(P) 10 ani pentru drepturile copiilor din Romania

de Hotnews.ro     HotNews.ro
Joi, 6 octombrie 2011, 15:46 Economie | Telecom

Telefonul Copilului - 10 ani
Foto: Romtelecom
Se implinesc 10 ani de cand Romtelecom sustine Asociatia Telefonul Copilului, organizatie neguvernamentala, activa in domeniul protectiei drepturilor copilului. In tot acest timp, la linia 116.111, administrata de cei doi parteneri, s-a raspuns la aproximativ 1,7 milioane de apeluri. Dintre cazurile inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului peste 30.000 au fost cazuri care au necesitat interventia imediata a institutiilor abilitate, cazuri solutionate in favoarea copiilor.

Pentru a marca cei 10 ani de parteneriat, Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului sarbatoresc invita cat mai multi copii in data de 11 octombrie 2011, la Arenele Romane, in Parcul Carol, incepand cu orele 12:00, sa participe la realizarea unei poze-record, cu cele mai multe zambete de copii fericiti. Fotografia, care simbolizeaza bucuria si speranta copiilor pe care Asociatia a reusit sa ii ajute sa traiasca o copilarie fireasca, se doreste a fi o premiera in Romania si va fi surprinsa de patru fotojurnalisti de la agentii de presa internationale. Inainte de fotografiere, copiii participanti se vor bucura de un spectacol de pantomima cu trupa Passepartout, urmat de iluzionism si dans. Evenimentul este deschis tuturor scolilor din Bucuresti. Orice cadru didactic interesat isi poate inscrie elevii online, pe site-ul Asociatiei Telefonul Copilului, www.telefonulcopilului.ro.

”Lucrurile in urma carora poti sa te uiti cu bucurie si cu sentimentul ca ai facut ce trebuia sunt cele mai valoroase si ne bucura ca Romtelecom a putut contribui la cauza copiilor din Romania. Nu multi pot vorbi despre un parteneriat de 10 ani, iar Romtelecom a fost de la inceput alaturi de Asociatia Telefonul Copilului si de o cauza pentru care nu a obosit nici o clipa,” spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

Colaborarea dintre Romtelecom si Asociatie a inceput in 2001, cand Romtelecom oferea gratuit, odata cu lansarea campaniei “Casa de copii nu e acasa”, linia telefonica de asistenta pentru copii si parinti. Pentru sustinerea campaniei, Romtelecom punea la acea vreme la dispozitia Asociatiei, serviciul telverde 0800 8 200 200, care a functionat timp de 7 ani.

In iulie 2008, Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom au primit licenta pentru implementarea numarului unic european de asistenta pentru copii, 116 111, Romania devenind astfel a treia tara din Uniunea Europeana care a pus la dispozitia copiilor acest numar unic, la nivelul intregii tari.

Romtelecom s-a implicat in toti acesti ani in activitatile si proiectele legate de cauza copiilor, alaturi de Asociatia Telefonul Copilului, devenind un sustinator de cursa lunga al drepturilor acestora in Romania. Printre aceste proiecte se numara: Casa de copii nu e acasa, Drepturile copiilor sunt lege, Si tu poti fi un parinte mai bun, Descopera o lume mai buna pentru tine, La Romtelecom e Craciunul copiilor, Scoala te face mare, Suntem aici numai pentru a te asculta, Copil. Caut timp, de petrecut cu parintii mei, Cand eu nu pot sa vorbesc, Telefonul Copilului te asculta din zori pana-n miez de noapte, PIERDUT.

La cat mai multe zambete de copii fericiti!


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2812 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Asociatia Telefonul Copilului (Joi, 6 octombrie 2011, 22:29)

    doubt [anonim]

    Apreciez tot ce s-a facut in domeniul asta. Totusi, iata ce ma face sa ma indoiesc:

    Asociatia Telefonul Copilului: cunosc un caz in care o persoana a semnalat situatia de abuz la care erau supusi niste copii. Cand asistentul social a vizitat casa respectiva, a sugerat familiei cam cine ar fi putut face apelul, atat cat stia si el/ea, pentru ca probabil cel ce a sunat nu si-a dat toate datele. In plus, a crezut toate minciunile spuse de familie. Dupa indicatiile date de asistentul social, parintii copiilor au inceput sa banuie pe cineva anume - nu spun ce razboaie s-au pornit in vecinatate. Din fericire, s-au si speriat putin si starea copiilor pare sa se fi ameliorat.

    Totala lipsa de profesionalism si dezinteres pentru copii. Mai indrazniti sa sunati la Telefonul Copilului ?
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns (Vineri, 7 octombrie 2011, 18:56)

    Asociatia Telefonul Copilului [anonim]

    La telefonul copilului se respecta cu strictete confidentialitatea apelurilor – este unul dintre lucrurile care au convins sute de mii de oameni sa ne solicite ajutorul.
    Interventia este efectuata de asistenti sociali din cadrul institutiilor abilitate la nivel local, care trateaza cu maxima responsabilitate fiecare caz. Daca Dvs. cunoasteti o situatie in care aceste reguli nu au fost respectate, va rugam sa ne semnalati oficial la 116 111 sau la adresa de email telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro. Va multumim si asteptam sa ne contactati.
    • 0 (0 voturi)    
      Si pentru ce ...? (Vineri, 7 octombrie 2011, 20:17)

      alt doubt [anonim] i-a raspuns lui Asociatia Telefonul Copilului

      Si pentru ce sa va "semnaleze"??? Pentru ca prima data nu si-a dat toate datele ca le spuneti "impricinatilor" si de data asta sa faceti treaba "cum trebuie"? Sau ca sa fiti siguri ca oamenii nu sunt orbi si vad cum merge treaba?

      PS: imi doresc sa avem niste institutii care sa ajute in mod real copiii aflati in dificultate.
      PPS: 1.7 milioane de apeluri in 10 ani? Nu e cam gogonata? Asta inseamna 20 de apeluri pe ora in fiecare ora in cei 20 de ani (la salvare sunt in jur de 100 de apeluri pe zi...). Cam gogonata, totusi. 1.7 milioane de oameni inseamna cam 13% din populatia Romaniei (probabil acestia sunt toti care au auzit de voi...)
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Vineri, 7 octombrie 2011, 21:32)

      doubt [anonim] i-a raspuns lui Asociatia Telefonul Copilului

      Vreau sa va spun ca apreciez interventia dv. Asteptam o reactie din partea unui reprezentant. Dar ii multumesc si lui "alt doubt" - are dreptate. Sa fiu in situatie, eu n-as mai suna a doua oara. Sper insa ca dialogul asta scurt de pe forum sa va determine sa-i instruiti cu mare grija pe cei care lucreaza pentru dv.

      Orasele din Romania sunt, majoritatea, ca niste sate. Toti se cunosc intre ei, iar daca nu, intotdeauna gasesti pe cineva care cunoaste pe cel cu care ai de-a face. Chiar plecati in tari unde principiul confidentialitatii e f f important, romanii, atata cat am vazut eu, tot nu stiu sa-l respecte. Daca unul lucreaza cu date personale ale oamenilor, ai mari sanse sa se auda in toata comunitatea de romani despre datele tale.

      Totusi, daca n-as fi avut o umbra de speranta, n-as fi scris pe forum.
  • 0 (0 voturi)    
    10 ani pentru drepturile copiilor din Romania (Sâmbătă, 8 octombrie 2011, 14:09)

    Liviu [anonim]

    Stiti ce salarii de mizerie sunt in sistemul de protectie a copilului? Va spun eu daca nu stiti. Salariatii primesc salarii de 550 lei pe luna. Credeti ca un om poate trai cu aceasta mizerie de salariu? Este o bataie de joc inimaginabila. De ce nu vorbeste nimeni de salariile mizerabile din sistemul de protectie a copilului? Tot timpul se cere sa se lucreze la standarde dar cand vine vorba de primirea unui salariu decent suntem tratati in bataie de joc.
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo ... (Duminică, 9 octombrie 2011, 13:19)

      alt doubt [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Si pentru ca nu va ajung banii ce faceti? Pa "dati pe goarna" si ce nu trebuie, pe principiul "eu nu am ce manac, pe ala cine l-a pus sa ma deranjeze cu un caz?"?

      PS: Liviule, ai doua variante: fie te lasi de meserie (poate altii nu au nici atat venit pe luna) ori nu te mai plangi si iti faci meseria cum scrie la carte. Alegerea iti apartine, dar oricare cintre variante presupune seriozitate si profesionalism. Mai bine deloc decat "eu atat sunt platit, atat fac"
  • 0 (0 voturi)    
    nici o speranta, deci (Sâmbătă, 8 octombrie 2011, 20:07)

    doubt [anonim]

    nu stiu daca mesajul lui Liviu are vreo legatura cu comentariile de mai sus. sa inteleg ca, din cauza salariului mic, confidentialitatea apelurilor e IMPOSIBILA pentru asistentii sociali ? Oh, good to know...

    (dar la ce va ajuta, oameni buni, sa incalcati regula asta? - vindeti informatii :)) )
    • 0 (0 voturi)    
      10 ani pentru drepturile copiilor din Romania (Duminică, 9 octombrie 2011, 14:22)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui doubt

      Mesajul meu nu are nicio legatura cu comentariile de mai sus. Eu doar am vrut sa se stie pe ce salarii de mizerie lucram. Cu toate ca avem aceste salarii ne facem treaba ca la carte. Ati interpretat cele spuse asa cum v-a convenit voua mai bine. Mi-e mila de voi.
      • 0 (0 voturi)    
        @ (Luni, 10 octombrie 2011, 8:25)

        doubt [anonim] i-a raspuns lui Liviu

        Liviu, imi cer sincer scuze ca am inteles gresit. poate ca ai fi putut ajuta la un no in fata lui doubt, daca ai fi avut doua cuvinte in care sa-ti fi exprimat si tu parerea de rau ca sunt posibile lucruri ca acelea despre care povestesc (si pe care le cunosc). unii dintre voi nu-si fac treaba corect.

        eu iti doresc putere sa-ti faci meseria cu profesionalism, in ciuda conditiilor - 550 de lei pe luna este... ce sa spun, cumplit.
  • 0 (0 voturi)    
    Cand a inceput totul... (Luni, 10 octombrie 2011, 8:42)

    Gabriel R [anonim]

    Acum 10 ani, am primit un scurt telefon "vom asigura un serviciu special, nu stiu mai multe, ia legatura cu Catalina si stabiliti voi ce ve-ti face". Imi amintesc fiind ca ieri, primele discutii si apoi, in scurt timp serviciul functiona. Timid, intr-un colt din call center. Cei care raspundeau la telefon, foarte tineri, entuziasti, dedicati.

    Felicitari tuturor si ma bucur mult ca dupa 10 ani ati dezvoltat acest serviciu la un astfel de nivel. Mult succes in continuare. Bravo Catalina!

    Gabi
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Doubt / No doubt (Luni, 10 octombrie 2011, 18:28)

    Asociatia Telefonul Copilului [anonim]

    Rugamintea noastra este aceea de a face diferenta intre serviciile oferite de Asociatia Telefonul Copilului si autoritatile abilitate la nivel local. De asemenea, noi preferam sa respectam activitatea asistentilor sociali care au o implicare adesea exceptionala. Consideram ca nu ati oferit niciun exemplu concret in sustinerea afirmatiilor dvs si nu vom mai lua in consideraere astfel de comentarii neintemeiate. Va multumim pentru intelegere. Asociatia Telefonul Copilului
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Gabi (Luni, 10 octombrie 2011, 18:29)

    Asociatia Telefonul Copilului [anonim]

    Gabi, multumim tare mult pentru mesajul tau si te asteptam, in masura in care timpul iti permite, sa ne insotesti la aniversarea noastra de maine! Cu cele
    mai bune ganduri, Asociatia Telefonul Copilului


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri