe cosmote si pe toate retelele fixe plus tv 71 de lei si pe langa iti da si wi-fi cadou ......deci rds ar trebui sa mai dea minute nationale si wi-fi ca si alea costa bani .daca vorbesti dupa rds 200 de minute nationale pe luna alea sunt 80 de lei plus ca iti mai cumperi un wi-fi ..unde ajungem? nu ma mir ca suntem ultimi din europa //(editat de HotNews.ro)
  • -2 (6 voturi)    
    . (Miercuri, 5 octombrie 2011, 7:56)

    mai e ceva [anonim]

    plus ca se lauda cu internet ultra-rapid .... eu am luat sticul de internet de la ei si trebuie sa fac matanii si acatiste ca sa prind o fluctuatie mai buna a semnalului ... sa mai zic ca nu pot descarca/incarca nimic pe net ? nu mai zic ...
    • 0 (4 voturi)    
      exact (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mai e ceva

      fix la fel si la mine... plus ca se si ard mai repede decat becurile de la instalatia de brad
  • +1 (5 voturi)    
    canale HD (Miercuri, 5 octombrie 2011, 7:57)

    2lei [anonim]

    Nu folosesc telefonul fix, n-am cu cine vorbi pe el.
    Ceva canale HD noi, pe cand vor fi introduse in grila ?
  • +5 (7 voturi)    
    Operator (Miercuri, 5 octombrie 2011, 8:28)

    Dan [anonim]

    Eu sunt la UPC de 2 luni ei nu ruesesc sa imi faca internetul , si Ei sunt penibili , plec la altii
    • -4 (6 voturi)    
      pleaca de la uPC (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:50)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      dar nu fa greseala de a te abona la rds... you have been warned
  • -4 (8 voturi)    
    o mica mare pacaleala (Miercuri, 5 octombrie 2011, 8:36)

    Mihai [anonim]

    De acord. RDS este o pacaleala. De un an de zile ma "vrajesc" cu decoder HD; am platit deja pana la sf lui 2011 si voi trece la un alt furnizor.
    Cel mai probabil Romtelecom. Cel putin aici de bine de rau te mai respecta si personalul lor am vazut ca din cand in cand mai fac si cursuri de instruire. Alta solutie nu este disponibila. UPS nu este prezent pe piata in Pitesti.
    • +2 (6 voturi)    
      decodoare HD = marea pacaleala (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:05)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Confirm. Daca mergeti la RCS&RDS in ideea ca veti beneficia de televiziune in HD va avertizez ca e o mare teapa. De cel putin 8 luni de zile imi spun mereu ca nu au decodoare HD pe stoc (desi la semnarea contractului iti lasa impresia ca e o simpla formalitate)...
    • +2 (4 voturi)    
      La ce iti trebuie decodor pt tv-ul ala vechi ?? (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:24)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Daca aveai un televizor bun, acela avea tuner DVB-C incorporat.
      • 0 (2 voturi)    
        nu neaparat (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:52)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        sunt plasme Panasonic foarte bune si recente care nu au tuner dvb-t....
        • 0 (0 voturi)    
          iti trebuie dvb-c, n-ai ce face cu dvb-t (Vineri, 7 octombrie 2011, 19:35)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui eu

          99% dintre televizoare au dvb-c
  • -5 (5 voturi)    
    inovatori pe naiba (Miercuri, 5 octombrie 2011, 8:57)

    cuculea [anonim]

    UPC-ul oferta la 25 ro pe luna convorbiri nelimitate in orice retea fixa...de vreo 2 ani, si astia de la RDS cred ca au descoperit acum apa calda...hai sa fim seriosi, mare companie inovatoare ce sunt ei.
    • +6 (6 voturi)    
      diferenta de pret neta pro RCS (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:39)

      RohneanAdrian1317795322791 [anonim] i-a raspuns lui cuculea

      Ai uitat sa specifici ca pretul oferit e mult sub ce are upc.
  • +2 (2 voturi)    
    rtc (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:17)

    rtc [anonim]

    nici rtc nu sta mai bine cu echipamentele; am vrut sa trec de la dolce la iptv si tot ce au reusit in mai bine de o luna si jumatate a fost sa-mi taie semnalul tv si sa nu vina nici cu noile echipamente (in conditiile in care aveam fibra optica si eram in zona de 100mbps). Dupa doua saptamani i-am sunat si am reziliat contractul.
    Am trecut la rds iar aici dupa 5-6 zile (cum am discutat de la inceput) a venit omul si a tras cablul.
    Atentie, la rtc abonamentul echivalent era cu 50% mai scump. Iar la rds in conditii de net mai bun si voce gratis in rtc, upc, rds.
    Iar de discutiile cu cei de la suport, ce sa mai zic? Ore in sir de asteptat si povestit la fiecare de la inceput (te trec din mana in mana, nu sunt in stare sa rezolve intern problema). La un moment dat la comercial au zis "Totul e OK la noi, aveti plata la zi, serviciile apar OK, vorbiti la tehnic", la tehnic "Dom'le, serviciul a fost propus pentru desfiintare, noi nu putem face nimic", apoi iar la comercial sa le spun eu despre problema, si tot asa. De ce o fi asa de greu sa preia un consultant problema si sa discute cu cei de la comercial/tehnic si sa-ti dea un raspuns clar?
    • 0 (0 voturi)    
      rtc (Sâmbătă, 8 octombrie 2011, 5:40)

      ovi [anonim] i-a raspuns lui rtc

      rds e foarte scump la ce preturi practica ...imi pare rau sa spun dar romtelecom e peste ...am schimbat rds cu romtelecom acum cateva zile pot sa spun ca merge f bine.net 50 mb router wi-fi (cadou)29de lei tel fix cu voce zero si tv 26 de lei pe luna deci 55 de lei...
  • +7 (7 voturi)    
    pro (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:25)

    igrig [anonim]

    Eu o sa fac un comentariu pro RCS & RDS... Sunt abonat la toate serviciile lor inca de la inceputuri, sunt multumit de functionarea lor, insa nu pot sa nu dau dreptate in ceea ce priveste echipamentele, din luna mai ii intreb in fiecare luna de un al doilea box pentru televiziunea prin satelit.
    Apoi vad coada la intocmirea de noi contracte de fiecare data cand merg la caseriile lor sa-mi achit factura. Asta imi arata ca lumea e multumita de serviicii...
    Daca sunt si reclamatii, mi se pare normal, doar au cei mai multi abonati si nu cred ca nu sunt nemultumiti si la UPC sau Romtelecom...
    • 0 (2 voturi)    
      multumire sau nevoie (Miercuri, 5 octombrie 2011, 9:38)

      Clujeanul [anonim] i-a raspuns lui igrig

      Eu nu sunt multumit de serviciile RDS, dar pentru mine fiind important sa am in grila mai mult sport (Premier League si Liga 1), am decis sa renunt la UPC (super servicii de televiziune digitala, slab la internet) si sa trec la Digi.
      Am ales serviciile lor, 100 % pentru grila lor de programe, iar calitativ dunt sub UPC, dar a fost un compromis necesar pentru mine.
      • 0 (4 voturi)    
        raspuns bun (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:54)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

        tu ai dat de fapt fara sa vrei raspunsul la succesul RDS>.... liga 1.. asta e singurul motiv pentru care mai are abonati...

        bizonul are nevoie de liga1...e nemultumit de servicii dar asta e... daca ii spui du-te la concurenta iti zice "pai si la ce vad liga lu'Mitica"
    • -1 (3 voturi)    
      Coada la noi contracte... (Miercuri, 5 octombrie 2011, 10:08)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui igrig

      Coada la noi contracte se datoreaza celor ca mine care nu s-au informat despre situatia reala si s-au luat numai dupa reclama.

      Mare greseala am facut ca am semnat cu ei. Mai am 4 luni de contract dupa care ii salut din mers.
  • -3 (5 voturi)    
    Ca de obicei angajatii RDS au iesit pe forum la .. (Miercuri, 5 octombrie 2011, 11:09)

    .... [utilizator]

    dat voturi si la apararea propriei lor companii in ciuda evidentelor pe care le poate constata oricene e abonat sau vrea sa faca abonament pentru serviciile oferite de RDS. De luni bune nu se mai fac abonamente la TV Cablu decat pe analogic intrucat nu au nici macar decodoare analogice SD, ce sa mai vorbim de HD!
    In concluzie sunt nevoit sa raman pe UPC care, chiar daca nu-mi ofera de ex. cursele de F1 decat pe RTL, macar ofera o calitate pe partea de TV mult peste RDS (adevarat, la un pret pe masura).
    • +2 (4 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 5 octombrie 2011, 11:44)

      redscorpion [anonim] i-a raspuns lui ....

      ca angajatii rds sunt pe forum sa apere firma. Crede-ma, nu sunt atat de atasati de propria companie.
      • 0 (0 voturi)    
        Normal...... (Miercuri, 5 octombrie 2011, 19:46)

        Che [anonim] i-a raspuns lui redscorpion

        ca nu sunt devotati firmei deoarece au salarii de sclavi!Stiti care a fost una din cauzele CADERII Imperiului Roman?Da......productivitatea tot mai scazuta a muncii sclavilor.Cand ai sclavi pe plantatie asta e rezultatul.Aviz firmelor care vor si ele sa copieze "modelul" lui Oprica......
  • +1 (1 vot)    
    Telefon mobil neonorat (Miercuri, 5 octombrie 2011, 20:52)

    Nesimtiti [anonim]

    Cand m-am inscris la RDS_RCS am cerut si telefon mobil! Au trecut 2 ani de atunci si cu toate ca am fost de zeci de ori la sediul lor -nu am reusit nimic. Culmea -asta se petrece in Iasi-nu la Vistea de jos!
  • 0 (0 voturi)    
    relații cu clienții execrabile, servicii slabe (Duminică, 9 octombrie 2011, 9:25)

    client [anonim]

    RCS/RDS își instruiește personalul din Call Center să blocheze orice iese din schemă. Discuțiile cu personalul sînt absurde. Cei mai mulți angajați cu care am vorbit par să nu aibă nici măcar atîtea cunoștințe tehnice încît să urmeze un protocol scris. Par instruiți să descurajeze, nu să ajute clientul. Nu există nici o modalitate de a escala un caz, nu se dau informații tehnice exacte nici la cerere. Clientului i se spune să stea acasă că vine un tehnician, deși problema e în rețea, drept care personalul tehnic e copleșit, deci nu vine la timp, iar clientul nu e anunțat – zile la rînd, fără compensație. Normal ar fi în cazul unor defecțiuni prelungite să ofere acces prin cartelă mobilă. RCS NU oferă nici suport pentru routere, nici routere proprii. Ți se spune să cauți un IT-st pe cont propriu. Acum se aplică ordinul cu ascunderea cablurilor iar soluția oferită de un reprezentant RDS pentru un bloc e să perforeze planșeurile și pereți într-un bloc de 8 etaje, cu 3 intrări în U, pe 2 străzi, ca să-și bage ei cablurile... Pe scurt: servicii minimale la preț acceptabil și, de banii ăștia, dispreț consecvent față de client. Dar care e vă rog alternativa ?
  • 0 (0 voturi)    
    factura nu primesc (Luni, 24 septembrie 2012, 11:21)

    artenie [anonim]

    D-le director Popoviciu nu primesc factura la pachet int, tel,cablu nu e normal odata ce acest lucru este mentionat in contract cred ca ambele parti trebuie sa il respecte


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri