​Compania canadiana RIM spune ca in sfarsit a rezolvat toate problemele de functionare ale serviciilor Blackberry care in ultimele trei zile au suparat milioane de clienti. Mike Lazaridis, fondatorul companiei, a admis in cursul zilei de azi ca lucrurile sunt grave si ca a dezamagit pe multi. RIM a fost intens criticata pentru ca a refuzat sa comunice la inceputul crizei.

RIM spune ca serviciile functioneaza normal si a admis ca este cea mai mare sincopa din istoria companiei care acum are un numar de peste 70 de milioane de utilizatori.

Si utilizatorii BlackBerry din Romania au fost afectati de o defectiune la sistemul central de operare al companiei canadiene care s-a resimtit inca de la inceputul acestei saptamani mai intai printre utilizatorii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. AOMR, asociatia care reprezinta cei trei mari operatori de telefonie mobila din Romania (Orange, Vodafone si Cosmote) a anuntat acest lucru miercuri.

"De cand am lansat RIM in 1999, a fost obiectivul meu sa oferim comunicatii fiabile si in timp real in lume. Nu am reusit asta in aceasta saptamana. Imi cer scuze, am dezamagit pe multi dintre voi", spunea joi Mike Lazaridis, fondatorul Research in Motion (RIM).