Cosmote a raportat un profit operational EBITDA in crestere cu 16,3% in trimestrul trei din acest an/Numarul clientilor (SIM-uri valabile) a scazut cu 2,4%

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:00 Economie | Telecom

Konstantinos Apostolou
Foto: Cosmote Romania
Cosmote Romania a inregistrat un profit operational EBITDA (inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) de 34,3 milioane euro in trimestrul trei din acest an, in crestere cu 16,3% fata de trimestrul similar din 2011 si cu 18% mai mare decat in trimestrul doi al acestui an, arata datale grupului elen OTE. La sfarsitul lunii septembrie din acest an, Cosmote avea in total peste 6,38 milioane clienti (n.a SIM-uri valabile), in scadere cu 2,4% fata de aceeasi perioada din 2011. Venitul mediu per utilizator (ARPU) a crescut cu 1,5% in primele noua luni din acest an comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, se mai arata in raport.

Veniturile totale au atins valoarea de 118 milioane euro in trimestrul trei din acest an, in scadere cu 2,2% fata de acelasi trimestru din 2011.

Raportul OTE mentioneaza ca in trimestrul trei din acest an veniturile din servicii ale Cosmote Romania au scazut cu 6% fata de trimestrul similar din 2011 datorita implementarii a doua reduceri consecutive ale tarifelor de interconectare in martie si septembrie 2012.

Veniturile Cosmote in Romania au crescut cu 2,1% in primele noua luni din 2012

In primele noua luni din acest an insa, veniturile Cosmote in Romania au depasit 349,1 milioane euro, in crestere cu 2,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

  • "Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost in linie cu obiectivele noastre. Am inregistrat o crestere semnificativa pentru majoritatea indicatorilor, in pofida dificultatilor economice si de reglementare, competitiei stranse si necesitatatii investitiilor solide. Aceasta perioada a fost marcata de momente importante pentru compania noastra, precum: incheierea cu succes a licitatiei de spectru, lansarea vitezei de 43,2 Mbps, extinderea acoperirii retelei in metroul bucurestean", a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer, Cosmote Romania.

Din totalul celor circa 6,4 milioane de clienti (n.a SIM-uri valabile) cat avea compania la data de 30 septembrie 2012, 24,1% erau clienti pe baza de abonament. Tot pentru trimestrul trei din acest an, operatorul a raportat de asemenea o crestere cu 12% a bazei de clienti 3G si cu 32% a numarului de clienti de business comparativ cu trimestrul similar din 2011.


Citeste mai multe despre   






















1101 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    evident, (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:46)

    danzigk [utilizator]

    s-au apucat sa-i factureze in plus (adica sume inventate) pe cei care au ramas ! am patit-o chiar eu - am avut pe factura penalitati de intarziere la plata in conditiile in care mi-a fost confirmata plata la termen a facturii !
    asa ca... nu platiti nimic fara sa verificati !!!
    • 0 (0 voturi)    
      hai frate (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:19)

      Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui danzigk

      daca au facut o greseala sigur se va repara, nu-si permite nimeni o imagine ca asta. pun pariu ca te-au ales pe tine fix pentru ca numai tie ti se intampla toate lucrurile rele.
      • 0 (0 voturi)    
        o greseala se repara, (Duminică, 11 noiembrie 2012, 18:54)

        danzigk [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

        insa cand persisti in acea greseala din februarie (de la prima reclamatie) pana in august (la interventia protectiei consumatorului), nu mai suna a greseala, nu?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică