UPDATE Mai multi utilizatori semnaleaza pe pagina de Facebook a Orange Romania ca nu ar mai avea semnal in Focsani, Iasi, Bacau, Barlad si Onesti/Orange sustine ca a solutionat majoritatea sesizarilor si ca lucreaza la remedierea situatiei in cel mai scurt timp

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 9 august 2013, 15:15 Economie | Telecom

Mesaje pe pagina de Facebook a Orange Romania
Foto: Captura Facebook
Mai multi utilizatori semnaleaza pe pagina de Facebook a Orange Romania ca nu ar mai avea semnal la telefonul mobil in localitati din Moldova precum Focsani, Iasi, Bacau, Barlad, Onesti, Targu Ocna. "Sunt zeci de minute de cand reteaua de telefonie mobila Orange are probleme la nivelul judetul Bacau. Numerosi bacauani au sesizat acest lucru pe reteaua de socializare Facebook. Acestia posteaza continuu mesaje  de genul : “Vi se intampla si voua?” , “Credeam ca s-a magnetizat cartela”, scrie si Bacau.net. HotNews.ro a solicitat un punct de vedere de la Orange Romania si vom reveni imediat ce vom primi niste raspunsuri.

UPDATE Orange Romania, pentru HotNews.ro: "In cursul zilei de azi, o parte dintre clientii nostri din zona Moldovei au intampinat dificultati in efectuarea de apeluri de voce. Echipa noastra tehnica a solutionat deja majoritatea sesizarilor primite si lucreaza la remedierea situatiei in cel mai scurt timp".
UPDATE 2 (18:20) Oficialii Orange Romania au precizat pentru HotNews.ro ca "ca situatia a fost remediata complet."


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6241 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Solutii? (Vineri, 9 august 2013, 15:38)

    Pooky [utilizator]

    Unii ziceau pe forum ca nu poti sa te uiti si la Orange TV si sa vorbesti la telefon simultan. Opriti televizoarele.
    Altii au dat like pe pagina de Facebook a Orange si instantaneu le-a revenit semnalul.
    • 0 (0 voturi)    
      esti orange? (Vineri, 9 august 2013, 16:16)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

      la cap sa crezi asa ceva!
    • +1 (1 vot)    
      Semnal (Vineri, 9 august 2013, 16:28)

      methalman [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

      Asta la final cu like-ul si revenirea semnalului fenomenala. You made my day!
  • +2 (2 voturi)    
    nu e semnal....... (Vineri, 9 august 2013, 16:05)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    nici pe valea niscovului, in jud. buzau.
  • +4 (4 voturi)    
    s-au epuizat minutele (Vineri, 9 august 2013, 16:10)

    buha [utilizator]

    este din cauza ca s-au epuizat minutele din regiune.
    echipamentele au fost proiectate pentru un numar de minute, dar din cauza ofertei noilor abonamente cu mii de minute lumea a vorbit foarte mult la telefon si echipamentele, care au fost proiectate pentru vechile abonamente, au cedat.
    solutia evidenta pentru viitor este retragerea abonamentelor, dar pentru a-si reveni echipamentele cei din orange trebuie sa fie sunati si sub nicio forma sa nu sune
  • +1 (1 vot)    
    in tg mures de o saptamana sunt probleme (Vineri, 9 august 2013, 16:36)

    negotzel00 [utilizator]

    In tg mures a picat semnalul de o saptamana... Merge intermitent si mai ales in timpul zilei nu se aude nimic cand apelezi. Miercuri in 7 si in 31 iulie a picat semnalul in tot orasul de tot. Au aparut si in presa pe punctul.ro si pe outinmures.ro
  • +1 (1 vot)    
    suceavA (Vineri, 9 august 2013, 16:39)

    waxazy [utilizator]

    Mort de asemenea...fie-i reteaua usoara...
  • +1 (1 vot)    
    raspuns (Vineri, 9 august 2013, 17:24)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    Un raspuns dat din avion, pentru pulime. O companie care isi respecta clientii venea cu un raspuns mai detaliat.
    Exemplu:

    "Ne cerem scuze clientilor nostri pentru dificultatilor intampinate in efectuarea de apeluri telefonice sau pentru imposiblitatea de a accesa internetul. Din nefericere, unul dintre cablurile care conectau trficul de date dintre zona SE a Romaniei si Bucuresti a suferit o avarie datortia unor evenimente mai putin fericite in urma unor operatiuni de intretinere a retelei. Asigurat pe toti clientii nostri de toata bunavointa voastra si vom face totul posibil ca acest fel de evenimente sa nu se mai intample in viitor"

    am scris la repezeala ce mi-a venit in minte. dar e greu, e foarte greu sa-ti asumi o greseala, chiar daca nu e a ta, clientul NU are de unde sa stie asta. in fata clientului tu esti principalul vinovat. PR-ul ar tb drastic atentionat si mustrat in acest caz.
    • +1 (1 vot)    
      acelasi orange (Vineri, 9 august 2013, 18:11)

      ruddy [utilizator] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      Aceeasi companie pentru o situatie asemanatoare dar la mama lor, in Franta, nu numai ca mi-au trimis sms cu scuzele de rigoare dar mi-au dat si niste minute in plus ca sa completeze scuzele. In RO presupun ca este de ajuns ca au raspuns presei in doi peri ca au probleme deja solutionate. Nu au mentionat faptul ca problemele lor au durat de la 12 la 17 deci aproximativ 5 ore. Oricum sa nu se gandeasca cineva sa ii dea in judecat deoarece sunt acoperiti, in contracte nu ofera uptime 100% din luna nici un operator telecom, deci e scris in contract ca mai pot cadea retelele telecom. :)
    • -2 (2 voturi)    
      Stii tu ce e in spatele managementului unei retele (Vineri, 9 august 2013, 18:34)

      serbanb [utilizator] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      Iti zic eu... In primul rand ti se fac toate ecranele de monitorizare rosii.... faci tu cateva manevre sa vezi daca poti reruta trafic... dar de cele mai multe ori la outage-uri mari bajbai asa nitel pana ii dai de capat. Daca s-a intamplat azi... iti garantez ca echipa technica lucreaza in draci inca sa=i de de capat. Caue pot fi multe... de la un moldovean ce si-a bagat excavatorul in ea de fibra.... pana la echipamente prajite de la caldura. Te asigur ca niciun operator nu isi doreste astfel de probleme si te asigur ca luptam ca dracii sa punem reteaua inapoi la punct. De cele mai multe ori tu n-ai nicio idee ce probleme sunt pentru ca se lucreaaza 24/24 7/7 ca tu sa nu simti nimic ca a picat un intreg releu. Una peste alta... mai aveti si rabdare oameni buni... pentru ca acus 20 de ani nu exista telefonie mobila. Si sa nu credeti ca daca azi injurati Orange maine nu veti avea probleme similare si in alte retele. Lucrurile astea se intampla si iti trebuie o anumita maturitate in gandire sa intelegi si sa ai rabdare. se vor remedia.
      • +2 (2 voturi)    
        Serbane (Vineri, 9 august 2013, 19:21)

        ruddy [utilizator] i-a raspuns lui serbanb

        Poate Jesuisroumain nu cunoaste ce este in spate dar eu am o vaga idee, problema nu a fost de rabdare ci de nesimtire din partea orange, dadea un comunicat scurt in care zicea ca are probleme si incearca sa le rezolve cat mai repede posibil. Sa nu imi spui ca si la partea de comunicare Orange avea ecranele rosii/portocalii sau alte culori...
  • -1 (1 vot)    
    În Moldova (Vineri, 9 august 2013, 17:36)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    n-au orange(s), ci pomeranțe.
  • 0 (0 voturi)    
    Hai ca vrem (Vineri, 9 august 2013, 23:26)

    hotscrews [utilizator]

    Alo! Dialog... pe vremea aceea eram smecheri cu Ericssonu cat o caramida cu antena de vreo 15cm. Nu eram multi, costa klumea, dar mergea. Acum? Suntem radiati 200% pe degeaba!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă