Vodafone Romania, in minus cu circa 334.000 de clienti in trimestrul trei din 2011/ Veniturile totale au crescut insa cu 3%

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:06 Economie | Telecom

Numarul de clienti Vodafone
Foto: Vodafone
Vodafone Romania avea in total peste 8,59 milioane de clienti (n.a. SIM-uri active) in trimestrul trei din acest an, in scadere cu 3,7% (circa 334.000 de utilizatori) fata de trimestrul anterior din acest an, arata datele prezentate marti de grupul britanic. In acelasi trimestru din 2010, operatorul avea peste 9,83 milioane de clienti. Pe de alta parte, in trimestrul incheiat in luna septembrie a acestui an, veniturile totale au crescut cu 3% fata de trimestrul anterior. De asemenea veniturile din internet pe mobil s-au majorat cu 164% in primele sase luni din acest an fata de perioada similara din 2010.

In perioada aprilie-septembrie 2011, Vodafone Romania a adaugat un numar de 1, 367 de milioane de clienti noi, continuand in acelasi timp sa deconecteze utilizatorii inactivi de cartele, ajungand astfel la un numar total de de 8,596,375 de clienti, la sfarsitul perioadei. In primele sase luni din acest an, veniturile totale au atins valoarea de 410,7 milioane euro.

  • "Am continuat sa deconectam utilizatorii inactivi ai serviciilor prepay, fiind consecventi strategiei noastre, de a ne asigura ca avem o baza de clienti activa, si in niciun caz supradimensionata. Suntem bucurosi sa vedem semne pozitive in performanta noastra, cum ar fi cresterea cu 3% a veniturilor, de la un trimestru la altul, precum si o crestere accelerata a veniturilor din Internet pe mobil, de 164%, in ultimul an", a spus Inaki Berroeta, directorul executiv al Vodafone Romania.

In ultimele 6 luni, venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 7 euro, ceea ce reprezinta o crestere cu 1,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, a precizat compania. Clientii serviciilor pe baza de abonament au reprezentat 40%, iar cei prepaid - 60%, la data de 30 septembrie 2011.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

2211 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    se mira cineva!? (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:38)

    reforma [anonim]

    La ce site dezastruos au nici nu ma mir!
    Cica au magazin online pt. telefoane. E o gluma proasta.
    Nu muctioneaza, mai rau este ca te induce in eroare.
    Pe site vezi variate de pret cu anumite abonamente,
    Daca suni afli ca de fapt nu trebuie sa tii cont de site.
  • 0 (0 voturi)    
    Vodafone (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:40)

    theo [anonim]

    http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-10639062-vodafone-romania-minus-circa-334-000-clienti-trimestrul-trei-din-2011-veniturile-totale-crescut-insa-3.htm
  • +2 (2 voturi)    
    Si vor mai pierde... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:52)

    Pixu' [anonim]

    ...clienti, pentru ca nu este posibil, ca un "fraier" care plateste abonamente luna de luna, de multi ani, sa beneficieze de servicii semnificativ mai putine decat studentul sarac din reclama care ne asasineaza prin frecventa si stupizenie, client prepay... In plus, desi locuiesc intr-un oras de prima marime, in zona de case, in interior nu am semnal corespunzator. Cand am reclamat acest lucru, mi s-a dat dreptate, cu precizarea ca afara semnalul este bun... Adica " Iesi afara si vorbeste!" Evident ca in momentul in care imi expira abonamentele pe care le am cu ei, voi migra spre un operator care nu ma scoate in curte sa vorbesc...
  • 0 (0 voturi)    
    vodafone (Marţi, 8 noiembrie 2011, 10:59)

    craciun ion [anonim]

    Am luat o teapa cu Vodafone!!!!!Am cumparat net de la ei preplatit si nu pot sa utilizez videocall.Oare daca se termina subscriptia nu mai cumparam alta?Vodafone are un prost menegement nu stiu sa faca bani.Termin subscriptia asta si caut alta companie care sa imi ofere ceea ce doresc.
  • +2 (2 voturi)    
    Cred si eu (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:02)

    Ovidiu Cocoroiu [anonim]

    La felul cum trateaza clientii cred si eu.Nu este posibil ca cel ce are cartela sa beneficieze de mai multe oferte si servicii decat abonatul.Asta printre multe altele
  • +4 (4 voturi)    
    sfaturi pt abonati (Marţi, 8 noiembrie 2011, 11:41)

    dorel [anonim]

    am avut si eu aceeasi problema - abonament fara nici un minut inclus, mult inferior unei cartele ordinare; din dorinta de a nu schimba degeaba numarul, la expirarea contractului am solicitat trecerea pe pre-pay, pentru ca nu sunt dispus sa platesc mai mult de 25 lei; ei mi-au propus (abia atunci!) un abonament de 5 eur (+tva) dar cu 700 min incluse+70 nationale; ei,alta poveste, asa imi convine! recomand tuturor nemultumitilor sa recurga la parghia amenintarii cu renuntarea la abonament sau portarea pe alta retea, pentru ca altfel neseriosii isi bat joc de noi in continuare. Daca macar un om va recurge la metoda asta dupa ce a cititi postarea mea, e un castig.
    • 0 (2 voturi)    
      cartela (Marţi, 8 noiembrie 2011, 13:48)

      real [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Pe cartela ai 75 de nationale cu 1000 de minute in retea fara sa mai activezi optiunea care iti mai da 2000 de minute in retea...deci nu stiu de ce ai impresia ca tu ai iesit in castig...eu am impresia ca "te-au facut" :)
      • +1 (1 vot)    
        prepay (Marţi, 8 noiembrie 2011, 14:20)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui real

        si cand ai cea mai MARE nevoie sa dai un telefon, chiar si cu 1 euro/min (!!!), creditul e terminat sau minutele au expirat, nu? alea 1000...
  • +1 (1 vot)    
    Restrictii Majore la internet (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 8:46)

    Nicu Dumitrascu [anonim]

    In afara de faptul ca fura frecvent din minutele oferite noi neavand niciun control mai fac o precizare sunt Singurii care au pus restrictii pt aplicatiile iphone sau android gen viber, pingchat desi noi platim abonament. 2. Nu permit ca telef android sau ios sa splituiasca netul de pe el catre alte calculatoare. Nu inteleg motivul atat timp cat noi platim. La anul am plecat clar de la ei.
    • 0 (0 voturi)    
      Io-s cu cateva luni in urma, ... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 9:31)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Nicu Dumitrascu

      ... ca m-am mutat pe cativa ani in alta tara, da' in primavara imi puneam aceeasi problema, sa ma mut la altii. Dupa ce m-am interesat pe la colegi care foloseau diverse variante si de la altii, am decis sa raman la Vodafone. Motivul: cam toti furnizorii au bube in cap. Poate diferite, da' le au.
    • 0 (0 voturi)    
      restrictii ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 21:07)

      Bodnar Miklos [anonim] i-a raspuns lui Nicu Dumitrascu

      e prima data cand imi doresc sa plec de la Vodafone......

      am fost client fidel ....... desi primesc oferte des de la alti operatori.... le-am refuzat fara sa discut cu ei.

      Da... au restrictionat viber, si alte aplicatii ..... nu asa imi imaginez eu un serviciu de acces date .....

      Asta e! ..... mai am o vreme de stat la Vodafone, dar de acum voi stuidia si alte versiuni!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri