Fata de trimestrul anterior din 2011

UPDATE UPC: Numarul de clienti a scazut usor cu circa 2000 de clienti dar veniturile au crescut cu 1,2% gratie televiziunii digitale, in trimestrul trei din 2011

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 3 noiembrie 2011, 10:01 Economie | Telecom

UPC Romania a ajuns in trimestrul trei din acest an la un numar total de abonati de peste 1,12 milioane utilizatori, in scadere usoara de 0,17% (circa 2000 de clienti) fata de trimestrul anterior din acest an si cu 2,9% (33.800 de clienti) fata de acelasi trimestru din 2010, arata datele grupului Liberty Global. Severina Pascu, directorul executiv al operatorului, sustine insa ca migrarea clientilor catre televiziunea digitala, care aduce venituri mai mari dar si cresterea numarului total de servicii, a adus o crestere usoara a veniturilor totale in lei cu 1,2% fata de trimestrul anterior din acest an.

Datele prezentate joi de operatorul de comunicatii prin cablu arata ca in trimestrul incheiat la sfarsitul lunii septembrie din acest an s-a inregistrat o crestere anuala cu 25% a numarului de clienti de televiziune digitala si cu 29% a clientilor de televiziune prin satelit, in timp ce pe segmentul de televiziune analogica scaderea anuala a fost de 22%.

"Pe de o parte trecerea clientilor de la analogic la digital care aduce venituri mai mari, pe de alta parte cresterea numarului total de servicii generatoare de venituri (RGU pana la peste 1,5 milioane de servicii) ne-a adus o crestere usoara cu 1,2% a veniturilor in lei in trimestrul trei din acest an comparativ cu trimestrul anterior al acestui an", a declarat joi Severina Pascu.

Referitor la numarul de angajati, aceasta a precizat ca numarul acestora este de "circa 1600 de persoane in prezent - o cifra optima pentru nivelul de activitate al companiei. Nu intentionam sa facem schimbari in perioada urmatoare".

  • Severina Pascu, despre RCS: Zvonurile nu le comentam/Ne gandim la lansarea unei retele de hotspoturi WiFi

Intrebata despre informatiile repetate din acest an privind o posibila achizitie a companiei sale de catre RCS&RDS, principalul rival pe piata de cablu, Severina Pascu a spus: "Zvonurile nu le comentam".

In privinta dezvoltarii unui proiect de hotspoturi WiFi, asa cum a lansat recent RCS, acesta a spus: "Ne gandim la lansarea unei retele de hotspoturi. Daca va fi ceva, va fi la nivelul anului viitor"


  • Televiziunea analogica, singurul segment cu scadere anuala la sfarsitul lunii septembrie 2011

In trimestrul trei al acestui an, singurele scaderi ale numarului de clienti s-au inregistrat pe segmentul televiziunii analogice. Baza de clienti pentru serviciul de televiziune analogica a fost de 538.100 abonati, in scadere cu 5,2% fata de trimestrul anterior al acestui an si cu 22,4% (156.100 de clienti) fata de trimestrul similar din 2010.

Pe de alta parte, compania a crescut pe segmentul de televiziune digitala unde serviciul este mai scump si venitul pe abonat este mai ridicat. La sfarsitul lunii septembrie operatorul avea 328.600 de clienti de televiziune digitala prin cablu, in crestere cu 24,6% (65.000 clienti) fata de acelasi trimestru al anului trecut.

De asemenea, pe segmentul de televiziune prin satelit (Focus Sat) a ajuns la 255.500 de clienti, in crestere cu 28,9% fata de trimestrul similar din 2010. Pentru serviciile de internet, operatorul a atras 266.400 de abonati, in crestere cu 4,06% fata de trimestrul similar al anului trecut, iar pe telefonie a anuntat 167.200 de abonati, cu 17,5% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.

Operatorul a anuntat joi si cateva rezultate pentru sfarsitul lunii octombrie din acest an:  333.300 clienti de televiziune digitala, 260.700 clienti de televiziune prin satelit (DTH), 172.000 clienti de telefonie fixa si 270.500 clienti la serviciul de internet.



Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

882 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Decizii, decizii (Joi, 3 noiembrie 2011, 10:26)

    enter [utilizator]

    UPC a decis sa nu permita accesul la programele digitale decat cu decodorul lor. Asta e un motiv plauzibil pentru a nu le creste numarul de clienti.
    • 0 (2 voturi)    
      nu inteleg (Joi, 3 noiembrie 2011, 11:26)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui enter

      cu ce decodor vroiai tu sa permita accesul?

      Daca e vb. de cele built-in in TV, ce te-ar fi oprit sa iti iei cablu analogic si sa beneficiezi de televiziune digitala?

      Chiar nu inteleg problema ridicata de tine.
      • 0 (2 voturi)    
        Cu modele third-party (Joi, 3 noiembrie 2011, 11:49)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Cum ar fi cele integrate in TV-uri, sau oricare altul in care se poate pune un CAM.
        Nu e o problema, e o constatare. Din cauza ca UPC transmite criptat inclusiv grila 'must-carry', sunt unii utilizatori care prefera sa migreze la alti operatori care transmit 'must-carry' digital necriptat.
        Nu mai pomenesc despre mizeria ca nu livreaza CAM-uri, ca lungim discutia prea tare.
    • +1 (1 vot)    
      lasa ca iti dau nextgen si rcs din parti (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:52)

      cata [anonim] i-a raspuns lui enter

      stai linistit la ceilalti pe langa lipsa cam urilor te confrunti si cu lipsa stb urilor..
      au ajuns saracii sa isi rostogoleasca datoriile iar ceilalti fac upgrade cu stick ul...
      super tehnologie doar upc mai aduce in ro..ceilalti carpesc..
      • -1 (1 vot)    
        Macar pentru asta se gasesc alternative (Joi, 3 noiembrie 2011, 15:56)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui cata

        Ori folosesti TV-ul, ori folosesti receivere third party. Pentru un pret comparabil cu cel al receptoarelor 'oficiale', uneori si cu functii suplimentare.
        Si aceste receivere pot folosi CAM, pentru programe 'premium'.
  • -1 (1 vot)    
    Ce-mi place mie (Vineri, 4 noiembrie 2011, 9:54)

    marian [anonim]

    cum invata un Gigel si un Costel o ditamai firma sa faca business: Pai de ce nu da tv moca la lume, sa fur si yo?!?!?! pai de ce codeaza canalele. Pai ca sa dai tu bani, sa poata sa isi plateasca si ei facturile catre posturi. Te-ai gandit la asta? si da, fac profit, ca de-aia e firma, sa iti dea tie ceva si sa iti ia mai mult decat face.
    • 0 (0 voturi)    
      'sa fur si yo' (Vineri, 4 noiembrie 2011, 12:38)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui marian

      1. N-am nici o problema in ceea ce priveste codarea canalelor 'premium'. Insa am, cand vine vorba despre 'must-carry' (daca stii ce-i aia).
      2. Uite cum sta treaba: sunt o multime de operatori de TV care transmit programele digital. Pana una-alta, eu dau banii pentru a receptiona niste programe prin reteaua lor. Atat timp cat programele alea ajung la mine in casa modulate in doua formate, nu vad de ce nu as folosi modulatia care ma avantajeaza cel mai mult (eg; digital in loc de analog), atat timp cat am echipamentele necesare, fara a mai cumpara inca unul.
      Atat timp cat programele acelea sunt 'decodabile' de echipamentul pe care il aleg eu [nu mi-l serveste nimeni pe gat, folosind tehnici de monopol], nu vad care e problema. Aaaa, ca as putea 'fura digital', in loc sa vad 'doar analogic'? Eu unul nu-s mai catolic decat papa. Asta e furtul? Da-mi voie sa cred ca esti dus cu pluta.
      E o greseala a UPC (si restul cablistilor) faptul ca folosesc tehnici de monopol in ceea ce priveste receptoarele pe care le servesc clientilor, in conditiile in care exista destule normative europene si nationale care spun ca beneficiarul final trebuie sa aiba de unde alege.
      Poate reuseste careva sa inteleaga ca 'alegerea si validarea receiverului' nu sunt altceva decat niste metode prin care anumite persoane care semneaza contractele de achizitie pot obtine comisioane sensibile, teoria ca 'merge mai bine cu decodorul asta' nu e decat gargara ieftina, care prinde la unii ca tine.
  • 0 (0 voturi)    
    Dungi negre pe ecran (Luni, 14 noiembrie 2011, 10:30)

    atentu' [anonim]

    As dori sa-mi spuna cineva daca la UPC in Bucuresti se receptioneaza canalele cu unele dungi negre in partea de sus si de jos a ecranului.Mentionez ca respectivele dungi apar aleatoriu pe aproape toate canalele si au dimensiuni variabile,ajungandu-se uneori la o imagine de aproape 20 cm inaltime.Cei de la Relatii cu publicul afirma ca este sistemul lor de transmisie virusat deoarece la alte firme de cablu acxest aspect nu exista.
    Multumesc!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version