Retailerul Metro atentioneaza ca numele sau este folosit abuziv intr-o campanie falsa prin SMS/Oamenii sunt mintiti ca ar fi castigat un premiu de 10.500 de euro si un TV cu plasma

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 7 ianuarie 2013, 13:17 Economie | Telecom

METRO Cash & Carry Romania a atentionat luni clientii sai ca numele METRO este folosit in mod abuziv, de catre persoane necunoscute, in cadrul unor campanii false promovate prin SMS. Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in valoare de 10.500 euro si un TV cu plasma, solicitandu-li-se ulterior apelarea unui anumit numar de telefon, pentru a primi mai multe detalii in acest sens, spune retailerul care isi avertizeaza clientii sa nu furnizeze date personale.

  • "METRO Cash&Carry Romania nu are nicio legatura cu promovarea campaniei cu premii, transmisa prin SMS, iar numele METRO este folosit fara acordul nostru. In ceea ce ii priveste pe clientii nostri, le recomandam sa nu dea curs acestor mesaje, sa nu furnizeze informatii personale si sa contacteze imediat autoritatile competente pentru reclamarea fraudei si protejarea informatiilor personale", au declarat reprezentantii companiei METRO Cash&Carry Romania.

METRO Cash&Carry Romania recomanda persoanelor care au primit astfel de mesaje sau apeluri telefonice in numele companiei METRO Cash & Carry, prin care sunt anuntati ca au castigat premii substantiale ce presupun efectuarea unor plati pentru a fi ridicate, sa nu le raspunda si sa nu furnizeze informatii cu caracter personal.

Pentru folosirea in mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry Romania va colabora cu autoritatile competente in vederea solutionarii acestei situatii.

Informatii despre promotiile desfasurate de compania METRO Cash&Carry Romania sunt puse la dispozitia clientilor profesionisti prin intermediul revistei METRO,  site-ului www.metro.ro, cat si in toate centrele de distributie ale retelei.

METRO Cash & Carry este reprezentata in 29 tari cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In 2011, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde euro. Compania numara aproximativ 280.000 de angajati si opereaza 2.200 de locatii in 32 tari.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

2367 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    pe de alta parte... (Luni, 7 ianuarie 2013, 14:23)

    costache2 [utilizator]

    trebuie sa fii cu adevarat naiv sa iti inchipui ca poti castiga ceva de la Metro...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi